kleine kinderen groeien als kool, als jij je geld wilt weggooien moet jij weten maar het is natuurlijk compleet zinloosquote:Op zondag 16 januari 2011 15:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
waarom niet? Mijn kind krijgt alleen maar kleding van het merk: HaveFun
gaat het stuk dan gaat het stuk, boeiend.
ja, het is echt erg...quote:Op zondag 16 januari 2011 15:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
staat er zoveel merkkleding dan op mp?
Preciesquote:Op zondag 16 januari 2011 15:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
Omg, dat is wel heel ergquote:Op zondag 16 januari 2011 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, het is echt erg...
en ook in de kleinste maatjes he, gewoon broekjes en shirtjes van nieuw 50 euro per stuk minimaal..en dan hebben ze het vier keer aan en dan zijn ze er uitgegroeid
enige goede wat mijn dochter krijgt zijn goeie schoennen.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja, schoenen, daar geef ik ook het meest aan uit, die moeten gewoon goed zijn, maar dat is ook echt belangrijkquote:Op zondag 16 januari 2011 15:03 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
enige goede wat mijn dochter krijgt zijn goeie schoennen.
de rest vind ik totaal niet boeiend
tis 5 en het ziet er allemaal binnen een week het zelfde uit.
dus ga echt geen dure shit voor dr kopen
misch als ze wat ouder is.
Maar dan is ie wel van McGregor hoorrrrrrrrr!quote:
ik weet al wat het kostquote:Op zondag 16 januari 2011 15:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar dan is ie wel van McGregor hoorrrrrrrrr!
(moet je eens kijken wat een jasje van die merken kost)
welke zon?quote:Op zondag 16 januari 2011 15:03 schreef PeZu het volgende:
ooh zon kom suikertje we gaan piepen in de zon
die hier schijntquote:
ja hier nuquote:
quote:
spelfout!quote:
Ik heb zo'n neefquote:Op zondag 16 januari 2011 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, het is echt erg...
en ook in de kleinste maatjes he, gewoon broekjes en shirtjes van nieuw 50 euro per stuk minimaal..en dan hebben ze het vier keer aan en dan zijn ze er uitgegroeid
haat die gehypte shit ...quote:Op zondag 16 januari 2011 15:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar dan is ie wel van McGregor hoorrrrrrrrr!
(moet je eens kijken wat een jasje van die merken kost)
Echtquote:Op zondag 16 januari 2011 15:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb zo'n neefAlleen maar merkkleding al vanaf baby....
hangt er van af wie wie ... enzquote:
5 euro voor 2 theedoeken, dat is toch geen geldquote:Op zondag 16 januari 2011 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Echt![]()
Ik vind tegenwoordig de Hema al duur
Dat meen je nietquote:Op zondag 16 januari 2011 15:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb zo'n neefAlleen maar merkkleding al vanaf baby....
daarom.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
kleine kinderen groeien als kool, als jij je geld wilt weggooien moet jij weten maar het is natuurlijk compleet zinloos
Ja, nee, qua kinderkleren bedoel ikquote:Op zondag 16 januari 2011 15:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
5 euro voor 2 theedoeken, dat is toch geen geld
en jij denkt een theedoek is een theedoek
doe als ik, poging tot lerenquote:Op zondag 16 januari 2011 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft iemand suggesties? Ik voel me niet lekker en mijn moeder wil dat ik ga leren
Euh gewoon gaan lerenquote:Op zondag 16 januari 2011 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft iemand suggesties? Ik voel me niet lekker en mijn moeder wil dat ik ga leren
soep van je moeder koken, is goed tegen ziek zijn en dan zeikt ze ook niet meer, 2 vliegen 1 klapquote:Op zondag 16 januari 2011 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Broer van Wendy he?quote:Op zondag 16 januari 2011 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Echt![]()
Ik vind tegenwoordig de Hema al duur
Waar heb je last van dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
ouders die kleding voor hun kinderen kopenquote:Op zondag 16 januari 2011 14:59 schreef suikertaartje het volgende:
Ouders die alleen maar merkkleding voor hun kinderen kopen![]()
![]()
quote:Op zondag 16 januari 2011 15:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nee, qua kinderkleren bedoel ik
die reclame, ik word er mal vanquote:Op zondag 16 januari 2011 15:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nee, qua kinderkleren bedoel ik
Marijkjequote:Op zondag 16 januari 2011 15:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Broer van Wendy he?Het zit in de familie ofzo
![]()
Ja, ik vind ze ook prijzig geworden met sommige dingen![]()
sodemieter toch op met je zinloze opmerkingen manquote:Op zondag 16 januari 2011 15:12 schreef TheFamousMan het volgende:
ouders die kleding voor hun kinderen kopen
Ja, maar ze zijn met sommige dingen echt achterlijk goedkoop, een BH van 5 euroquote:Op zondag 16 januari 2011 15:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
die reclame, ik word er mal van![]()
ja ik weet, en dan pretenderen goedkoop te zijn, faalers
Wokjequote:
Als je kunt fokken kun je ook huiswerk makenquote:Op zondag 16 januari 2011 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
En dan zeikt ze weer: dat je achter de pc kan zitten geloof ik niet
Ja, die BH's zijn dan weer geweldig, en als ze een keer opruiming hebben is mijn maat van ondergoed er vaak ook nogquote:Op zondag 16 januari 2011 15:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, maar ze zijn met sommige dingen echt achterlijk goedkoop, een BH van 5 euro![]()
Doet het prima, zitten toch kleren overheen
ga lerenquote:Op zondag 16 januari 2011 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is niet zeiken, ze heeft gelijk.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
En dan zeikt ze weer: dat je achter de pc kan zitten geloof ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |