abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91456429

Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieen. Iedereen wordt welkom geheten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 17 januari 2011 @ 12:14:14 #2
104871 remlof
Europees federalist
  maandag 17 januari 2011 @ 12:17:40 #3
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91456702
Sehpeau
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  maandag 17 januari 2011 @ 12:19:00 #4
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91456749
Ik geloof best dat de PvdA na de zeer geslaagde demonstratie voor 'een ander Nederland' en de vlammende speech van Cohen op zo'n extra 15 virtuele zetels kan rekenen. Dat zal pas verdisconteerd zijn in een volgende peiling, maar soit.
Die Lebenslust bringt dich um.
  maandag 17 januari 2011 @ 12:20:33 #5
104871 remlof
Europees federalist
pi_91456809
Wat sneu weer, zowel de titel als de reacties: Linkse poppenkast :')
pi_91456871
quote:
10s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:20 schreef remlof het volgende:
Die Telegraaf-sloebers met hun lullige inkomen en gare kutwoning in een Tokkiebuurt, komen er nog wel achter. Nu lopen ze nog te foeteren op links, maar binnen niet al te lange tijd vallen ze huilend op de knieen voor links.
pi_91456885
quote:
'tis de Televaag, de krant van Fout Nederland, zowel in als buiten oorlogstijd dus wat verwacht je?
  maandag 17 januari 2011 @ 12:25:05 #8
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91456978
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Die Telegraaf-sloebers met hun lullige inkomen en gare kutwoning in een Tokkiebuurt, komen er nog wel achter. Nu lopen ze nog te foeteren op links, maar binnen niet al te lange tijd vallen ze huilend op de knieen voor links.
Ik zou daar nog maar niet op rekenen. Zolang ze niet verplicht worden naast asociale yuppen te wonen maar wel met 60% moslims zitten opgescheept in hun, door sociale huurwoningen gedomineerde, woonwijk, blijven ze trouw PVV stemmen.
pi_91457084
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:25 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Ik zou daar nog maar niet op rekenen. Zolang ze niet verplicht worden naast asociale yuppen te wonen maar wel met 60% moslims zitten opgescheept in hun, door sociale huurwoningen gedomineerde, woonwijk, blijven ze trouw PVV stemmen.
Je mag toch verwachten dat het krediet van de PVV toch ook een keer opraakt? Echte oplossingen blijven namelijk uit. Hetgeen dat door de PVV wordt voorgedragen zijn vooral schijnoplossingen. Of beter; je hebt er gewoon geen reet aan.
  maandag 17 januari 2011 @ 12:28:06 #10
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91457096
quote:
Job Cohen steekt bleek af bij andere partijleiders

elsevier.nl
17-1-2011

De manifestatie van verzameld rood heette Een Ander Nederland, gisteren in het Amsterdamse cultuurhuis de Brakke Grond. Het is misschien toch niet helemaal geworden wat de PvdA ervan verwacht had

Het pleidooi van PvdA-leider Job Cohen om méér geld uit te geven aan onderwijs, te betalen door het bedrijfsleven, was nogal afgezaagd. Dat was géén doortimmerde visie op een Ander Nederland. Verder nieuws had hij evenmin te melden. Maar ja, het was ook een manifestatie. Iemand had bedacht dat Cohen vanuit een poppenkast de enthousiaste aanhang moest toespreken. Dat was natuurlijk geen handig beeld: Jan Klaasen dirigeert de PvdA. Cohen deed zijn best om zijn toespraak met een apotheose te beëindigen. Hij ging ineens veel harder spreken, waardoor het leek of hij in geschreeuw uitbarstte. De PvdA-leider wringt zich in bochten om zijn populariteit te verhogen. Voor iedereen is zichtbaar dat hij zichzelf geweld aandoet. De PvdA streeft naar de vorming van een links blok. SP en GroenLinks deden daarom mee aan de manifestatie. SP-leider Emile Roemer toonde zich met een paar geslaagde one-liners weer de getapte jongen. De nieuwe Groen-Linksleider Jolande Sap kwam charmant over en kon sowieso op sympathie van de aanwezigen rekenen. Naast deze twee concurrenten, viel op hoe bleek Cohen was. Misschien had hij een beter verhaal dan Roemer en Sap, maar dat ging verloren in zijn geforceerde pogingen.

D66 en Christen-Unie waren ook gepolst voor de Brakke Grond, maar zagen af van deelname. Dat was nog een meevaller voor Cohen, want anders hadden ook D66-voorman en handig debater Alexander Pechtold hem naar de kroon kunnen steken.
  maandag 17 januari 2011 @ 12:28:09 #11
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_91457099
quote:
Daar haalt Voice zijn uitspraken dus vandaan.......
pi_91457165
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je mag toch verwachten dat het krediet van de PVV toch ook een keer opraakt? Echte oplossingen blijven namelijk uit. Hetgeen dat door de PVV wordt voorgedragen zijn vooral schijnoplossingen. Of beter; je hebt er gewoon geen reet aan.
Ach welnee, zolang Wilders de angst voor de moslims er goed in houd komt dat wel goed, zijn andere standpunten zijn standaard voorzien van 180 graden draaiplateau's iig _O-
pi_91457168
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:28 schreef Morendo het volgende:

[..]

Goh, Elsevier is niet onder de indruk, wat verrassend.
  maandag 17 januari 2011 @ 12:31:08 #14
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91457216
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waren er eigenlijk media die de demonstratie geslaagd vonden? Azijnbode wellicht, Joop.nl?
  maandag 17 januari 2011 @ 12:32:13 #15
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91457261
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dan stemt dit volk op een ander reactionaire en conservatieve partij.
SP? TON? LPF? PVV?
Allemaal inwisselbaar.
pi_91457264
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:30 schreef KoosVogels het volgende:

Quelle surprise :D
pi_91457279
quote:
5s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:31 schreef Morendo het volgende:

[..]

Waren er eigenlijk media die de demonstratie geslaagd vonden? Azijnbode wellicht, Joop.nl?
Om je eerlijk te zeggen interesseert die hele manifestatie mij geen reet. Was het wel met Sap eens dat het kabinet slechts schijnoplossingen biedt.
pi_91457286
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:32 schreef GSbrder het volgende:

[..]

SP? TON? LPF? PVV?
Allemaal inwisselbaar.
Ja, het is en blijft dom kutvolk wat achter iedere rattenvanger aanloopt, tenslotte.
pi_91457305
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:32 schreef GSbrder het volgende:

[..]

SP? TON? LPF? PVV?
Allemaal inwisselbaar.
Als ze dan toch op een jostipartij stemmen, doe dan maar SP. Die mogen toch niet meeregeren (zie 2006).
  maandag 17 januari 2011 @ 12:33:45 #20
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91457322
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:32 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja, het is en blijft dom kutvolk wat achter iedere rattenvanger aanloopt, tenslotte.
Zeg dat nu niet te hard, dan zijn wij de HOGE HEREN die elitair elkaar op de schouders slaan en de stukjes Nederland al hebben verdeeld, terwijl DE GEWONE MAN amper rond kan komen.

Of zoiets.
  maandag 17 januari 2011 @ 12:34:01 #21
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91457327
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als ze dan toch op een jostipartij stemmen, doe dan maar SP. Die mogen toch niet meeregeren (zie 2006).
SP :'(
pi_91457513
quote:
11s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:34 schreef GSbrder het volgende:

[..]

SP :'(
Liever SP dan PVV :{w
pi_91457576
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:33 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Zeg dat nu niet te hard, dan zijn wij de HOGE HEREN die elitair elkaar op de schouders slaan en de stukjes Nederland al hebben verdeeld, terwijl DE GEWONE MAN amper rond kan komen.

Of zoiets.
Yeah whatever, da's ook zo'n fantastisch stukje BS, las laatst nog zo'n artikel waarin geweeklaagd werd dat alle hoge bestuurders van Nederland universitaire graden hebben en DUS een elite vormen die zich uiteraard in elite woningen en buurten slechts begeven en die niets geeft om de 'gewone man' die daarom maar op de PVV stemt. Het werd, dacht ik, de diplomacratie genoemd.

Er werd uiteraard geen idee aangedragen hoe dat anders moet want blijkbaar is het alternatief, onopgeleide minkukels het land laten leiden dus geen alternatief.
Nee, weet je wat, we doen een kenniseconomie zonder kennis, DAT is de oplossing.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2011 12:41:37 ]
  maandag 17 januari 2011 @ 12:42:00 #24
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91457623
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Liever SP dan PVV :{w
Nee. Echt niet!
pi_91457657
quote:
13s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:42 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Nee. Echt niet!
Echt wel! Tweehonderd procent.

Bij voorkeur allebei niet trouwens.
  maandag 17 januari 2011 @ 12:43:23 #26
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91457676
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:40 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Yeah whatever, da's ook zo'n fantastisch stukje BS, las laatst nog zo'n artikel waarin geweeklaagd werd dat alle hoge bestuurders van Nederland universitaire graden hebben en DUS een elite vormen die zich uiteraard in elite woningen en buurten slechts begeven en die niets geeft om de 'gewone man' die daarom maar op de PVV stemt. Het werd, dacht ik, de diplomacratie genoemd.

Er werd uiteraard geen idee aangedragen hoe dat anders moet want blijkbaar is het alternatief, onopgeleide minkukels het land laten leiden dus geen alternatief.
Nee, weet je wat, we doen een kenniseconomie zonder kennis, DAT is de oplossing.
Klopt. Liever gediplomeerde bestuurders die weten waar ze over praten dan droevige en gefrustreerde half-analfabeten die zich niet door de dossiers kunnen worstelen.
  maandag 17 januari 2011 @ 12:43:33 #27
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91457682
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:42 schreef KoosVogels het volgende:
Bij voorkeur allebei niet trouwens.
pi_91457917
Trouwens, mijn rechtse vrienden, jullie hebben in Tunesie kunnen zien waar doorgeschoten denivllering toe leidt. :+
  maandag 17 januari 2011 @ 12:51:40 #29
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91458012
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:49 schreef KoosVogels het volgende:
Trouwens, mijn rechtse vrienden, jullie hebben in Tunesie kunnen zien waar doorgeschoten denivllering toe leidt. :+
Verklaar u nader.
pi_91458051
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:51 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Verklaar u nader.
De revolutie is ontstaan doordat het gat tussen de haves en have nots te groot werd.
  maandag 17 januari 2011 @ 12:53:46 #31
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91458113
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De revolutie is ontstaan doordat het gat tussen de haves en have nots te groot werd.
Dat betwijfel ik, eerder doordat de haves Ben Ali was, autocratisch reageerde en corruptie talrijk.
Dit is net zo'n goed voorbeeld van het liberalisme als de USSR is van sociaal-democratie.
pi_91458260
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:53 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik, eerder doordat de haves Ben Ali was, autocratisch reageerde en corruptie talrijk.
Dit is net zo'n goed voorbeeld van het liberalisme als de USSR is van sociaal-democratie.
Natuurlijk, maar het valt niet te ontkennen dat onrust ontstaat wanneer denivellering te ver doorslaat. Wanneer decennialang een beleid wordt gevoerd wat erop is gericht om vooral de welgestelden rijker te maken, dan barst op een gegeven moment de bom. In de VS groeien de bankrekeningen van de rijken bijvoorbeeld vele malen harder (relatief gezien) dan die van de middenklassen en onderlaag. Dat zal op den duur leiden tot sociale onrust.
pi_91458302
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:43 schreef GSbrder het volgende:

Klopt. Liever gediplomeerde bestuurders die weten waar ze over praten dan droevige en gefrustreerde half-analfabeten die zich niet door de dossiers kunnen worstelen.
Nah ja, blijkbaar is de diplomatocratie een slechte zaak, er werd ook gewezen op het feit dat VWO'ers gezonder zijn omdat de ouders VWO'ers waren en hun kinderen dus beter opvoeden en opleiden dan ouders van VMBO'ers waarvan er een groter percentage roken en drinken.
Dat kwam vooral omdat de zgn. 'elite' vooral onder elkaar blijft, samen hockeyen en dan samen trouwen.

Ik wacht met spanning af hoe die verklaring samen gaat met de mensen die ik ken, die van ouders komen die beide alcoholist zijn en nu financieel directeur bij een groot internationaal bedrijf is bijvoorbeeld, of vanuit een arbeidersgezin naar een universitaire studie gaan zonder problemen.
  maandag 17 januari 2011 @ 13:00:49 #34
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91458429
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar het valt niet te ontkennen dat onrust ontstaat wanneer denivellering te ver doorslaat. Wanneer decennialang een beleid wordt gevoerd wat erop is gericht om vooral de welgestelden rijker te maken, dan barst op een gegeven moment de bom. In de VS groeien de bankrekeningen van de rijken bijvoorbeeld vele malen harder (relatief gezien) dan die van de middenklassen en onderlaag. Dat zal op den duur leiden tot sociale onrust.
Ik ben het daarmee oneens en ik vind "voorkomen van onrust" een zeer slechte reden om dan maar te gaan nivelleren. Het tegenargument dat ik dan heb is dat denivellering zorgt voor het "voorkomen van onderpresteren" en dat weegt bij mij zwaarder. In de VS accepteert de middle of underclass over het algemeen de verschillen tussen arm en rijk, de zwervers zijn daar positiever en de haat tegen rijken incidenteel. Tunesie had geen prestatie-gerichte samenleving, maar een afkomst-gerichte. Een soort Arabisch India, waar je kansen worden bepaalt door je kaste, gecombineerd met een streng overheidsregime, veel corruptie en een kleine elite. Dat zorgt voor onrust, niet het denivelleren an sich.
  maandag 17 januari 2011 @ 13:01:38 #35
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91458458
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:57 schreef Tijger_m het volgende:

Dat kwam vooral omdat de zgn. 'elite' vooral onder elkaar blijft, samen hockeyen en dan samen trouwen.
Dit is de omschrijvende vertaling van mijn ondertitel.
pi_91458792
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:00 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Ik ben het daarmee oneens en ik vind "voorkomen van onrust" een zeer slechte reden om dan maar te gaan nivelleren. Het tegenargument dat ik dan heb is dat denivellering zorgt voor het "voorkomen van onderpresteren" en dat weegt bij mij zwaarder. In de VS accepteert de middle of underclass over het algemeen de verschillen tussen arm en rijk, de zwervers zijn daar positiever en de haat tegen rijken incidenteel.
Ik denk dat je je daar in vergist. Er lopen een hoop boze mensen rond in de VS. Door de kredietcrisis zijn veel mensen hun woning kwijtgeraakt, dan heeft een hoop kwaad bloed gezet. Overigens ken ik weinig Nederlanders die rijken haten.
  maandag 17 januari 2011 @ 13:16:23 #37
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91459052
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:10 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik denk dat je je daar in vergist. Er lopen een hoop boze mensen rond in de VS. Door de kredietcrisis zijn veel mensen hun woning kwijtgeraakt, dan heeft een hoop kwaad bloed gezet. Overigens ken ik weinig Nederlanders die rijken haten.
Wat dacht je van de gehele SP-achterban? Socialisme is in de VS nog steeds een scheldwoord en er was een korte periode waarin de bankiers verguist werden, maar de gemiddelde Amerikaan is niet zo wantrouwig tegenover rijken, pracht en praal, als de "doe maar gewoon" Nederlander dat is.
  maandag 17 januari 2011 @ 13:16:54 #38
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_91459068
Voorkomen van onrust is het beste argument om te "herverdelen" (eigenlijk het teruggeven van geld aan degenen die het werkelijk verdiend hebben natuurlijk), en is ook altijd dé reden geweest om allerlei sociale wetgeving in te voeren. Herverdeel je geld of je bloed wordt op een gegeven moment herverdeeld over je dure marmeren vloer.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  maandag 17 januari 2011 @ 13:19:11 #39
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91459176
quote:
6s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:16 schreef ethiraseth het volgende:
Voorkomen van onrust is het beste argument om te "herverdelen" (eigenlijk het teruggeven van geld aan degenen die het werkelijk verdiend hebben natuurlijk), en is ook altijd dé reden geweest om allerlei sociale wetgeving in te voeren. Herverdeel je geld of je bloed wordt op een gegeven moment herverdeeld over je dure marmeren vloer.
Wat een prachtig sprookjesverhaal.
En toen kwam er een olifant met een grote snuit...
  maandag 17 januari 2011 @ 13:20:54 #40
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_91459236
Oh? Dus al die opstanden in de loop van de geschiedenis waar adel werd vermoord omdat ze alle rijkdom voor zichzelf hielden hebben niet plaatsgevonden?
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  maandag 17 januari 2011 @ 13:22:19 #41
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91459294
quote:
10s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:20 schreef ethiraseth het volgende:
Oh? Dus al die opstanden in de loop van de geschiedenis waar adel werd vermoord omdat ze alle rijkdom voor zichzelf hielden hebben niet plaatsgevonden?
Jawel. Gelukkig is de adel nu arm en, zoals ik eerder al zei, ontstaat onrust als er sprake is van lage sociale mobiliteit. Nu heb je alle kansen je op te werken tot CEO. Als je dat niet kan/doet/wilt, dan is dat jammer.
  maandag 17 januari 2011 @ 13:23:36 #42
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91459357
quote:
Cohen is zo ongelofelijk beschaafd, intelligent en erudiet dat hij inderdaad geen verweer heeft tegen het soort mensen dat nu zijn tegenstander is, noch heeft hij terug van de manier waarop met name de pvv omgaat met andersdenkenden.
Je hebt helemaal gelijk, tenminste wanneer ik het goed heb begrepen, Cohen moet geen handreikingen meer doen.

De manier waarop Rutte , Verhagen en vooral wilders met de oppositie omgaan is tenenkrommend.

Maar om je de waarheid te zeggen zou ik het verschrikkelijk vinden wanneer Cohen op dezelfde manier zou gaan optreden, al is dat misschien nog zo nodig.
Die hand blijft in de lucht hangen.
Van Joop.nl. Het leuke is nog dat het volgens mij gemeend is ook.
pi_91459369
Crap...ik realiseer mij net dat een externe HDD van 250Gb te klein is voor alleen al mijn Steam games :(
  maandag 17 januari 2011 @ 13:24:01 #44
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_91459377
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:22 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Jawel. Gelukkig is de adel nu arm en, zoals ik eerder al zei, ontstaat onrust als er sprake is van lage sociale mobiliteit. Nu heb je alle kansen je op te werken tot CEO. Als je dat niet kan/doet/wilt, dan is dat jammer.
Over sprookjes gesproken.
  maandag 17 januari 2011 @ 13:24:13 #45
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91459388
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:23 schreef Tijger_m het volgende:
Crap...ik realiseer mij net dat een externe HDD van 250Gb te klein is voor alleen al mijn Steam games :(
Klopt; neem daarom 2TB HDD's.
  maandag 17 januari 2011 @ 13:24:40 #46
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_91459409
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:23 schreef Tijger_m het volgende:
waarom zou je in hemelsnaam al je games in 1x installeren? je kan er maar 1 tegelijk spelen.
  maandag 17 januari 2011 @ 13:25:27 #47
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91459449
quote:
10s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:24 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Over sprookjes gesproken.
Jouw sprookje heeft een minder leuk einde dan het mijne ;(.
Waar de mijne afsluit met een "eind goed, al goed - en ze leefden nog lang en gelukkig"
heeft die van jou geen happy end en dat maakt het leven van een marxist zo pessimistisch.
pi_91459452
quote:
10s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:23 schreef Morendo het volgende:

[..]

Van Joop.nl. Het leuke is nog dat het volgens mij gemeend is ook.
Klopt toch ook? Met name Wilders en in mindere mate Verhagen voeren het debat op een buitengewoon vervelende wijze. Cohen blijft daarentegen altijd beschaafd. Dus het is nogal logisch dat het door jou geciteerde stuk gemeend is.
  maandag 17 januari 2011 @ 13:26:05 #49
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_91459481
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:24 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

waarom zou je in hemelsnaam al je games in 1x installeren? je kan er maar 1 tegelijk spelen.
In de trant van; waarom zou je meer dan 1 auto willen, je kan er maar in 1 tegelijk rijden.
  maandag 17 januari 2011 @ 13:26:40 #50
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91459517
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:57 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nah ja, blijkbaar is de diplomatocratie een slechte zaak, er werd ook gewezen op het feit dat VWO'ers gezonder zijn omdat de ouders VWO'ers waren en hun kinderen dus beter opvoeden en opleiden dan ouders van VMBO'ers waarvan er een groter percentage roken en drinken.

Ik wacht met spanning af hoe die verklaring samen gaat met de mensen die ik ken, die van ouders komen die beide alcoholist zijn en nu financieel directeur bij een groot internationaal bedrijf is bijvoorbeeld, of vanuit een arbeidersgezin naar een universitaire studie gaan zonder problemen.
Intelligentie is gewoon grotendeels erfelijk. En dat is een 'inconvenient truth' voor mensen en politieke partijen die helemaal in maakbaarheid geloven. Maar ja, dit ontkennen heeft ook weinig zin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')