Goedemorgen Marijkequote:Op zondag 16 januari 2011 09:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen!![]()
Ik heb echt veel te kort geslapen
Maar kan niet meer slapen
Ik heb 7 uren geslapen..quote:Op zondag 16 januari 2011 09:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen!![]()
Ik heb echt veel te kort geslapen
Maar kan niet meer slapen
Hai Sacha meisjequote:
Ik heb 6.5 uur geslapen, dus wat is je punt nu helemaal aagje?quote:Op zondag 16 januari 2011 09:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb 7 uren geslapen..dat is voor mij al weinig
Marijkje wat ga je doen vandaagquote:Op zondag 16 januari 2011 09:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Sacha meisje![]()
[..]
Ik heb 6.5 uur geslapen, dus wat is je punt nu helemaal aagje?![]()
Normaal slaap ik 9/10 urenquote:Op zondag 16 januari 2011 09:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Sacha meisje![]()
[..]
Ik heb 6.5 uur geslapen, dus wat is je punt nu helemaal aagje?![]()
Helemaal nietsquote:Op zondag 16 januari 2011 09:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Marijkje wat ga je doen vandaag
Ik kan na een uur of 12 doorgaans nog steeds slapenquote:
Ontbijtje maken en dan ga ik keihard aan de slag hierquote:Op zondag 16 januari 2011 09:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Helemaal nietsDe kattenbak moet gedaan worden en de afwas, maar verder denk ik rustig aan doen
Jij?
Ik kan ook niet uitslapenquote:Op zondag 16 januari 2011 09:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Helemaal nietsDe kattenbak moet gedaan worden en de afwas, maar verder denk ik rustig aan doen
Jij?
[..]
Ik kan na een uur of 12 doorgaans nog steeds slapenMaar vandaag dus niet
Ik hou van Zondagquote:Op zondag 16 januari 2011 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja dat... en verse sinaasappelsap en een broodje en een gekookt eitje
Oeh, kut is datquote:Op zondag 16 januari 2011 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ontbijtje maken en dan ga ik keihard aan de slag hierBeetje boel bende hier....
De badkamer moet echten boven stofzuigen .... vanmiddag weet ik niet nog
Raar kindquote:Op zondag 16 januari 2011 09:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan ook niet uitslapen
Toen ik 6 was werd ik helemaal hyper omdat ik om 7:50 wakker werd
Lekkerquote:Op zondag 16 januari 2011 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja dat... en verse sinaasappelsap en een broodje en een gekookt eitje
Ik heb mijn rare trekjes ja,quote:Op zondag 16 januari 2011 09:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, kut is datIk moet ook nodig de badkamer weer doen, maar dat doe ik van de week wel
Vandaag de keuken maar eens doen
[..]
Raar kind
[..]
Lekker![]()
Ja héquote:Op zondag 16 januari 2011 09:48 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wat een prachtig weer is het vandaag.
Hee Martquote:Op zondag 16 januari 2011 09:48 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Daar kun je ook prima mee persen hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 09:48 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een domme koe ben ik af en toeongelofelijk
heb 2 netten handsinaasappels gehaald ipv perssinaasappels
Wie nietquote:
Hai Martquote:Op zondag 16 januari 2011 09:48 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Ga ik idd ook wel proberenquote:Op zondag 16 januari 2011 09:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar kun je ook prima mee persen hoor![]()
Moet je er nog meer weten?quote:Op zondag 16 januari 2011 09:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Wie niet![]()
[..]
Hai Mart![]()
Heb ik laatst ook gedaan, ging echt prima!quote:
Yes pleasequote:Op zondag 16 januari 2011 09:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet je er nog meer weten?
Laat ik dat maar niet meer doen
Tofquote:Op zondag 16 januari 2011 09:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb ik laatst ook gedaan, ging echt prima!![]()
Dus niets aan het handje
Nagelbijtenquote:Op zondag 16 januari 2011 09:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb ik laatst ook gedaan, ging echt prima!![]()
Dus niets aan het handje
[..]
Yes please
quote:Op zondag 16 januari 2011 09:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Chinese kippensoep vooraf, als hoofdgerecht nasi met saté en als toetje een bananensplit.
Hoi Marijkequote:Op zondag 16 januari 2011 09:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Wie niet![]()
[..]
Hai Mart![]()
Jawel joh, denk aan het resultaatquote:Op zondag 16 januari 2011 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tof![]()
Ik heb nou al geen zin meer
Nagelbijten is niet raarquote:Op zondag 16 januari 2011 09:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nagelbijten
Soms bv Pindakaas met Salami
Even denken
quote:Op zondag 16 januari 2011 09:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Oja, Wie heeft trauma's van deze engerd?:
Ik in ieder geval. Droom daar 5x per maand naar over
[ afbeelding ]
Dat laatste heb ik ookquote:Op zondag 16 januari 2011 09:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel joh, denk aan het resultaat![]()
[..]
Nagelbijten is niet raarPindakaas met salami wel ja
![]()
Ik zoek altijd koude plekjes op in bedDan ga ik met mijn voet op zoek naar een stukje buiten de dekens waar het nog koud is
En met mijn hoofd wil ik altijd (ook 's winters) op een koud kussen liggen, heerlijk
Het is dat ik me voorgenomen had een pyama dag te doen vandaag, anders had ik het misschien gedaanquote:Op zondag 16 januari 2011 09:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je hierheen komt, krijg jij taart![]()
.
Lekker is dat he?quote:
Lekker geslapen?quote:
Ik heb wel vaker dat ik in het weekend de hele dag thuis benquote:Op zondag 16 januari 2011 09:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is dat ik me voorgenomen had een pyama dag te doen vandaag, anders had ik het misschien gedaan
Ik ookquote:Op zondag 16 januari 2011 09:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker is dat he?Draai jij je kussen dan ook om enzo?
[..]
Lekker geslapen?En hoe is het?
Je mag gerust in pyjama taart komen eten hoor.quote:Op zondag 16 januari 2011 09:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is dat ik me voorgenomen had een pyama dag te doen vandaag, anders had ik het misschien gedaan
Met de pyjama aan in de auto?quote:Op zondag 16 januari 2011 10:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je mag gerust in pyjama taart komen eten hoor.
hmm maar ik ken helemaal niemandquote:Op zondag 16 januari 2011 09:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je hierheen komt, krijg jij taart![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |