Een waar schrikbeeldquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:31 schreef UncleScorp het volgende:
En dan te bedenken dat we elkaar na de dood weer gaan tegenkomen
Ja, dat laatste, jij mag trollen zoveel als je wiltquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:40 schreef _Led_ het volgende:
Lavenderr - als Summers na zo'n uitvoerige post zegt dat ik niks weerleg is het een reeele optie dat ze te dom is om het te begrijpen hoor. (Tenzij ze natuurlijk moedwillig aan het trollen is)
Als je mijn post gaat editten, waarom vraag je dan niet even aan Summers om niet te trollen ?
Of wil je hiermee laten blijken dat ik voortaan ook niet meer de moeite hoef te doen om met uitleg en argumenten te komen, maar gewoon mag trollen van jou ?
Ok! Even gequote ter referentiequote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat laatste, jij mag trollen zoveel als je wilt![]()
Summers daarentegen moet op haar tellen gaan passen, dat eeuwige getroll, dag in dag uit begint vervelend te worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door _Led_ op 25-01-2011 14:53:39 ]zzz
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:31 schreef UncleScorp het volgende:
En dan te bedenken dat we elkaar na de dood weer gaan tegenkomen
Vast wel, misschien is de Afterlife wel een fora op zichquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:53 schreef _Led_ het volgende:
Hebben ze in het afterlife ook fora dan ?
fora is meervoud, "een fora" kan dus nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:54 schreef Parabolismic het volgende:
[..]
Vast wel, misschien is de Afterlife wel een fora op zich
Oh sorry, tis al.. laatquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:57 schreef _Led_ het volgende:
[..]
fora is meervoud, "een fora" kan dus niet
Maar je hebt gelijk
No wayquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:58 schreef TLC het volgende:
Stel dat iemand je van te voren zou kunnen zeggen op welke datum je zou gaan sterven zou je dat willen weten ?
Ik denk trouwens wel dat er iets is na de dood, maar dat weet ik niet zeker aangezien ik nooit eerder ben doodgegaan
Nee, natuurlijk nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:58 schreef TLC het volgende:
Stel dat iemand je van te voren zou kunnen zeggen op welke datum je zou gaan sterven zou je dat willen weten ?
Ik denk dat er na mijn dood wel iets is, namelijk hetzelfde als voor mijn geboorte : een heel universum.quote:Ik denk trouwens wel dat er iets is na de dood, maar dat weet ik niet zeker aangezien ik nooit eerder ben doodgegaan
_Led_.. voor het eerst.. echt voor het eerstquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:02 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik denk dat er na mijn dood wel iets is, namelijk hetzelfde als voor mijn geboorte : een heel universum.
Maar ik neem er niet meer bewust deel aan, aangezien alles dat mij mij maakt is vergaan en weer is opgegaan in het geheel der dingen.
Wat rest zijn wat posts op een forum, wat programma's die ik geprogrammeerd heb, de indrukken die ik op andere mensen - die nog niet dood zijn - heb achtergelaten, en in het algemeen de zaken in de wereld die anders zijn gegaan dan als ik er nooit geweest was
Nee liever niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:58 schreef TLC het volgende:
Ik denk trouwens wel dat er iets is na de dood, maar dat weet ik niet zeker aangezien ik nooit eerder ben doodgegaan
Misschien ook wel, zou op zich ook niet zo erg zijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:02 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet
[..]
Ik denk dat er na mijn dood wel iets is, namelijk hetzelfde als voor mijn geboorte : een heel universum.
Maar ik neem er niet meer bewust deel aan, aangezien alles dat mij mij maakt is vergaan en weer is opgegaan in het geheel der dingen.
Wat rest zijn wat posts op een forum, wat programma's die ik geprogrammeerd heb, de indrukken die ik op andere mensen - die nog niet dood zijn - heb achtergelaten, en in het algemeen de zaken in de wereld die anders zijn gegaan dan als ik er nooit geweest was
Dat weet ik niet hoor. Want de kans is natuurlijk ook erg groot dat als je weet dat je jong overlijdt, dat je dan in een supergrote depressie raakt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:51 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
Ik zou wel de dag van mijn dood willen weten. Of je het wel of niet weet, het is toch op dat bepaalde moment en daar verander je niets aan. Dan kun je in ieder geval een gedegen planning maken voor je leven en naar de belangrijkste deadline van je leven toe werken.
Zeker wanneer je weet dat je jong sterft kun je er tenminste nog een kort en boeiend leven van maken, in plaats van je tijd te verdoen met de dingen die door de maatschappij van je worden verwacht. Maar goed, volgens de reacties hierboven ben ik één van de weinigen die zo denkt.
Wat zijn die bewijzen dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 04:03 schreef Sabeltandman het volgende:
Ik geloof dat er genoeg bewijzen/aanwijzingen/ bestaan dat er leven is na de dood.
ik denk zelfs dat we dit op verschillende manieren kunnen zien en/of invullen.
Dat veel ligt aan de stand van de geest/persoonlijkheid.
Een combinatie van verschillende religies mbt leven na de dood, dat het dus bestaat, is voor mij niet ondenkbaar
iig.
Mag ik je voorstellen om er sowieso gewoon een boeiend leven van te maken waarin je geen tijd aan het verdoen bent met het voldoen aan maatschappelijke verwachtingen als je daar geen zin in hebt?quote:[b] Op woensdag 26 januari 2011 00:51
Zeker wanneer je weet dat je jong sterft kun je er tenminste nog een kort en boeiend leven van maken, in plaats van je tijd te verdoen met de dingen die door de maatschappij van je worden verwacht.
Haha, ja dat probeert iedereen natuurlijk. Wees gerust, ik heb (al zeg ik het zelf) een boeiend levenquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:39 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Mag ik je voorstellen om er sowieso gewoon een boeiend leven van te maken waarin je geen tijd aan het verdoen bent met het voldoen aan maatschappelijke verwachtingen als je daar geen zin in hebt?
Dat was 21 gram en uitgevoerd met heel weinig proefpersonen.. maar er zou wat in kunnen zittenquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:05 schreef summer2bird het volgende:
De ziel is al eens gewogen. Iets van 100 gram dat je lichter wordt direct na je dood, nee zijn geen gassen/ stoffen. Bij dieren was dit niet het geval (dat ze lichter werden) . Er is volgens mij dus echt iets na de dood.
Oh, dan heb ik de verkeerde bron gelezen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat was 21 gram en uitgevoerd met heel weinig proefpersonen.. maar er zou wat in kunnen zitten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |