Zeker! Jammer alleen dat er geen hotelkamers meer zijn ivm die grote verpakkingsbeurs die tegelijkertijd gehouden wordtquote:Op zondag 16 januari 2011 21:59 schreef Servicemonster het volgende:
On-topic: Wel lekker dichtbij dit keer.
Da's idd een andere discussie. En je hebt deels wel gelijk, maar zelfs óndanks dat, is het toch voor velen nog steeds leuk om te volgenquote:Off-topic: Wie neemt het Eurovisie Songfestival nou nog serieus? Daar wordt nog meer politiek bedreven dan in Brussel of bij de FIFA.
quote:Dear Eurovision Song Contest fans,
Tomorrow the long-awaited moment will have arrived! For all registered pre-sale customers the exclusive pre-emption right for the two Eurovision Song Contest Semi-Finals on May 10 and 12. 2011 starts on Monday, January 17, from 6 pm onwards.
Be there live in Düsseldorf, when the participating nations battle it out in the two big Semi-Final Shows to see who qualifies for the Eurovision Song Contest Final.
The draw for the two Semi-Finals starts at 3 pm tomorrow. Afterwards, at around 6 pm we will provide you with information as to how you can purchase the coveted pre-sale tickets, which cost between 29 and 119 Euros per show. At the same time we will inform you of the allocation of the nations participating in the two Semi-Finals.
Please bear in mind that payment can only be made by credit card and that only a maximum of four cards can be purchased per order.
Until then, we wish you a pleasant Sunday.
Your Eurovision Song Contest team
Ja, ik wel.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:22 schreef Greys het volgende:
Gaan er nog mensen van hier proberen halve finale kaarten te krijgen morgen?
Ik ga in je nek spugen!quote:
Dan slice ik je boa met mijn roze glitter hoed!quote:Op maandag 17 januari 2011 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Je laat het!![]()
Dan blindeer ik je met een roze boa!
Ik weet niet of je nog op tijd was met die pre-sale lijst, maar dan had je deze link gekregen per mail vandaag en die kon Cat vanavond ook nog gebruiken! Dus misschien kan het nog, succes!quote:Op maandag 17 januari 2011 20:40 schreef Knutknuttsson het volgende:
Hoe kan je dan kaarten bestellen? Ik heb me aangemeld op de pre-sale lijst, maar kan verder niks doen. Of ben ik alweer te laat?
Gelukt (denk ik tenminste, haha) Nu nog kijken of het allemaal wel gaat lukkenquote:
Als het goed is krijg je bijna direct de bevestigingsmail!quote:Op maandag 17 januari 2011 21:08 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Gelukt (denk ik tenminste, haha) Nu nog kijken of het allemaal wel gaat lukken
Ja, kaartje is bevestigdquote:Op maandag 17 januari 2011 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het goed is krijg je bijna direct de bevestigingsmail!
Da's idd best eng. Maar kan je niet even een belronde houden om te kijken of je iemand mee kunt krijgen? Dan kan je vanavond nog bestellen als je zou willen. Morgen start de 'normale' verkoop van de halve finale kaarten, ik weet niet of ze dan snel op zullen zijn.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:15 schreef Tinkepink het volgende:
Ik twijfel nog... .. Heb nog niemand om mee samen te gaan en om dan meteen twee kaarten te bestellen....
Nou he?quote:
Ik heb een kaartje van 29 euro aangeschaft , haha.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou he?
Ik heb mijn portemonnee maar helemaal omgekeerd, onder de noemer 'misschien wel eens in mijn leven' enzo
Kom je gewoon stiekem bij ons op schoot zitten!quote:Op maandag 17 januari 2011 21:33 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik heb een kaartje van 29 euro aangeschaft , haha.
Mijn vriendin snapt toch al niks van ESC, ik durf ook niet nog eens aan te komen met: "Schat, weet je nog dat geld dat we gespaard hebben voor de vakantie...."
Deal, hahaquote:Op maandag 17 januari 2011 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Kom je gewoon stiekem bij ons op schoot zitten!
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:42 schreef Malahide het volgende:
Ik ga de eerste halve finale.
Geen idee waar ik ergens zit, moet alleen heel veel geld overmaken naar één van de leden van mijn gezelschap.
Moet je 119 eu overmaken?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:42 schreef Malahide het volgende:
Ik ga de eerste halve finale.
Geen idee waar ik ergens zit, moet alleen heel veel geld overmaken naar één van de leden van mijn gezelschap.
Nee, op de donderdag konden we niet, dus dan maar de dinsdag. En het gaat me niet zozeer om Nederland, maar de experience om er een keertje bij te zijn. Dus jeuhquote:Op maandag 17 januari 2011 22:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet naar Nederland?
Maar dan zit je vast in het middenstuk. Mit stuhlen. Kun je mooi aan Gryes vertellen hoe dat is.
83zoveel, ook best veelquote:Op maandag 17 januari 2011 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Moet je 119 eu overmaken?
Dan zit je in het middenvak
De ervaring is ook al heel wat waard.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:48 schreef Malahide het volgende:
Nee,
[..]
Nee, op de donderdag konden we niet, dus dan maar de dinsdag. En het gaat me niet zozeer om Nederland, maar de experience om er een keertje bij te zijn. Dus jeuh(maar dan niet met een Nederlandse vlag).
Ik geloof dat we rood zitten, desalniettemin moet ik de komende drie maanden naar de Aldi. Ach fuck... SONGFESTIVAL verdomme![]()
![]()
.
En zo is het!quote:Op maandag 17 januari 2011 22:48 schreef Malahide het volgende:
Nee,
[..]
Nee, op de donderdag konden we niet, dus dan maar de dinsdag. En het gaat me niet zozeer om Nederland, maar de experience om er een keertje bij te zijn. Dus jeuh(maar dan niet met een Nederlandse vlag).
Ik geloof dat we rood zitten, desalniettemin moet ik de komende drie maanden naar de Aldi. Ach fuck... SONGFESTIVAL verdomme![]()
![]()
.
Waar twijfel je aan?quote:
Die zijn elk jaar best duur hoor, die kaartjes. Ligt niet aan Duitsland volgens mij, volgens mij schrokken we er vorig jaar ook al vanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Oi.... twijfel, twijfel, kaartjes in winkelmandje gedaan, komt er nog 18 euro verzenden bovenop. Ik ga me toch afvragen of er niet iemand heeeeel erg misbruik probeert te maken van de fans
* miss_dynastie twijfelt nog even verder.
Verzekerd verzenden vanuit het buitenland is idd aardig aan de prijs.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, maar op het moment dat ik 18 euro moet aftikken voor verzenden ga ik me een beetje beduveld voelen.... maar ik twijfel nog even verder dus, had gedacht dat ze al uitverkocht zouden zijn.
Is ook ook erg veel in verhouding.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:50 schreef Knutknuttsson het volgende:
18 euro verzendkosten voor een kaartje van 119 euro is nog acceptabel. Je wilt hem inderdaad niet in de post zien verdwijnen.
18 euro verzendksoten voor een kaartje van 29 is eigenlijk te belachelijk voor woorden.
En ik sta er dus wel anders in, dan denk ik: 119 euro voor een kaartje en me nog bedotten met de verzending ookquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:50 schreef Knutknuttsson het volgende:
18 euro verzendkosten voor een kaartje van 119 euro is nog acceptabel. Je wilt hem inderdaad niet in de post zien verdwijnen.
18 euro verzendksoten voor een kaartje van 29 is eigenlijk te belachelijk voor woorden.
Ach, f#ck it, ik zit gewoon smoezen te zoeken omdat ik het wel een heel erg groot bedrag vind, maar ik ga écht spijt krijgen als ik niet ga, dus:quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:09 schreef Greys het volgende:
Als je je er niet prettig bij voelt moet je het gewoon niet doen
Ik vind het ook allemaal hartstikke duur, maar ik wil gewoon één keer in mijn leven bij zoiets aanwezig zijn. En dan ga ik me maar niet al teveel storen aan die verzendkosten maar me gewoon verheugen
quote:Vielen Dank für ihre Bestellung
Ja precies, want hier is het ook geweldig straks tijdens die halve finale!quote:
Ja, meteen 2 minuten na het bestellen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Greys, heb jij een bevestiging van je bestelling via mail gehad?
Neequote:Op donderdag 20 januari 2011 16:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, meteen 2 minuten na het bestellen.
Zit ie niet in je spam?
Ja, en daarna staat er dat je moet klikken war je wilt zitten, maar dan komt er niks.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee
Nou ja, het zal wel loslopen, heb een printje van m'n bestelling en de creditcardbetaling is in behandeling zag ik net...
Ik herken het absoluut niet, amaranta... al een andere pc geprobeerd? wat bedoel je met in de wacht, trouwens? Da's alleen een reservering van 30 min toch, geen wachtrij?
Ik heb hier ff gekeken want ik ga naar een andere halve finale dan de mensen hier in dit topic, denk ik, dus daarom voor de zekerheid even gecheckt en ik kan de eerste optie, innenraum, niet aanklikken. Alle andere opties zijn nog beschikbaar en als je een van die blokken aanklikt, kom je op de volgende pagina waar je het aantal kaarten kan kiezen. De volgende pagina kies je de verzendmethode en de pagina daarop kun je doorklikken voor de betaling.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, en daarna staat er dat je moet klikken war je wilt zitten, maar dan komt er niks.
We hebben het echt 5 keer geprobeerd ofzo.
(Ik en een collega opt werk, straks gaat hij thuis eens proberen)
dan heeft het miss aan het netwerk gelegen, collega zou thius proberen maar ik heb niks meer van hem gehoordquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb hier ff gekeken want ik ga naar een andere halve finale dan de mensen hier in dit topic, denk ik, dus daarom voor de zekerheid even gecheckt en ik kan de eerste optie, innenraum, niet aanklikken. Alle andere opties zijn nog beschikbaar en als je een van die blokken aanklikt, kom je op de volgende pagina waar je het aantal kaarten kan kiezen. De volgende pagina kies je de verzendmethode en de pagina daarop kun je doorklikken voor de betaling.
Dus de site lijkt te werken...
Misschien zit je wel naast mij!quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:34 schreef amaranta het volgende:
Thuis lukte het meteen!
Dus heb kaarten. 2 a 79 euro.
Ben benieuwd wat voor plaatsen we toegewezen krijgen uiteindelijk.
Da's een ding wat zeker is.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, wie weet.
In ieder geval naast mijn collega
Goed idee!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:06 schreef amaranta het volgende:
Missschien moeten we allemaal een bloem in ons knoopgat stoppen, dan herkennen we elkaar
Dies leuk!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:11 schreef amaranta het volgende:
Of we zetten allemaal een kek petje op.
[ afbeelding ]
Dat valt idd reuze mee, maar dan zit je wel ver er vanaf.quote:
je hoeft ook niet te blijven slapen, is maar een uurtje rijden voor mijquote:Op maandag 31 januari 2011 12:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat valt idd reuze mee, maar dan zit je wel ver er vanaf.
Maakt niet uit natuurlijk als je puur voor de sfeer komt
Er komt alleen dan nog wel vervoerskosten en evt. overnachting bij enzo, maar dat moet je dan zelf afwegen of je dat er voor over hebt.
Wij hebben gedacht 'Als we gaan, dan beter nu en dan ook meteen maar goed'. Dus ik ben voor de duurste kaartjes gegaan gewoon omdat het waarschijnlijk niet vaak meer voorkomt dat het zo in de buurt is. En ik blijf daar niet slapen.
Dan treft het dat het vanuit mij ook maar een uurtje rijden is. En ik ga wel.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je hoeft ook niet te blijven slapen, is maar een uurtje rijden voor mij. Maar ik ga niet.
Als het zo is, laat het dan weten he?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:29 schreef Maanvis het volgende:
Aan de andere kant, wie weet laten m'n vrienden me nog overtuigen om toch te gaan.
het zit er niet meer in, ik walg van het feit dat ze het liedje echt in het engels willen doen, en m'n vrienden vinden het ook niet zo bijzonderquote:Op maandag 31 januari 2011 14:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het zo is, laat het dan weten he?
Ik wil de illustere Maanvis wel eens ontmoeten daar!![]()
Oh, dan zullen ze hier ook wel snel komen!quote:
Mweh, jammer!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het zit er niet meer in, ik walg van het feit dat ze het liedje echt in het engels willen doen, en m'n vrienden vinden het ook niet zo bijzonder.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:08 schreef Cat22 het volgende:
Even hier wieberen dat ik deze week de kaartjes heb opgehaald bij het postkantoor.Vorige week al binnen!
Oh dan doen ze het vast in etappesquote:
Wehehehe, de duurste kaartjes worden het laatst verzonden.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dan doen ze het vast in etappes
Ik zit ook in een ander vak dan Cat.
Ik ben er bang voor jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wehehehe, de duurste kaartjes worden het laatst verzonden.
Zul je zien dat er zo'n ouderwetse Harrods koets met Eckte Paarden voor komt rijden.quote:
Die kreeg ik toevallig ook net bezorgd!quote:
Inmiddels wel?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb er zo'n zin in![]()
Maar nog geen kaartjes in huis, dat niet
Bij ons zijn ze zoekgeraakt ergens tussen Duitsland en Nederlandquote:Op maandag 7 maart 2011 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Inmiddels wel?
En in welk vak zit jij, ook in de zaal zelf zeg maar?
Want ik heb ze ook nog niet.
Nee, nog niet. Ik zit in het 'ihnenraum', of daar nog een vakverdeling in is weet ik niet eigenlijk.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Inmiddels wel?
En in welk vak zit jij, ook in de zaal zelf zeg maar?
Want ik heb ze ook nog niet.
Dat is inderdaad op de vloer zelf voor het podium, toch?quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ik zit in het 'ihnenraum', of daar nog een vakverdeling in is weet ik niet eigenlijk.
Wat is dat toch met die postbodes die geen afhaalbriefjes in de bus gooienquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:30 schreef Malahide het volgende:
[..]
Bij ons zijn ze zoekgeraakt ergens tussen Duitsland en Nederland.
Ze zijn begin februari aangeboden bij degene die ze besteld heeft, maar die was toen op vakantie en de postbode heeft geen afhaalbriefje in de bus gegooid. Ze liggen ook niet (meer) op het postkantoor en zijn wsl. teruggestuurd naar Duitsland. We zijn nu aan het mailen met de ticketservice, maar echt vlotten wil het nog niet. Ik hoop dat het nog goed komt.
Jep, da's inderdaad daar. Ik wacht gewoon maart af, april is vroeg zat om te paniekenquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:51 schreef Greys het volgende:
Dat is inderdaad op de vloer zelf voor het podium, toch?
Want wellicht dat ze die later versturen dan...
De vriend die de kaarten besteld heeft is naar de TNT-winkel geweest (waar is toch de tijd gebleven dat we nog gewoon postkantoren haddenquote:Wat is dat toch met die postbodes die geen afhaalbriefjes in de bus gooien
Ik hoop voor je dat het snel in orde komt! Toen jij tegen de postbode zei 'waarom geen afhaalbriefje??', wat zei hij toen? Of heb je het niet aan de TNT gevraagd?
Daar heb je gelijk in, al levert dat meestal geen ene ruk op. Feit is dat het probleem nu eigenlijk in Duitsland ligt, want TNT zegt de kaarten teruggestuurd te hebben. Zucht, dit vergalt wel de voorpret moet ik zeggenquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou toch een flinken klachtenbrief naar de TNT sturen. Is toch niet normaal dat ze zonder bericht iets op het postkantoor dumpen en dan maar verwachten dat mensen daar regelmatig gaan vragen of er misschien nog post gekomen is? Dat is zo middeleeuws.
JJH deed in F&F mee aan Secret Santa.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou toch een flinken klachtenbrief naar de TNT sturen. Is toch niet normaal dat ze zonder bericht iets op het postkantoor dumpen en dan maar verwachten dat mensen daar regelmatig gaan vragen of er misschien nog post gekomen is? Dat is zo middeleeuws.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:03 schreef Malahide het volgende:
Laatste nieuws - yes, het wordt een saga:
onze kaartjes zijn aangekomen op de burelen van de ticketservice. Vriend C. kreeg er een mailtje over. Daarin stond ook de mededeling: "misschien kunt u ze even zelf op komen halen". Uh, heel ver is Nijmegen niet van Düsseldorf, maar we zijn natuurlijk niet helemaal achterlijk. Vriend C. heeft teruggemaild dat ze ze mooi opnieuw mogen opsturen. Wordt vervolgd.
Wel blij dat ze in ieder geval terecht zijn. Vlaggetjes kunnen weer uit de kast.
Heb je je medemod al getipt?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:43 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
Finalekaarten te winnen, incl. vervoer en verblijfJa, ik willlllllll!
http://www.kruidvat.nl/do(...)val-module.aspx?rf=1
quote:Dat kan kloppen - de vloer wordt, in verband met exacte podiumafmetingen, pas relatief laat (uiterlijk mid-april) uitgestuurd!
Haquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:54 schreef Greys het volgende:
Voor de halve finale kaarten die wij nog niet hebben ben ik volledig gerust gesteld zojuist door Sietse Bakker
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Da's fijn om te weten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:54 schreef Greys het volgende:
Voor de halve finale kaarten die wij nog niet hebben ben ik volledig gerust gesteld zojuist door Sietse Bakker
[..]
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie dat er nog steeds kaartjes te koop zijn, ik krijg er kriebels van.
Of Frankrijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
On y va!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Huisje in de buurt huren en hoppaaaaa!quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Mijn kaartjes (voor de eerste halve finale) kwamen vandaag binnen
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:49 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook een briefje dat ik naar het postkantoor moet om iets uit Düsseldorf te tekenen!![]()
Jeuh, eindelijk!quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:49 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook een briefje dat ik naar het postkantoor moet om iets uit Düsseldorf te tekenen!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |