Je voelt je alleen een beetje minder en dan al geen huiswerk willen makenquote:Op zondag 16 januari 2011 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
En dan zeikt ze weer: dat je achter de pc kan zitten geloof ik niet
Ja, opruimingquote:Op zondag 16 januari 2011 15:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, die BH's zijn dan weer geweldig, en als ze een keer opruiming hebben is mijn maat van ondergoed er vaak ook nogDan kost het helemaaaal niets meer
quote:
wokquote:
inderdaad, beetje gaan fokken terwijl je huiswerk hebt...quote:Op zondag 16 januari 2011 15:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je voelt je alleen een beetje minder en dan al geen huiswerk willen makenkom op zeg, ik geef je ma zeker gelijk
kusje op je maagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
De pot verwijt de ketel?quote:Op zondag 16 januari 2011 15:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
inderdaad, beetje gaan fokken terwijl je huiswerk hebt...
o wacht
ja, maar jij zit niet te piepen over dat iemand aan het zeiken is dat je moet gaan lerenquote:Op zondag 16 januari 2011 15:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o wacht
quote:Op zondag 16 januari 2011 15:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o wacht
Gimme!quote:
Alsjeblieftquote:
Ik heb meneer taart opgebiecht dat er chocolate chip cookies warenquote:
dinsdagquote:Op zondag 16 januari 2011 15:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel?
Wanneer heb jij dan je toets?
quote:Op zondag 16 januari 2011 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar jij zit niet te piepen over dat iemand aan het zeiken is dat je moet gaan leren
o jaquote:Op zondag 16 januari 2011 15:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, maar jij bent volwassen, dus dan mag dat
![]()
Oh noes!quote:Op zondag 16 januari 2011 15:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb meneer taart opgebiecht dat er chocolate chip cookies waren
quote:
Succes alvast!quote:
Bij ST en mijquote:
Dat was zeker niet slimquote:Op zondag 16 januari 2011 15:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb meneer taart opgebiecht dat er chocolate chip cookies waren
Doe ze maar hierquote:
quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 15:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kusje op je maag
ik verdraai net iets in mijn liesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |