abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91456429

Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieen. Iedereen wordt welkom geheten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 17 januari 2011 @ 12:14:14 #2
104871 remlof
Europees federalist
  maandag 17 januari 2011 @ 12:17:40 #3
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91456702
Sehpeau
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  maandag 17 januari 2011 @ 12:19:00 #4
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91456749
Ik geloof best dat de PvdA na de zeer geslaagde demonstratie voor 'een ander Nederland' en de vlammende speech van Cohen op zo'n extra 15 virtuele zetels kan rekenen. Dat zal pas verdisconteerd zijn in een volgende peiling, maar soit.
Die Lebenslust bringt dich um.
  maandag 17 januari 2011 @ 12:20:33 #5
104871 remlof
Europees federalist
pi_91456809
Wat sneu weer, zowel de titel als de reacties: Linkse poppenkast :')
pi_91456871
quote:
10s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:20 schreef remlof het volgende:
Die Telegraaf-sloebers met hun lullige inkomen en gare kutwoning in een Tokkiebuurt, komen er nog wel achter. Nu lopen ze nog te foeteren op links, maar binnen niet al te lange tijd vallen ze huilend op de knieen voor links.
pi_91456885
quote:
'tis de Televaag, de krant van Fout Nederland, zowel in als buiten oorlogstijd dus wat verwacht je?
  maandag 17 januari 2011 @ 12:25:05 #8
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91456978
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Die Telegraaf-sloebers met hun lullige inkomen en gare kutwoning in een Tokkiebuurt, komen er nog wel achter. Nu lopen ze nog te foeteren op links, maar binnen niet al te lange tijd vallen ze huilend op de knieen voor links.
Ik zou daar nog maar niet op rekenen. Zolang ze niet verplicht worden naast asociale yuppen te wonen maar wel met 60% moslims zitten opgescheept in hun, door sociale huurwoningen gedomineerde, woonwijk, blijven ze trouw PVV stemmen.
pi_91457084
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:25 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Ik zou daar nog maar niet op rekenen. Zolang ze niet verplicht worden naast asociale yuppen te wonen maar wel met 60% moslims zitten opgescheept in hun, door sociale huurwoningen gedomineerde, woonwijk, blijven ze trouw PVV stemmen.
Je mag toch verwachten dat het krediet van de PVV toch ook een keer opraakt? Echte oplossingen blijven namelijk uit. Hetgeen dat door de PVV wordt voorgedragen zijn vooral schijnoplossingen. Of beter; je hebt er gewoon geen reet aan.
  maandag 17 januari 2011 @ 12:28:06 #10
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91457096
quote:
Job Cohen steekt bleek af bij andere partijleiders

elsevier.nl
17-1-2011

De manifestatie van verzameld rood heette Een Ander Nederland, gisteren in het Amsterdamse cultuurhuis de Brakke Grond. Het is misschien toch niet helemaal geworden wat de PvdA ervan verwacht had

Het pleidooi van PvdA-leider Job Cohen om méér geld uit te geven aan onderwijs, te betalen door het bedrijfsleven, was nogal afgezaagd. Dat was géén doortimmerde visie op een Ander Nederland. Verder nieuws had hij evenmin te melden. Maar ja, het was ook een manifestatie. Iemand had bedacht dat Cohen vanuit een poppenkast de enthousiaste aanhang moest toespreken. Dat was natuurlijk geen handig beeld: Jan Klaasen dirigeert de PvdA. Cohen deed zijn best om zijn toespraak met een apotheose te beëindigen. Hij ging ineens veel harder spreken, waardoor het leek of hij in geschreeuw uitbarstte. De PvdA-leider wringt zich in bochten om zijn populariteit te verhogen. Voor iedereen is zichtbaar dat hij zichzelf geweld aandoet. De PvdA streeft naar de vorming van een links blok. SP en GroenLinks deden daarom mee aan de manifestatie. SP-leider Emile Roemer toonde zich met een paar geslaagde one-liners weer de getapte jongen. De nieuwe Groen-Linksleider Jolande Sap kwam charmant over en kon sowieso op sympathie van de aanwezigen rekenen. Naast deze twee concurrenten, viel op hoe bleek Cohen was. Misschien had hij een beter verhaal dan Roemer en Sap, maar dat ging verloren in zijn geforceerde pogingen.

D66 en Christen-Unie waren ook gepolst voor de Brakke Grond, maar zagen af van deelname. Dat was nog een meevaller voor Cohen, want anders hadden ook D66-voorman en handig debater Alexander Pechtold hem naar de kroon kunnen steken.
  maandag 17 januari 2011 @ 12:28:09 #11
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_91457099
quote:
Daar haalt Voice zijn uitspraken dus vandaan.......
pi_91457165
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je mag toch verwachten dat het krediet van de PVV toch ook een keer opraakt? Echte oplossingen blijven namelijk uit. Hetgeen dat door de PVV wordt voorgedragen zijn vooral schijnoplossingen. Of beter; je hebt er gewoon geen reet aan.
Ach welnee, zolang Wilders de angst voor de moslims er goed in houd komt dat wel goed, zijn andere standpunten zijn standaard voorzien van 180 graden draaiplateau's iig _O-
pi_91457168
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:28 schreef Morendo het volgende:

[..]

Goh, Elsevier is niet onder de indruk, wat verrassend.
  maandag 17 januari 2011 @ 12:31:08 #14
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91457216
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waren er eigenlijk media die de demonstratie geslaagd vonden? Azijnbode wellicht, Joop.nl?
  maandag 17 januari 2011 @ 12:32:13 #15
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91457261
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dan stemt dit volk op een ander reactionaire en conservatieve partij.
SP? TON? LPF? PVV?
Allemaal inwisselbaar.
pi_91457264
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:30 schreef KoosVogels het volgende:

Quelle surprise :D
pi_91457279
quote:
5s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:31 schreef Morendo het volgende:

[..]

Waren er eigenlijk media die de demonstratie geslaagd vonden? Azijnbode wellicht, Joop.nl?
Om je eerlijk te zeggen interesseert die hele manifestatie mij geen reet. Was het wel met Sap eens dat het kabinet slechts schijnoplossingen biedt.
pi_91457286
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:32 schreef GSbrder het volgende:

[..]

SP? TON? LPF? PVV?
Allemaal inwisselbaar.
Ja, het is en blijft dom kutvolk wat achter iedere rattenvanger aanloopt, tenslotte.
pi_91457305
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:32 schreef GSbrder het volgende:

[..]

SP? TON? LPF? PVV?
Allemaal inwisselbaar.
Als ze dan toch op een jostipartij stemmen, doe dan maar SP. Die mogen toch niet meeregeren (zie 2006).
  maandag 17 januari 2011 @ 12:33:45 #20
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91457322
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:32 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja, het is en blijft dom kutvolk wat achter iedere rattenvanger aanloopt, tenslotte.
Zeg dat nu niet te hard, dan zijn wij de HOGE HEREN die elitair elkaar op de schouders slaan en de stukjes Nederland al hebben verdeeld, terwijl DE GEWONE MAN amper rond kan komen.

Of zoiets.
  maandag 17 januari 2011 @ 12:34:01 #21
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91457327
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als ze dan toch op een jostipartij stemmen, doe dan maar SP. Die mogen toch niet meeregeren (zie 2006).
SP :'(
pi_91457513
quote:
11s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:34 schreef GSbrder het volgende:

[..]

SP :'(
Liever SP dan PVV :{w
pi_91457576
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:33 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Zeg dat nu niet te hard, dan zijn wij de HOGE HEREN die elitair elkaar op de schouders slaan en de stukjes Nederland al hebben verdeeld, terwijl DE GEWONE MAN amper rond kan komen.

Of zoiets.
Yeah whatever, da's ook zo'n fantastisch stukje BS, las laatst nog zo'n artikel waarin geweeklaagd werd dat alle hoge bestuurders van Nederland universitaire graden hebben en DUS een elite vormen die zich uiteraard in elite woningen en buurten slechts begeven en die niets geeft om de 'gewone man' die daarom maar op de PVV stemt. Het werd, dacht ik, de diplomacratie genoemd.

Er werd uiteraard geen idee aangedragen hoe dat anders moet want blijkbaar is het alternatief, onopgeleide minkukels het land laten leiden dus geen alternatief.
Nee, weet je wat, we doen een kenniseconomie zonder kennis, DAT is de oplossing.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2011 12:41:37 ]
  maandag 17 januari 2011 @ 12:42:00 #24
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91457623
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Liever SP dan PVV :{w
Nee. Echt niet!
pi_91457657
quote:
13s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:42 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Nee. Echt niet!
Echt wel! Tweehonderd procent.

Bij voorkeur allebei niet trouwens.
  maandag 17 januari 2011 @ 12:43:23 #26
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91457676
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:40 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Yeah whatever, da's ook zo'n fantastisch stukje BS, las laatst nog zo'n artikel waarin geweeklaagd werd dat alle hoge bestuurders van Nederland universitaire graden hebben en DUS een elite vormen die zich uiteraard in elite woningen en buurten slechts begeven en die niets geeft om de 'gewone man' die daarom maar op de PVV stemt. Het werd, dacht ik, de diplomacratie genoemd.

Er werd uiteraard geen idee aangedragen hoe dat anders moet want blijkbaar is het alternatief, onopgeleide minkukels het land laten leiden dus geen alternatief.
Nee, weet je wat, we doen een kenniseconomie zonder kennis, DAT is de oplossing.
Klopt. Liever gediplomeerde bestuurders die weten waar ze over praten dan droevige en gefrustreerde half-analfabeten die zich niet door de dossiers kunnen worstelen.
  maandag 17 januari 2011 @ 12:43:33 #27
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91457682
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:42 schreef KoosVogels het volgende:
Bij voorkeur allebei niet trouwens.
pi_91457917
Trouwens, mijn rechtse vrienden, jullie hebben in Tunesie kunnen zien waar doorgeschoten denivllering toe leidt. :+
  maandag 17 januari 2011 @ 12:51:40 #29
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91458012
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:49 schreef KoosVogels het volgende:
Trouwens, mijn rechtse vrienden, jullie hebben in Tunesie kunnen zien waar doorgeschoten denivllering toe leidt. :+
Verklaar u nader.
pi_91458051
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:51 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Verklaar u nader.
De revolutie is ontstaan doordat het gat tussen de haves en have nots te groot werd.
  maandag 17 januari 2011 @ 12:53:46 #31
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91458113
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De revolutie is ontstaan doordat het gat tussen de haves en have nots te groot werd.
Dat betwijfel ik, eerder doordat de haves Ben Ali was, autocratisch reageerde en corruptie talrijk.
Dit is net zo'n goed voorbeeld van het liberalisme als de USSR is van sociaal-democratie.
pi_91458260
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:53 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik, eerder doordat de haves Ben Ali was, autocratisch reageerde en corruptie talrijk.
Dit is net zo'n goed voorbeeld van het liberalisme als de USSR is van sociaal-democratie.
Natuurlijk, maar het valt niet te ontkennen dat onrust ontstaat wanneer denivellering te ver doorslaat. Wanneer decennialang een beleid wordt gevoerd wat erop is gericht om vooral de welgestelden rijker te maken, dan barst op een gegeven moment de bom. In de VS groeien de bankrekeningen van de rijken bijvoorbeeld vele malen harder (relatief gezien) dan die van de middenklassen en onderlaag. Dat zal op den duur leiden tot sociale onrust.
pi_91458302
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:43 schreef GSbrder het volgende:

Klopt. Liever gediplomeerde bestuurders die weten waar ze over praten dan droevige en gefrustreerde half-analfabeten die zich niet door de dossiers kunnen worstelen.
Nah ja, blijkbaar is de diplomatocratie een slechte zaak, er werd ook gewezen op het feit dat VWO'ers gezonder zijn omdat de ouders VWO'ers waren en hun kinderen dus beter opvoeden en opleiden dan ouders van VMBO'ers waarvan er een groter percentage roken en drinken.
Dat kwam vooral omdat de zgn. 'elite' vooral onder elkaar blijft, samen hockeyen en dan samen trouwen.

Ik wacht met spanning af hoe die verklaring samen gaat met de mensen die ik ken, die van ouders komen die beide alcoholist zijn en nu financieel directeur bij een groot internationaal bedrijf is bijvoorbeeld, of vanuit een arbeidersgezin naar een universitaire studie gaan zonder problemen.
  maandag 17 januari 2011 @ 13:00:49 #34
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91458429
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar het valt niet te ontkennen dat onrust ontstaat wanneer denivellering te ver doorslaat. Wanneer decennialang een beleid wordt gevoerd wat erop is gericht om vooral de welgestelden rijker te maken, dan barst op een gegeven moment de bom. In de VS groeien de bankrekeningen van de rijken bijvoorbeeld vele malen harder (relatief gezien) dan die van de middenklassen en onderlaag. Dat zal op den duur leiden tot sociale onrust.
Ik ben het daarmee oneens en ik vind "voorkomen van onrust" een zeer slechte reden om dan maar te gaan nivelleren. Het tegenargument dat ik dan heb is dat denivellering zorgt voor het "voorkomen van onderpresteren" en dat weegt bij mij zwaarder. In de VS accepteert de middle of underclass over het algemeen de verschillen tussen arm en rijk, de zwervers zijn daar positiever en de haat tegen rijken incidenteel. Tunesie had geen prestatie-gerichte samenleving, maar een afkomst-gerichte. Een soort Arabisch India, waar je kansen worden bepaalt door je kaste, gecombineerd met een streng overheidsregime, veel corruptie en een kleine elite. Dat zorgt voor onrust, niet het denivelleren an sich.
  maandag 17 januari 2011 @ 13:01:38 #35
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91458458
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:57 schreef Tijger_m het volgende:

Dat kwam vooral omdat de zgn. 'elite' vooral onder elkaar blijft, samen hockeyen en dan samen trouwen.
Dit is de omschrijvende vertaling van mijn ondertitel.
pi_91458792
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:00 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Ik ben het daarmee oneens en ik vind "voorkomen van onrust" een zeer slechte reden om dan maar te gaan nivelleren. Het tegenargument dat ik dan heb is dat denivellering zorgt voor het "voorkomen van onderpresteren" en dat weegt bij mij zwaarder. In de VS accepteert de middle of underclass over het algemeen de verschillen tussen arm en rijk, de zwervers zijn daar positiever en de haat tegen rijken incidenteel.
Ik denk dat je je daar in vergist. Er lopen een hoop boze mensen rond in de VS. Door de kredietcrisis zijn veel mensen hun woning kwijtgeraakt, dan heeft een hoop kwaad bloed gezet. Overigens ken ik weinig Nederlanders die rijken haten.
  maandag 17 januari 2011 @ 13:16:23 #37
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91459052
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:10 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik denk dat je je daar in vergist. Er lopen een hoop boze mensen rond in de VS. Door de kredietcrisis zijn veel mensen hun woning kwijtgeraakt, dan heeft een hoop kwaad bloed gezet. Overigens ken ik weinig Nederlanders die rijken haten.
Wat dacht je van de gehele SP-achterban? Socialisme is in de VS nog steeds een scheldwoord en er was een korte periode waarin de bankiers verguist werden, maar de gemiddelde Amerikaan is niet zo wantrouwig tegenover rijken, pracht en praal, als de "doe maar gewoon" Nederlander dat is.
  maandag 17 januari 2011 @ 13:16:54 #38
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_91459068
Voorkomen van onrust is het beste argument om te "herverdelen" (eigenlijk het teruggeven van geld aan degenen die het werkelijk verdiend hebben natuurlijk), en is ook altijd dé reden geweest om allerlei sociale wetgeving in te voeren. Herverdeel je geld of je bloed wordt op een gegeven moment herverdeeld over je dure marmeren vloer.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  maandag 17 januari 2011 @ 13:19:11 #39
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91459176
quote:
6s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:16 schreef ethiraseth het volgende:
Voorkomen van onrust is het beste argument om te "herverdelen" (eigenlijk het teruggeven van geld aan degenen die het werkelijk verdiend hebben natuurlijk), en is ook altijd dé reden geweest om allerlei sociale wetgeving in te voeren. Herverdeel je geld of je bloed wordt op een gegeven moment herverdeeld over je dure marmeren vloer.
Wat een prachtig sprookjesverhaal.
En toen kwam er een olifant met een grote snuit...
  maandag 17 januari 2011 @ 13:20:54 #40
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_91459236
Oh? Dus al die opstanden in de loop van de geschiedenis waar adel werd vermoord omdat ze alle rijkdom voor zichzelf hielden hebben niet plaatsgevonden?
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  maandag 17 januari 2011 @ 13:22:19 #41
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91459294
quote:
10s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:20 schreef ethiraseth het volgende:
Oh? Dus al die opstanden in de loop van de geschiedenis waar adel werd vermoord omdat ze alle rijkdom voor zichzelf hielden hebben niet plaatsgevonden?
Jawel. Gelukkig is de adel nu arm en, zoals ik eerder al zei, ontstaat onrust als er sprake is van lage sociale mobiliteit. Nu heb je alle kansen je op te werken tot CEO. Als je dat niet kan/doet/wilt, dan is dat jammer.
  maandag 17 januari 2011 @ 13:23:36 #42
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91459357
quote:
Cohen is zo ongelofelijk beschaafd, intelligent en erudiet dat hij inderdaad geen verweer heeft tegen het soort mensen dat nu zijn tegenstander is, noch heeft hij terug van de manier waarop met name de pvv omgaat met andersdenkenden.
Je hebt helemaal gelijk, tenminste wanneer ik het goed heb begrepen, Cohen moet geen handreikingen meer doen.

De manier waarop Rutte , Verhagen en vooral wilders met de oppositie omgaan is tenenkrommend.

Maar om je de waarheid te zeggen zou ik het verschrikkelijk vinden wanneer Cohen op dezelfde manier zou gaan optreden, al is dat misschien nog zo nodig.
Die hand blijft in de lucht hangen.
Van Joop.nl. Het leuke is nog dat het volgens mij gemeend is ook.
pi_91459369
Crap...ik realiseer mij net dat een externe HDD van 250Gb te klein is voor alleen al mijn Steam games :(
  maandag 17 januari 2011 @ 13:24:01 #44
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_91459377
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:22 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Jawel. Gelukkig is de adel nu arm en, zoals ik eerder al zei, ontstaat onrust als er sprake is van lage sociale mobiliteit. Nu heb je alle kansen je op te werken tot CEO. Als je dat niet kan/doet/wilt, dan is dat jammer.
Over sprookjes gesproken.
  maandag 17 januari 2011 @ 13:24:13 #45
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91459388
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:23 schreef Tijger_m het volgende:
Crap...ik realiseer mij net dat een externe HDD van 250Gb te klein is voor alleen al mijn Steam games :(
Klopt; neem daarom 2TB HDD's.
  maandag 17 januari 2011 @ 13:24:40 #46
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_91459409
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:23 schreef Tijger_m het volgende:
waarom zou je in hemelsnaam al je games in 1x installeren? je kan er maar 1 tegelijk spelen.
  maandag 17 januari 2011 @ 13:25:27 #47
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91459449
quote:
10s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:24 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Over sprookjes gesproken.
Jouw sprookje heeft een minder leuk einde dan het mijne ;(.
Waar de mijne afsluit met een "eind goed, al goed - en ze leefden nog lang en gelukkig"
heeft die van jou geen happy end en dat maakt het leven van een marxist zo pessimistisch.
pi_91459452
quote:
10s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:23 schreef Morendo het volgende:

[..]

Van Joop.nl. Het leuke is nog dat het volgens mij gemeend is ook.
Klopt toch ook? Met name Wilders en in mindere mate Verhagen voeren het debat op een buitengewoon vervelende wijze. Cohen blijft daarentegen altijd beschaafd. Dus het is nogal logisch dat het door jou geciteerde stuk gemeend is.
  maandag 17 januari 2011 @ 13:26:05 #49
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91459481
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:24 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

waarom zou je in hemelsnaam al je games in 1x installeren? je kan er maar 1 tegelijk spelen.
In de trant van; waarom zou je meer dan 1 auto willen, je kan er maar in 1 tegelijk rijden.
  maandag 17 januari 2011 @ 13:26:40 #50
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91459517
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:57 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nah ja, blijkbaar is de diplomatocratie een slechte zaak, er werd ook gewezen op het feit dat VWO'ers gezonder zijn omdat de ouders VWO'ers waren en hun kinderen dus beter opvoeden en opleiden dan ouders van VMBO'ers waarvan er een groter percentage roken en drinken.

Ik wacht met spanning af hoe die verklaring samen gaat met de mensen die ik ken, die van ouders komen die beide alcoholist zijn en nu financieel directeur bij een groot internationaal bedrijf is bijvoorbeeld, of vanuit een arbeidersgezin naar een universitaire studie gaan zonder problemen.
Intelligentie is gewoon grotendeels erfelijk. En dat is een 'inconvenient truth' voor mensen en politieke partijen die helemaal in maakbaarheid geloven. Maar ja, dit ontkennen heeft ook weinig zin.
pi_91459555
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:24 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Ja, hallo, 'even' 8-10Gb downloaden als je een spel wilt spelen is ook niet altijd even handig, plus, ik had geen idee hoeveel ik er geinstalleerd had staan :P
  † In Memoriam † maandag 17 januari 2011 @ 13:33:16 #52
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_91459838
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:26 schreef GSbrder het volgende:

[..]

In de trant van; waarom zou je meer dan 1 auto willen, je kan er maar in 1 tegelijk rijden.
Ik zou best een auto willen downloaden.
Carpe Libertatem
  maandag 17 januari 2011 @ 13:33:41 #53
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_91459856
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:27 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja, hallo, 'even' 8-10Gb downloaden als je een spel wilt spelen is ook niet altijd even handig, plus, ik had geen idee hoeveel ik er geinstalleerd had staan :P
Pff, neem dan ook een 100mbit lijn net als ik.
  maandag 17 januari 2011 @ 13:34:06 #54
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_91459874
Of nog beter: stop met alle crap kopen die Steam in de weekend deals zet.
  maandag 17 januari 2011 @ 13:34:24 #55
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_91459890
*heeft een lijst van 157 games op Steam*
pi_91460071
quote:
6s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:33 schreef ethiraseth het volgende:

Pff, neem dan ook een 100mbit lijn net als ik.
Uh huh...mischien kun jij mij aangeven wie dat levert op een berg in Wales :P

Ik heb 'maar' 35 games op Steam! Mijn zwakke momenten zijn de Steam holiday sales...ik heb er weer een paar gekocht rond de Kerst, natuurlijk.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2011 13:39:30 ]
  maandag 17 januari 2011 @ 13:45:15 #57
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_91460372
Ik heb met de laatste Holiday Sales een nieuw steam account geopend omdat die oude met 150+ games me teveel pijn deed om naar te kijken. Op mijn nieuwe account heb ik alleen Plants vs Zombies, Super Meat Boy en Sim City 4 want dat speel ik tenminste. :@

Oh en Assassins Creed 2, maar die kan mijn pc niet draaien dus ik moet wachten tot ik ooit genoeg geld heb om een nieuwe pc te kunnen bouwen (i.e. nooit). :')
  maandag 17 januari 2011 @ 13:49:04 #58
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91460545
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:45 schreef ethiraseth het volgende:
Oh en Assassins Creed 2, maar die kan mijn pc niet draaien dus ik moet wachten tot ik ooit genoeg geld heb om een nieuwe pc te kunnen bouwen (i.e. nooit). :')
Kopen dan?
pi_91460632
PC gamers :')
pi_91460648
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:45 schreef ethiraseth het volgende:
Ik heb met de laatste Holiday Sales een nieuw steam account geopend omdat die oude met 150+ games me teveel pijn deed om naar te kijken. Op mijn nieuwe account heb ik alleen Plants vs Zombies, Super Meat Boy en Sim City 4 want dat speel ik tenminste. :@

Ik heb net geupgrade, sorry, er komen dit jaar teveel mooie games aan om ze niet optimaal te kunnen spelen. Ik heb Just Cause 2, Neverwinter Nights 2 Platinum, Cities XL 2011 en Deathspank gekocht bij de holiday sale en Dragon Age 2 bij EA maar die komt pas in Maart uit.
pi_91460701
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:50 schreef KoosVogels het volgende:
PC gamers :')
Oy. Barbaar :P

PC gamers zijn tenminste nog echt gamers, je zal toch online zitten met een Xbox of PS3 met al die kiddies
pi_91460763
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:52 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Oy. Barbaar :P

PC gamers zijn tenminste nog echt gamers, je zal toch online zitten met een Xbox of PS3 met al die kiddies
Ja, schik voor tien, gamen op een PC. Eerst vijf uur kloten met de installatie en het tweaken van de instellingen en dan maar hopen dat de game het doet. Ik ram een schijfje in mn PS3 en gaan met die banaan.
  maandag 17 januari 2011 @ 13:56:07 #63
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91460906
quote:
6s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja, schik voor tien, gamen op een PC. Eerst vijf uur kloten met de installatie en het tweaken van de instellingen en dan maar hopen dat de game het doet. Ik ram een schijfje in mn PS3 en gaan met die banaan.
Dat was eind jaren '90 zo toen je een illegale kopie van een vriendje kreeg en uren moest zoeken naar een crack-file. De games doen het wel op m'n laptop, maar ik heb helaas niet genoeg tijd voor al het leuks.
  maandag 17 januari 2011 @ 13:56:22 #64
104871 remlof
Europees federalist
pi_91460922
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:16 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Wat dacht je van de gehele SP-achterban? Socialisme is in de VS nog steeds een scheldwoord en er was een korte periode waarin de bankiers verguist werden, maar de gemiddelde Amerikaan is niet zo wantrouwig tegenover rijken, pracht en praal, als de "doe maar gewoon" Nederlander dat is.
Ik ken anders verschillende mensen die behoorlijk veel meer dan gemiddeld verdienen die toch SP stemmen. Gewoon uit solidariteit met de minderbedeelden.
pi_91461040
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:56 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Dat was eind jaren '90 zo toen je een illegale kopie van een vriendje kreeg en uren moest zoeken naar een crack-file. De games doen het wel op m'n laptop, maar ik heb helaas niet genoeg tijd voor al het leuks.
Is dat veranderd dan? Heb laatst trouwens via die weg weer eens Red Alert 2 geinstalleerd O+
  maandag 17 januari 2011 @ 13:58:44 #66
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91461061
quote:
3s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:56 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik ken anders verschillende mensen die behoorlijk veel meer dan gemiddeld verdienen die toch SP stemmen. Gewoon uit solidariteit met de minderbedeelden.
Ik wist niet dat postbodes zo goed verdienden.
  maandag 17 januari 2011 @ 13:59:22 #67
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91461098
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Is dat veranderd dan? Heb laatst trouwens via die weg weer eens Red Alert 2 geinstalleerd O+
Klassieker. Ik was altijd de Sovjets.
  maandag 17 januari 2011 @ 14:01:27 #68
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91461182
quote:
3s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:56 schreef remlof het volgende:

[..]

Oh, uiteraard. Die heb je overal.
Maar het merendeel heeft toch op z'n minst een aversie tegen het grootkapitaal.
Daar doet een bemiddeld schrijver of incidentele links idealist niets aan af
pi_91461243
quote:
11s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:59 schreef Morendo het volgende:

[..]

Klassieker. Ik was altijd de Sovjets.
Ik vond juist de US of A weer tof om mee te spelen. Die kereltjes die zich in hun zandzak kunnen verschansen. Wat een bazengame.
  maandag 17 januari 2011 @ 14:02:27 #70
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_91461247
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:49 schreef Morendo het volgende:

[..]

Kopen dan?
kopen is natuurlijk nog veel duurder dan er zelf een bouwen.
  maandag 17 januari 2011 @ 14:02:48 #71
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_91461258
quote:
6s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Koos leeft nog in 1984.
  maandag 17 januari 2011 @ 14:04:14 #72
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91461329
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:02 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

kopen is natuurlijk nog veel duurder dan er zelf een bouwen.
VVD stemmen dan, die verlagen je belastingen!
  maandag 17 januari 2011 @ 14:05:05 #73
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_91461367
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:04 schreef Morendo het volgende:

[..]

VVD stemmen dan, die verlagen je belastingen!
Hahahahahaha.
  maandag 17 januari 2011 @ 14:06:55 #74
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91461440
De oude Age of Empires, dus voordat AoE Mythology uitkwam, was overigens ook een briljant spel.
pi_91461448
quote:
6s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:02 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Koos leeft nog in 1984.
Ik moet mijn PC ook aantrappen met een fietsje die is aangesloten op de computer.
pi_91461460
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:06 schreef Morendo het volgende:
De oude Age of Empires, dus voordat AoE Mythology uitkwam, was overigens ook een briljant spel.
En de Anno reeks.
pi_91461511
En Point & Click Adventures waren ook zo tof.
  maandag 17 januari 2011 @ 14:08:54 #78
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91461518
Ik denk dat zelfs de meest overtuigde links idealist hier wel eens ... tycoon heeft gespeeld.
Kapitalistisch spel dat het was!
  maandag 17 januari 2011 @ 14:09:58 #79
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_91461573
Ik weet nog dat ik lang geleden bootdisks moest maken voor specifieke games om zo te zorgen dat er voldoende EMS of XMS geheugen beschikbaar was. Blij dat die crap niet meer nodig is zeg.
pi_91461630
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:08 schreef GSbrder het volgende:
Ik denk dat zelfs de meest overtuigde links idealist hier wel eens ... tycoon heeft gespeeld.
Kapitalistisch spel dat het was!
Rollercoaster Tycoon. En goed dat ik was!
  maandag 17 januari 2011 @ 14:11:57 #81
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91461689
  maandag 17 januari 2011 @ 14:12:01 #82
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_91461693
Theme Hospital was veel gaver.
pi_91461741
quote:
6s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:12 schreef ethiraseth het volgende:
Absoluut niet. Rollercoaster Tycoon mocht je zelf achtbanen ontwerpen. Wat een feest!
  maandag 17 januari 2011 @ 14:29:57 #84
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91462567
quote:
10s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Absoluut niet. Rollercoaster Tycoon mocht je zelf achtbanen ontwerpen. Wat een feest!
Helemaal grijs gespeeld!
pi_91462571
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:56 schreef GSbrder het volgende:

What he said.

Het enige wat ik meestal handmatig moet aanpassen is mijn scherm resolutie.
  † In Memoriam † maandag 17 januari 2011 @ 14:31:41 #86
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_91462667
quote:
6s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:12 schreef ethiraseth het volgende:
Met die geile omroepster. O+

Theme Hospital heb ik op mijn mobieltje. 8-)
Carpe Libertatem
pi_91462700
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:29 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Helemaal grijs gespeeld!
Ik raakte altijd opgewonden van dat kassa-geluid wanneer je bezoekers ergens afrekenden. Ching-ching-ching-ching.
  maandag 17 januari 2011 @ 14:43:56 #88
165633 eriksd
The grand facade...
pi_91463322
Ik kan niet quoten :')

Bovenaan staat dit:

quote:
Benodigde javascript kon niet worden geactiveerd. Dit kan wellicht te maken hebben met het gebruik van adblockers. Schakel plugins als adblockplus en dergelijke uit op FOK! en probeer het daarna nog eens.
Belangrijke onderdelen van deze site kunnen niet (goed) werken indien er delen van de code geblokkeerd worden... (code: 16:0)
Wat betekent het? :P
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  maandag 17 januari 2011 @ 14:45:57 #89
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91463412
Kijk je veel internetporno?
  maandag 17 januari 2011 @ 14:46:24 #90
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_91463431
Dat je je adblocker moet uitzetten.
  maandag 17 januari 2011 @ 14:48:44 #91
165633 eriksd
The grand facade...
pi_91463545
Hoe doe ik dat?
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  maandag 17 januari 2011 @ 15:21:10 #92
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_91465181
Klote gemeente. Mijn meubelmakers bedrijfje past niet binnen het bestemmingsplan buitengebied.
Het vreemde is dat ik wel weer muziekinstrumenten mag maken :? :?
  maandag 17 januari 2011 @ 15:24:37 #93
165633 eriksd
The grand facade...
pi_91465348
Nederland op zijn smalst weer.
Bis bis bis
  maandag 17 januari 2011 @ 15:26:22 #94
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_91465431
quote:
9s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:21 schreef betyar het volgende:
Klote gemeente. Mijn meubelmakers bedrijfje past niet binnen het bestemmingsplan buitengebied.
Tja, zo zijn de regels nu eenmaal. Alleen weet niemand meer waarom die regels zo gemaakt zijn. 8)7

[ Bericht 0% gewijzigd door TomLievense op 17-01-2011 15:32:35 ]
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
  maandag 17 januari 2011 @ 15:31:10 #95
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91465685
quote:
Snap je nu dat veel ondernemers schoppen tegen Nederland - Regelland?
Ik kom er dagelijks mee in aanraking, deze kromme regelgeving in de Ruimtelijke Ordening, maar waarschijnlijk zien ze meubelmakerij als zwaardere industrie dan een muziekbedrijfje. Kan je geen ontheffing krijgen, of betreft het geen los pand, maar is het je woning vanwaar je een meubelmakerij wilt beginnen?
  maandag 17 januari 2011 @ 15:34:04 #96
294269 mlg
Ik ben groot, jij bent klein.
pi_91465839
quote:
Ja, sorry dat ik het zeg, maar eerst zit je de vrije markt tot het bot af te kraken, en nu zeur je over bureaucratie.
Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
  maandag 17 januari 2011 @ 15:34:45 #97
294269 mlg
pi_91465880
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:31 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Ik kom er dagelijks mee in aanraking, deze kromme regelgeving in de Ruimtelijke Ordening, maar waarschijnlijk zien ze meubelmakerij als zwaardere industrie dan een muziekbedrijfje. Kan je geen ontheffing krijgen, of betreft het geen los pand, maar is het je woning vanwaar je een meubelmakerij wilt beginnen?
Ik zat al te wachten tot jij erop ging reageren. :P
  maandag 17 januari 2011 @ 15:35:38 #98
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91465923
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:34 schreef mlg het volgende:

[..]

Ik zat al te wachten tot jij erop ging reageren. :P
Ik ben te voorspelbaar geworden :X
pi_91466048
Ach wat leuk, er zijn nu al speciale dating diensten voor 'volslanke' medemensen, toch nog leerzaam die ads op Fok
  maandag 17 januari 2011 @ 15:38:24 #100
294269 mlg
pi_91466063
quote:
Je zult ook een schuur kunnen huren?
pi_91466381
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:38 schreef mlg het volgende:

[..]

Je zult ook een schuur kunnen huren?
Dat is volgens mij niet eens nodig. In de meeste gemeenten kun je gewoon een bedrijf aan huis nemen. Je woning behoudt een woonbestemming, maar je kan toch je bedrijfje runnen uit huis.

En ander moet betyar wachten tot het b-plan wordt geactualiseerd. Dat gebeurt eens in de tien jaar :')
  maandag 17 januari 2011 @ 15:46:24 #102
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_91466459
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:31 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Regeltjes zijn er gelukkig, anders werd het een puinhoop. Kijk wel naar bepaalde overeenkomsten die beroepen hebben en stem ze gewoon met elkaar af.
Ik mag 100m2 aan bijgebouwen hebben. In die bijgebouwen mag ik ook een bedrijf hebben. Er is een waslijst van bedrijven alleen meubelmaker staat er niet bij. Wel kurkwaren-, riet- en vlechtwerkfabrieken. Een aannemersbedrijf met werkplaats is ook toegestaan. :{

quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat is volgens mij niet eens nodig. In de meeste gemeenten kun je gewoon een bedrijf aan huis nemen. Je woning behoudt een woonbestemming, maar je kan toch je bedrijfje runnen uit huis.

En ander moet betyar wachten tot het b-plan wordt geactualiseerd. Dat gebeurt eens in de tien jaar :')
De gemeente heeft die net gewijzigd....... ;( Maar word elk jaar herzien. -O-
pi_91466565
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:46 schreef betyar het volgende:
Dat is in ieder geval niet gebruikelijk. Temeer omdat een actualisering van een bestemmingsplan al snel twee jaar in beslag neemt.
  maandag 17 januari 2011 @ 15:48:24 #104
165633 eriksd
The grand facade...
pi_91466570
Hoezo zou jij geen aannemer met werkplaats zijn?
Bis bis bis
  maandag 17 januari 2011 @ 15:48:52 #105
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91466588
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waaruit maar weer eens blijkt dat Koosje zich niet bezig moet houden met bouwvergunningen. Betyar heeft nu te horen gekregen dat er geen binnenplanse mogelijkheden zijn in het huidige bestemmingsplan, maar met de nieuwe omgevingsvergunningen kan je tijdelijke of permanente (buitenplanse) ontheffingen krijgen. Helaas kan ik er nu niet teveel over zeggen, daarvoor zou ik me wat dieper moeten inlezen in het plan, de gemeentelijke regelgeving bij Betyar, maar het is niet zo dat Betyar tot het geactualiseerde bestemmingsplan hoeft te wachten.
  maandag 17 januari 2011 @ 15:50:45 #106
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91466703
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:48 schreef eriksd het volgende:
I like the way you're thinking ;)
Een aannemer van kleine houtproducties ^O^.
pi_91466706
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:48 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Waaruit maar weer eens blijkt dat Koosje zich niet bezig moet houden met bouwvergunningen. Betyar heeft nu te horen gekregen dat er geen binnenplanse mogelijkheden zijn in het huidige bestemmingsplan, maar met de nieuwe omgevingsvergunningen kan je tijdelijke of permanente (buitenplanse) ontheffingen krijgen. Helaas kan ik er nu niet teveel over zeggen, daarvoor zou ik me wat dieper moeten inlezen in het plan, de gemeentelijke regelgeving bij Betyar, maar het is niet zo dat Betyar tot het geactualiseerde bestemmingsplan hoeft te wachten.
Ik moet bekennen dat ik niet volledig ben ingevoerd, maar ik dergelijke woningen aan huis met regelmaat voorbij zien komen. En ik dacht dat afwijken van het b-plan eenvoudiger werd door de invoering van de wabo.
  maandag 17 januari 2011 @ 15:50:51 #108
165633 eriksd
The grand facade...
pi_91466709
Even The Stranger van Billy Joel.
Bis bis bis
  maandag 17 januari 2011 @ 15:53:27 #109
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_91466860
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:48 schreef eriksd het volgende:
Omdat dat niet mijn bedrijvigheid is.
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:50 schreef GSbrder het volgende:

[..]

I like the way you're thinking ;)
Een aannemer van kleine houtproducties ^O^.
Aannemer van kleine houtprodukties is wel weer een goede, die onthoud ik even, misschien dat ze er intrappen of in moeten toegeven.

Nu weer even verder met de schuur op te ruimen :'(
  maandag 17 januari 2011 @ 15:53:34 #110
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91466867
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik moet bekennen dat ik niet volledig ben ingevoerd, maar ik dergelijke woningen aan huis met regelmaat voorbij zien komen. En ik dacht dat afwijken van het b-plan eenvoudiger werd door de invoering van de wabo.
Klopt, dus waarom precies moet Betyar 10 jaar wachten op het nieuwe bestemmingsplan ;)?
Er bestaat zelfs een mogelijkheid vergunningsvrij te bouwen.

quote:
Vergunningvrij bouwen of verbouwen betekent dat u niet bent gebonden aan de regels van het bestemmingsplan, de gemeentelijke bouwverordening en de gemeentelijke welstandseisen. De regels van het Bouwbesluit blijven wel altijd voor u gelden. Het is bovendien aan te raden om met uw buren te overleggen over uw plannen.
  maandag 17 januari 2011 @ 15:54:16 #111
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91466903
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:38 schreef Tijger_m het volgende:
Ach wat leuk, er zijn nu al speciale dating diensten voor 'volslanke' medemensen,
Ik heb dat altijd een omslachtige omschrijving voor 'dik' gevonden.
  maandag 17 januari 2011 @ 15:54:46 #112
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_91466933
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:53 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Klopt, dus waarom precies moet Betyar 10 jaar wachten op het nieuwe bestemmingsplan ;)?

[..]

Ik mag vergunningsvrij bouwen. Geen enkel probleem. Alleen de voorwaarde is dat het binnen het "bouwvlak" binnen je perceel valt.
pi_91466949
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:53 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Ik moet bekennen dat ik mij nog niet heel erg heb verdiept in de wabo. Voorheen moest je wel wachten op een nieuw b-plan, toch?
pi_91467035
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:54 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ik heb dat altijd een omslachtige omschrijving voor 'dik' gevonden.
Dat is het ook maar ja, dikke mensen willen niet dik genoemd worden.
  maandag 17 januari 2011 @ 15:57:49 #115
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91467104
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik moet bekennen dat ik mij nog niet heel erg heb verdiept in de wabo. Voorheen moest je wel wachten op een nieuw b-plan, toch?
Oef, ik studeer nog geen tientallen jaren, Koos, ik weet alleen van de WRO en wro.
Voorheen waren de afwijkingsmogelijkheden inderdaad beperkter, dat is correct, voor het herzien van een bestemmingsplan moet een procedure worden doorlopen. De gemeente kan ook een afwijkingsbesluit nemen. Het geldende bestemmingsplan wordt dan als het ware (gemotiveerd) terzijde geschoven. Het ligt er helemaal aan hoe je dit aanpakt, maar dat is de wonderlijke wereld van het publiekrechtelijk bouwrecht, waar we nu over spreken - en wat ik toevallig genoeg nu moet afronden in m'n master.
  maandag 17 januari 2011 @ 15:58:08 #116
294269 mlg
pi_91467132
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:46 schreef betyar het volgende:

[..]

Regeltjes zijn er gelukkig, anders werd het een puinhoop. Kijk wel naar bepaalde overeenkomsten die beroepen hebben en stem ze gewoon met elkaar af.
Ik mag 100m2 aan bijgebouwen hebben. In die bijgebouwen mag ik ook een bedrijf hebben. Er is een waslijst van bedrijven alleen meubelmaker staat er niet bij. Wel kurkwaren-, riet- en vlechtwerkfabrieken. Een aannemersbedrijf met werkplaats is ook toegestaan. :{

[..]

In een vrije markt heb je dit geouwehoer niet. Dan heb je geen vergunningen, maar eigendomsrechten. Mochten jouw buren dit niet aanstaan, dan kunnen zij zich ook op de eigendomsrechten wijzen.

Misschien begrijp je nu een beetje de rechtse insteek.
  maandag 17 januari 2011 @ 16:00:20 #117
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91467275
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:58 schreef mlg het volgende:

[..]

In een vrije markt heb je dit geouwehoer niet. Dan heb je geen vergunningen, maar eigendomsrechten. Mochten jouw buren dit niet aanstaan, dan kunnen zij zich ook op de eigendomsrechten wijzen.

Beeks Watertorenarrest is vermakelijke kost in dit geval.
Toevallig een zaak die m'n vader nog behandeld heeft. Niet die uit 1936 overigens.
  maandag 17 januari 2011 @ 16:00:34 #118
295457 TomLievense
pi_91467291
quote:

[..]

We begrijpen het wel, maar we zijn het gewoon niet eens.
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
  maandag 17 januari 2011 @ 16:00:48 #119
165633 eriksd
The grand facade...
pi_91467303
Hoe plaats je dit geheel dan in bijvoorbeeld een twistpunt over, ik noem maar wat, geluidsoverlast? Op de keper beschouwd raakt dit niemand in zijn/haar eigendomsrecht.
Bis bis bis
  maandag 17 januari 2011 @ 16:02:14 #120
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91467399
quote:
Zowel in de Franse zaak, als in het Watertoren-arrest oordeelde de rechter dat de uitoefening van het eigendomsrecht onrechtmatig was. Dit werd betiteld als misbruik van recht. De redenen voor het feit dat in het Watertorenarrest misbruik van recht werd aangenomen, waren dat de eigenaar zijn recht zonder een redelijk doel uitoefende terwijl aan de ander nadeel werd toegebracht, en omdat het recht werd uitgeoefend met de uitsluitende bedoeling een ander te benadelen. Uit dit laatste blijkt dat strenge eisen werden gesteld door de rechter voordat misbruik van recht werd aangenomen.

HINDERVERBOD
De hinderkwestie is in de wet als volgt geregeld. In het burgerlijk wetboek is bepaald dat de eigenaar van een erf niet op onrechtmatige wijze aan eigenaars van andere erven hinder mag toebrengen. Onder hinder wordt verstaan het verspreiden van rumoer, trillingen, stank, rook of gassen, door het onthouden van licht of lucht of door het ontnemen van steun.
  maandag 17 januari 2011 @ 16:02:44 #121
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91467434
Maar Betyar waar wil je je op richten: het maken van nieuwe meubelen of het restaureren van oude? Beide zijn in principe toch wel te plaatsen onder de noemer 'aannemer'.
pi_91467441
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:57 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Oef, ik studeer nog geen tientallen jaren, Koos, ik weet alleen van de WRO en wro.
Voorheen waren de afwijkingsmogelijkheden inderdaad beperkter, dat is correct, voor het herzien van een bestemmingsplan moet een procedure worden doorlopen. De gemeente kan ook een afwijkingsbesluit nemen. Het geldende bestemmingsplan wordt dan als het ware (gemotiveerd) terzijde geschoven. Het ligt er helemaal aan hoe je dit aanpakt, maar dat is de wonderlijke wereld van het publiekrechtelijk bouwrecht, waar we nu over spreken - en wat ik toevallig genoeg nu moet afronden in m'n master.
Op zich wel interessante materie, maar in mijn optiek soms ook erg verwarrend. Wil je daar ook in verder trouwens?
pi_91467501
quote:

[..]

Godzijdank dat er regels zijn. Hoewel het af en toe wel iets teveel van het goede is, dat geef ik toe.
  maandag 17 januari 2011 @ 16:04:46 #124
165633 eriksd
The grand facade...
pi_91467527
Wat is de definitie van aannemer inderdaad. Voor de fiscus is het creeren van werk van stoffelijke aard al voldoende.
Bis bis bis
  maandag 17 januari 2011 @ 16:06:05 #125
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91467606
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Op zich wel interessante materie, maar in mijn optiek soms ook erg verwarrend. Wil je daar ook in verder trouwens?
Ik kan grofweg drie richtingen uit. Commercieel vastgoed en projectontwikkeling - de sociale woningbouw - het recht of de consultancywereld. Voorlopig laat ik nog even alle opties open, maar je hebt helemaal gelijk met je eerste opmerking, het is erg verwarrend.
  maandag 17 januari 2011 @ 16:08:21 #126
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_91467719
quote:

[..]

Hoop je. Dankzij dit kabinet gaan zij er op vooruit :o.
  maandag 17 januari 2011 @ 16:09:44 #127
295457 TomLievense
pi_91467796
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:08 schreef Holograph het volgende:

[..]

Nee, je gaat er op achteruit. :P
pi_91467889
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:06 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Ik kan grofweg drie richtingen uit. Commercieel vastgoed en projectontwikkeling - de sociale woningbouw - het recht of de consultancywereld. Voorlopig laat ik nog even alle opties open, maar je hebt helemaal gelijk met je eerste opmerking, het is erg verwarrend.
Bovendien kun je op den duur natuurlijk altijd nog een switch maken. Ik weet wel een en ander van Ruimtelijke Ordening, maar in de meeste gevallen vertrouw ik op het oordeel van het college of een orgaan als de commissie bezwaarschriften.
pi_91467903
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:08 schreef Holograph het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij dan?
  maandag 17 januari 2011 @ 16:12:10 #130
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_91467908
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:09 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Nee, je gaat er op achteruit. :P
Met Paars waren ze er nog harder op achteruitgegaan, als ze er nu al op achteruit gaan.
  maandag 17 januari 2011 @ 16:12:39 #131
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_91467930
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij dan?
Dit kabinet legt de sociale zekerheid niet aan banden.
  maandag 17 januari 2011 @ 16:13:07 #132
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91467957
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:06 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Wat studeer je dan? Bouwkunde?
  maandag 17 januari 2011 @ 16:14:29 #133
295457 TomLievense
pi_91468020
Animals - House of the rising sun.
pi_91468033
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:12 schreef Holograph het volgende:

[..]

Weet niet hoor, maar van verschillende vaste lasten stijgen de kosten. Zie daarom niet in hoe de Telegraaf-lezer op vooruit gaat.
  maandag 17 januari 2011 @ 16:16:48 #135
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91468122
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:14 schreef TomLievense het volgende:
Animals - House of the rising sun.
Ken je de film Casino? Ik moet bij het horen van dat nummer altijd daar aan denken.
  maandag 17 januari 2011 @ 16:17:54 #136
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91468164
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:13 schreef Morendo het volgende:

[..]

Wat studeer je dan? Bouwkunde?
Ja. Of zoals dat nu heet

Architecture, Building and Planning
Mastertrack: Real Estate Management & Development.
  maandag 17 januari 2011 @ 16:18:43 #137
165633 eriksd
The grand facade...
pi_91468202
Casino Jack is een toffe film btw.
Bis bis bis
  maandag 17 januari 2011 @ 16:20:11 #138
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91468274
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:17 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Ja. Of zoals dat nu heet

Architecture, Building and Planning
Mastertrack: Real Estate Management & Development.
Ik sprak laatst iemand die Senior Sales Executive is. Wat blijkt: ze zit al 13 bij Aldi achter de kassa.
  maandag 17 januari 2011 @ 16:21:18 #139
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91468324
quote:
9s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:20 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ik sprak laatst iemand die Senior Sales Executive is. Wat blijkt: ze zit al 13 bij Aldi achter de kassa.
Ik weet het. Vreselijk.
M'n huidige functieomschrijving is van dezelfde bedroevende opgepimpte HR-kwaliteit.
Leuk plaatje voor je trouwens:

maandag 17 januari 2011 @ 16:25:16 #140
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91468495
T'is gelukkig de Waalkade maar.
  maandag 17 januari 2011 @ 16:27:41 #141
294269 mlg
pi_91468608
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Godzijdank dat er regels zijn. Hoewel het af en toe wel iets teveel van het goede is, dat geef ik toe.
Ja, regels zijn belangrijk, maar dat moet natuurlijk wel gebaseerd zijn op ambitie. Dat sluit met eigendomsrechten veel beter aan, dan met vergunningen. In principe kijkt de de gemeente naar de eigendomsrechten van alle partijen, maar ook naar de belangen (en mening) van de gemeente, en daarna pas wordt er een vergunning verleend. Naar mijn mening mogen de belangen van de gemeente geen rol spelen om van je eigendomsrecht gebruik te maken.
  maandag 17 januari 2011 @ 16:28:07 #142
294269 mlg
pi_91468629
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:12 schreef Holograph het volgende:

[..]

Helaas niet nee.
  maandag 17 januari 2011 @ 16:30:37 #143
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91468757
quote:
7s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:25 schreef Morendo het volgende:
T'is gelukkig de Waalkade maar.
Waar woon jij dan :')?
pi_91468863
Benieuwd naar de Politieke Barometer. Ik kan niet wachten. :)
  maandag 17 januari 2011 @ 16:33:16 #145
165633 eriksd
The grand facade...
pi_91468899
Wanneer?
Bis bis bis
pi_91468946
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:33 schreef eriksd het volgende:
Wanneer?
Vandaag naar 't schijnt.
  maandag 17 januari 2011 @ 16:34:45 #147
165633 eriksd
The grand facade...
pi_91468974
PVV 25 gok ik, VVD 29. PvdA kleiner dan SP.
Bis bis bis
  maandag 17 januari 2011 @ 16:34:56 #148
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_91468984
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:02 schreef Morendo het volgende:
Maar Betyar waar wil je je op richten: het maken van nieuwe meubelen of het restaureren van oude? Beide zijn in principe toch wel te plaatsen onder de noemer 'aannemer'.
Aannemer valt in de lijst van bedrijfsactiviteiten onder de bouwnijverheid, die sector ga ik juist verlaten.
Maar als ik zo die lijst afga en dat lief aankaart bij de gemeente dat ze me wel een ontheffing geven.
  maandag 17 januari 2011 @ 16:35:30 #149
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_91469014
Waarom geloven mensen nog in peilingen? Ze zitten er elke keer faliekant naast.
  maandag 17 januari 2011 @ 16:37:01 #150
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91469095
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:30 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Waar woon jij dan :')?
In die stad. Maar ik kom eigenlijk nooit bij de kade.
  maandag 17 januari 2011 @ 16:37:10 #151
165633 eriksd
The grand facade...
pi_91469102
Ik zou gewoon een besluit uitlokken inderdaad. Sowieso dat gescherm met definities terwijl het hier overduidelijk om een potentiele aannemer gaat: :')
Bis bis bis
  maandag 17 januari 2011 @ 16:38:23 #152
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91469157
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:34 schreef eriksd het volgende:
Dat zou dan -6 zijn voor de VVD tov de laatste peiling. Neuh, de VVD haalt minimaal wel 33 zetels.
  maandag 17 januari 2011 @ 16:39:34 #153
295457 TomLievense
pi_91469221
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:35 schreef Holograph het volgende:
Waarom geloven mensen nog in peilingen? Ze zitten er elke keer faliekant naast.
QFT
  maandag 17 januari 2011 @ 16:39:37 #154
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_91469223
quote:

[..]

En zo denkt intelectueel links dus werkelijk over de lagere klasse waar ze voor op komen.

Laat maar weer is zien dat KoosVogels enkel socialist is om erbij te horen in de journalistiek en om zich moreel superieur te voelen.
pi_91469232
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:34 schreef eriksd het volgende:
Waarom zou de PvdA in vredesnaam een duikeling maken?
  maandag 17 januari 2011 @ 16:40:19 #156
294269 mlg
pi_91469257
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:39 schreef Berlitz het volgende:

[..]

En zo denkt intelectueel links dus werkelijk over de lagere klasse waar ze voor op komen.

Laat maar weer is zien dat KoosVogels enkel socialist is om erbij te horen in de journalistiek en om zich moreel superieur te voelen.
Ja. Ik schijt op de lagere klasse, en daarom stem ik VVD.
  maandag 17 januari 2011 @ 16:40:36 #157
165633 eriksd
The grand facade...
pi_91469269
Omdat het een kutpartij is :P

Sorry :')
Bis bis bis
  maandag 17 januari 2011 @ 16:41:04 #158
295457 TomLievense
pi_91469290
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waarom zou de PvdA in vredesnaam een duikeling maken?
Omdat men een Obama speech van hem verwachtte bij het manifest.
  maandag 17 januari 2011 @ 16:41:37 #159
165633 eriksd
The grand facade...
pi_91469312
Vanavond in P&W Bart Chabot over die manifestatie. Even kijken dus.
Bis bis bis
  maandag 17 januari 2011 @ 16:41:42 #160
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_91469316
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:40 schreef mlg het volgende:

[..]

Ja. Ik schijt op de lagere klasse, en daarom stem ik VVD.
Jij bent dan ook liberaal dus niet hypocriet.
pi_91469332
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:41 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Vermoed dat de enquete voor het manifest is gehouden.
  maandag 17 januari 2011 @ 16:42:09 #162
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_91469343
quote:

[..]

Omdat de PvdA altijd duikelt na de verkiezingen. Vlak voor de verkiezingen stijgen ze wel weer.
pi_91469362
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:39 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Dus omdat ik op hen neerkijk, kan ik deze sloebers niets gunnen?
  maandag 17 januari 2011 @ 16:43:40 #164
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91469430
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Koos, jij gunt ze toch wel wat?
Als ze maar niet zo verrekte recalcitrant deden en stemden op de partijen die goed is voor ze.
  maandag 17 januari 2011 @ 16:44:42 #165
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_91469471
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het zijn geen nuttige idioten meer die jou filosofische spelletje werkelijkheid laten worden.
  maandag 17 januari 2011 @ 16:44:55 #166
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91469484
quote:

[..]

Dat gedoe van gisteren is natuurlijk nooit verdisconteerd in die peiling.
pi_91469533
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:43 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Koos, jij gunt ze toch wel wat?
Als ze maar niet zo verrekte recalcitrant deden en stemden op de partijen die goed is voor ze.
Jij snapt em.
  maandag 17 januari 2011 @ 16:45:57 #168
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91469534
"Verdisconteerd" schijnt hip te zijn tegenwoordig. Modewoord?
  maandag 17 januari 2011 @ 16:47:13 #169
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_91469600
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij snapt em.
Ze dienen dus enkel als speeltjes die in jou socialistische spel mee moeten doen.
  maandag 17 januari 2011 @ 16:48:24 #170
295457 TomLievense
pi_91469654
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:47 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Ze dienen dus enkel als speeltjes die in jou socialistische spel mee moeten doen.
Uiteraard, daar hebben we nooit doekjes om gewonden.
pi_91469671
quote:

[..]

Nou, spel? Ze worden er zelf natuurlijk ook beter van. Dat is tenminste het streven.
pi_91469673
quote:

Natuurlijk, dacht jij dat wij meer belasting willen betalen omdat we dat zo leuk vinden ofzo? Tsk tsk tsk...

PS: dit is sarcasme.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2011 16:49:17 ]
pi_91469753
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:48 schreef Tijger_m het volgende:
PS: dit is sarcasme.
Goed dat je het zegt; ik acht bepaalde figuren wel in staat om volledig uit de slof te schieten naar aanleiding van jouw opmerking :')
  maandag 17 januari 2011 @ 16:51:21 #174
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_91469818
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nou, spel? Ze worden er zelf natuurlijk ook beter van. Dat is tenminste het streven.
De reden waarom die sloebers niet meer links stemmen is omdat ze weten hoe mensen als jij werkelijk over ze denken.
pi_91469872
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:50 schreef KoosVogels het volgende:

Goed dat je het zegt; ik acht bepaalde figuren wel in staat om volledig uit de slof te schieten naar aanleiding van jouw opmerking :')
Indeed. Het heet niet voor niets Dom Rechts ;)
pi_91469920
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:51 schreef Berlitz het volgende:

De reden waarom die sloebers niet meer links stemmen is omdat ze weten hoe mensen als jij werkelijk over ze denken.
Da's ok, wij hebben toch de macht in handen, wij zijn tenslotte de Elite.
pi_91469921
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:51 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Dus daarom stemmen ze VVD? Omdat mlg zo vleiend over hen spreekt? Of de PVV, die geen trek heeft in een ledenpartij omdat Wilders vreest dat hij dan wordt omringd door josti's?
  maandag 17 januari 2011 @ 16:53:32 #178
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_91469955
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:52 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Indeed. Het heet niet voor niets Dom Rechts ;)
Want weigeren om mee te doen aan jullie hobbies is dom!
pi_91469989
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:53 schreef KoosVogels het volgende:

Dus daarom stemmen ze VVD? Omdat mlg zo vleiend over hen spreekt? Of de PVV, die geen trek heeft in een ledenpartij omdat Wilders vreest dat hij dan wordt omringd door josti's?
Heh, wat heeft Wilders nu dan? Oh right, criminelen, vrouwenmeppers en alcoholisten, ja, da's stukken beter als josti's _O-
  maandag 17 januari 2011 @ 16:54:32 #180
165633 eriksd
The grand facade...
pi_91470002
Er wordt weer lekker gehapt hier zie ik :P
Bis bis bis
  maandag 17 januari 2011 @ 16:54:53 #181
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_91470018
quote:

[..]

Omdat ze meer aan de PVV en VVD hebben.Ze hebben jou niet nodig als moedertje staat.
pi_91470047
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:53 schreef Berlitz het volgende:

Ahhhhh...heerlijk, Linkse Hobbies!!!!!!!!!
  maandag 17 januari 2011 @ 16:56:04 #183
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91470084
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:45 schreef GSbrder het volgende:
"Verdisconteerd" schijnt hip te zijn tegenwoordig. Modewoord?
Ik gebruik het reeds vele jaren.
  maandag 17 januari 2011 @ 16:56:20 #184
295457 TomLievense
pi_91470111
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:55 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ahhhhh...heerlijk, Linkse Hobbies!!!!!!!!!
Wie geeft er nog een rondje van het belasting potje? c_/
pi_91470114
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:54 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Heh, wat heeft Wilders nu dan? Oh right, criminelen, vrouwenmeppers en alcoholisten, ja, da's stukken beter als josti's _O-
Ja, oke. Maar wanneer je leden aanneemt, dan moet Wilders een paar keer per jaar een gezellig onderonsje houden met kwijlende simplisten met racistische denkbeelden. Denk dat hij dat bij voorkeur vermijdt.
  maandag 17 januari 2011 @ 16:56:35 #186
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_91470119
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:54 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Heh, wat heeft Wilders nu dan? Oh right, criminelen
Wie?
quote:
, vrouwenmeppers
Dat heeft grauss nooit gedaan.
quote:
en alcoholisten
Bewijs dat er mensen die verslaafd zijn aan alcohol bij de PVV zitten?
quote:
, ja, da's stukken beter als josti's _O-
Josti,s worden de SP misbruikt.
  maandag 17 januari 2011 @ 16:56:45 #187
294269 mlg
pi_91470125
quote:

[..]

Ik wil dat klootvolk helemaal niet bij rechts. Nog liever de SP aan de macht, dan rechts gesympathiserende sloebers.
pi_91470144
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:54 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Omdat ze meer aan de PVV en VVD hebben.Ze hebben jou niet nodig als moedertje staat.
Hahahaha, zodat ze meer mogen betalen en minder krijgen, god, hoe dom kun je zijn...oh nee, laat maar, dat weten we al _O-
Wij als Elite zitten toch wel goed, wij hebben allemaal leuke banen omdat we op school zijn gebleven en daarna zijn we allemaal voor de overheid gaan werken die ons topsalarissen betaald voor 32 urige werkweken. Wie is er nou slim?
pi_91470168
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:53 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Nee hoor. Iemand die niet dol is op lezen, is natuurlijk niet per definitie dom. Ik daarentegen vind het heerlijk om met een goed boek in een luie stoel weg te zakken.
  maandag 17 januari 2011 @ 16:58:11 #190
294269 mlg
pi_91470191
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee hoor. Iemand die niet dol is op lezen, is natuurlijk niet per definitie dom. Ik daarentegen vind het heerlijk om met een goed boek in een luie stoel weg te zakken.
Mag ik jou een boek aanraden?
  maandag 17 januari 2011 @ 16:58:42 #191
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_91470217
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:57 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hahahaha, zodat ze meer mogen betalen en minder krijgen, god, hoe dom kun je zijn...oh nee, laat maar, dat weten we al _O-
Wij als Elite zitten toch wel goed, wij hebben allemaal leuke banen omdat we op school zijn gebleven en daarna zijn we allemaal voor de overheid gaan werken die ons topsalarissen betaald voor 32 urige werkweken. Wie is er nou slim?
En niemand moet jullie meer!
  maandag 17 januari 2011 @ 16:58:58 #192
295457 TomLievense
pi_91470231
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:54 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Door de PVV zijn er inderdaad veel banen bijgekomen voor lager opgeleiden. Baantjes bij de Provinciale Staten en in de Eerste Kamer zijn nu ook voor hen bereikbaar. ^O^

Heel sociaal van Geert.
pi_91470232
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:56 schreef mlg het volgende:

Ik wil dat klootvolk helemaal niet bij rechts. Nog liever de SP aan de macht, dan rechts gesympathiserende sloebers.
Je hebt ze al, hoor, maar, toegegeven, ze zwalken als een goedkope hoer van links naar rechts, de ene week is de SP de recipient en dan weer de PVV.
pi_91470279
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:58 schreef mlg het volgende:

[..]

Mag ik jou een boek aanraden?
Ben momenteel It aan het lezen, maar suggesties zijn natuurlijk altijd welkom.
pi_91470289
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:58 schreef Berlitz het volgende:

Um....30 zetels is niemand? :W

Wij stemmen ook, hoor :D
  maandag 17 januari 2011 @ 17:00:12 #196
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91470304
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En ik denk dat ik weet welk boek dat is :s)
  maandag 17 januari 2011 @ 17:00:30 #197
294269 mlg
pi_91470315
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:58 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Je hebt ze al, hoor, maar, toegegeven, ze zwalken als een goedkope hoer van links naar rechts, de ene week is de SP de recipient en dan weer de PVV.
Ik doelde meer op traditioneel rechts. ;)
pi_91470320
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:58 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Ik moet mezelf nog. En als ik hier op het forum rondkijk dan zijn er nog zat Nederlanders die mijn visie delen :)
  maandag 17 januari 2011 @ 17:00:45 #199
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_91470325
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij bent wilt dat jou geestesverwanten in de EU hier alle macht krijgen en als jij hier ook met een communistisch venus project komt laat dat wel weer zien hoe autoritair je werkelijk bent.
  maandag 17 januari 2011 @ 17:00:54 #200
294269 mlg
pi_91470332
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_91470357
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:00 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Spannend :o
pi_91470381
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:00 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Jij bent wilt dat jou geestesverwanten in de EU hier alle macht krijgen en als jij hier ook met een communistisch venus project komt laat dat wel weer zien hoe autoritair je werkelijk bent.
Klopt, maar ik zou dat geen hobby willen noemen.
  maandag 17 januari 2011 @ 17:02:15 #203
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_91470395
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:58 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Door de PVV zijn er inderdaad veel banen bijgekomen voor lager opgeleiden. Baantjes bij de Provinciale Staten en in de Eerste Kamer zijn nu ook voor hen bereikbaar. ^O^

Heel sociaal van Geert.
Jezelf verheven voelen door je opleiding :')
Jij wilt heel erg graag bij het clubje van moreel superieuren horen.
  maandag 17 januari 2011 @ 17:02:31 #204
294269 mlg
pi_91470407
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:00 schreef GSbrder het volgende:

[..]

:D Je hebt de goede in gedachte.
pi_91470438
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:00 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Precie...eh....uh...lolwut? Communistisch venus project? _O-
  maandag 17 januari 2011 @ 17:03:23 #206
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_91470459
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Klopt, maar ik zou dat geen hobby willen noemen.
Meer megalomanie.
pi_91470461
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:02 schreef mlg het volgende:

[..]

:D
Waarom beveel je Mein Kampf aan? Aan mijn manier van posten kun toch wel merken dat ik die allang heb gelezen?
pi_91470487
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:02 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee?
pi_91470520
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:03 schreef Berlitz het volgende:

Meer megalomanie.
Voor minder doen we het niet, je moet toch wel een beetje ambitie hebben, he?
  maandag 17 januari 2011 @ 17:04:49 #210
295457 TomLievense
pi_91470524
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:02 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Jij wilt heel erg graag bij het clubje van moreel superieuren horen.
Wie zegt dat ik hoger opgeleid ben? Deze teksten sta ik totaal niet achter, maar ik krijg elke week een tientje van KoosVogels. Daardoor kan ik net rondkomen.
  maandag 17 januari 2011 @ 17:05:24 #211
294269 mlg
pi_91470544
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:04 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik hoger opgeleid ben? Deze teksten sta ik totaal niet achter, maar ik krijg elke week een tientje van KoosVogels. Daardoor kan ik net rondkomen.
En Koos krijgt dat tientje weer van mij.
  maandag 17 januari 2011 @ 17:05:31 #212
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_91470547
quote:
5s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee?
Dat betekent dat je niet een erg hoog salaris heb en laat dat de reden zijn waarom mensen een hogere opleiding doen.
  maandag 17 januari 2011 @ 17:05:38 #213
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91470554
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:02 schreef mlg het volgende:

[..]

:D Je hebt de goede in gedachte.
Ik dacht niet Mein Kampf.
Verdammt! Ik zat er naast :(

pi_91470570
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:05 schreef mlg het volgende:

[..]

En Koos krijgt dat tientje weer van mij.
Te leen ja, met rente. Gierig stuk vreten!
  maandag 17 januari 2011 @ 17:06:13 #215
294269 mlg
pi_91470582
Nee, ik bedoelde die ook, maar wou eerst nog even Koosje matroosje jennen.
pi_91470593
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:04 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Ik doe er een tientje bij zodat ik mij weer een weekje lekker superieur kan voelen...ahhh...dat voelt wel HEEL lekker aan, hoor. Ik deed tot nu toe alleen adopteer een pup maar ik ga er nu een arme sloeber bij nemen, dat is toch wel superieur.
pi_91470603
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:03 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Meer megalomanie.
Wat is daar mis mee?
  maandag 17 januari 2011 @ 17:06:51 #218
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91470604
quote:
4s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Rente is iets prachtigs. Zelfs jouw user icon was het daarmee eens.
  maandag 17 januari 2011 @ 17:06:55 #219
294269 mlg
pi_91470610
quote:
4s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Te leen? Hoe kom je daar nou weer bij? Jij poetst mijn schoenen voor dat geld.
pi_91470643
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:05 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Dat betekent dat je niet een erg hoog salaris heb en laat dat de reden zijn waarom mensen een hogere opleiding doen.
Ik wilde studeren omdat ik een leuke baan wilde scoren. Zoveel mogelijk geld binnenharken is nooit mijn voornaamste doel geweest.
pi_91470667
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:06 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Rente is iets prachtigs. Zelfs jouw user icon was het daarmee eens.
Ik leef er zo ongeveer van, en dan hou ik nog geld over om aan armen te geven voor mijn superioriteitsgevoel! Rente rules.
pi_91470673
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:06 schreef mlg het volgende:

[..]

Te leen? Hoe kom je daar nou weer bij? Jij poetst mijn schoenen voor dat geld.
Met spuug.
  maandag 17 januari 2011 @ 17:09:04 #223
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_91470705
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee?
Dat iedereen het met jou eens moet zijn en als ze weigeren met jou filosofische spelletjes mee te doen het domme tokkies zijn.

Jij bent een sovjet figuur.
  maandag 17 januari 2011 @ 17:10:21 #224
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91470770
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:08 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik leef er zo ongeveer van, en dan hou ik nog geld over om aan armen te geven voor mijn superioriteitsgevoel! Rente rules.
Ik hou geld over om naar emo's te gooien als ze ergens op de grond zitten. Of om aan andere dingen te verbrassen. Rente rules.
  maandag 17 januari 2011 @ 17:10:27 #225
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_91470778
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik wilde studeren omdat ik een leuke baan wilde scoren. Zoveel mogelijk geld binnenharken is nooit mijn voornaamste doel geweest.
En veel van die tokkies verdienen meer dan jou daarom kijk jij naar opleiding dan kan je jezelf verheven voelen.
pi_91470788
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:09 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Dat iedereen het met jou eens moet zijn en als ze weigeren met jou filosofische spelletjes mee te doen het domme tokkies zijn.

oooooo...een sovjet figuur, nou, daar zal Koos van onder de indruk zijn, hoor, dat zal hem leren _O-
  maandag 17 januari 2011 @ 17:10:40 #227
294269 mlg
pi_91470792
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Met spuug.
Je enzymen zijn uitermate functioneel op mijn mooie lak.
pi_91470811
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:10 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Ik hou geld over om naar emo's te gooien als ze ergens op de grond zitten. Of om aan andere dingen te verbrassen. Rente rules.
Ja, maar alleen als ze snijden, anders zijn ze niet zielig of emo genoeg om geld aan te geven.
  maandag 17 januari 2011 @ 17:11:30 #229
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_91470826
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:10 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

oooooo...een sovjet figuur, nou, daar zal Koos van onder de indruk zijn, hoor, dat zal hem leren _O-
Hij zal eerder trots zijn op de erkenning die ik hem geef.
  maandag 17 januari 2011 @ 17:11:46 #230
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_91470835
Berlitz is echt een hele matige poster. Hij doet heel erg zijn best, maar wat Sachertorte zonder enige inspanning lukt, daar faalt hij keer op keer.
  maandag 17 januari 2011 @ 17:11:55 #231
295457 TomLievense
pi_91470842
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:09 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Niet alle rechtsen zijn tokkies. De liberalen niet, maar de conservatieven wel.
  maandag 17 januari 2011 @ 17:11:57 #232
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91470843
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:11 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja, maar alleen als ze snijden, anders zijn ze niet zielig of emo genoeg om geld aan te geven.
Jawel, want dan doe ik alsof ze zwervers zijn, aangezien ze er ook zo uit zien.
En dan hebben zij een paar euro en ik respect van m'n vrienden :').
pi_91470859
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:11 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Hij zal eerder trots zijn op de erkenning die ik hem geef.
Hey, ik heb een echte Russische berenvel muts met CCCP leger embleem, mag ik ook een Sovjet zijn?
  maandag 17 januari 2011 @ 17:12:34 #234
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91470869
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:11 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Allebei niet.
Alleen extreem-rechts, oftewel de kaalkopjes, zijn tokkies.
Nationalisme is pauper.
  maandag 17 januari 2011 @ 17:12:39 #235
295457 TomLievense
pi_91470872
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:10 schreef Berlitz het volgende:

[..]

En veel van die tokkies verdienen meer dan jou daarom kijk jij naar opleiding dan kan je jezelf verheven voelen.
Defineer Tokkies.
pi_91470881
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:11 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Jawel, want dan doe ik alsof ze zwervers zijn, aangezien ze er ook zo uit zien.
En dan hebben zij een paar euro en ik respect van m'n vrienden :').
Respect is belangrijk, daar doen we het voor tenslotte.

Anyways, ik ga chili maken, have fun!

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2011 17:13:17 ]
  maandag 17 januari 2011 @ 17:12:51 #237
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_91470883
De Sovjet-Unie heeft wel nog steeds het beste volkslied.
  maandag 17 januari 2011 @ 17:12:58 #238
294269 mlg
pi_91470892
quote:

[..]

Wat ben ik dan? Nou, nou?
  maandag 17 januari 2011 @ 17:13:48 #239
295457 TomLievense
pi_91470947
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:12 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Allebei niet.
Nationalisme is pauper.
Ja, nationalisme is pauper. :Y
  maandag 17 januari 2011 @ 17:13:54 #240
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_91470953
quote:

[..]

Dan heb jij totaal geen verstand van wat conservatisme inhoud.

Is dit dan de oppertokkie? http://nl.wikipedia.org/wiki/Edmund_Burke
pi_91470991
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:12 schreef ethiraseth het volgende:
No way. Wales "land of my fathers", DAT is een volkslied.

PS: Full disclosure, de overgrootvader van mijn vrouw heeft de tekst geschreven :)
  maandag 17 januari 2011 @ 17:14:38 #242
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_91470996
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:12 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Defineer Tokkies.
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:13 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Ja, nationalisme is pauper. :Y
Defineer pauper
  maandag 17 januari 2011 @ 17:15:13 #243
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91471032
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:13 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Dan heb jij totaal geen verstand van wat conservatisme inhoud.

Is dit dan de oppertokkie? http://nl.wikipedia.org/wiki/Edmund_Burke
Dat werkt jammer genoeg niet zo, zo overtuig je ze niet.
Immers, Adam Smith is ook niet Job Cohen. Vroeger was elke grondlegger nog een baas ;(
  maandag 17 januari 2011 @ 17:15:55 #244
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91471072
pau·per (de ~ (m.), ~s)
1 maatschappelijk misdeeld persoon => arme
  maandag 17 januari 2011 @ 17:16:22 #245
295457 TomLievense
pi_91471100
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:12 schreef mlg het volgende:

[..]

Wat ben ik dan? Nou, nou?
Een uitbuiter. :P
  maandag 17 januari 2011 @ 17:16:48 #246
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_91471137
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:15 schreef GSbrder het volgende:
pau·per (de ~ (m.), ~s)
1 maatschappelijk misdeeld persoon => arme
Dus de mensen waarvoor link wil opkomen zijn eigenlijk slecht?
  maandag 17 januari 2011 @ 17:16:59 #247
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91471144
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:16 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Waar profiteert mlg precies van?
  maandag 17 januari 2011 @ 17:17:20 #248
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_91471167
Wat een kuttopic.
  maandag 17 januari 2011 @ 17:17:38 #249
294269 mlg
pi_91471186
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:12 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Allebei niet.
Nationalisme is pauper.
Het nationalisme geeft mij ook geen goed gevoel, maar wel zie ik de links nationalisten, zoals de SP en PVV als grotere intellectuelen dan de traditioneel linkse partijen. Een sociaal democratie kan zich geen immigratie golf permitteren. Dat heeft traditioneel links nog nooit begrepen.

Het is immigratie en globaliseren, of het is socialisme en nationalisme.
  maandag 17 januari 2011 @ 17:18:02 #250
165633 eriksd
The grand facade...
pi_91471216
Satisfy my soooooooooooooul.
Bis bis bis
  maandag 17 januari 2011 @ 17:18:11 #251
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91471228
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:16 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Dus de mensen waarvoor link wil opkomen zijn eigenlijk slecht?
Dat snappen ze alleen zelf niet. Ze pakken een paar sneue voorbeeldjes, kinderen met een hersentumor of Fries-pratende gymnasiasten en tekenen rechts dan af als "regeltjeszijnregeltjes" mensen. Maar grosso modo wil links voor slechte mensen opkomen. Of op z'n minst onproductieven en onsuccesvollen.
  maandag 17 januari 2011 @ 17:18:18 #252
294269 mlg
pi_91471236
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:16 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Ach man. Zo heeft nog geen hond mij ervaren.
  maandag 17 januari 2011 @ 17:18:53 #253
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91471265
quote:
10s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:17 schreef ethiraseth het volgende:
Wat een kuttopic.
Daar is het de SC voor.
En ik moet nog 4 uur werken.
  maandag 17 januari 2011 @ 17:20:24 #254
295457 TomLievense
pi_91471346
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:18 schreef mlg het volgende:

[..]

Ach man. Zo heeft nog geen hond mij ervaren.
Het was een grapje, dat begijp je toch?
pi_91471402
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:10 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Ik hoef alleen maar naar jouw taakgebruik te kijken om mij verheven te voelen.
  maandag 17 januari 2011 @ 17:22:42 #256
165633 eriksd
The grand facade...
pi_91471464
Nou Koos, je hebt m wel te pakken hé. :P
Bis bis bis
  maandag 17 januari 2011 @ 17:23:43 #257
294269 mlg
pi_91471509
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waarschijnlijk voelt Berlitz zich nu een god. :D
pi_91471570
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:23 schreef mlg het volgende:

[..]

:o
  maandag 17 januari 2011 @ 17:25:27 #259
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_91471603
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik gun je die pleziertjes jij moet ook wat als je coke op is.
pi_91471612
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:22 schreef eriksd het volgende:
Nou Koos, je hebt m wel te pakken hé. :P
Is dat het streven dan? Kan ook wel gaan lullen over werk en inkomen, maar dat vind ik een tikkeltje kinderachtiger.
  maandag 17 januari 2011 @ 17:26:03 #261
294269 mlg
pi_91471629
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

:o
Maar wat zeik je trouwens. Zijn burgerlijke waarden en normen maken al die taalgebruik foutjes wel goed.

Het valt bovendien wel mee. Je moet je niet zo laten beïnvloeden door ethirisath.
pi_91471636
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:25 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Ik gun je die pleziertjes jij moet ook wat als je coke op is.
Bedankt.
  maandag 17 januari 2011 @ 17:26:44 #263
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91471666
Ik ben het bij nader inzien toch eens met Ethiraseth. Wat een draaktopic.
Wedstrijdje verplassen hier, maar desalniettemin vermakelijke kost.
  maandag 17 januari 2011 @ 17:26:45 #264
295457 TomLievense
pi_91471667
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:23 schreef mlg het volgende:

[..]

Er is maar één god en dat is Allah. :6
  maandag 17 januari 2011 @ 17:27:00 #265
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_91471680
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Is dat het streven dan? Kan ook wel gaan lullen over werk en inkomen, maar dat vind ik een tikkeltje kinderachtiger.
Als je niet veel verdient kan je altijd teruggrijpen op je opleiding.
  maandag 17 januari 2011 @ 17:27:43 #266
294269 mlg
pi_91471714
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:26 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Er is maar één god en dat is Allah. :6
Nee, jij bent door allah gemaakt. Daarom heb je ook zo'n mooie haakneus. Kan hij zo zijn jas aan ophangen.
  maandag 17 januari 2011 @ 17:29:18 #267
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91471808
Op z'n twitter heeft Tom geen haakneus. Doorsnee Hollandse boerenpummel, toch Tom :)?
  maandag 17 januari 2011 @ 17:29:52 #268
295457 TomLievense
pi_91471834
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:27 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Als je niet veel verdient kan je altijd teruggrijpen op je opleiding.
Altijd handig als je meerdere dingen hebt om op terug te grijpen.

quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:27 schreef mlg het volgende:

[..]

Nee, jij bent door allah gemaakt. Daarom heb je ook zo'n mooie haakneus. Kan hij zo zijn jas aan ophangen.
Oké. _O-
  maandag 17 januari 2011 @ 17:30:14 #269
165633 eriksd
The grand facade...
pi_91471846
Tom heeft hordes linkse groupies. Haakneus of niet :P
Bis bis bis
  maandag 17 januari 2011 @ 17:30:32 #270
294269 mlg
pi_91471866
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:29 schreef GSbrder het volgende:
Op z'n twitter heeft Tom geen haakneus. Doorsnee Hollandse boerenpummel, toch Tom :)?
Oke, weet ik veel :D

Zal Whiskers nog lekker gevingerd hebben trouwens? Hoe was het met jouw opbloeing van gisteren trouwens?
pi_91471894
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:30 schreef eriksd het volgende:
Tom heeft hordes linkse groupies. Haakneus of niet :P
Tom is een linkse held.
  maandag 17 januari 2011 @ 17:31:29 #272
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91471913
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:30 schreef mlg het volgende:

[..]

Oke, weet ik veel :D

Zal Whiskers nog lekker gevingerd hebben trouwens? Hoe was het met jouw opbloeing van gisteren trouwens?
Daar gaan m'n noedels over het bedrijfsbeeldscherm :D :D :D
Ze kijken me nu wel heel raar aan hier.
  maandag 17 januari 2011 @ 17:33:10 #273
165633 eriksd
The grand facade...
pi_91472000
Hahahaha.
Bis bis bis
  maandag 17 januari 2011 @ 17:33:45 #274
294269 mlg
pi_91472031
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:31 schreef GSbrder het volgende:

[..]

:D :D
  maandag 17 januari 2011 @ 17:33:56 #275
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_91472044
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tom is een linkse held.
Nooit wat bereikt maar wel een universitaire opleiding waarmee hij interessant doet dus.

Wat geniet ik toch van mijn tokkie leven,toch aardig wat verdienen terwijl ik daar geen zware opleiding voor hoef te doen.
  maandag 17 januari 2011 @ 17:35:07 #276
295457 TomLievense
pi_91472107
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:33 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Nooit wat bereikt maar wel een universitaire opleiding waarmee hij interessant doet dus.
HBO :{w
quote:
Wat geniet ik toch van mijn tokkie leven,toch aardig wat verdienen terwijl ik daar geen zware opleiding voor hoef te doen.
  maandag 17 januari 2011 @ 17:35:11 #277
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91472111
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:33 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Sinds wanneer is Aquatische Ecotechnologie een universitaire opleiding?
Ik dacht dat Tom altijd zei op het HBO te zitten / te hebben gezeten.
  maandag 17 januari 2011 @ 17:36:18 #278
295457 TomLievense
pi_91472178
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:31 schreef GSbrder het volgende:

[..]

_O_
  maandag 17 januari 2011 @ 17:37:56 #279
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_91472275
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:35 schreef TomLievense het volgende:

[..]

HBO :{w

[..]

Een groupie dus.
  maandag 17 januari 2011 @ 17:39:14 #280
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_91472353
Zijn deze ideeen bij een politieke partij aanwezig?

tof, we hebben een SGP'er op het forum.
  maandag 17 januari 2011 @ 17:39:27 #281
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91472360
Om terug te komen op je vraag mlg, Whiskers al de hele dag niet meer gezien.
Misschien is ze nog steeds bezig of werd al haar opwinding denkend aan een rechtse veeg haar teveel. Hoewel ze tegenwoordig wel wat terughoudend is met posten op Fok.
  maandag 17 januari 2011 @ 17:40:39 #282
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_91472441
De lol gaat er ook wel een beetje vanaf als er opmerkingen komen als "zal ze nog lekker gevingerd hebben".
  maandag 17 januari 2011 @ 17:41:54 #283
294269 mlg
pi_91472538
quote:
15s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:40 schreef ethiraseth het volgende:
De lol gaat er ook wel een beetje vanaf als er opmerkingen komen als "zal ze nog lekker gevingerd hebben".
En jij dan? Nog lekker gevingerd?
pi_91472617
quote:
15s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:40 schreef ethiraseth het volgende:
Ach, dat gezellige gekeuvel is ook om gek van te worden...lijkt wel koffiemax.
pi_91472675
Post es niet zo snel o|O
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  maandag 17 januari 2011 @ 17:45:11 #286
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_91472725
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:41 schreef mlg het volgende:

[..]

En jij dan? Nog lekker gevingerd?
Nee, aangezien mijn twee porn bittorrent sites offline zijn gegaan.
pi_91472745
Hebben jullie nou het hele topic over Whiskers geluld? :')
*stukje terugleest*
  maandag 17 januari 2011 @ 17:46:31 #288
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_91472788
quote:
10s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:45 schreef Cerbie het volgende:
Hebben jullie nou het hele topic over Whiskers geluld? :')
*stukje terugleest*
Nah, was een half topic vol standaard links/rechts geblaat.
pi_91472831
Niks bijzonders dus.
*zet een pannetje op het vuur*
  maandag 17 januari 2011 @ 17:48:24 #290
165633 eriksd
The grand facade...
pi_91472887
Haha
Bis bis bis
pi_91472898
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:28 schreef Morendo het volgende:

[..]

Roemer en Sap waren zwak. Cohen is duidelijk begonnen met het varen van een andere koers dan voorheen terwijl Roemer zijn bekende riedeltje herhaald en Sap verteld haar verhaaltje als een juffrouw van groep 3.

Maar ach, Elsevier. Ze hebben het zooooo zwaar gehad onder het dictatoriale PvdA bewind :')
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
  maandag 17 januari 2011 @ 17:54:06 #292
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91473139
quote:
2s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:43 schreef Tem het volgende:

[..]

Ach, dat gezellige gekeuvel is ook om gek van te worden...lijkt wel koffiemax.
Daar kan ik nog wel tegen. Het zijn die constante knipoogjes die mij een onzeker gevoel van binnen geven. Verder helemaal niets slechts over Whiskers, anders krijg ik weer een pissige pm binnen.
  maandag 17 januari 2011 @ 17:54:17 #293
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_91473142
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:48 schreef Zolcon het volgende:

[..]

Roemer en Sap waren zwak. Cohen is duidelijk begonnen met het varen van een andere koers dan voorheen terwijl Roemer zijn bekende riedeltje herhaald en Sap verteld haar verhaaltje als een juffrouw van groep 3.

Maar ach, Elsevier. Ze hebben het zooooo zwaar gehad onder het dictatoriale PvdA bewind :')
Cohen vertelde niet zijn gebruikelijke riedel wil je zeggen? Roemer heb ik niet gehoord.
Meen je dit serieus? Perso
  maandag 17 januari 2011 @ 17:55:04 #294
295457 TomLievense
pi_91473176
Volgens radio 1 had de volkskrant een onbelangrijk onderwerp op de voorpagina, n.l. Nederlands bedrijf betrokken bij 'slavernij' in Argentinië. De kop van de telegraaf vonden ze wel goed: 'Linkse poppenkast'
  maandag 17 januari 2011 @ 17:55:39 #295
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91473202
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:12 schreef ethiraseth het volgende:
Beetje té bombastisch. Dan heb ik liever Frankrijk, Italië of Duitsland.

Bovendien bestaat de SU helemaal niet meer hé, dus kunnen ze ook geen volkslied hebben.
pi_91473291
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:54 schreef Holograph het volgende:

[..]

Cohen vertelde niet zijn gebruikelijke riedel wil je zeggen? Roemer heb ik niet gehoord.
Meen je dit serieus? Perso
Als je eens echt zou luisteren wat Cohen had gezegd dan merk je dat hij is veranderd. Het is het begin.
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_91473297
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:54 schreef Morendo het volgende:

[..]

Daar kan ik nog wel tegen. Het zijn die constante knipoogjes die mij een onzeker gevoel van binnen geven. Verder helemaal niets slechts over Whiskersanders ik krijg weer een pissige pm binnen.
:9~ ?
pi_91473315
Wel een leuke TT voor deel 1700 he
pi_91473323
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:54 schreef Morendo het volgende:

[..]

Daar kan ik nog wel tegen. Het zijn die constante knipoogjes die mij een onzeker gevoel van binnen geven. Verder helemaal niets slechts over Whiskers, anders ik krijg weer een pissige pm binnen.
Je komt inderdaad nogal onzeker en labiel over.
pi_91473344
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:22 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

'tis de Televaag, de krant van Fout Nederland, zowel in als buiten oorlogstijd dus wat verwacht je?
Ik zeg tegen die Telegraafstraatverkopers altijd dat ik die krant niet mag lezen van mijn moeder. Dan kijken ze raar :+
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_91473359
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:18 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Dat snappen ze alleen zelf niet. Ze pakken een paar sneue voorbeeldjes, kinderen met een hersentumor of Fries-pratende gymnasiasten en tekenen rechts dan af als "regeltjeszijnregeltjes" mensen. Maar grosso modo wil links voor slechte mensen opkomen. Of op z'n minst onproductieven en onsuccesvollen.
Wat een onzin :)
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')