Zeker! Jammer alleen dat er geen hotelkamers meer zijn ivm die grote verpakkingsbeurs die tegelijkertijd gehouden wordtquote:Op zondag 16 januari 2011 21:59 schreef Servicemonster het volgende:
On-topic: Wel lekker dichtbij dit keer.
Da's idd een andere discussie. En je hebt deels wel gelijk, maar zelfs óndanks dat, is het toch voor velen nog steeds leuk om te volgenquote:Off-topic: Wie neemt het Eurovisie Songfestival nou nog serieus? Daar wordt nog meer politiek bedreven dan in Brussel of bij de FIFA.
quote:Dear Eurovision Song Contest fans,
Tomorrow the long-awaited moment will have arrived! For all registered pre-sale customers the exclusive pre-emption right for the two Eurovision Song Contest Semi-Finals on May 10 and 12. 2011 starts on Monday, January 17, from 6 pm onwards.
Be there live in Düsseldorf, when the participating nations battle it out in the two big Semi-Final Shows to see who qualifies for the Eurovision Song Contest Final.
The draw for the two Semi-Finals starts at 3 pm tomorrow. Afterwards, at around 6 pm we will provide you with information as to how you can purchase the coveted pre-sale tickets, which cost between 29 and 119 Euros per show. At the same time we will inform you of the allocation of the nations participating in the two Semi-Finals.
Please bear in mind that payment can only be made by credit card and that only a maximum of four cards can be purchased per order.
Until then, we wish you a pleasant Sunday.
Your Eurovision Song Contest team
Ja, ik wel.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:22 schreef Greys het volgende:
Gaan er nog mensen van hier proberen halve finale kaarten te krijgen morgen?
Ik ga in je nek spugen!quote:
Dan slice ik je boa met mijn roze glitter hoed!quote:Op maandag 17 januari 2011 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Je laat het!![]()
Dan blindeer ik je met een roze boa!
Ik weet niet of je nog op tijd was met die pre-sale lijst, maar dan had je deze link gekregen per mail vandaag en die kon Cat vanavond ook nog gebruiken! Dus misschien kan het nog, succes!quote:Op maandag 17 januari 2011 20:40 schreef Knutknuttsson het volgende:
Hoe kan je dan kaarten bestellen? Ik heb me aangemeld op de pre-sale lijst, maar kan verder niks doen. Of ben ik alweer te laat?
Gelukt (denk ik tenminste, haha) Nu nog kijken of het allemaal wel gaat lukkenquote:
Als het goed is krijg je bijna direct de bevestigingsmail!quote:Op maandag 17 januari 2011 21:08 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Gelukt (denk ik tenminste, haha) Nu nog kijken of het allemaal wel gaat lukken
Ja, kaartje is bevestigdquote:Op maandag 17 januari 2011 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het goed is krijg je bijna direct de bevestigingsmail!
Da's idd best eng. Maar kan je niet even een belronde houden om te kijken of je iemand mee kunt krijgen? Dan kan je vanavond nog bestellen als je zou willen. Morgen start de 'normale' verkoop van de halve finale kaarten, ik weet niet of ze dan snel op zullen zijn.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:15 schreef Tinkepink het volgende:
Ik twijfel nog... .. Heb nog niemand om mee samen te gaan en om dan meteen twee kaarten te bestellen....
Nou he?quote:
Ik heb een kaartje van 29 euro aangeschaft , haha.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou he?
Ik heb mijn portemonnee maar helemaal omgekeerd, onder de noemer 'misschien wel eens in mijn leven' enzo
Kom je gewoon stiekem bij ons op schoot zitten!quote:Op maandag 17 januari 2011 21:33 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik heb een kaartje van 29 euro aangeschaft , haha.
Mijn vriendin snapt toch al niks van ESC, ik durf ook niet nog eens aan te komen met: "Schat, weet je nog dat geld dat we gespaard hebben voor de vakantie...."
Deal, hahaquote:Op maandag 17 januari 2011 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Kom je gewoon stiekem bij ons op schoot zitten!
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:42 schreef Malahide het volgende:
Ik ga de eerste halve finale.
Geen idee waar ik ergens zit, moet alleen heel veel geld overmaken naar één van de leden van mijn gezelschap.
Moet je 119 eu overmaken?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:42 schreef Malahide het volgende:
Ik ga de eerste halve finale.
Geen idee waar ik ergens zit, moet alleen heel veel geld overmaken naar één van de leden van mijn gezelschap.
Nee, op de donderdag konden we niet, dus dan maar de dinsdag. En het gaat me niet zozeer om Nederland, maar de experience om er een keertje bij te zijn. Dus jeuhquote:Op maandag 17 januari 2011 22:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet naar Nederland?
Maar dan zit je vast in het middenstuk. Mit stuhlen. Kun je mooi aan Gryes vertellen hoe dat is.
83zoveel, ook best veelquote:Op maandag 17 januari 2011 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Moet je 119 eu overmaken?
Dan zit je in het middenvak
De ervaring is ook al heel wat waard.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:48 schreef Malahide het volgende:
Nee,
[..]
Nee, op de donderdag konden we niet, dus dan maar de dinsdag. En het gaat me niet zozeer om Nederland, maar de experience om er een keertje bij te zijn. Dus jeuh(maar dan niet met een Nederlandse vlag).
Ik geloof dat we rood zitten, desalniettemin moet ik de komende drie maanden naar de Aldi. Ach fuck... SONGFESTIVAL verdomme![]()
![]()
.
En zo is het!quote:Op maandag 17 januari 2011 22:48 schreef Malahide het volgende:
Nee,
[..]
Nee, op de donderdag konden we niet, dus dan maar de dinsdag. En het gaat me niet zozeer om Nederland, maar de experience om er een keertje bij te zijn. Dus jeuh(maar dan niet met een Nederlandse vlag).
Ik geloof dat we rood zitten, desalniettemin moet ik de komende drie maanden naar de Aldi. Ach fuck... SONGFESTIVAL verdomme![]()
![]()
.
Waar twijfel je aan?quote:
Die zijn elk jaar best duur hoor, die kaartjes. Ligt niet aan Duitsland volgens mij, volgens mij schrokken we er vorig jaar ook al vanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Oi.... twijfel, twijfel, kaartjes in winkelmandje gedaan, komt er nog 18 euro verzenden bovenop. Ik ga me toch afvragen of er niet iemand heeeeel erg misbruik probeert te maken van de fans
* miss_dynastie twijfelt nog even verder.
Verzekerd verzenden vanuit het buitenland is idd aardig aan de prijs.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, maar op het moment dat ik 18 euro moet aftikken voor verzenden ga ik me een beetje beduveld voelen.... maar ik twijfel nog even verder dus, had gedacht dat ze al uitverkocht zouden zijn.
Is ook ook erg veel in verhouding.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:50 schreef Knutknuttsson het volgende:
18 euro verzendkosten voor een kaartje van 119 euro is nog acceptabel. Je wilt hem inderdaad niet in de post zien verdwijnen.
18 euro verzendksoten voor een kaartje van 29 is eigenlijk te belachelijk voor woorden.
En ik sta er dus wel anders in, dan denk ik: 119 euro voor een kaartje en me nog bedotten met de verzending ookquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:50 schreef Knutknuttsson het volgende:
18 euro verzendkosten voor een kaartje van 119 euro is nog acceptabel. Je wilt hem inderdaad niet in de post zien verdwijnen.
18 euro verzendksoten voor een kaartje van 29 is eigenlijk te belachelijk voor woorden.
Ach, f#ck it, ik zit gewoon smoezen te zoeken omdat ik het wel een heel erg groot bedrag vind, maar ik ga écht spijt krijgen als ik niet ga, dus:quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:09 schreef Greys het volgende:
Als je je er niet prettig bij voelt moet je het gewoon niet doen
Ik vind het ook allemaal hartstikke duur, maar ik wil gewoon één keer in mijn leven bij zoiets aanwezig zijn. En dan ga ik me maar niet al teveel storen aan die verzendkosten maar me gewoon verheugen
quote:Vielen Dank für ihre Bestellung
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |