Ja precies, want hier is het ook geweldig straks tijdens die halve finale!quote:
Ja, meteen 2 minuten na het bestellen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Greys, heb jij een bevestiging van je bestelling via mail gehad?
Neequote:Op donderdag 20 januari 2011 16:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, meteen 2 minuten na het bestellen.
Zit ie niet in je spam?
Ja, en daarna staat er dat je moet klikken war je wilt zitten, maar dan komt er niks.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee
Nou ja, het zal wel loslopen, heb een printje van m'n bestelling en de creditcardbetaling is in behandeling zag ik net...
Ik herken het absoluut niet, amaranta... al een andere pc geprobeerd? wat bedoel je met in de wacht, trouwens? Da's alleen een reservering van 30 min toch, geen wachtrij?
Ik heb hier ff gekeken want ik ga naar een andere halve finale dan de mensen hier in dit topic, denk ik, dus daarom voor de zekerheid even gecheckt en ik kan de eerste optie, innenraum, niet aanklikken. Alle andere opties zijn nog beschikbaar en als je een van die blokken aanklikt, kom je op de volgende pagina waar je het aantal kaarten kan kiezen. De volgende pagina kies je de verzendmethode en de pagina daarop kun je doorklikken voor de betaling.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, en daarna staat er dat je moet klikken war je wilt zitten, maar dan komt er niks.
We hebben het echt 5 keer geprobeerd ofzo.
(Ik en een collega opt werk, straks gaat hij thuis eens proberen)
dan heeft het miss aan het netwerk gelegen, collega zou thius proberen maar ik heb niks meer van hem gehoordquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb hier ff gekeken want ik ga naar een andere halve finale dan de mensen hier in dit topic, denk ik, dus daarom voor de zekerheid even gecheckt en ik kan de eerste optie, innenraum, niet aanklikken. Alle andere opties zijn nog beschikbaar en als je een van die blokken aanklikt, kom je op de volgende pagina waar je het aantal kaarten kan kiezen. De volgende pagina kies je de verzendmethode en de pagina daarop kun je doorklikken voor de betaling.
Dus de site lijkt te werken...
Misschien zit je wel naast mij!quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:34 schreef amaranta het volgende:
Thuis lukte het meteen!
Dus heb kaarten. 2 a 79 euro.
Ben benieuwd wat voor plaatsen we toegewezen krijgen uiteindelijk.
Da's een ding wat zeker is.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, wie weet.
In ieder geval naast mijn collega
Goed idee!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:06 schreef amaranta het volgende:
Missschien moeten we allemaal een bloem in ons knoopgat stoppen, dan herkennen we elkaar
Dies leuk!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:11 schreef amaranta het volgende:
Of we zetten allemaal een kek petje op.
[ afbeelding ]
Dat valt idd reuze mee, maar dan zit je wel ver er vanaf.quote:
je hoeft ook niet te blijven slapen, is maar een uurtje rijden voor mijquote:Op maandag 31 januari 2011 12:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat valt idd reuze mee, maar dan zit je wel ver er vanaf.
Maakt niet uit natuurlijk als je puur voor de sfeer komt
Er komt alleen dan nog wel vervoerskosten en evt. overnachting bij enzo, maar dat moet je dan zelf afwegen of je dat er voor over hebt.
Wij hebben gedacht 'Als we gaan, dan beter nu en dan ook meteen maar goed'. Dus ik ben voor de duurste kaartjes gegaan gewoon omdat het waarschijnlijk niet vaak meer voorkomt dat het zo in de buurt is. En ik blijf daar niet slapen.
Dan treft het dat het vanuit mij ook maar een uurtje rijden is. En ik ga wel.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je hoeft ook niet te blijven slapen, is maar een uurtje rijden voor mij. Maar ik ga niet.
Als het zo is, laat het dan weten he?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:29 schreef Maanvis het volgende:
Aan de andere kant, wie weet laten m'n vrienden me nog overtuigen om toch te gaan.
het zit er niet meer in, ik walg van het feit dat ze het liedje echt in het engels willen doen, en m'n vrienden vinden het ook niet zo bijzonderquote:Op maandag 31 januari 2011 14:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het zo is, laat het dan weten he?
Ik wil de illustere Maanvis wel eens ontmoeten daar!![]()
Oh, dan zullen ze hier ook wel snel komen!quote:
Mweh, jammer!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het zit er niet meer in, ik walg van het feit dat ze het liedje echt in het engels willen doen, en m'n vrienden vinden het ook niet zo bijzonder.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:08 schreef Cat22 het volgende:
Even hier wieberen dat ik deze week de kaartjes heb opgehaald bij het postkantoor.Vorige week al binnen!
Oh dan doen ze het vast in etappesquote:
Wehehehe, de duurste kaartjes worden het laatst verzonden.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dan doen ze het vast in etappes
Ik zit ook in een ander vak dan Cat.
Ik ben er bang voor jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wehehehe, de duurste kaartjes worden het laatst verzonden.
Zul je zien dat er zo'n ouderwetse Harrods koets met Eckte Paarden voor komt rijden.quote:
Die kreeg ik toevallig ook net bezorgd!quote:
Inmiddels wel?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb er zo'n zin in![]()
Maar nog geen kaartjes in huis, dat niet
Bij ons zijn ze zoekgeraakt ergens tussen Duitsland en Nederlandquote:Op maandag 7 maart 2011 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Inmiddels wel?
En in welk vak zit jij, ook in de zaal zelf zeg maar?
Want ik heb ze ook nog niet.
Nee, nog niet. Ik zit in het 'ihnenraum', of daar nog een vakverdeling in is weet ik niet eigenlijk.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Inmiddels wel?
En in welk vak zit jij, ook in de zaal zelf zeg maar?
Want ik heb ze ook nog niet.
Dat is inderdaad op de vloer zelf voor het podium, toch?quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ik zit in het 'ihnenraum', of daar nog een vakverdeling in is weet ik niet eigenlijk.
Wat is dat toch met die postbodes die geen afhaalbriefjes in de bus gooienquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:30 schreef Malahide het volgende:
[..]
Bij ons zijn ze zoekgeraakt ergens tussen Duitsland en Nederland.
Ze zijn begin februari aangeboden bij degene die ze besteld heeft, maar die was toen op vakantie en de postbode heeft geen afhaalbriefje in de bus gegooid. Ze liggen ook niet (meer) op het postkantoor en zijn wsl. teruggestuurd naar Duitsland. We zijn nu aan het mailen met de ticketservice, maar echt vlotten wil het nog niet. Ik hoop dat het nog goed komt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |