En witte bonen in tomatensaus.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
gelukkig maar
Groenten kan ik echt missen.
Ik was een keer een week bij vrienden in Engeland en die eten gewoon echt geen groenten. Ja, aardappels
Engels ontbijtquote:Op zondag 16 januari 2011 23:10 schreef Bellatrix het volgende:
TT.
[..]
En witte bonen in tomatensaus.Kan ik altijd eten.
Ik ook! Je ziet zo veelquote:Op zondag 16 januari 2011 23:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik hou van treinen, reis ook het liefst zo. Alleen is zo duur, en die express ook.
Toch niet met die drap uit blik?quote:Op zondag 16 januari 2011 23:10 schreef Bellatrix het volgende:
TT.
[..]
Oh noes met gegrilde tomaten en champignons. Hmm breakkiesquote:Op zondag 16 januari 2011 23:10 schreef Bellatrix het volgende:
TT.
[..]
Daar weet Miauw alles vanquote:Op zondag 16 januari 2011 23:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Engels ontbijt! Dan hoef je tot je avondeten niks meer te eten
Het went welquote:Op zondag 16 januari 2011 23:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar weet Miauw alles vanSoort van
Engels ontbijt.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh noes met gegrilde tomaten en champignons. Hmm breakkies
Oh, ik ben van het zelf maken, weken enzo... uit blik of potquote:
Preciesquote:
Welterusten, alvast veel succesquote:
Dankjequote:
Hahaha huilen van gelukquote:Op zondag 16 januari 2011 23:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Engels ontbijt.Toen ik daar met mijn broer was huilde ik elke ochtend bijna van geluk, zo lekker.
Maar hoe maak jij witte bonen in tomatensausquote:Op zondag 16 januari 2011 23:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, ik ben van het zelf maken, weken enzo... uit blik of pot
quote:Op zondag 16 januari 2011 23:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Engels ontbijt.Toen ik daar met mijn broer was huilde ik elke ochtend bijna van geluk, zo lekker.
Witte bonen kopen die je nog een halve dag moet weken en kokenquote:Op zondag 16 januari 2011 23:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar hoe maak jij witte bonen in tomatensaus
Ik zit propvolquote:Op zondag 16 januari 2011 23:13 schreef Pisces29 het volgende:
Mohhhhhh ik heb me toch een partij honger nu
Oh wat gaafquote:Op zondag 16 januari 2011 23:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Witte bonen kopen die je nog een halve dag moet weken en kokenEn tomatensaus eet ik er niet bij, een enkele keer een beetje ketchup.
Ja, ik week en kook al die bonen zelf... bruine bonen, witte bonen, capucijners.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh wat gaaf![]()
Het enige wat ik eigenlijk uit blik of pot eet zijn maiskorrels en kidneybeans (voor in de tortilla's).
Oh en rode kool met appel
Ik eet zo'n megapot in m'n eentje in 3 dagen leegquote:
Wat voor vis?quote:
Ik moet ineens aan je cheesecake van vorige week denkenquote:Op zondag 16 januari 2011 23:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zit propvolIk heb me vanmiddag ongans (vind ik zo'n leuk woord
) gegeten aan stroopwafels en ik heb als avondeten een soort rijst-iets gegeten waar ik alleen maar water bij hoefde te gooien
Oh wat gaafquote:Op zondag 16 januari 2011 23:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, ik week en kook al die bonen zelf... bruine bonen, witte bonen, capucijners.![]()
Rode kool eet ik ook uit pot, met appel ja
Ik in 2 dagenquote:Op zondag 16 januari 2011 23:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik eet zo'n megapot in m'n eentje in 3 dagen leeg
quote:Op zondag 16 januari 2011 23:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan je cheesecake van vorige week denken
Ja smaken ook heel andersquote:Op zondag 16 januari 2011 23:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh wat gaafIk ben alleen niet zo'n fan van capucijners. Ik vind ze toch echt heel anders smaken dan bruine bonen.
Ik ookquote:
Ja, ik ga zo een tomatensoepje uit de vriezer plukken, broodje erbijquote:Op zondag 16 januari 2011 23:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Heb je iets in huis waar je je nu op kunt storten?
Dat is een uitermate goede combinatie met witte bonen in tomatensaus.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat voor vis?
Ik heb gisteren nog een overheerlijke kabeljauw gegeten
Bruine bonensoepquote:Op zondag 16 januari 2011 23:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja smaken ook heel anders
Zelfgemaakte bruine bonensoep
quote:Op zondag 16 januari 2011 23:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ookMaar het is zo'n hoerenpot om te sjouwen met de boodschappen, dus soms hou ik me in en rek ik het naar 3
Ook geen goeie uiensoep dan zeker?quote:Op zondag 16 januari 2011 23:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bruine bonensoep![]()
Ik houd niet zo van die gebonden soepen
Visquote:Op zondag 16 januari 2011 23:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is een uitermate goede combinatie met witte bonen in tomatensaus.
Uiensoep welquote:Op zondag 16 januari 2011 23:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook geen goeie uiensoep dan zeker?Moh met een stokbroodje on top met kaas
Het knabbelt zo lekker wegquote:Op zondag 16 januari 2011 23:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij heb ik nog een paar augurken, die kunnen er ook nog wel bij![]()
Straalaandrijvingquote:Op zondag 16 januari 2011 23:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik krijg dan last van straalaandrijving.
Bedoel je die partysticks?quote:Op zondag 16 januari 2011 23:28 schreef Pisces29 het volgende:
En soms hè, dan haal ik zo'n kleine pot augurken met slices, zelfde merk, maar boh... hele andere augurken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |