Dat zei Marcel ook niet hoor, Ksenia dacht dat het een mogelijke verklaring was voor die opmerking..quote:Op zondag 16 januari 2011 22:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal niet gehoord. Blijft alsnog vreemd om te zeggen.
Idd, die had Sonja nooit weg gedaan als de andere 2 milder enthousiast waren.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:19 schreef HalvinCarris het volgende:
Ik weet al wat het plan van Marcel was. Hij vond Sonja het lelijkst en minst leuk, maar hij wist wel ZEKER dat Sonja verliefd op hem was "Mooi." denkt Marcel.
Daarna ging hij even peilen bij z'n andere chicks (die je, objectief gezien, wel wat knapper zou kunnen noemen dan Sonja). Hij wou graag weten of die ook wat voor hem voelden. Sonja had hij dan in elk geval nog als backup.
Het is gewoon een slimme man. Denk dat hij Expeditie Robinson ook wel zou kunnen winnen
Ik had veel van hem verwacht, maar dat toch echt nietquote:Op zondag 16 januari 2011 22:18 schreef computergirl het volgende:
[..]
hij hoopte dat er een meisje tussen zou zitten die weduwe was. Dat die gedachte uberhaubt bij je opkomt
Dan was mijn grap gewoon slecht, dat zou ook heel goed kunnen.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Oh, jawel.
Maar er is wel eens iemand geweest die Hielke heette. Daarom viel het kwartje niet gelijk. En idd, het was Wietse. Mooie baas.
Mja, maar waarschijnlijk hoopte ze dat ze dan met een grote zak geld op straat zou staan, zou het niet?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:22 schreef Blossom86 het volgende:
Als de relatie dan uit gaat sta je weer met je kinderen op straat... Dom mens.
Getsie ik kreeg opeens een beeld op mijn netvlies van Sonja in een bruidsjurk!quote:Op zondag 16 januari 2011 22:24 schreef Jane het volgende:
[..]
Mja, maar waarschijnlijk hoopte ze dat ze dan met een grote zak geld op straat zou staan, zou het niet?
De OP is geregeldquote:
Ik wilde even polsen hoe boerenbotheid hier gewaardeerd werd, best goed dusquote:
Als ik maar wist waar je heen kon schrijvenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vermoed dat Berber nog best wat brieven gaat krijgen als ik hier zo de mannen lees
De redactie van de KRO, die sturen de post altijd door. Kan me herinneren dat dat bij meer boeren is gebeurd, dus waarom niet bij de vrouwen? Of we sturen Robert ten Brink erop af met 651 video boodschappen...quote:Op zondag 16 januari 2011 22:27 schreef Deckard het volgende:
[..]
Als ik maar wist waar je heen kon schrijven
"Berber. Groningen." is toch wel voldoende? Althans, daar ben ik wel van uitgegaan.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:27 schreef Deckard het volgende:
[..]
Als ik maar wist waar je heen kon schrijven
Als hij dat bedoeld heeft is hij echt compleet geschift.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:30 schreef Beach het volgende:
Zo, na een dagtaak topics teruglezen ben ik weer bij.
Maar ik ben Annemarie niet, die had dat honderd keer sneller gedaan.
Mijn god, wat word ik al moe als ik naar haar kijk! Arme mannen ook. Ze mogen ook zowat zels niks doen, anders gaat het niet op Annemarie haar manier. En haar manieren kennen we ondertussen wel; werken als de malle en verder niks.
Ja praten over werk. Gezellig! Onze vrolijke vriend Adriaan kwam er zelf ook alweer achter tijdens het kaas draaien.
Niet voor niks concludeerde hij net als de andere twee mannen dat er wel erg weinig gebeurt van haar kant.
Niemand van de kijkers heeft ook maar één moment meegemaakt wat ook maar in de buurt kwam van leren kennen.
Volgende keer maar daten met een Pool Annemarie? Harde werkers en verder gezellig ook.
Frank dan. Man man man. In de eerste paar afleveringen leek hij tof en jong en gewoon gezellig.
Maar we leren hem steeds beter kennen. Onze geitenmelker let echt op kleine dingetjes om maar Berber af te kunnen kraken.
En op dingen die haar niet aan te rekenen zijn. Hallo ik kan ook geen geit melken ja!
Het keuzemoment dan. Wat jullie al opmerkten...
Anita en haar trollface. Diezelfde trollface had ik toen Sonja wegging, maar dat komt zo.
Judith lijkt me nog steeds een lieve meid trouwens, en zeker niet lelijk.
Als je weggepest bent door Frank, geef maar een belletje!
En onze (ex)seriemoordenaar. Ik vind dat we dat stadium wel echt voorbij zijn.
Hij lijkt gepassioneerd te zijn over zijn werk en gewoon een goeie vent.
Over Heidy heb ik zo mijn bedenkingen want het lijkt allemaal té gemaakt.
Susan is ook over; dat werkt gewoon niet met dat Engels.
Annemiek is leuk voor haar leeftijd. Maar die vooruitblik belooft niet veel goeds.
Hopelijk is er niks ernstigs aan de hand daar.
Marcel dan.
Tja... wat een rare kwibus soms. Vallen op vrouwen die weduwe zijn zodat de vader niet meer in beeld is.
Geniaal bedacht, maar om dat zo te zeggen kan gewoon niet!
Maar Ksenia vond het blijkbaar wel best op de hobbelende tracktor. Zij liever dan ik.
Marita en Sonja; even mijn kotssmiley erbij pakken.
Ik zat zoals ik al zei echt met een trollface op dat moment.
Maar niet meer dan logisch; ze leek gewoon van de drie vrouwen het minste inhoud te hebben.
En als je geen inhoud hebt, moet je het van je uiterlijk hebben dus logisch dat ze afviel.
Wie weet gaat Marcel toch nog het licht zien gezien zijn argumenten.
Zal hij aan het einde van de rit met de zelfstandige Ksenia tussen de aardappels duiken?
Onze echte hunk dan. Gijssie zijn uitstraling is gewoon leuk en hij komt echt geïnteresseerd en zorgzaam over.
Alledrie zijn vrouwen zijn ook leuk en ik kan ook niks negatiefs erover zeggen.
Zielig voor Yvonne, maar wel logisch helaas.
Op Femke valt ook niks op aan te merken. Zij vindt het blijkbaar fijn om voor anderen te zorgen.
Past goed bij onze rommelman.
Dat rommelige staat ook trouwens gezellig. Veel beter dan zo'n klinische boerderij.
Vooruit omdat het kan: Femke met lang blond haar
Dus weer een week wachten op onze verslaving.
En uiteraard ga ik niet luisteren naar Sonja op 3FM. Dus dat hoor ik wel van jullie!
gezellige en exotische groetjens Beach
Zoiets zei hij wel.... dan is er geen ex-man meer in beeld..quote:Op zondag 16 januari 2011 22:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als hij dat bedoeld heeft is hij echt compleet geschift.
En ik dacht nog wel dat hij het meest lief van alle boeren wasquote:Op zondag 16 januari 2011 22:42 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Zoiets zei hij wel.... dan is er geen ex-man meer in beeld..
Dat gepaard gaande met dat aalgladde stemgeluid van hem, had mij het olympisch record aardappelheuvel afrennen naar eenzame hoogte doen brengen. Iiiiieeeh, wat een zeepzemel. Bestaat er ook een huiverende-griebel-over-de-rug-smiley?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:51 schreef Fascination het volgende:
Ik ga dat stukje even terug kijken.
"Maar je zou echt verliefd op mij kunnen worden? Of ben je dat al?"!!!
Thanks Meddoquote:Op zondag 16 januari 2011 23:03 schreef Meddo het volgende:
heb de OP even aangepast, staat bij de wiki
Adriaan ziet er gewoon uit als een kroket en Johannes als een frikandel. Ik vraag me alleen af wat harrie zou zijn.. Een nasischijf of toch een kaassouflle'tje?quote:Op zondag 16 januari 2011 23:13 schreef bloodymary het volgende:
Ja, maar ik denk dat hij na de vraag kroket of frikandel zelf al wel vertrokken zou zijn...
Kaassouflle'tje en daar wil Annemarie graag aan likken.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:16 schreef Deckard het volgende:
[..]
Adriaan ziet er gewoon uit als een kroket en Johannes als een frikandel. Ik vraag me alleen af wat harrie zou zijn.. Een nasischijf of toch een kaassouflle'tje?
Dat vond ik ook erg jammer, maar ik denk dat ze Sander een beetje te hoog gegrepen vond. Sander was een van de weinige kerels in dat gezelschap die personality had. Voor de rest vind ik die mannen een beetje kleurloos.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:10 schreef Felagund het volgende:
Eigenlijk is het jammer dat Annemarie Sander niet heeft uitgenodigd op de boerderij, i.p.v. één van de drie die er nu zitten. Er leek een soort van klik tussen die twee te zijn, maar volgens mij durfde Annemarie het niet aan om een niet-boer uit te nodigen. Hij zou haar wel uit haar schulp kunnen praten denk ik.
Ik begrijp ook niet wat de dames in hem zien, hij lijkt zo glibberig met zijn zonnebank, douche etcquote:Op zondag 16 januari 2011 22:58 schreef Smikke het volgende:
[..]
Dat gepaard gaande met dat aalgladde stemgeluid van hem, had mij het olympisch record aardappelheuvel afrennen naar eenzame hoogte doen brengen. Iiiiieeeh, wat een zeepzemel. Bestaat er ook een huiverende-griebel-over-de-rug-smiley?
De minuten dat we hem zagen, kwam hij goed over. Jammer dat hij niet doorging. Ze had toch iets gezegd over out-of-my-league. En hij was geen boer. Hij zat de hele dag op kantoor.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:21 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat vond ik ook erg jammer, maar ik denk dat ze Sander een beetje te hoog gegrepen vond. Sander was een van de weinige kerels in dat gezelschap die personality had. Voor de rest vind ik die mannen een beetje kleurloos.
Het is juist goed dat steeds meer boeren dit door een professionele klauwverzorger laten doen. Als je bij Gijsbert keek zag je ook dat hij een stuk in het leven had gesneden (bovenaan de hoef zag je een plekje bloed). Dat is gewoon niet goed en dat kan infecties veroorzaken. Gijsbert kiest hier duidelijk voor uit kostenoverwegingen.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:17 schreef Smikke het volgende:
De overgang van de hoefpedicure van Richard naar het handwerk van Gijsbert was ook opmerkelijk. Ik heb Richard zijn handen nog niet uit de mouwen zien steken, behalve dat ene aardappeltje dat hij schilde aan tafel, vorige keer.
Is Gijsbert eigenlijk biologisch boer? (Of klopt dat niet met de 'medicijntjes' die hij in de 2 e aflevering had gehaald in het durp?)
Johannes met de blauwe trui, kleurloos?quote:Op zondag 16 januari 2011 23:21 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat vond ik ook erg jammer, maar ik denk dat ze Sander een beetje te hoog gegrepen vond. Sander was een van de weinige kerels in dat gezelschap die personality had. Voor de rest vind ik die mannen een beetje kleurloos.
"Ik dacht, we moeten een beetje structuur hier krijgen, het is al 13:00, dus ik vond het wel tijd. Zal ik even thee zetten?"quote:Op zondag 16 januari 2011 23:17 schreef Smikke het volgende:
Femke zou mij te vrijpostig zijn door die keuken en mijn dagindeling zo toe te eigenen.
Nee. Ik leer haar liever kennen.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:36 schreef Deckard het volgende:
Tsjah marcodej, ik ken het soort. Leer mij Femke kennen.
Oh, maar ik zeg ook nergens dat het niet goed zou zijn dat een professionele hoefsmid/pedicure dit doet, maar bij Gijs lijkt het allemaal iets armoediger. En wellicht kleinschaliger, dus dat die meer handwerk moet verrichten voor het voortbestaan van zijn bedrijf. Boer met een grote B, zeg maar. Richard heeft duidelijk de broek niet kapot.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:29 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Het is juist goed dat steeds meer boeren dit door een professionele klauwverzorger laten doen. Als je bij Gijsbert keek zag je ook dat hij een stuk in het leven had gesneden (bovenaan de hoef zag je een plekje bloed). Dat is gewoon niet goed en dat kan infecties veroorzaken. Gijsbert kiest hier duidelijk voor uit kostenoverwegingen.
Wel grappig dat ze dat precies achter elkaar hadden gemonteerd voor het contrast.
Ja huuu, daar kreeg ik ook echt de kriebels van! Ook van die schoonmaakmanie waar ze vorige week over vertelde, dat alles elke dag schoon moet.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
"Ik dacht, we moeten een beetje structuur hier krijgen, het is al 13:00, dus ik vond het wel tijd. Zal ik even thee zetten?"
Je kent die gast net een dag...
Serieus, ga weg.
Dat zei Yvonne ook hoor. Luister/kijk maar terug.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:48 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja huuu, daar kreeg ik ook echt de kriebels van! Ook van die schoonmaakmanie waar ze vorige week over vertelde, dat alles elke dag schoon moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |