Jep, da's inderdaad daar. Ik wacht gewoon maart af, april is vroeg zat om te paniekenquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:51 schreef Greys het volgende:
Dat is inderdaad op de vloer zelf voor het podium, toch?
Want wellicht dat ze die later versturen dan...
De vriend die de kaarten besteld heeft is naar de TNT-winkel geweest (waar is toch de tijd gebleven dat we nog gewoon postkantoren haddenquote:Wat is dat toch met die postbodes die geen afhaalbriefjes in de bus gooien
Ik hoop voor je dat het snel in orde komt! Toen jij tegen de postbode zei 'waarom geen afhaalbriefje??', wat zei hij toen? Of heb je het niet aan de TNT gevraagd?
Daar heb je gelijk in, al levert dat meestal geen ene ruk op. Feit is dat het probleem nu eigenlijk in Duitsland ligt, want TNT zegt de kaarten teruggestuurd te hebben. Zucht, dit vergalt wel de voorpret moet ik zeggenquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou toch een flinken klachtenbrief naar de TNT sturen. Is toch niet normaal dat ze zonder bericht iets op het postkantoor dumpen en dan maar verwachten dat mensen daar regelmatig gaan vragen of er misschien nog post gekomen is? Dat is zo middeleeuws.
JJH deed in F&F mee aan Secret Santa.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou toch een flinken klachtenbrief naar de TNT sturen. Is toch niet normaal dat ze zonder bericht iets op het postkantoor dumpen en dan maar verwachten dat mensen daar regelmatig gaan vragen of er misschien nog post gekomen is? Dat is zo middeleeuws.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:03 schreef Malahide het volgende:
Laatste nieuws - yes, het wordt een saga:
onze kaartjes zijn aangekomen op de burelen van de ticketservice. Vriend C. kreeg er een mailtje over. Daarin stond ook de mededeling: "misschien kunt u ze even zelf op komen halen". Uh, heel ver is Nijmegen niet van Düsseldorf, maar we zijn natuurlijk niet helemaal achterlijk. Vriend C. heeft teruggemaild dat ze ze mooi opnieuw mogen opsturen. Wordt vervolgd.
Wel blij dat ze in ieder geval terecht zijn. Vlaggetjes kunnen weer uit de kast.
Heb je je medemod al getipt?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:43 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
Finalekaarten te winnen, incl. vervoer en verblijfJa, ik willlllllll!
http://www.kruidvat.nl/do(...)val-module.aspx?rf=1
quote:Dat kan kloppen - de vloer wordt, in verband met exacte podiumafmetingen, pas relatief laat (uiterlijk mid-april) uitgestuurd!
Haquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:54 schreef Greys het volgende:
Voor de halve finale kaarten die wij nog niet hebben ben ik volledig gerust gesteld zojuist door Sietse Bakker
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Da's fijn om te weten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:54 schreef Greys het volgende:
Voor de halve finale kaarten die wij nog niet hebben ben ik volledig gerust gesteld zojuist door Sietse Bakker
[..]
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie dat er nog steeds kaartjes te koop zijn, ik krijg er kriebels van.
Of Frankrijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
On y va!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Huisje in de buurt huren en hoppaaaaa!quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Mijn kaartjes (voor de eerste halve finale) kwamen vandaag binnen
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:49 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook een briefje dat ik naar het postkantoor moet om iets uit Düsseldorf te tekenen!![]()
Jeuh, eindelijk!quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:49 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook een briefje dat ik naar het postkantoor moet om iets uit Düsseldorf te tekenen!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |