Dit heb ik opgemaakt uit zijn vorige uitspraken in dit topic en hoop dat hij langskomt om zichzelf te verklaren.quote:
Ik denk echt niet dat Tem denkt dat we door homoseksualiteit(max. 10% mensheid) straks in chaos eindigen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:38 schreef bart2009 het volgende:
[..]
Dit heb ik opgemaakt uit zijn vorige uitspraken in dit topic en hoop dat hij langskomt om zichzelf te verklaren.
Wie wil homoseksualiteit verbieden?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:41 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik denk echt niet dat Tem denkt dat we door homoseksualiteit(max. 10% mensheid) straks in chaos eindigen.
Homoseksualiteit verbieden is puur op basis van emotie en sociaalmaatschappelijke druk. De grootste homofoben zijn vaak zelf homofiel.
Seriously, dat weet je zelf.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:46 schreef bart2009 het volgende:
[..]
Wie wil homoseksualiteit verbieden?
Ik dacht Tem te quoten, was Berlitzquote:Wie is Tem?
Volgens de wetenschap een heleboel, tenzij je daar niet in gelooftquote:Welke homofoben zijn homofiel?
Even in de realiteit, wie wil dat? Ik absoluut niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:48 schreef JoaC het volgende:
[..]
Seriously, dat weet je zelf.
[..]
Ik dacht Tem te quoten, was Berlitz
[..]
Volgens de wetenschap een heleboel, tenzij je daar niet in gelooft
Relifundisquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:50 schreef bart2009 het volgende:
[..]
Even in de realiteit, wie wil dat? Ik absoluut niet.
Psychologen en Sociologenquote:Even in de realiteit, welke wetenschappers zeggen dat homofoben vaak homo's zijn?
Hmm interessant. Hebben die ook voorbeelden en redenaties waarmee dat te staven is?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:55 schreef JoaC het volgende:
[..]
Relifundis
[..]
Psychologen en Sociologen
Op woensdag 2 februari 2011 17:55 schreef JoaC het volgende:
Ja, dat noemen we wetenschap. Je weet wel, de evolutie en zoquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:58 schreef bart2009 het volgende:
[..]
Hmm interessant. Hebben die ook voorbeelden en redenaties waarmee dat te staven is?
Bron?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:55 schreef JoaC het volgende:
[..]
Relifundis
[..]
Psychologen en Sociologen
Ja daar heb ik wel van gehoord ja.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, dat noemen we wetenschap. Je weet wel, de evolutie en zo
Nee. Lees het trollen voor dummies boek voor je post even door.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:11 schreef bart2009 het volgende:
Dus evolutie zegt zeg maar dat homofoben vaak homo's zijn?
Ik zal het verduidelijken. Iets waar jullie ook aan moeten werken vind ik persoonlijk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee. Lees het trollen voor dummies boek voor je post even door.
Dat heb je nu ongeveer honderdtwintig keer gesteld, in verschillende topics ook, maar wat is je punt? Niemand gaat ontkennen dat dit zo is, of trekt ten strijde tegen heteroseksualiteit.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:42 schreef bart2009 het volgende:
[..]
Ik zal het verduidelijken. Iets waar jullie ook aan moeten werken vind ik persoonlijk.
Heteroseksualiteit is normaal, andere seksualiteiten zijn afwijkend van normaal en krijgen vaak moeilijker kinderen.
Ik vind dat ook, nu hebben we genoeg over dit grondbeginsel gepraat. Laten we het hebben over de JSF en of deze hypothetische partij daar wel of niet voor zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:27 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Dat heb je nu ongeveer honderdtwintig keer gesteld, in verschillende topics ook, maar wat is je punt? Niemand gaat ontkennen dat dit zo is, of trekt ten strijde tegen heteroseksualiteit.
Water is nat, gras is groen et cetera.
Of zie je homoseksualiteit als een abjecte, normoverschrijdende geaardheid? Want dat kan een interessant punt zijn om op te nemen in je verkiezingsprogramma.
TS is een troll.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:52 schreef telefeun het volgende:
TS zegt dat een Christelijk-Rechtse partij niet bestaad XD, 2/3 vd christelijke partijen zijn rechts (CDA & SGP)
Homoseksualiteit overschrijdt de normale norm. Net als alle andere seksuele geaardheden. Wat abjecte is weet ik niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:27 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Dat heb je nu ongeveer honderdtwintig keer gesteld, in verschillende topics ook, maar wat is je punt? Niemand gaat ontkennen dat dit zo is, of trekt ten strijde tegen heteroseksualiteit.
Water is nat, gras is groen et cetera.
Of zie je homoseksualiteit als een abjecte, normoverschrijdende geaardheid? Want dat kan een interessant punt zijn om op te nemen in je verkiezingsprogramma.
Waarom? Omdat het Christelijke moraal het zegt?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:53 schreef bart2009 het volgende:
[..]
Homoseksualiteit overschrijdt de normale norm. Net als alle andere seksuele geaardheden. Wat abjecte is weet ik niet.
Wat is XD?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:52 schreef telefeun het volgende:
TS zegt dat een Christelijk-Rechtse partij niet bestaad XD, 2/3 vd christelijke partijen zijn rechts (CDA & SGP)
Heteroseksualiteit is normaal, omdat dat normaal is. Niet omdat de Christelijke moraal dat zegt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:54 schreef Holograph het volgende:
[..]
Waarom? Omdat het Christelijke moraal het zegt?
Een heleboel gezeur over vrijheid en gelijkheid, maar heteroseksualiteit is normaal en je bent tegen recreatief drugsgebruikquote:Op maandag 17 januari 2011 17:37 schreef bart2009 het volgende:
Ik heb een beetje zitten denken over een politieke partij waar ik helemaal achter zou staan. Het moet ongeveer deze punten omvatten:
* Vrijheid van godsdienstkeuze
* Vrijheid van meningsuiting
* Meer privacy
* Minder aanstootgevend gedrag
* Hetero seksualiteit is normaal
* Menselijk leven is heilig
* Tegen uploaden, downloaden van copyrightcontent zonder medeweten van de copyrighthouder
* Iedereen een plekje in de maatschappij
* Nivelering
* Stimuleren biologische landbouw en veeteelt
* Tegen recreatief drugsgebruik
* Tegen positieve disciminatie
* Goed benutten capaciteiten
Waar ligt deze partij het dichtste bij? Ik dacht zoiets als Rechts Christelijke Partij, maar dat bestaat niet.
* Vrouwen hebben dezelfde rechten als mannen
Cirkelredenering à la: "Ik vind dit boek leuk, omdat het leuk is".quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:55 schreef bart2009 het volgende:
[..]
Heteroseksualiteit is normaal, omdat dat normaal is. Niet omdat de Christelijke moraal dat zegt.
Hiermee heb je jezelf gediskwalificeerdquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:55 schreef bart2009 het volgende:
[..]
Heteroseksualiteit is normaal, omdat dat normaal is. Niet omdat de Christelijke moraal dat zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |