Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ja maar, dan moet ik met slaaphoofd enzo op de fiets en dan in de treinquote:Op zondag 16 januari 2011 10:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je mag gerust in pyjama taart komen eten hoor.
In de auto had ik dan weer niet erg gevondenquote:
Ik zat als klein kind te denken aan een lift die je overal heen brengtquote:Op zondag 16 januari 2011 10:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar, dan moet ik met slaaphoofd enzo op de fiets en dan in de trein![]()
Dat wordt em niet ben ik bang
[..]
In de auto had ik dan weer niet erg gevondenNiemand die het ziet
En koude kussens ftw![]()
Ik wil wel een zapp devicequote:Op zondag 16 januari 2011 10:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zat als klein kind te denken aan een lift die je overal heen brengt
Meer dat ik de koude plekken met mijn voeten opzoek, kussen draai ik niet om maar ik ga wel aan de andere kant liggenquote:Op zondag 16 januari 2011 09:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker is dat he?Draai jij je kussen dan ook om enzo?
[..]
Lekker geslapen?En hoe is het?
Zit je in de lift: Bestemming bereikt. De lift gaat open, en de lift staat op een geiserquote:Op zondag 16 januari 2011 10:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil wel een zapp deviceKun je zo van hier naar daar zappen
Nou ja, dan zorg ik wel voor wat lekkers in februariquote:Op zondag 16 januari 2011 10:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar, dan moet ik met slaaphoofd enzo op de fiets en dan in de trein![]()
Dat wordt em niet ben ik bang
quote:Op zondag 16 januari 2011 10:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Meer dat ik de koude plekken met mijn voeten opzoek, kussen draai ik niet om maar ik ga wel aan de andere kant liggen
Mja, ik lig nog op bed maar heb hoofdpijn
En jij ook nog lkkr op bed?
quote:Op zondag 16 januari 2011 10:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha, Toen piles zijn Stats update, Werd het nieuwe topic aangemaakt
Je kent mij toch?quote:Op zondag 16 januari 2011 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hmm maar ik ken helemaal niemand![]()
en dat is eng
quote:Op zondag 16 januari 2011 10:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, dan zorg ik wel voor wat lekkers in februari.
quote:Op zondag 16 januari 2011 10:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, dan zorg ik wel voor wat lekkers in februari.
Mag ik bij komen liggen?quote:Op zondag 16 januari 2011 10:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Dat doe ik ook vaak, is effecienter als je slaaptMaar als ik wakker ben draai ik m'n kussen om
Vervelend joh!
Nee, ben er maar uitgegaan, kon niet meer slapenMaar misschien kruip ik zo even terug
[..]
Jij altijdquote:
Goedemorgenquote:
Liefquote:Op zondag 16 januari 2011 10:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Anders wil ik ook wel een appeltaart oid voor je bakken?
![]()
quote:
Nicequote:Op zondag 16 januari 2011 10:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lief.
Maar ik kijk eerst zelf wel even. Kan ik mijn cakebakskills misschien ook weer trainen.
Op de meet?quote:Op zondag 16 januari 2011 10:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Alleen dan moeten we het wel even afspreken he van te voren, dat ik niet verbaasd wakker word
![]()
[..]
Nice
Is goedquote:
quote:
haiquote:
Ga ik dan mee naar Zwolle?quote:Op zondag 16 januari 2011 10:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is goedScheelt Mart weer ruimte en kan er nog iemand blijven
![]()
Laat ze dat ding opeten.quote:Op zondag 16 januari 2011 10:14 schreef pgrferrari het volgende:
Wtf kinderen lopen buiten op een vuvuzela te blazen
quote:Op zondag 16 januari 2011 10:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk opperen de vuvuzuela oraal in te brengen ja... Maar dat vond ik zo gemeen.
Goedemorgen Toekquote:Op zondag 16 januari 2011 10:21 schreef Toekito het volgende:
Ik weet niet wat erger is een vuvuzela of een snurkende Toek!
Goedemorgen![]()
De vuvuzela in je neus stoppen is igg nog ergerquote:Op zondag 16 januari 2011 10:21 schreef Toekito het volgende:
Ik weet niet wat erger is een vuvuzela of een snurkende Toek!
Of in je reet doen en dan een scheet latenquote:Op zondag 16 januari 2011 10:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
De vuvuzela in je neus stoppen is igg nog erger
whehehehequote:Op zondag 16 januari 2011 10:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of in je reet doen en dan een scheet laten
Dan blaas ik van hier bij Mart de kaarsjes uitquote:Op zondag 16 januari 2011 10:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
De vuvuzela in je neus stoppen is igg nog erger
Pfuuuuuuuuttt.quote:Op zondag 16 januari 2011 10:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of in je reet doen en dan een scheet laten
Volgens mij bedoelt Marijke dat jullie dan een luchtbed gaan delenquote:Op zondag 16 januari 2011 10:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ga ik dan mee naar Zwolle?![]()
Of hoe precies?
quote:Op zondag 16 januari 2011 10:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, kan er wel bij na 'CREatief in bed'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |