Grote aanrader is Sienna. Mooi stadje, inmiddels wel toeristisch maar nog wel begaanbaar. En Florence natuurlijk ook. Mooie architectuur, mooie kleuren, mooie landschappen.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ik weet er niets van, ik moet me er nog in verdiepen maar alle tips en aanraders zijn welkom.
Een camping in Moskou. Klinkt als een nummer 1 hit van Sting.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:51 schreef Zeroku het volgende:
Ik zou willen dat de ouders van mijn vrienden op een camping in Moskou staan. En dat ik ook langs mocht komen.
Trustequote:Op zondag 16 januari 2011 22:53 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga ervandoor, nog even tv kijken en dan slapen
Oeh van Catherine de Grote toch? Daar wil ik ook zo graag heen.quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 22:51 schreef Zeroku het volgende:
Ik zou willen dat de ouders van mijn vrienden op een camping in Moskou staan. En dat ik ook langs mocht komen.
Of een camping in Australië. En dat zij de reis betalen.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:51 schreef Zeroku het volgende:
Daar was jaaaaren geleden zo;n briljante serie over op tv. Met mooie decors en GIGANTISCHE jurken en zo. *kwijl*quote:Op zondag 16 januari 2011 22:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oeh van Catherine de Grote toch? Daar wil ik ook zo graag heen.
quote:Op zondag 16 januari 2011 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Of een camping in Australië. En dat zij de reis betalen.
Morgen en dinsdag. Morgen een adviesbrief schrijven (vorige keer een 5.4quote:Op zondag 16 januari 2011 22:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Hoest met je tentamens Zero, ik las over een her, wanneer moet je?
Ah de treinquote:Op zondag 16 januari 2011 22:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Grote aanrader is Sienna. Mooi stadje, inmiddels wel toeristisch maar nog wel begaanbaar. En Florence natuurlijk ook. Mooie architectuur, mooie kleuren, mooie landschappen.
Meer dan die twee plaatsen heb ik niet gezien (trein) en het is alweer even geleden dat ik daar was. Italië is niet mijn favo vakantieland, ik ben er geweest toen 9-11 gebeurde, maar daarna nooit meer terug geweest. En eigk ook niet zo'n behoefte, ik wil andere landen zien.
Reizen met de trein gaat daar trouwens verrassend goed, dat weet ik nog wel.
quote:Op zondag 16 januari 2011 22:51 schreef Zeroku het volgende:
Slaap lekker voor straksquote:Op zondag 16 januari 2011 22:53 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga ervandoor, nog even tv kijken en dan slapen
Wat spannend, goed voorbereid? Je gaat het halenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Morgen en dinsdag. Morgen een adviesbrief schrijven (vorige keer een 5.4en iedereen die bij inzage was kreeg er punten bij wegens verkeerde telling
) en dinsdag de casus, waar ik een 5.2 voor had.
Er woont wel verre familie van mijn moeder in Australië. Het ziet er daar ook echt tof uitquote:Op zondag 16 januari 2011 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Of een camping in Australië. En dat zij de reis betalen.
Ouiquote:Op zondag 16 januari 2011 22:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oeh van Catherine de Grote toch? Daar wil ik ook zo graag heen.
Voor casus heb ik denk ik nog twee weken geleerd. Adviesbrief heb ik vandaag de opdracht van gekregen, dus beetje gekeken wat het allemaal kan worden en ik denk wel dat het moet lukken jaquote:Op zondag 16 januari 2011 22:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat spannend, goed voorbereid? Je gaat het halen
Wilde je nou ook nog een muts?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Er woont wel verre familie van mijn moeder in Australië. Het ziet er daar ook echt tof uit.
[..]
Oui. Vanaf St. Petersburg, hop naar het mausoleum van Lenin. En onderweg aan de wodka.
Ik ga voor je duimenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Morgen en dinsdag. Morgen een adviesbrief schrijven (vorige keer een 5.4en iedereen die bij inzage was kreeg er punten bij wegens verkeerde telling
) en dinsdag de casus, waar ik een 5.2 voor had.
Als iets een 'moetje' is is het al snel minder.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ah de trein![]()
Ik ben één keer in Italie geweest en sindsdien eet ik eigenlijk ook geen pasta meerHet was het enige wat er te eten viel twee weken lang
![]()
Maar ok, dat was een supertoeristisch gebied en Toscane klinkt wel goed
quote:Op zondag 16 januari 2011 22:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oui. Vanaf St. Petersburg, hop naar het mausoleum van Lenin. En onderweg aan de wodka.
Go get 'emquote:Op zondag 16 januari 2011 22:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Voor casus heb ik denk ik nog twee weken geleerd. Adviesbrief heb ik vandaag de opdracht van gekregen, dus beetje gekeken wat het allemaal kan worden en ik denk wel dat het moet lukken ja.
Ik heb er al eenquote:
Yayquote:
Ik heb een tante in Australië. Dus ook een logeeradres.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Er woont wel verre familie van mijn moeder in Australië. Het ziet er daar ook echt tof uit.
[..]
Ja, die reis kost klauwen met geld jaquote:Op zondag 16 januari 2011 22:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb een tante in Australië. Dus ook een logeeradres. Alleen de sponsoring vna de reis gaat hem niet echt worden denk ik.En het is sowieso geen land om heel lang op één plek te blijven en ik zou dat mijn familie ook niet aan willen doen.
Mja, in de grot(er)e steden praten ze wel Engels, maar voor de rest is het lastig communiceren ja. Of je moet een louche tolk op de kop weten te tikkenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een vriendin van me in in Moskou geweest, schijnt idd erg mooi te zijn. Mij lijkt het alleen zo vervelend dat je de taal niet kunt lezen en spreken.
Thanksquote:
Moskou lijkt mij ook erg tofquote:Op zondag 16 januari 2011 22:59 schreef Cat22 het volgende:
Een vriendin van me in in Moskou geweest, schijnt idd erg mooi te zijn. Mij lijkt het alleen zo vervelend dat je de taal niet kunt lezen en spreken.
Oh ik miste echt groentenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als iets een 'moetje' is is het al snel minder.
Ik zou het wel kunnen, maar ik ben dan ook dol op pasta, het komt nog net niet uit m'n oren gerold
Welterustenquote:
Welterustenquote:
En dan die ene trein nemen, Siberia ofzo.quote:
Ik eet de halve week pasta, maar wel mét groentenquote:Op zondag 16 januari 2011 23:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ik miste echt groenten![]()
Ik eet al bijna 5 jaar amper pasta
Trans Siberië express?quote:Op zondag 16 januari 2011 23:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En dan die ene trein nemen, Siberia ofzo.
Ja die.quote:
Die is echt zoooooooooooooooooooooooooooooo langquote:
Ik hou van treinen, reis ook het liefst zo. Alleen is zo duur, en die express ook.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die is echt zoooooooooooooooooooooooooooooo lang.
Op de valreep: japs.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:04 schreef Pisces29 het volgende:
Cat ik zat ineens te denken waar je nou vorig jaar geweest bent, dat was ijsland toch?![]()
Zou mijn OV daar ook werkenquote:Op zondag 16 januari 2011 23:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik hou van treinen, reis ook het liefst zo. Alleen is zo duur, en die express ook.
Oh, maar ik willum! Als ik groot ben.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik hou van treinen, reis ook het liefst zo. Alleen is zo duur, en die express ook.
Die foto's waren echt prachtigquote:
Oeh, dan heb ik 7 jaar om te sparenquote:
Misschien even wat aan laten veranderen door een sjoemele ''Boriiisss'' en dan wie weet.quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 23:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik eet de halve week pasta, maar wel mét groenten![]()
We matchen weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |