Kun je de OP er nog misschien in zetten?quote:
Hét type voor Frank!quote:Op zondag 16 januari 2011 21:22 schreef Livra het volgende:
Ik vind die Anita heel sneaky en achterbaks. "Ahh jammer hoor" en dan wel meelachen om die trieste klaverjas-grap. Zij lijkt me echt een naar type.
Ik was echt verbaasd om die opmerking, dat had ik echt niet verwacht van het zachte eiquote:Op zondag 16 januari 2011 21:23 schreef Arcee het volgende:
Marcel wil een vriendin met een dooie ex, gewoon lekker geen gezeik.
Ik vatte die opmerking van Annemiek op (die zei zoiets als ''dat betekent dat we alle 3 naar huis gaan?) alsof Richard iets gezegd had in de trant van dat hij geen gevoelens heeft voor 1 van henquote:Op zondag 16 januari 2011 21:22 schreef Nouk het volgende:
Ik ben zó benieuwd wat er bij Richard aan de hand is!
Iets met z'n bedrijf?
nee, iets met de vrouwen, hij zou voor geen van de drie gaan dacht ik te horen, zei Annemieke dat niet?quote:Op zondag 16 januari 2011 21:22 schreef Nouk het volgende:
Ik ben zó benieuwd wat er bij Richard aan de hand is!
Iets met z'n bedrijf?
Juist. Wat een vervelend mannetje is dat. "Ja ik heb er al 800 gedaan dus...ja..ik ben nu bijna klaar". Jankerd.quote:
Ben het helemaal met je eens vanavond!!quote:Op zondag 16 januari 2011 21:22 schreef Livra het volgende:
Ik vind die Anita heel sneaky en achterbaks. "Ahh jammer hoor" en dan wel meelachen om die trieste klaverjas-grap. Zij lijkt me echt een naar type.
Ze moesten om een of andere reden allemaal weg.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:24 schreef kvd het volgende:
[..]
nee, iets met de vrouwen, hij zou voor geen van de drie gaan dacht ik te horen, zei Annemieke dat niet?
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:25 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens vanavond!!
Inderdaad.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:20 schreef Hippos het volgende:
En Yvonne...why? Ze is zo verlegen, zo iemand heeft het moeilijk met 2 concurrenten om d'r heen. Jammer dat ze weg moet, ook een leuke meid.
Dat gevoel heb ik al een hele tijd. Zij lijkt mij een meeloper zonder ruggengraat. Maar die hork Frank en Sneaky Anita verdienen elkaar.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:22 schreef Livra het volgende:
Hij geeft wel de signalen af dat hij dat het liefst zou willen.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:25 schreef Marloes het volgende:
Marcel had wel gelijk, Sonja maakte volgens mij geen grapje toen ze zei dat ze wel wilde blijven, even de kids ophalen en huppakee
De deurwaarder komt langs en hij is bang dat er 1 van de vrouwen wordt meegenomen.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze moesten om een of andere reden allemaal weg.
Ze zijn toch zijn kamer in geweest!quote:Op zondag 16 januari 2011 21:26 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
De deurwaarder komt langs en hij is bang dat er 1 van de vrouwen wordt meegenomen.
Hjha!quote:Op zondag 16 januari 2011 21:25 schreef Hippos het volgende:
Die Frank is echt een lul met vingers idd, raar type.
Annemarie heeft maar 1 stand: werken, werken, werken, werken, werken...zelf Johannes had het door![]()
ik kijk nog evenquote:Op zondag 16 januari 2011 21:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze moesten om een of andere reden allemaal weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |