Ik vond het wel een van de markantste figuren op het forum. Ik zal hem ook wel missen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:47 schreef Voorschrift het volgende:
Is hij gebanned? Verdomme, zal hem missen, hoop dat 't tijdelijk is dan maar.
Sorry voor offtopic overigens.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:33 schreef Boldface het volgende:
Mijn advies aan topicstarter is om een zelf een partij op te richten: de Partij van Wereldvreemden. Hoe denk je bijvoorbeeld het standpunt "heteroseksualiteit is normaal" en "iedereen een plekje in de maatschappij" met elkaar te rijmen? En als die allochtoon dat plekje niet zonder positieve discriminatie vindt, wat dan? En hoe denk je "meer privacy" te bevorderen, terwijl je tegelijkertijd het "uploaden en downloaden van copyrightcontent" wilt tegengaan?
Partijleden vinden heteroseksualiteit normaal en voor homoseksuelen die dat niet vinden veranderd er niets.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:33 schreef Boldface het volgende:
Mijn advies aan topicstarter is om een zelf een partij op te richten: de Partij van Wereldvreemden. Hoe denk je bijvoorbeeld het standpunt "heteroseksualiteit is normaal" en "iedereen een plekje in de maatschappij" met elkaar te rijmen? En als die allochtoon dat plekje niet zonder positieve discriminatie vindt, wat dan? En hoe denk je "meer privacy" te bevorderen, terwijl je tegelijkertijd het "uploaden en downloaden van copyrightcontent" wilt tegengaan?
Dit standpunt breidt de hypothetische RCP uit als:quote:Op donderdag 3 februari 2011 03:05 schreef bart2009 het volgende:
Stadsverkeer moet verminderen. Op iedere verkochte electrische scooter geeft de RCP 75 % subsidie. Dit wil de RCP bekostigen door de subsidie op windmolens met hetzelfde bedrag te verminderen.
100 kilometer rijden op minder dan 1 kwh?quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:41 schreef bart2009 het volgende:
[..]
Dit standpunt breidt de hypothetische RCP uit als:
Duurzame vervoersontwikkeling Nederland.
Naast het invoeren van de scootersubsidie om het stadsverkeer te ontlasten, moet iedere werkgever een gesubsidieerd laadstation krijgen voor die scooters. Maar alleen als ze meer dan drie werknemers zover krijgen dat ze een electrische scooter kopen. Met een electrische scooter kan u met 10 cent 100 kilometer rijden.
Met die laadstations kunnen we in een later stadium electrische auto's gaan opladen.
Wat kost een Kwh inclusief vastrecht?quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:56 schreef Compatibel het volgende:
[..]
100 kilometer rijden op minder dan 1 kwh?
ongeveer 25 cent. Maar vastrecht is lastig mee te rekenen omdat dat vaste kosten zijn ongeacht het verbruik.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:58 schreef bart2009 het volgende:
[..]
Wat kost een Kwh inclusief vastrecht?
Ik denk dan ongeveer 0,4 Kwh op 100 kilometer. Dat is 0,1 eurocent per kilometer. De vervuiling word daarmee tegengegaan, de filedruk in de stad word minder. en er komt een landelijk netwerk van laadstations waar eventueel in een later stadium electrische auto's aan opgeladen kunnen worden. Met auto's kunnen we ook meer dan 50 kilometer electrisch rijden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:02 schreef Compatibel het volgende:
[..]
ongeveer 25 cent. Maar vastrecht is lastig mee te rekenen omdat dat vaste kosten zijn ongeacht het verbruik.
Bron?quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:02 schreef bart2009 het volgende:
[..]
Ik denk dan ongeveer 0,4 Kwh op 100 kilometer. Dat is 0,1 eurocent per kilometer. De vervuiling word daarmee tegengegaan, de filedruk in de stad word minder. en er komt een landelijk netwerk van laadstations waar eventueel in een later stadium electrische auto's aan opgeladen kunnen worden. Met auto's kunnen we ook meer dan 50 kilometer electrisch rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |