Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ja, dat vind ik ookquote:Op zondag 16 januari 2011 13:33 schreef LovelyLady het volgende:
Jammer dat dierentuinen zo schoftig duur zijn
ja dat zegquote:Op zondag 16 januari 2011 13:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ookMaar als je een abo neemt ben je vaak echt super goedkoop uit, hoef je maar 2 keer heen te gaan en je hebt het er al uit
En ik let ook vaak op acties, zoals bij Kruidvat willen ze nog wel eens gratis kaartjes weggeven bij een x aantal actieproducten
ja want het is onwijs mooi weer ... wilde eigenlijk samen maar Koen is WEER ziekquote:Op zondag 16 januari 2011 13:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerGa je nu alsnog winkelen?
Ja idd doen wij ook wel eens, zo waren wij afgelopen jaar naar het dolfinarium geweestquote:Op zondag 16 januari 2011 13:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja helaas wel
Maar zo af en toe moet kunnen[quote]
Op zondag 16 januari 2011 13:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ookMaar als je een abo neemt ben je vaak echt super goedkoop uit, hoef je maar 2 keer heen te gaan en je hebt het er al uit
En ik let ook vaak op acties, zoals bij Kruidvat willen ze nog wel eens gratis kaartjes weggeven bij een x aantal actieproducten
die bij ons is niet zo duur. Zeker niet als je idd abo neemt of Rotterdam pas hebt. En ik ben gratis te bezichtigenquote:Op zondag 16 januari 2011 13:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het ov kan er anders ook goed wat vanquote:Op zondag 16 januari 2011 13:34 schreef pgrferrari het volgende:
Alles is wel schoftig duur tegenwoordig, eveneens attractieparken.
Oh dat is ook zo leuk jaquote:Op zondag 16 januari 2011 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja want het is onwijs mooi weer ... wilde eigenlijk samen maar Koen is WEER ziek
[..]
Ja idd doen wij ook wel eens, zo waren wij afgelopen jaar naar het dolfinarium geweest
Houd je mondt.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:37 schreef PeZu het volgende:
en voor goede koffie mag je best wat over hebben dus dat is helemaal niet schofterig duur, gierige krent
He bah toch, balen dat je kleine man weer ziek isquote:Op zondag 16 januari 2011 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja want het is onwijs mooi weer ... wilde eigenlijk samen maar Koen is WEER ziek
[..]
Ja idd doen wij ook wel eens, zo waren wij afgelopen jaar naar het dolfinarium geweest
Ik heb nog geen Rotterdam pas, maar waar ben jij te bezichtigen dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 13:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
die bij ons is niet zo duur. Zeker niet als je idd abo neemt of Rotterdam pas hebt. En ik ben gratis te bezichtigen
mondtquote:Op zondag 16 januari 2011 13:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Houd je mondt.
Vroeger was koffie en thee 1 gulden ofzo.
Nou 2 euro
in de wijk Blijdorp loop ik los rondquote:Op zondag 16 januari 2011 13:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb nog geen Rotterdam pas, maar waar ben jij te bezichtigen dan?
Gezelligquote:Op zondag 16 januari 2011 13:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
in de wijk Blijdorp loop ik los rond
Bis Later Koenquote:Op zondag 16 januari 2011 13:39 schreef Koen66 het volgende:
Damn
We gaan al weg
Tot vanmiddag / vanavond maar weer allemaal
Kally, leuk dat je hier ook bent
Doei Koen, tot later, have funquote:Op zondag 16 januari 2011 13:39 schreef Koen66 het volgende:
Damn
We gaan al weg
Tot vanmiddag / vanavond maar weer allemaal
Kally, leuk dat je hier ook bent
Schiedamquote:
Doen, scheelt best veel, ik moet hem ook hebben.quote:
Jou kom ik binnenkort aanschouwenquote:Op zondag 16 januari 2011 13:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
die bij ons is niet zo duur. Zeker niet als je idd abo neemt of Rotterdam pas hebt. En ik ben gratis te bezichtigen
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Koen!quote:
Die is niet goed, alleen linkerhand, rechts moet je af en toe ook gebruikenquote:
"Kinderen 3 t/m 17 jaar"quote:Op zondag 16 januari 2011 13:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Doen, scheelt best veel, ik moet hem ook hebben.
Wat afwisseling kan nooit kwaadquote:Op zondag 16 januari 2011 13:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Die is niet goed, alleen linkerhand, rechts moet je af en toe ook gebruiken
Nee je hebt er volgens mij meerderequote:Op zondag 16 januari 2011 13:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
"Kinderen 3 t/m 17 jaar"
Had ik dat vorig jaar niet kunnen verzinnen.
Ik wacht wel tot ik weer studeer, dan is die 50 euro goedkoper.
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:43 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Ik: Thijs, wat ga jij eten?
Thijs: een skipi!
Ik: een wat?
Hij: een biki!
Ik: wat?
Hij: een kibi!
Ik: wat zei je?
Hij: een kimi!
Ik: hihi, een kiwi?
Hij: nee, een wibi!
...even stil....
mama, kijk, een biwi!
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:43 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
...even stil....
mama, kijk, een biwi!
Best lastig hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 13:43 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
...even stil....
mama, kijk, een biwi!
pest dat kind eens niet zoquote:Op zondag 16 januari 2011 13:43 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
...even stil....
mama, kijk, een biwi!
Wehehehehe je kind in de maling nemenquote:Op zondag 16 januari 2011 13:43 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
...even stil....
mama, kijk, een biwi!
quote:
Dat is o zo leuk hoorquote:
ja snap ik tochquote:Op zondag 16 januari 2011 13:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij moest zelf ook heel hard lachen en net zei hij gewoon kiwi
Vipsie!quote:Op zondag 16 januari 2011 13:45 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga trouwens mijn spullen pakken en naar A'damshoppen
toedels
Veel plezier, ik ga weer verder aan de poets, doei allemaalquote:Op zondag 16 januari 2011 13:45 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga trouwens mijn spullen pakken en naar A'damshoppen
toedels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |