abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 februari 2011 @ 20:21:12 #226
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_92241558
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 17:36 schreef bart2009 het volgende:

[..]

Hmm.. Ok dat is jou mening.
Mening? :)
Elke politieke mening is altijd wel ergens te vinden in een partij, of het moet een wel erg nieuw idee / taboe zijn.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_92241580
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 18:13 schreef bart2009 het volgende:

[..]

Ergens vind ik jou eng.
Berlitz is een van de grootste debielen die er op dit forum rondlopen. Gelukkig kan hij zich alleen maar uiten op het internet, want in de echte wereld wil niemand vrienden zijn met zo'n idioot :')
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_92241785
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 19:57 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Een heleboel gezeur over vrijheid en gelijkheid, maar heteroseksualiteit is normaal en je bent tegen recreatief drugsgebruik :')

Wat ben jij een stumper zeg :r
Recreatief drugsgebruik druist in tegen het streven van de hypothetische RCP.

Persoonlijk vind ik mezelf geen stumper.
pi_92241865
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 19:57 schreef Holograph het volgende:

[..]

Cirkelredenering à la: "Ik vind dit boek leuk, omdat het leuk is".
Ik noem dit een mening in plaats van een cirkelredenering
pi_92241921
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:00 schreef TjilpTjilp het volgende:

[..]

Hiermee heb je jezelf gediskwalificeerd :N
Waarvoor ben ik gediskwalificeerd?
pi_92241994
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:21 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Berlitz is een van de grootste debielen die er op dit forum rondlopen. Gelukkig kan hij zich alleen maar uiten op het internet, want in de echte wereld wil niemand vrienden zijn met zo'n idioot :')
Heeft hij geen plekje in de maatschappij?
pi_92242532
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:27 schreef bart2009 het volgende:

[..]

Jawel hoor, in de hoek met een ezelsmuts op zn hoofd :{w
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_92242578
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 19:53 schreef bart2009 het volgende:

[..]

Homoseksualiteit overschrijdt de normale norm. Net als alle andere seksuele geaardheden. Wat abjecte is weet ik niet.
Oke, het punt dat ik probeer te maken is dat jij iets als een politiek statement presenteert dat gewoon een onweerlegbaar en door iedereen geaccepteerd gegeven is. Als jij stelt dat gras groen is, dan wordt niemand daar warm of koud van. Als je stelt dat andere kleuren gras verboden zouden moeten worden ( :') slecht voorbeeld, ik weet), dan hebben we het over politiek. Wat wil je precies met homoseksualiteit, gezien je er duidelijk geen fan van bent. Verbieden, ontmoedigen, ontkennen dat het bestaat, wat?
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_92242726
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:27 schreef bart2009 het volgende:

[..]

Iedereen heeft altijd een plek in de samenleving (zelfs een kluizenaar, zou je kunnen stellen, maar dat gaat wellicht te diep). Met dit soort nietszeggende statements kun je dus beter stoppen, beter richt je je op wat voor plek dat dan is of zou moeten zijn.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_92242851
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:36 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Oke, het punt dat ik probeer te maken is dat jij iets als een politiek statement presenteert dat gewoon een onweerlegbaar en door iedereen geaccepteerd gegeven is. Als jij stelt dat gras groen is, dan wordt niemand daar warm of koud van. Als je stelt dat andere kleuren gras verboden zouden moeten worden ( :') slecht voorbeeld, ik weet), dan hebben we het over politiek. Wat wil je precies met homoseksualiteit, gezien je er duidelijk geen fan van bent. Verbieden, ontmoedigen, ontkennen dat het bestaat, wat?
Ik wil niet aangevallen worden als ik zeg dat heteroseksualiteit normaal is.
pi_92242972
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:21 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

@compatibel

Ik reageerde hierop. Als niemand vrienden wil zijn met Berlitz heeft hij toch geen plekje in de maatschappij?
pi_92245614
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:40 schreef bart2009 het volgende:

[..]

Ik wil niet aangevallen worden als ik zeg dat heteroseksualiteit normaal is.
Wat? Doe anders even beter je best, ik doe ook moeite om te reageren hier.
pi_92245853
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:42 schreef bart2009 het volgende:

[..]

@compatibel

Ik reageerde hierop. Als niemand vrienden wil zijn met Berlitz heeft hij toch geen plekje in de maatschappij?
Natuurlijk wel. Aardig gevonden worden doet er niet toe, iedereen bevindt zich in de samenleving. Je moet gaan denken in positie of klasse oid, vaak uitgedrukt als SES, niet in wel of geen plek hebben.
pi_92246082
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:42 schreef bart2009 het volgende:

[..]

@compatibel

Dat heeft hij wel, bij de gebanden van Fok. Of bij de NVU of Stormfront. Zo zie je maar weer, iedereen heeft een plek.
pi_92246518
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:22 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Wat? Doe anders even beter je best, ik doe ook moeite om te reageren hier.
Wat bedoel je precies en wat wil je dat ik zeg..
pi_92246581
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:25 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. Aardig gevonden worden doet er niet toe, iedereen bevindt zich in de samenleving. Je moet gaan denken in positie of klasse oid, vaak uitgedrukt als SES, niet in wel of geen plek hebben.
Wat moet ik dan met positie of klasse?
pi_92246704
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:28 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat heeft hij wel, bij de gebanden van Fok. Of bij de NVU of Stormfront. Zo zie je maar weer, iedereen heeft een plek.
O is Berlitz gebant, dat wist ik niet. Waarom dan? Heeft hij zo een radicale mening dat het streven van de hypothetische RCP in gevaar komt?
pi_92246875
Goed, ik probeer het nog een laatste keer.
Wat jij doet is vage statements over de werkelijkheid maken waar niemand iets mee kan, daar is niets politieks aan. Als jij wil dat 'iedereen een plekje heeft' dan moet je dat concretiseren; wie moet welke plek krijgen, en wanneer? Dat is politiek. Ben je niet zo van de maakbaarheid van de samenleving dan kun je natuurlijk voor zelfredzaamheid ofzo gaan, dat is ook prima, maar zoals je dingen nu brengt heeft niemand er iets aan.

- Wat wil je concreet met homoseksualiteit? (volgens mij niets, het is wel best zo als ik het goed begrijp)
- Wat moet er veranderen aan de indeling van de samenleving?
pi_92246917
Wacht, is TS een troll?
pi_92246988
[/quote]
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:39 schreef Compatibel het volgende:
Wat jij doet is vage statements over de werkelijkheid maken waar niemand iets mee kan, daar is niets politieks aan. Als jij wil dat 'iedereen een plekje heeft' dan moet je dat concretiseren; wie moet welke plek krijgen, en wanneer? Dat is politiek. Ben je niet zo van de maakbaarheid van de samenleving dan kun je natuurlijk voor zelfredzaamheid ofzo gaan, dat is ook prima, maar zoals je dingen nu brengt heeft niemand er iets aan.

- Wat wil je concreet met homoseksualiteit? (volgens mij niets, het is wel best zo als ik het goed begrijp)
Ik wil kunnen zeggen dat heteroseksualiteit normaal is.

Wat bedoel je precies met de indeling van de samenleving?
pi_92247070
quote:
Wacht, is TS een troll?
Wat is een troll?
pi_92247172
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:37 schreef bart2009 het volgende:

[..]

O is Berlitz gebant, dat wist ik niet. Waarom dan? Heeft hij zo een radicale mening dat het streven van de hypothetische RCP in gevaar komt?
Vraag dat de mods. Ik denk niet het iets met dit onzin topic te maken heeft.
pi_92247177
quote:

Bedoel je indeling naar kleur, of geaardheid, of geloof, opleiding, beroep. Wat voor indeling moet ik bespreken?
pi_92247215
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:43 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Vraag dat de mods. Ik denk niet het iets met dit onzin topic te maken heeft.
Ik dacht dat jij het ook wist, dus ik dacht ik vraag het aan jou.
pi_92247498
Is hij gebanned? Verdomme, zal hem missen, hoop dat 't tijdelijk is dan maar.

Sorry voor offtopic overigens.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')