ten eerste haalt de ICE tenminste ERGENS een hoge snelheid, de fyra niet. En ten tweede betaal je voor de ICE een redelijke toeslag. Die fyra-toeslagen zijn door een zwakzinnige, een geestelijk gehandicapte bedacht.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:16 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ja, maar niet op het spoor waar die in Nederland langsrijdt!
Ook op het spoor in Nederland is de ICE gewoon een hogesnelheidstrein. Dat-ie niet met hoge snelheid rijdt, doet daar verder geen afbreuk aan .quote:Op zondag 16 januari 2011 21:16 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ja, maar niet op het spoor waar die in Nederland langsrijdt!
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:57 schreef Bombvis het volgende:
Vraag het Socios, die weet dat vast wel
Nee, heeft nooit gekund. In 1962 zijn de eerste kaartautomaten geintroduceerd, daar moest je elke munt in zijn eigen gleuf gooien. Briefgeld heeft in NL nooit gekund.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:02 schreef dennistd het volgende:
kon je vroeger met briefgeld betalen in de oude ns automaten
[..]
Dat klopt toch ook gewoon? De grens naar frietenland.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:37 schreef Peterselieman het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Den Bosch de grens over.
Misschien denk je te ver terug. Ik kan me nog herinneren dat er automaten waren die briefgeld accepteerden en in 1962 was ik nog lang niet geboren. Het gaat om de automaten waar je de bestemming moest kiezen door middel van codes.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, heeft nooit gekund. In 1962 zijn de eerste kaartautomaten geintroduceerd, daar moest je elke munt in zijn eigen gleuf gooien. Briefgeld heeft in NL nooit gekund.
Sjongejonge. Het is toch lógisch dat een trein voor een station even wat langzamer rijdt? Daarvoor legt 'ie Antwerpen Centraal - Rotterdam Centraal met een top van 300 km/u in een half uur af. Absoluut een hogesnelheidstrein. Menig auto staat na een half uur na vertrek nog vast in het agglomeraat van één van beide steden.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:20 schreef Ascendancy het volgende:
Nee de thalys is ook geen Hogesnelheidstrein als hij station Rotterdam binnenrijdt, daar mag ie namelijk maar 40. Trage kuttreinen van tegenwoordig
Ik denk dat A. het ironisch bedoelde.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Sjongejonge. Het is toch lógisch dat een trein voor een station even wat langzamer rijdt? Daarvoor legt 'ie Antwerpen Centraal - Rotterdam Centraal met een top van 300 km/u in een half uur af. Absoluut een hogesnelheidstrein. Menig auto staat na een half uur na vertrek nog vast in het agglomeraat van één van beide steden.
NOU DAN KEN JE SOCIOS NOG NIETquote:Op maandag 17 januari 2011 11:41 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik denk dat A. het ironisch bedoelde.
quote:
Dat zal de grootste reden zijn. NS HiSpeed personeel weigert dienst te doen op I6/I10.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:19 schreef V2 het volgende:
Denk dat ze bedoelden dat er geen (NMBS?)-personeel aanwezig was.
Nee hoor, dat is niet vergezocht. Ik zie regelmatig dat soort algemene termen bij de reisinfo langskomen, terwijl de ware aard van de problemen dan veel genuanceerder ligt.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:21 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Oorzaak-gevolg misschien?
Er waren werkzaamheden, en als gevolg daarvan was er een overwegstoring.
De machinist kreeg dat hele verhaal te horen, meldt aan de reizigers dat er ten gevolge van de werkzaamheden nog steeds wat stuk is.
De NS site meldt alleen het gevolg, namelijk dat er een overwegstoring is.
Het is misschien ver gezocht, maar het kan wel toch?
Meteen ontslaan en een vuist in hun anus als bonus meegeven. Ze moeten verdomme gewoon hun werk doen, hoe moeilijk kan het zijn om op je luie reet in de 1ste klas te blijven zitten en in gebrekkig Frans Skippel Errepor om te roepen?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:24 schreef greavy het volgende:
[..]
Dat zal de grootste reden zijn. NS HiSpeed personeel weigert dienst te doen op I6/I10.
Ik moest echt even drie keer lezen voor ik snapte welk station je bedoeldequote:Op maandag 17 januari 2011 17:08 schreef Ireyon het volgende:
Ze moeten verdomme gewoon hun werk doen, hoe moeilijk kan het zijn om op je luie reet in de 1ste klas te blijven zitten en in gebrekkig Frans Skippel Errepor om te roepen?
I10 zit zeker prima, maar zo slecht is het ICRm niet hoor. Daar ben ik tenminste nog nooit op een toilet zonder bril gestuit. In tegenstelling tot mijn eerste en vooralsnog laatste rit met I10.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:08 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Bovendien zijn I6 en toch zeker I10 rijtuigen aanzienlijk beter dan die aftandse ICRm troep, dus hoe durven ze er überhaupt over te zeuren. Alsof het NMBS personeel anders met gevaar voor eigen leven die trein bedient. Mafkezen.
Volgens NSH personeel is het materieel te gevaarlijk wat ook erkend werd. I6/I10 is tijdelijk terug gekomen om de Prio-tekorten op te vangen. En om de Benelux nog bonter te maken als wat het nu al is is er een zeer grote kans dat er drie ICR-Prio rijtuigen samen gaan rijden met 4 I6/I10 rijtuigen. Stam zal waarschijnlijk worden: 3x ICR - 4x I6/I10quote:Op maandag 17 januari 2011 17:08 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Meteen ontslaan en een vuist in hun anus als bonus meegeven. Ze moeten verdomme gewoon hun werk doen, hoe moeilijk kan het zijn om op je luie reet in de 1ste klas te blijven zitten en in gebrekkig Frans Skippel Errepor om te roepen?
Bovendien zijn I6 en toch zeker I10 rijtuigen aanzienlijk beter dan die aftandse ICRm troep, dus hoe durven ze er überhaupt over te zeuren. Alsof het NMBS personeel anders met gevaar voor eigen leven die trein bedient. Mafkezen.
vind het knap als je daarin kwamquote:Op maandag 17 januari 2011 18:46 schreef Peterselieman het volgende:
Middelste stel moet trouwens de 10240 (Eise Eisinga) zijn. Mijn treinstel stond daar vanochtend tenminste
Zo bedoel ik het niet. Heb destijds de naam voor dit treinstel ingestuurdquote:
Sodeju. Die heeft al aardig wat afgetuft in het Noordenquote:Op maandag 17 januari 2011 18:50 schreef dan13lv het volgende:
oh oke:P
240 heeft trouwens al 12000 draaiuren gemaakt, en dus 450000 km gereden
Wat is er precies te gevaarlijk aan dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:47 schreef greavy het volgende:
[..]
Volgens NSH personeel is het materieel te gevaarlijk wat ook erkend werd.
Deuren schenen niet goed te sluiten: Er zaten kieren tussen de deuren die je niet zomaar kon zien, pas als je er tegen aan ging leunenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is er precies te gevaarlijk aan dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |