Hoezo, als de gevoelens niet wederzijds zijn, dan is het beter om haar meteen weg te sturen en niet nog valse hoop te geven.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:53 schreef JooB65 het volgende:
Die Marcel spoort niet, daar ben ik nu wel achter. Die opmerking over een weduwe kon echt niet.
En iemand wegsturen die zo overduidelijk verliefd is vereist ook wel enige hardheid.
Dat laatste hoort nu eenmaal bij het programma. Je kan zo iemand geen valse hoop geven. Als hij zelf niet verliefd is en hij moet iemand wegsturen, tja, dan gaat het toch gewoon zo.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:53 schreef JooB65 het volgende:
Die Marcel spoort niet, daar ben ik nu wel achter. Die opmerking over een weduwe kon echt niet.
En iemand wegsturen die zo overduidelijk verliefd is vereist ook wel enige hardheid.
Ik heb ook echt het idee dat Sonja het al helemaal voor zich zag, lekker met kids op de boerderij met sjieke douche etc. alles dik voor mekaar. Ze was alleen iets te enthousiast en 'ik ben verliefd' schrok denk ik net te iets te veel af bij Marcel, het lag er net iets te dik bovenop, ook denk ik dat ze wat naief is en dacht dat het allemaal wel zo zou lopen, vooral omdat ze al kinderen had en nog wel meer wilde.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hoezo, als de gevoelens niet wederzijds zijn, dan is het beter om haar meteen weg te sturen en niet nog valse hoop te geven.
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:01 schreef marcodej het volgende:
Ik vond "Zou je verliefd kunnen worden? Of BEN JE DAT AL?" ook nogal sneu.
Lol ja idd.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:01 schreef marcodej het volgende:
Ik vond "Zou je verliefd kunnen worden? Of BEN JE DAT AL?" ook nogal sneu.
Ik zit nu even te kijken Frank en Marcel hebben dezelfde eikenhouten jaren 80 designquote:Op maandag 17 januari 2011 12:50 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
nou idd vooral bij gijsbert, wat een griebuskeuken zeg
Volgens mij heeft 80 % van Limburg dat. (Ik woon er ook, vandaar dat ik dat weet maar heb dat overigens niet).quote:Op maandag 17 januari 2011 13:06 schreef Brembo het volgende:
[..]
Ik zit nu even te kijken Frank en Marcel hebben dezelfde eikenhouten jaren 80 design.
Zijn boerderij is wel vies. Zijn hele zooitje is oud en slecht onderhouden. Echt zo`n keuterboertjequote:Op maandag 17 januari 2011 13:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Mwa, zo erg is die keuken van Gijsbert toch niet? Het is landelijk, maar niet vies of zo
Nee juist niet! Hij begint zich te ergeren aan Heidi, heeft dat ook al uitgesproken, zij zal denk ik juist als eerste naar huis gaan.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:08 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Bij Richard weet ik heel zeker dat Suzan naar huis moet, want Engels spreken is niet zijn hobby. Heidy en Annemieke zijn allebei pittige vrouwen, maar toch denk ik dat hij voor Heidy gaat.
Slecht onderhouden, misschien wel. Het huis zeker. Maar vies? Mwa, ik vind dat wel meevallen, ik vind het wel heel schattig, op die manier boeren. Heb ik dan toch meer mee dan met de klinische, zakelijke wijze van Richardquote:Op maandag 17 januari 2011 13:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zijn boerderij is wel vies. Zijn hele zooitje is oud en slecht onderhouden. Echt zo`n keuterboertje
Vraag mij dan af is Richard nou een boer of eigenlijk zakenman? Met 1000 koeien, ben je toch meer manager van het geheel met 9 - 5 taak en personeel onder je?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:19 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Slecht onderhouden, misschien wel. Het huis zeker. Maar vies? Mwa, ik vind dat wel meevallen, ik vind het wel heel schattig, op die manier boeren. Heb ik dan toch meer mee dan met de klinische, zakelijke wijze van Richard
Eigenlijk wel, denk ik. En dat is helemaal niet erg natuurlijk, je ziet aan Richard dat ie het heerlijk vind. Maar het is toch wel een stap verder, of in ieder geval iets heel anders dan boeren zoals we dat normaal gezien kennenquote:Op maandag 17 januari 2011 13:20 schreef Brembo het volgende:
[..]
Vraag mij dan af is Richard nou een boer of eigenlijk zakenman? Met 1000 koeien, ben je toch meer manager van het geheel met 9 - 5 taak en personeel onder je?
Richard is gewoon een herenboer.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:20 schreef Brembo het volgende:
[..]
Vraag mij dan af is Richard nou een boer of eigenlijk zakenman? Met 1000 koeien, ben je toch meer manager van het geheel met 9 - 5 taak en personeel onder je?
Richard is ook meer manager dan boer. Die heeft genoeg krechten rond lopen. Ik zie bij hem de vlam nog niet overslaan...quote:Op zondag 16 januari 2011 23:17 schreef Smikke het volgende:
De overgang van de hoefpedicure van Richard naar het handwerk van Gijsbert was ook opmerkelijk. Ik heb Richard zijn handen nog niet uit de mouwen zien steken, behalve dat ene aardappeltje dat hij schilde aan tafel, vorige keer.
Marcel is de wilde hengstquote:Op maandag 17 januari 2011 13:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Richard is gewoon een herenboer.
Marcel ook trouwens, maar dan op een andere manier.
Gijsbert is zelf ook niet echt happy met wat er over blijft, één met een kind waarvan ie het jammer vindt dat ze dat niet samen hebben beleefd en één die eigenlijk wat aan de jonge kant is, geen probleem, maar genoeg om ter sprake te brengen.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:20 schreef Hippos het volgende:
Een lul met vingers, die Frank. En Yvonne...why? Ze is zo verlegen, zo iemand heeft het moeilijk met 2 concurrenten om d'r heen. Jammer dat ze weg moet, ook een leuke meid. Maar goed, de boeren moet kiezen.
Ze was gewoon de lelijkste.quote:Sonja = gevalletje nazorg GGD. Enne...ooit van gevoel gehoord? Klik is er niet...
Ze had 1/3e kans op 'haar hoofdprijs' en dan wint ze nog niet, die zal nu wel spontaan lesbisch wordenquote:Op maandag 17 januari 2011 13:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Gijsbert is zelf ook niet echt happy met wat er over blijft, één met een kind waarvan ie het jammer vindt dat ze dat niet samen hebben beleefd en één die eigenlijk wat aan de jonge kant is, geen probleem, maar genoeg om ter sprake te brengen.
[..]
Ze was gewoon de lelijkste.
Het is een soort onderbuikgevoel die bij mij gisteren alleen maar werd versterkt door haar reactie op het vertrek van Berber. Ik had het idee dat die twee elkaar niet bepaald mochten. Ik kan er misschien finaal naast zitten, maar bij haar heb ik sterk het gevoel dat zij haar ellebogen zou gebruiken om Frank te veroveren. Ik vind het voor de hand liggen dat zij de studie dierenarts volgt, omdat zij is opgegroeid in het wereldje. Daar hoef je dus geen ruggengraat voor te hebben...quote:Op maandag 17 januari 2011 13:13 schreef bloodymary het volgende:
[..]
En waarom vind je Anita een meeloper zonder ruggengraat? Ze is amper in beeld geweest en heeft nog niet veel kunnen laten zien (op t.v.). Maar van wat ik er van zie heeft ze wel een eigen mening. Ze volgt studie dierenarts, moet je volgens mij toch wel een beetje ruggengraat voor hebben....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |