abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91458198
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:53 schreef JooB65 het volgende:
Die Marcel spoort niet, daar ben ik nu wel achter. Die opmerking over een weduwe kon echt niet.
En iemand wegsturen die zo overduidelijk verliefd is vereist ook wel enige hardheid.
Hoezo, als de gevoelens niet wederzijds zijn, dan is het beter om haar meteen weg te sturen en niet nog valse hoop te geven.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 17 januari 2011 @ 12:59:38 #252
331734 JooB65
Bij nader inzien toch
pi_91458372
Dat dan weer wel natuurlijk.
Nou doe je het weer!
pi_91458379
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:53 schreef JooB65 het volgende:
Die Marcel spoort niet, daar ben ik nu wel achter. Die opmerking over een weduwe kon echt niet.
En iemand wegsturen die zo overduidelijk verliefd is vereist ook wel enige hardheid.
Dat laatste hoort nu eenmaal bij het programma. Je kan zo iemand geen valse hoop geven. Als hij zelf niet verliefd is en hij moet iemand wegsturen, tja, dan gaat het toch gewoon zo.

Hij is alleen geen goeie qua dingen verwoorden. Ik begreep bij al die rare dingen die hij zei eigenlijk wel wat hij bedoelde, maar het was handiger geweest om één en ander wat duidelijker uit te leggen aan Sonja. Wat heel simpel volstaan zou kunnen hebben is: ik zoek een vrouw die onafhankelijk en zelfstandig is, en die mij wat tegengas kan geven. Ik denk dat jij niet degene bent die dat kan.

Had ze ook niet leuk gevonden, maar was een stuk duidelijker geweest.
  maandag 17 januari 2011 @ 13:00:26 #254
330483 Petit
mais exquis
pi_91458410
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:55 schreef Felagund het volgende:

[..]

Hoezo, als de gevoelens niet wederzijds zijn, dan is het beter om haar meteen weg te sturen en niet nog valse hoop te geven.
Ik heb ook echt het idee dat Sonja het al helemaal voor zich zag, lekker met kids op de boerderij met sjieke douche etc. alles dik voor mekaar. Ze was alleen iets te enthousiast en 'ik ben verliefd' schrok denk ik net te iets te veel af bij Marcel, het lag er net iets te dik bovenop, ook denk ik dat ze wat naief is en dacht dat het allemaal wel zo zou lopen, vooral omdat ze al kinderen had en nog wel meer wilde.

Maar ook wel duidelijk dat Marcel voor de zekerheid toch maar even de andere dames ging vragen wat ze van hem vonden, anders kon Sonja altijd nog als laatste redmiddel blijven :r
pi_91458466
Ik vond "Zou je verliefd kunnen worden? Of BEN JE DAT AL?" ook nogal sneu.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_91458565
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:01 schreef marcodej het volgende:
:D

Tegen wie zei hij dat ook alweer? Tegen Marita?

Ik denk dat Marita vele malen slimmer is geweest om een slag om de arm te houden. Als Sonja dat ook had gedaan, was het misschien anders gegaan?
pi_91458567
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:01 schreef marcodej het volgende:
Lol ja idd.
pi_91458668
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:50 schreef Bulletdodger het volgende:

[..]

nou idd vooral bij gijsbert, wat een griebuskeuken zeg
Ik zit nu even te kijken Frank en Marcel hebben dezelfde eikenhouten jaren 80 design :').

Verliefheid ging over Ksneia ;)
  maandag 17 januari 2011 @ 13:08:33 #259
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_91458741
Mijn prognose tot dusverre:

Frank zal kiezen voor Anita, want hij zoekt een meeloper zonder ruggengraat. Nu weet ik tenminste wel waarom Frank vrijgezel is. Iedereen vroeg zich de hele tijd af waarom Frank mee moest doen met Boer Zoekt Vrouw. Dit komt omdat hij een hork is die bevestiging nodig heeft.

Marcel zal wel eindigen met Ksenia, aangezien Marita te oud is en hij niet zit te wachten met problemen met de ex van Marita. Wel klasse van hem dat hij Sonja wegstuurde, maar aan de andere kant kon die opmerking die hij tegen Ksenia maakte niet.

Ik vond het jammer dat Gijsbert Yvonne wegstuurde, maar aan de andere kant kan ik het wel begrijpen waarom hij Yvonne wegstuurde. Ik denk dat hij qua persoonlijkheid zo over haar heen zou walsen. Gijsbert heeft duidelijk iemand nodig die hem tegengas kan geven. Het is dat Yvonne meer dan 10 jaar scheelt met mij, anders had ik meteen geschreven naar Boer Zoekt Vrouw O+. Ik denk dat Gijsbert voor Femke gaat, want zij heeft wel het lef om Gijsbert af en toe op zijn plek te zetten.

Annemarie werkt echt heel hard en het was gisteren zowaar gezellig aan de koffietafel. Echter kan ik alleen maar zeggen dat Harrie zeker bij de laatste twee zit, want ik heb het idee dat zij bang is voor het onbekende. Johannes en Adriaan moeten maar uitvechten wie er naar huis gaat. Ik hou het voorlopig op Adriaan die zijn koffers moet pakken.

Bij Richard weet ik heel zeker dat Suzan naar huis moet, want Engels spreken is niet zijn hobby. Heidy en Annemieke zijn allebei pittige vrouwen, maar toch denk ik dat hij voor Heidy gaat.
  Moderator maandag 17 januari 2011 @ 13:08:47 #260
155227 crew  Guppy
dus
pi_91458744
Mwa, zo erg is die keuken van Gijsbert toch niet? Het is landelijk, maar niet vies of zo
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_91458820
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:06 schreef Brembo het volgende:

[..]

Ik zit nu even te kijken Frank en Marcel hebben dezelfde eikenhouten jaren 80 design :').

Volgens mij heeft 80 % van Limburg dat. (Ik woon er ook, vandaar dat ik dat weet maar heb dat overigens niet).
pi_91458862
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Mwa, zo erg is die keuken van Gijsbert toch niet? Het is landelijk, maar niet vies of zo
Zijn boerderij is wel vies. Zijn hele zooitje is oud en slecht onderhouden. Echt zo`n keuterboertje :')
pi_91458916
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:08 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Bij Richard weet ik heel zeker dat Suzan naar huis moet, want Engels spreken is niet zijn hobby. Heidy en Annemieke zijn allebei pittige vrouwen, maar toch denk ik dat hij voor Heidy gaat.
Nee juist niet! Hij begint zich te ergeren aan Heidi, heeft dat ook al uitgesproken, zij zal denk ik juist als eerste naar huis gaan.

En waarom vind je Anita een meeloper zonder ruggengraat? Ze is amper in beeld geweest en heeft nog niet veel kunnen laten zien (op t.v.). Maar van wat ik er van zie heeft ze wel een eigen mening. Ze volgt studie dierenarts, moet je volgens mij toch wel een beetje ruggengraat voor hebben....
  Moderator maandag 17 januari 2011 @ 13:19:32 #264
155227 crew  Guppy
dus
pi_91459190
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:11 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zijn boerderij is wel vies. Zijn hele zooitje is oud en slecht onderhouden. Echt zo`n keuterboertje :')
Slecht onderhouden, misschien wel. Het huis zeker. Maar vies? Mwa, ik vind dat wel meevallen, ik vind het wel heel schattig, op die manier boeren. Heb ik dan toch meer mee dan met de klinische, zakelijke wijze van Richard
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_91459225
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:19 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Slecht onderhouden, misschien wel. Het huis zeker. Maar vies? Mwa, ik vind dat wel meevallen, ik vind het wel heel schattig, op die manier boeren. Heb ik dan toch meer mee dan met de klinische, zakelijke wijze van Richard
Vraag mij dan af is Richard nou een boer of eigenlijk zakenman? Met 1000 koeien, ben je toch meer manager van het geheel met 9 - 5 taak en personeel onder je?
  Moderator maandag 17 januari 2011 @ 13:22:25 #266
155227 crew  Guppy
dus
pi_91459299
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:20 schreef Brembo het volgende:

[..]

Vraag mij dan af is Richard nou een boer of eigenlijk zakenman? Met 1000 koeien, ben je toch meer manager van het geheel met 9 - 5 taak en personeel onder je?
Eigenlijk wel, denk ik. En dat is helemaal niet erg natuurlijk, je ziet aan Richard dat ie het heerlijk vind. Maar het is toch wel een stap verder, of in ieder geval iets heel anders dan boeren zoals we dat normaal gezien kennen
pi_91459322
Vind het ook erg jammer dat Yvonne eruit is, leuke en lieve meid, aan de reacties hier te lezen zijn er genoeg mannen die een beschuitje met haar willen eten.
De sfeer bij Gijsbert is wel prima, hij is zelf lekker relaxed.

Die Frank mag wel iets meer lachen, hij komt op mij over als een mopperkont.

Annemarie doet/is wel erg druk druk druk.... symbolisch was wel de manier waarop ze die boterhammen op de borden van de mannen smeet. Ze mag inderdaad wel wat meer moeite doen om de mannen te leren kennen. Ze probeert nu de 'echte gesprekken' te ontlopen, misschien wel omdat ze dat nog nooit gedaan heeft en een beetje eng vindt om over gedachten en gevoelens te praten.

Marcel.... tja, ik vind die boerderij met binnenplaats wel mooi, ik kan me ook best wel voorstellen dat Sonja zich daar al helemaal zag wonen, dan verteld ze ook nog heel eerlijk dat ze verliefd is. Pijnlijk voor haar dat ze vervolgens naar huis moest, terwijl ze het helemaal niet aanzag komen. Volgens mij is ze ook een beetje een type die vindt dat haar dit altijd overkomt.
Marcel blijf ik toch een beetje een apart mannetje vinden.

Bij Richard en zijn dames ontbreken de spontane momenten, het is een beetje zakelijk allemaal.
pi_91459474
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:20 schreef Brembo het volgende:

[..]

Richard is gewoon een herenboer.

Marcel ook trouwens, maar dan op een andere manier. :')
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  maandag 17 januari 2011 @ 13:26:21 #269
497 Maja
Ja denk!?!
pi_91459496
quote:
Op zondag 16 januari 2011 23:17 schreef Smikke het volgende:
De overgang van de hoefpedicure van Richard naar het handwerk van Gijsbert was ook opmerkelijk. Ik heb Richard zijn handen nog niet uit de mouwen zien steken, behalve dat ene aardappeltje dat hij schilde aan tafel, vorige keer.
Richard is ook meer manager dan boer. Die heeft genoeg krechten rond lopen. Ik zie bij hem de vlam nog niet overslaan...
pi_91459575
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:25 schreef marcodej het volgende:

[..]

Richard is gewoon een herenboer.

Marcel ook trouwens, maar dan op een andere manier. :')
Marcel is de wilde hengst ;).
pi_91459961
Als je overschakelt van de boerderij van Richard naar die van Gijsbert...dat is zo'n wereld van verschil. Bij Richard is het inderdaad meer zijn bedrijf, wat hij managet. Alles heel strak, modern en professioneel. Gijsbert doet alles zelf en het is één groot rommeltje maar je krijgt wel het echte boerderij idee. Het bewerken van de hoeven was een mooi voorbeeld wat vlak achter elkaar zat. Bij Richard kwam een deskundige langs, Gijsbert deed het zelf.
  maandag 17 januari 2011 @ 13:42:35 #272
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_91460255
quote:
7s.gif Op zondag 16 januari 2011 21:20 schreef Hippos het volgende:
Een lul met vingers, die Frank. En Yvonne...why? Ze is zo verlegen, zo iemand heeft het moeilijk met 2 concurrenten om d'r heen. Jammer dat ze weg moet, ook een leuke meid. Maar goed, de boeren moet kiezen.
Gijsbert is zelf ook niet echt happy met wat er over blijft, één met een kind waarvan ie het jammer vindt dat ze dat niet samen hebben beleefd en één die eigenlijk wat aan de jonge kant is, geen probleem, maar genoeg om ter sprake te brengen.
quote:
Sonja = gevalletje nazorg GGD. Enne...ooit van gevoel gehoord? Klik is er niet...
Ze was gewoon de lelijkste.
pi_91460364
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:42 schreef Marrije het volgende:

[..]

Gijsbert is zelf ook niet echt happy met wat er over blijft, één met een kind waarvan ie het jammer vindt dat ze dat niet samen hebben beleefd en één die eigenlijk wat aan de jonge kant is, geen probleem, maar genoeg om ter sprake te brengen.

[..]

Ze was gewoon de lelijkste.
Ze had 1/3e kans op 'haar hoofdprijs' en dan wint ze nog niet, die zal nu wel spontaan lesbisch worden :').

Maar eigenlijk zouden sommige vrouwen op andere mannen moet schrijven, zo'n Sonja op een Hans of Martin (die afgevallen zijn).
  Moderator maandag 17 januari 2011 @ 13:46:16 #274
155227 crew  Guppy
dus
pi_91460411
Ze komt straks op de radio bij Paul Rabbering, toch. Zullen we het horen
  maandag 17 januari 2011 @ 13:50:43 #275
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_91460627
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:13 schreef bloodymary het volgende:

[..]

En waarom vind je Anita een meeloper zonder ruggengraat? Ze is amper in beeld geweest en heeft nog niet veel kunnen laten zien (op t.v.). Maar van wat ik er van zie heeft ze wel een eigen mening. Ze volgt studie dierenarts, moet je volgens mij toch wel een beetje ruggengraat voor hebben....
Het is een soort onderbuikgevoel die bij mij gisteren alleen maar werd versterkt door haar reactie op het vertrek van Berber. Ik had het idee dat die twee elkaar niet bepaald mochten. Ik kan er misschien finaal naast zitten, maar bij haar heb ik sterk het gevoel dat zij haar ellebogen zou gebruiken om Frank te veroveren. Ik vind het voor de hand liggen dat zij de studie dierenarts volgt, omdat zij is opgegroeid in het wereldje. Daar hoef je dus geen ruggengraat voor te hebben... :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')