Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ja, dat vind ik ookquote:Op zondag 16 januari 2011 13:33 schreef LovelyLady het volgende:
Jammer dat dierentuinen zo schoftig duur zijn
ja dat zegquote:Op zondag 16 januari 2011 13:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ookMaar als je een abo neemt ben je vaak echt super goedkoop uit, hoef je maar 2 keer heen te gaan en je hebt het er al uit
En ik let ook vaak op acties, zoals bij Kruidvat willen ze nog wel eens gratis kaartjes weggeven bij een x aantal actieproducten
ja want het is onwijs mooi weer ... wilde eigenlijk samen maar Koen is WEER ziekquote:Op zondag 16 januari 2011 13:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerGa je nu alsnog winkelen?
Ja idd doen wij ook wel eens, zo waren wij afgelopen jaar naar het dolfinarium geweestquote:Op zondag 16 januari 2011 13:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja helaas wel
Maar zo af en toe moet kunnen[quote]
Op zondag 16 januari 2011 13:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ookMaar als je een abo neemt ben je vaak echt super goedkoop uit, hoef je maar 2 keer heen te gaan en je hebt het er al uit
En ik let ook vaak op acties, zoals bij Kruidvat willen ze nog wel eens gratis kaartjes weggeven bij een x aantal actieproducten
die bij ons is niet zo duur. Zeker niet als je idd abo neemt of Rotterdam pas hebt. En ik ben gratis te bezichtigenquote:Op zondag 16 januari 2011 13:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het ov kan er anders ook goed wat vanquote:Op zondag 16 januari 2011 13:34 schreef pgrferrari het volgende:
Alles is wel schoftig duur tegenwoordig, eveneens attractieparken.
Oh dat is ook zo leuk jaquote:Op zondag 16 januari 2011 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja want het is onwijs mooi weer ... wilde eigenlijk samen maar Koen is WEER ziek
[..]
Ja idd doen wij ook wel eens, zo waren wij afgelopen jaar naar het dolfinarium geweest
Houd je mondt.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:37 schreef PeZu het volgende:
en voor goede koffie mag je best wat over hebben dus dat is helemaal niet schofterig duur, gierige krent
He bah toch, balen dat je kleine man weer ziek isquote:Op zondag 16 januari 2011 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja want het is onwijs mooi weer ... wilde eigenlijk samen maar Koen is WEER ziek
[..]
Ja idd doen wij ook wel eens, zo waren wij afgelopen jaar naar het dolfinarium geweest
Ik heb nog geen Rotterdam pas, maar waar ben jij te bezichtigen dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 13:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
die bij ons is niet zo duur. Zeker niet als je idd abo neemt of Rotterdam pas hebt. En ik ben gratis te bezichtigen
mondtquote:Op zondag 16 januari 2011 13:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Houd je mondt.
Vroeger was koffie en thee 1 gulden ofzo.
Nou 2 euro
in de wijk Blijdorp loop ik los rondquote:Op zondag 16 januari 2011 13:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb nog geen Rotterdam pas, maar waar ben jij te bezichtigen dan?
Gezelligquote:Op zondag 16 januari 2011 13:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
in de wijk Blijdorp loop ik los rond
Bis Later Koenquote:Op zondag 16 januari 2011 13:39 schreef Koen66 het volgende:
Damn
We gaan al weg
Tot vanmiddag / vanavond maar weer allemaal
Kally, leuk dat je hier ook bent
Doei Koen, tot later, have funquote:Op zondag 16 januari 2011 13:39 schreef Koen66 het volgende:
Damn
We gaan al weg
Tot vanmiddag / vanavond maar weer allemaal
Kally, leuk dat je hier ook bent
Schiedamquote:
Doen, scheelt best veel, ik moet hem ook hebben.quote:
Jou kom ik binnenkort aanschouwenquote:Op zondag 16 januari 2011 13:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
die bij ons is niet zo duur. Zeker niet als je idd abo neemt of Rotterdam pas hebt. En ik ben gratis te bezichtigen
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Koen!quote:
Die is niet goed, alleen linkerhand, rechts moet je af en toe ook gebruikenquote:
"Kinderen 3 t/m 17 jaar"quote:Op zondag 16 januari 2011 13:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Doen, scheelt best veel, ik moet hem ook hebben.
Wat afwisseling kan nooit kwaadquote:Op zondag 16 januari 2011 13:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Die is niet goed, alleen linkerhand, rechts moet je af en toe ook gebruiken
Nee je hebt er volgens mij meerderequote:Op zondag 16 januari 2011 13:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
"Kinderen 3 t/m 17 jaar"
Had ik dat vorig jaar niet kunnen verzinnen.
Ik wacht wel tot ik weer studeer, dan is die 50 euro goedkoper.
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:43 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Ik: Thijs, wat ga jij eten?
Thijs: een skipi!
Ik: een wat?
Hij: een biki!
Ik: wat?
Hij: een kibi!
Ik: wat zei je?
Hij: een kimi!
Ik: hihi, een kiwi?
Hij: nee, een wibi!
...even stil....
mama, kijk, een biwi!
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:43 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
...even stil....
mama, kijk, een biwi!
Best lastig hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 13:43 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
...even stil....
mama, kijk, een biwi!
pest dat kind eens niet zoquote:Op zondag 16 januari 2011 13:43 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
...even stil....
mama, kijk, een biwi!
Wehehehehe je kind in de maling nemenquote:Op zondag 16 januari 2011 13:43 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
...even stil....
mama, kijk, een biwi!
quote:
Dat is o zo leuk hoorquote:
ja snap ik tochquote:Op zondag 16 januari 2011 13:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij moest zelf ook heel hard lachen en net zei hij gewoon kiwi
Vipsie!quote:Op zondag 16 januari 2011 13:45 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga trouwens mijn spullen pakken en naar A'damshoppen
toedels
Veel plezier, ik ga weer verder aan de poets, doei allemaalquote:Op zondag 16 januari 2011 13:45 schreef LovelyLady het volgende:
toedels
Have Fun en Bis Laterquote:Op zondag 16 januari 2011 13:45 schreef LovelyLady het volgende:
toedels
Die van mij vroeg altijd komkom ipv komkommerquote:
Doei Kallyquote:Op zondag 16 januari 2011 13:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Veel plezier, ik ga weer verder aan de poets, doei allemaal
Ja tot 18, tot 65 en 65+, dacht ik hoorquote:
Hihihi!quote:Op zondag 16 januari 2011 13:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Die van mij vroeg altijd komkom ipv komkommer
Poets zequote:Op zondag 16 januari 2011 13:45 schreef Kally het volgende:
[..]
jou bijt ik niet jij bent de Muck van begin jaren 80quote:Op zondag 16 januari 2011 13:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jou kom ik binnenkort aanschouwenWel op veilige afstand
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:47 schreef Toekito het volgende:
jou bijt ik niet jij bent de Muck van begin jaren 80
Nu 6 en 9, en die van 9 is al aan het prepuberen somsquote:
doegquote:Op zondag 16 januari 2011 13:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik val overal precies buiten de kortinggroepen, even opgezocht.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja tot 18, tot 65 en 65+, dacht ik hoor
De Muck van de begin jaren '80?quote:Op zondag 16 januari 2011 13:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
jou bijt ik niet jij bent de Muck van begin jaren 80
Ben jij stiekem gewoon wokkin? (de vrouw van wel.o.k)quote:Op zondag 16 januari 2011 13:47 schreef Kally het volgende:
Nu 6 en 9, en die van 9 is al aan het prepuberen soms
Zo gezellig
hoi!quote:
Als ik van begin jaren tachtig was ging ik naar je op jachtquote:Op zondag 16 januari 2011 13:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De Muck van de begin jaren '80?![]()
trevquote:
myraelaquote:
Tuurlijk niet, want jij hebt Muckquote:Op zondag 16 januari 2011 13:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoi!
[..]
Als ik van begin jaren tachtig was ging ik naar je op jacht
Nu nog ontbijtenquote:Op zondag 16 januari 2011 13:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, want jij hebt Muck![]()
En nu maar eens ontbijtenLaters
ja. wat is daar mis mee?quote:
Daar hoef je niet van begin jaren 80 voor te zijnquote:Op zondag 16 januari 2011 13:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoi!
[..]
Als ik van begin jaren tachtig was ging ik naar je op jacht
schaam jequote:Op zondag 16 januari 2011 13:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb al een topic gemist vandaag
goed planquote:Op zondag 16 januari 2011 13:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eet smakelijk. Ik had mijn ontbijt om 8 uur al opquote:Op zondag 16 januari 2011 13:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
maar het is zo lekker weer vandaagquote:
ja nu, maar als ik begin jaren 80 geboren was toch niet schatquote:Op zondag 16 januari 2011 13:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik ben net wakker, de lucht is grauw en grijs en ik heb het koud, ik ga mijn bed maar weer in ofzoquote:Op zondag 16 januari 2011 13:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar het is zo lekker weer vandaag
wat houd je tegen ?quote:
hier is het een mooie blauwe lucht en de zon schijntquote:Op zondag 16 januari 2011 13:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben net wakker, de lucht is grauw en grijs en ik heb het koud, ik ga mijn bed maar weer in ofzo
Winterslaap?quote:Op zondag 16 januari 2011 13:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben net wakker, de lucht is grauw en grijs en ik heb het koud, ik ga mijn bed maar weer in ofzo
Ik nu ruim 2.5 uurquote:Op zondag 16 januari 2011 13:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Eet smakelijk. Ik had mijn ontbijt om 8 uur al op
dan zou ik toch niet wakker wordenquote:
alsof jij van muck een bijvrouwtje magquote:Op zondag 16 januari 2011 13:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja nu, maar als ik begin jaren 80 geboren was toch niet schat![]()
@MPG nee klopt maar ben al gelukkig met Muck en geloof niet dat Marijke een bijvrouwtje wil zijn
Idd, chagrijn.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
bondscoach van Hongarije en sinds de winsterstop in seizoen 1 ook coach van Derby (engelse 1ste divisie)quote:Op zondag 16 januari 2011 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met welk team ben jij?
Speel met Quick Boys
een nieuw account aanmakenquote:
was ze flesquote:Op zondag 16 januari 2011 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee shorttrack is een zaadsport. Ik ga de afwas doen
Succes Flesquote:Op zondag 16 januari 2011 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee shorttrack is een zaadsport. Ik ga de afwas doen
je hebt je dag weer volgeplandquote:Op zondag 16 januari 2011 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh en de was ophangen. En dan even op bed liggen en om een uur of 4 weer eens naar de winkel
Middagslaapjequote:Op zondag 16 januari 2011 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh en de was ophangen. En dan even op bed liggen en om een uur of 4 weer eens naar de winkel
quote:
in belgie overalquote:
quote:
fubarquote:
Jaquote:Op zondag 16 januari 2011 14:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Fub
[..]
Was je ontbijt lekker?
Echt een zondag dusquote:Op zondag 16 januari 2011 14:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn nu ga ik lekker wow-en/fokken en niets doen in m'n joggingbroek en slaapshirt, heerlijk
dejavu ...quote:Op zondag 16 januari 2011 14:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn nu ga ik lekker wow-en/fokken en niets doen in m'n joggingbroek en slaapshirt, heerlijk
Ja heerlijkquote:
Ik ben al lvl 82 met m'n main btwquote:
Ik ga misschien zo mijn gun maar eens met paint testenquote:Op zondag 16 januari 2011 14:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja heerlijk
[..]
Ik ben al lvl 82 met m'n main btw![]()
tuut tuutquote:Op zondag 16 januari 2011 14:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja heerlijk
[..]
Marijkequote:Op zondag 16 januari 2011 14:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja heerlijk
[..]
quote:Op zondag 16 januari 2011 14:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat had ik je ook kunnen vertellen
![]()
Hoe is het vandaag met jou meisje?
Nicequote:Op zondag 16 januari 2011 14:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ga misschien zo mijn gun maar eens met paint testen
Joahquote:
Hai Ferrariquote:
Wat heerlijk!quote:Op zondag 16 januari 2011 14:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Hier is het prima, ik heb koffie, kind ligt in bed, man gaat zo spelletjes doen, ik hoef even niets![]()
Jij hebt een lekkere luie zondag dus?
Ik ben ook luiquote:Op zondag 16 januari 2011 14:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat heerlijk!
Ja, een super luie zondag![]()
ik ookquote:Op zondag 16 januari 2011 14:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat heerlijk!
Lekker tochquote:Op zondag 16 januari 2011 14:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat heerlijk!
quote:
quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 14:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lekker toch![]()
Oeh, en ik ben kleertjes voor Thijs aan het zoeken op marktplaats, die barst overal uit
Dat wordt een beer zeg als hij overal uit scheurtquote:Op zondag 16 januari 2011 14:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lekker toch![]()
Oeh, en ik ben kleertjes voor Thijs aan het zoeken op marktplaats, die barst overal uit
Muziekjes?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Met z'n allen een luie zondag
Oeh en ST, ik heb nieuwe muziekjes voor jouHele mooie
Misschien zo nog wel een flimpjequote:
Die groeit echt hardquote:Op zondag 16 januari 2011 14:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lekker toch![]()
Hij heeft een beetje een groeispurtquote:Op zondag 16 januari 2011 14:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Gaat het zo hard
![]()
Kun je een beetje wat leuks vinden?
PWNquote:
Neequote:Op zondag 16 januari 2011 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wordt een beer zeg als hij overal uit scheurt
Hoe oud is ie dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee![]()
Hij is nog steeds smal voor zijn leeftijd, maar nu is toch echt een maatje gegroeid
Daarom: altijd op een handdoekje zettenquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 14:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij heeft een beetje een groeispurt
Je moet er ook een handdoekje onder doenquote:
Ja, van Adelequote:
GMTAquote:Op zondag 16 januari 2011 14:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je moet er ook een handdoekje onder doen
Twee en een beetjequote:
heequote:
en we gaan nog wel rustig op het momentquote:Op zondag 16 januari 2011 14:47 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Zomg jullie gaan te snel voor mij ...
Adelequote:
quote:
geen last vanquote:Op zondag 16 januari 2011 14:49 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Mental note ik moet niet meer tot 6 uur gaan stappen ....
ik was om 7 uur klaarquote:Op zondag 16 januari 2011 14:49 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
beroemdequote:
Ik zet zo de tuindeur wel even openquote:Op zondag 16 januari 2011 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
jullie moeten naar buitenhet is echt lekker hoor!
hier niet hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
nopequote:
ik heb de balkondeuren open staanquote:Op zondag 16 januari 2011 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op zondag 16 januari 2011 14:47 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Zomg jullie gaan te snel voor mij ...
quote:Op zondag 16 januari 2011 14:49 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Het zonnetje achter glas is zo ook enorm lekkerquote:Op zondag 16 januari 2011 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
doe ik zo nog wel evenquote:Op zondag 16 januari 2011 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
ik zie ook geen zonquote:
kusje op je piepquote:nope![]()
pIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP!!!!!
nu dan ook maar weer lekker muziek aan
ja maar ik was 4jaar niet wezen stappen / bieren ...quote:
en bedankt he ....quote:
Hier ook al nietquote:Op zondag 16 januari 2011 14:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik zie ook geen zon
[..]
kusje op je piep
dus meer gaan stappenquote:Op zondag 16 januari 2011 14:51 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ja maar ik was 4jaar niet wezen stappen / bieren ...
dan is 13:00 er weer uit erg vroeg ...
heb nu ook echt zo'n hang bui wil nix doen wheheheh en heb nergens zin in ...
ja echt een vieze vieze lucht hierquote:Op zondag 16 januari 2011 14:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik zie ook geen zon
[..]
kusje op je piep
trevquote:
Ik voel me niet lekkerquote:Op zondag 16 januari 2011 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
jonguh, we zijn toch bijna even oud manquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 14:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja echt een vieze vieze lucht hier![]()
en precies 1 mini straalt je die inmijn oog schijnt![]()
kusje terug ook op een piep
das iig wel een voornemenquote:
ja alle afleiding is goed voor de piep dus ook afleiding met een piep en piep en waarbij je piep doetquote:
*piep*quote:Op zondag 16 januari 2011 14:56 schreef PeZu het volgende:
ja alle afleiding is goed voor de piep dus ook afleiding met een piep en piep en waarbij je piep doet![]()
piepen?
die zijn er meer dan genoegquote:Op zondag 16 januari 2011 14:55 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
das iig wel een voornemen
nu nog een tent vinden waar geen 16 /20 jarig grut komt
rust ze flesquote:Op zondag 16 januari 2011 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Was hangt, vaat gedaan, en nog steeds dat schijtshorttrack![]()
Ik ga op bed
quote:Op zondag 16 januari 2011 14:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja alle afleiding is goed voor de piep dus ook afleiding met een piep en piep en waarbij je piep doet![]()
piepen?
dat valt nog vies tegen in zaandam ...quote:Op zondag 16 januari 2011 14:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die zijn er meer dan genoeg
jaquote:Op zondag 16 januari 2011 14:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
*piep*
met mijn eerste piep bedoelde ik ook jouw piep, maar dat had je vast al wel door
quote:Op zondag 16 januari 2011 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Er mag op zondag niet meer over neuken pijpen of beffen gepraat worden?
staat er zoveel merkkleding dan op mp?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:59 schreef suikertaartje het volgende:
Ouders die alleen maar merkkleding voor hun kinderen kopen![]()
![]()
waarom niet? Mijn kind krijgt alleen maar kleding van het merk: HaveFunquote:Op zondag 16 januari 2011 14:59 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
quote:Op zondag 16 januari 2011 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Er mag op zondag niet meer over neuken pijpen of beffen gepraat worden?
kleine kinderen groeien als kool, als jij je geld wilt weggooien moet jij weten maar het is natuurlijk compleet zinloosquote:Op zondag 16 januari 2011 15:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
waarom niet? Mijn kind krijgt alleen maar kleding van het merk: HaveFun
gaat het stuk dan gaat het stuk, boeiend.
ja, het is echt erg...quote:Op zondag 16 januari 2011 15:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
staat er zoveel merkkleding dan op mp?
Preciesquote:Op zondag 16 januari 2011 15:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
Omg, dat is wel heel ergquote:Op zondag 16 januari 2011 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, het is echt erg...
en ook in de kleinste maatjes he, gewoon broekjes en shirtjes van nieuw 50 euro per stuk minimaal..en dan hebben ze het vier keer aan en dan zijn ze er uitgegroeid
enige goede wat mijn dochter krijgt zijn goeie schoennen.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja, schoenen, daar geef ik ook het meest aan uit, die moeten gewoon goed zijn, maar dat is ook echt belangrijkquote:Op zondag 16 januari 2011 15:03 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
enige goede wat mijn dochter krijgt zijn goeie schoennen.
de rest vind ik totaal niet boeiend
tis 5 en het ziet er allemaal binnen een week het zelfde uit.
dus ga echt geen dure shit voor dr kopen
misch als ze wat ouder is.
Maar dan is ie wel van McGregor hoorrrrrrrrr!quote:
ik weet al wat het kostquote:Op zondag 16 januari 2011 15:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar dan is ie wel van McGregor hoorrrrrrrrr!
(moet je eens kijken wat een jasje van die merken kost)
welke zon?quote:Op zondag 16 januari 2011 15:03 schreef PeZu het volgende:
ooh zon kom suikertje we gaan piepen in de zon
die hier schijntquote:
ja hier nuquote:
quote:
spelfout!quote:
Ik heb zo'n neefquote:Op zondag 16 januari 2011 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, het is echt erg...
en ook in de kleinste maatjes he, gewoon broekjes en shirtjes van nieuw 50 euro per stuk minimaal..en dan hebben ze het vier keer aan en dan zijn ze er uitgegroeid
haat die gehypte shit ...quote:Op zondag 16 januari 2011 15:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar dan is ie wel van McGregor hoorrrrrrrrr!
(moet je eens kijken wat een jasje van die merken kost)
Echtquote:Op zondag 16 januari 2011 15:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb zo'n neefAlleen maar merkkleding al vanaf baby....
hangt er van af wie wie ... enzquote:
5 euro voor 2 theedoeken, dat is toch geen geldquote:Op zondag 16 januari 2011 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Echt![]()
Ik vind tegenwoordig de Hema al duur
Dat meen je nietquote:Op zondag 16 januari 2011 15:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb zo'n neefAlleen maar merkkleding al vanaf baby....
daarom.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
kleine kinderen groeien als kool, als jij je geld wilt weggooien moet jij weten maar het is natuurlijk compleet zinloos
Ja, nee, qua kinderkleren bedoel ikquote:Op zondag 16 januari 2011 15:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
5 euro voor 2 theedoeken, dat is toch geen geld
en jij denkt een theedoek is een theedoek
doe als ik, poging tot lerenquote:Op zondag 16 januari 2011 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft iemand suggesties? Ik voel me niet lekker en mijn moeder wil dat ik ga leren
Euh gewoon gaan lerenquote:Op zondag 16 januari 2011 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft iemand suggesties? Ik voel me niet lekker en mijn moeder wil dat ik ga leren
soep van je moeder koken, is goed tegen ziek zijn en dan zeikt ze ook niet meer, 2 vliegen 1 klapquote:Op zondag 16 januari 2011 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Broer van Wendy he?quote:Op zondag 16 januari 2011 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Echt![]()
Ik vind tegenwoordig de Hema al duur
Waar heb je last van dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
ouders die kleding voor hun kinderen kopenquote:Op zondag 16 januari 2011 14:59 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
quote:Op zondag 16 januari 2011 15:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nee, qua kinderkleren bedoel ik
die reclame, ik word er mal vanquote:Op zondag 16 januari 2011 15:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nee, qua kinderkleren bedoel ik
Marijkjequote:Op zondag 16 januari 2011 15:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Broer van Wendy he?Het zit in de familie ofzo
![]()
Ja, ik vind ze ook prijzig geworden met sommige dingen![]()
sodemieter toch op met je zinloze opmerkingen manquote:Op zondag 16 januari 2011 15:12 schreef TheFamousMan het volgende:
ouders die kleding voor hun kinderen kopen
Ja, maar ze zijn met sommige dingen echt achterlijk goedkoop, een BH van 5 euroquote:Op zondag 16 januari 2011 15:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
die reclame, ik word er mal van![]()
ja ik weet, en dan pretenderen goedkoop te zijn, faalers
Wokjequote:
Als je kunt fokken kun je ook huiswerk makenquote:Op zondag 16 januari 2011 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
En dan zeikt ze weer: dat je achter de pc kan zitten geloof ik niet
Ja, die BH's zijn dan weer geweldig, en als ze een keer opruiming hebben is mijn maat van ondergoed er vaak ook nogquote:Op zondag 16 januari 2011 15:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, maar ze zijn met sommige dingen echt achterlijk goedkoop, een BH van 5 euro![]()
Doet het prima, zitten toch kleren overheen
ga lerenquote:Op zondag 16 januari 2011 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is niet zeiken, ze heeft gelijk.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Je voelt je alleen een beetje minder en dan al geen huiswerk willen makenquote:Op zondag 16 januari 2011 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, opruimingquote:Op zondag 16 januari 2011 15:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, die BH's zijn dan weer geweldig, en als ze een keer opruiming hebben is mijn maat van ondergoed er vaak ook nogDan kost het helemaaaal niets meer
quote:
wokquote:
inderdaad, beetje gaan fokken terwijl je huiswerk hebt...quote:Op zondag 16 januari 2011 15:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je voelt je alleen een beetje minder en dan al geen huiswerk willen makenkom op zeg, ik geef je ma zeker gelijk
kusje op je maagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
De pot verwijt de ketel?quote:Op zondag 16 januari 2011 15:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
inderdaad, beetje gaan fokken terwijl je huiswerk hebt...
o wacht
ja, maar jij zit niet te piepen over dat iemand aan het zeiken is dat je moet gaan lerenquote:Op zondag 16 januari 2011 15:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o wacht
quote:Op zondag 16 januari 2011 15:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o wacht
Gimme!quote:
Alsjeblieftquote:
Ik heb meneer taart opgebiecht dat er chocolate chip cookies warenquote:
dinsdagquote:Op zondag 16 januari 2011 15:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel?
Wanneer heb jij dan je toets?
quote:Op zondag 16 januari 2011 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar jij zit niet te piepen over dat iemand aan het zeiken is dat je moet gaan leren
o jaquote:Op zondag 16 januari 2011 15:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, maar jij bent volwassen, dus dan mag dat
![]()
Oh noes!quote:Op zondag 16 januari 2011 15:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb meneer taart opgebiecht dat er chocolate chip cookies waren
quote:
Succes alvast!quote:
Bij ST en mijquote:
Dat was zeker niet slimquote:Op zondag 16 januari 2011 15:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb meneer taart opgebiecht dat er chocolate chip cookies waren
Doe ze maar hierquote:
quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 15:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kusje op je maag
ik verdraai net iets in mijn liesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
En toen keek hij heel blij en toen nam hij ze niet eens en toen stopte ik er net eentje in zijn mond en toen was hij helemaal gelukkigquote:
OH MY GOD!quote:Op zondag 16 januari 2011 15:20 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Doe mij ze maar zonder chocolaquote:Op zondag 16 januari 2011 15:20 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 januari 2011 15:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ik verdraai net iets in mijn lies
Woah!quote:Op zondag 16 januari 2011 15:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En toen keek hij heel blij en toen nam hij ze niet eens en toen stopte ik er net eentje in zijn mond en toen was hij helemaal gelukkig
Die lik ik er wel eerst even af danquote:
heb ik niet, dikke pech voor jouquote:
stuartquote:
hoiquote:
Des te meer voor onsquote:
Hey Stuquote:
Oeh, das wel spannendquote:Op zondag 16 januari 2011 15:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die lik ik er wel eerst even af dan
quote:Op zondag 16 januari 2011 15:22 schreef pgrferrari het volgende:
Ik eet ze zelf maar niet
Totaal niet goed voor me
en bedankt had al honger ....quote:Op zondag 16 januari 2011 15:20 schreef PeZu het volgende:
Ik heb er sinds ik ze kreeg ook niet eentje meer gehadquote:Op zondag 16 januari 2011 15:22 schreef pgrferrari het volgende:
Ik eet ze zelf maar niet
Totaal niet goed voor me
Zo is PeZu, geeft koeken aan de hongerigenquote:
Goed niet maar oh zo lekkerquote:Op zondag 16 januari 2011 15:22 schreef pgrferrari het volgende:
Ik eet ze zelf maar niet
Totaal niet goed voor me
Net toch?quote:Op zondag 16 januari 2011 15:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb er sinds ik ze kreeg ook niet eentje meer gehad
komt omdat ik de halfbroer van jezus benquote:Op zondag 16 januari 2011 15:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zo is PeZu, geeft koeken aan de hongerigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |