En witte bonen in tomatensaus.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
gelukkig maar
Groenten kan ik echt missen.
Ik was een keer een week bij vrienden in Engeland en die eten gewoon echt geen groenten. Ja, aardappels
Engels ontbijtquote:Op zondag 16 januari 2011 23:10 schreef Bellatrix het volgende:
TT.
[..]
En witte bonen in tomatensaus.Kan ik altijd eten.
Ik ook! Je ziet zo veelquote:Op zondag 16 januari 2011 23:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik hou van treinen, reis ook het liefst zo. Alleen is zo duur, en die express ook.
Toch niet met die drap uit blik?quote:Op zondag 16 januari 2011 23:10 schreef Bellatrix het volgende:
TT.
[..]
Oh noes met gegrilde tomaten en champignons. Hmm breakkiesquote:Op zondag 16 januari 2011 23:10 schreef Bellatrix het volgende:
TT.
[..]
Daar weet Miauw alles vanquote:Op zondag 16 januari 2011 23:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Engels ontbijt! Dan hoef je tot je avondeten niks meer te eten
Het went welquote:Op zondag 16 januari 2011 23:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar weet Miauw alles vanSoort van
Engels ontbijt.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh noes met gegrilde tomaten en champignons. Hmm breakkies
Oh, ik ben van het zelf maken, weken enzo... uit blik of potquote:
Preciesquote:
Welterusten, alvast veel succesquote:
Dankjequote:
Hahaha huilen van gelukquote:Op zondag 16 januari 2011 23:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Engels ontbijt.Toen ik daar met mijn broer was huilde ik elke ochtend bijna van geluk, zo lekker.
Maar hoe maak jij witte bonen in tomatensausquote:Op zondag 16 januari 2011 23:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, ik ben van het zelf maken, weken enzo... uit blik of pot
quote:Op zondag 16 januari 2011 23:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Engels ontbijt.Toen ik daar met mijn broer was huilde ik elke ochtend bijna van geluk, zo lekker.
Witte bonen kopen die je nog een halve dag moet weken en kokenquote:Op zondag 16 januari 2011 23:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar hoe maak jij witte bonen in tomatensaus
Ik zit propvolquote:Op zondag 16 januari 2011 23:13 schreef Pisces29 het volgende:
Mohhhhhh ik heb me toch een partij honger nu
Oh wat gaafquote:Op zondag 16 januari 2011 23:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Witte bonen kopen die je nog een halve dag moet weken en kokenEn tomatensaus eet ik er niet bij, een enkele keer een beetje ketchup.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |