Klopt, nieuw record. De 5 miljoen is nog nooit gehaald bij bzv, dat zou echt historisch hoog zijn.quote:Op maandag 17 januari 2011 08:44 schreef SigmundFreud het volgende:
4,909,000 kijkers gisteren. Volgens mij een all-time record voor dit programma, en sowieso extreem hoog.
Nee, ik denk dat Harrie wel blijft, hij lijkt het helemaal niet erg te vinden dat Annemarie zo'n werkbij is.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:02 schreef Susi het volgende:
Heerlijk, drama gisteren.
En ik denk zomaar dat alle drie de heren van Annemarie opstappen.
Volgens mij komt dit ook vooral doordat alles op de manier van Annemarie moet. Ze geeft zelf ook niks uit handen en daarbij moet alles ook nog eens snel en gehaast want annemarie heeft het druk!!!!quote:Op zondag 16 januari 2011 23:53 schreef svann het volgende:
[..]
Ze ondergaat het een beetje lijdzaam, lijkt het wel.
Misschien vindt zij haar leven wel prima zo, maar hebben haar ouders haar overgehaald mee te doen.
Trouwens, geen van de heren komt op het idee wat meer een poot uit te steken bij de maaltijden ed.
Ze gaan gewoon zitten te wachten tot ze bediend worden.
Ik kreeg een beetje de kriebels door haar reactie toen hij zijn telefoon kwijt was. Ze wist precies waar 'ie lag en dat 'ie lag te laden. Dat kwam op mij over alsof ze (zoals al eerder is gezegd) het huishouden heeft overgenomen.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
"Ik dacht, we moeten een beetje structuur hier krijgen, het is al 13:00, dus ik vond het wel tijd. Zal ik even thee zetten?"
Je kent die gast net een dag...
Serieus, ga weg.
ja dat vond ik echt een bizarre opmerkingquote:Op zondag 16 januari 2011 22:11 schreef Fascination het volgende:
Hahaha, die opmerking van Marcel dat 't z'n wens is een vrouw te hebben die weduwe is.!! Raarste wat ik in tijden gehoord heb. Wat moet ik me daarbij voorstellen? Hij kickt erop een rouwende vrouw te troosten en zo haar aandacht te krijgen?
Nee, maar twee.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:28 schreef Ronaldsen het volgende:
Heeft Sonja trouwens 5 kinderen? Ik las dat ergens
Mij wel, er zijn genoeg mannelijke versies van Sonja op de wereldquote:Op maandag 17 januari 2011 11:36 schreef female81 het volgende:
[..]
Nee, maar twee.
En het wil me maar niet lukken om er een voorstelling van te maken: Sonja en een (schijnbaar ooit bestaand hebbend) seksleven.
Dat je überhaupt probeert je daar een voorstelling van te makenquote:Op maandag 17 januari 2011 11:36 schreef female81 het volgende:
[..]
Nee, maar twee.
En het wil me maar niet lukken om er een voorstelling van te maken: Sonja en een (schijnbaar ooit bestaand hebbend) seksleven.
nou idd vooral bij gijsbert, wat een griebuskeuken zegquote:Op maandag 17 januari 2011 12:46 schreef Brembo het volgende:
Al die boeren zitten hele dagen in de keuken maar een beetje mooie keuken is vaak niet hun hoogste prioriteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |