Handig als je kinderen hebtquote:Op zondag 16 januari 2011 13:31 schreef Tegan het volgende:
Ik niet.
@Grrrrrrrr: Hoezo is woensdag fijn?
Nou ja, eigenlijk alleen maar fijn bij een normale werkweek. 2 dagen werken, vrij, 2 dagen werken, vrij.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:31 schreef Tegan het volgende:
Ik niet.
@Grrrrrrrr: Hoezo is woensdag fijn?
Inderdaad, want hij werkt nietquote:
+1quote:
Jammer dat het het zoveelste voorbeeld is van iets dat half af is en in productie wordt genomen. Het oogt in ieder geval stukken beter dan die geel-oranje-hippie-lay-out.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:54 schreef Tegan het volgende:
Het enige dat ik echt mis is van wie de laatste reactie is. En is zet hem standaard op verkleinen, want alles neemt teveel ruimte in. En sommige knoppen werken niet.
Het werkt blijkbaar wel op de iPhone enzo maar ik mocht de text-only maar gaan gebruiken. Los van dat er dingen niet werken, dat lag aan mijn resolutie. Not.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer dat het het zoveelste voorbeeld is van iets dat half af is en in productie wordt genomen. Het oogt in ieder geval stukken beter dan die geel-oranje-hippie-lay-out.
Onder Android werkt 't ook, maar niet helemaal foutloos.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:02 schreef Tegan het volgende:
Het werkt blijkbaar wel op de iPhone enzo maar ik mocht de text-only maar gaan gebruiken. Los van dat er dingen niet werken, dat lag aan mijn resolutie. Not.
Dat zat er straks wel heel even in. Maar was ook vrij snel weer weg.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:54 schreef Tegan het volgende:
Het enige dat ik echt mis is van wie de laatste reactie is.
Yes, het is een optie!quote:Op zondag 16 januari 2011 19:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat zat er straks wel heel even in. Maar was ook vrij snel weer weg.
Verder werkt'ie prima!
Waarmee?quote:
Wat is dat nou weer voor reactie?quote:
Weet je dat zeker?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:02 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja, ik had ook liever ergens anders gewoond maar daar hebben ze geen leegstaande disco's.
Nope, ik was te lui om mijn standaard PI te wijzigen in niks.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:35 schreef Memento-Mori het volgende:
omdat je met je PI suggereert dat jij het al lang weet ofzo
ik wist niet dat het je standaard PI was maar kuuks post in Z&G en heeft een kruimel in dr buik dusquote:Op zondag 16 januari 2011 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, ik was te lui om mijn standaard PI te wijzigen in niks.
Die gebruik ik het meest, dus maar als standaard ingesteld.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:39 schreef Memento-Mori het volgende:
ik wist niet dat het je standaard PI was maar kuuks post in Z&G en heeft een kruimel in dr buik dus
quote:
Ah. Ik kom niet zo vaak in Gouda.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Voor binnen mijn budget wel ja [ afbeelding ]
quote:
Dank jullie wel lievurts!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die gebruik ik het meest, dus maar als standaard ingesteld.![]()
![]()
Gefelici, K en JD!
"quote:Op zondag 16 januari 2011 21:19 schreef Tegan het volgende:
En daarom is de custom standaard PI stom.
Hmmm nee hoor. Je moet er alleen wel even aan denken dat je 'm ff aanpast als je iets heel zieligs post, en je standaard-PI opquote:Op zondag 16 januari 2011 21:19 schreef Tegan het volgende:
En daarom is de custom standaard PI stom.
Daarom zei ik custom.quote:Op maandag 17 januari 2011 07:01 schreef Q. het volgende:
[..]
" [ afbeelding ] " is ook een standaard PI hoor.
Als het een R&P meet wordt, dan wordt het wel noodzakelijk.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:38 schreef Techno het volgende:
Krassen is toch helemaal niet nodig in Gouda? Tenminste, als je de juiste wijken bezoekt.
Ik denk dat dat meer was bedoeld in de zin van.. als je hier dood wilt zijn er makkelijker manierenquote:Op maandag 17 januari 2011 13:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als het een R&P meet wordt, dan wordt het wel noodzakelijk.
WHOAH. En nu?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:56 schreef KomtTijd... het volgende:
Geen idee hoe ze erachter zijn gekomen, maar op de een of andere manier ben ik automatisch abonnee geworden van het clubblad van de plaatselijke katholieke kerk!
Jaeuh, even uitzoeken of ik niet automatisch ook mee moet doen met de collectes, voor de rest vind ik het allemaal bestquote:
ivm afdracht aan landelijke/interationale organisatie zullen ze behoorlijk dwingend zijn met kerkbalans (contributie) wss, verder zul je niet snel iets horen denk ik.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jaeuh, even uitzoeken of ik niet automatisch ook mee moet doen met de collectes, voor de rest vind ik het allemaal best
Het is net de minder legale variant van de maffia. Als je niet op tijd contributie betaalt komt meneer pastoor langs om je even te 'onderwijzen' in het 'woord' van God.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ivm afdracht aan landelijke/interationale organisatie zullen ze behoorlijk dwingend zijn met kerkbalans (contributie) wss, verder zul je niet snel iets horen denk ik.
Alsof mijnheer pastoor nog interesse heeft als je volwassen bent.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:17 schreef Q. het volgende:
Het is net de minder legale variant van de maffia. Als je niet op tijd contributie betaalt komt meneer pastoor langs om je even te 'onderwijzen' in het 'woord' van God.
Vorige bewoner?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:56 schreef KomtTijd... het volgende:
Geen idee hoe ze erachter zijn gekomen, maar op de een of andere manier ben ik automatisch abonnee geworden van het clubblad van de plaatselijke katholieke kerk!
Nee, de Nederlandse Kerken houden elkaar prima op de hoogte als een lid van de gemeente verhuist naar een andere gemeente.quote:
Was hij bij zijn oude woning ook lid? Dat zei hij niet.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, de Nederlandse Kerken houden elkaar prima op de hoogte als een lid van de gemeente verhuist naar een andere gemeente.
Alleen qua betaling in natura niet, keiharde pegels zijn uiteraart wel interessant.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:23 schreef AirwiN het volgende:
Alsof mijnheer pastoor nog interesse heeft als je volwassen bent.
Oorlogen en ruzies vanwege Godsdienst zijn al zo oud als de wereld. Kijk naar de kruistochten en de beeldenstorm, om maar es wat te noemen. Vooralsnog bestaat de maatschappij nog steeds, alleen de wapens zijn heden ten dage wat professioneler.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:29 schreef Samzz het volgende:
(Interpretatie van) huidige Godsdiensten zijn de ondergang van de maatschappij
Vanuit het beeld van een 90-jarige pastoor gezien is iedereen onder de 30 nog minderjarig.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof mijnheer pastoor nog interesse heeft als je volwassen bent.
Je moet als pastoor wel hele slechte ogen hebben om jouw lichaamsbeharing over het hoofd te kunnen zien.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:36 schreef Q. het volgende:
Vanuit het beeld van een 90-jarige pastoor gezien is iedereen onder de 30 nog minderjarig.
Vroegah was het bereik ook niet zo heel groot hequote:Op maandag 17 januari 2011 17:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oorlogen en ruzies vanwege Godsdienst zijn al zo oud als de wereld. Kijk naar de kruistochten en de beeldenstorm, om maar es wat te noemen. Vooralsnog bestaat de maatschappij nog steeds, alleen de wapens zijn heden ten dage wat professioneler.
Ik pleeg al zelfmoordquote:Op maandag 17 januari 2011 17:34 schreef Techno het volgende:
De ondergang van de maatschappij dat ben jij!
En dus een ondergangquote:Op maandag 17 januari 2011 17:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar als iedereen dat doet dan is er geen maatschappij meer.
Hmm, 6.5 miljard lijken die liggen te rotten? Vraag me af of dat wel zo goed voor het milieu is.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:44 schreef Samzz het volgende:
En dus een ondergangWel goed voor 't milieu
.
Die worden wel opgegeten of verteerd door insecten e.d.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, 6.5 miljard lijken die liggen te rotten? Vraag me af of dat wel zo goed voor het milieu is.
Ach, eigenlijk boeit het helemaal niet want dan zijn we toch allemaal dood.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:50 schreef Samzz het volgende:
Die worden wel opgegeten of verteerd door insecten e.d.. Het ligt ook nog aan de manier waarop zelfmoord wordt gepleegd
Nou, als je jezelf overgiet met zuur brand je helemaal weg, toch?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach, eigenlijk boeit het helemaal niet want dan zijn we toch allemaal dood.Hmm, goeie. Suggesties?
De atomen verdwijnen natuurlijk nien bij deze reacties.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, als je jezelf overgiet met zuur brand je helemaal weg, toch?Dat geeft wel wat pijntjes, maar het doel heiligt de middelen, vind ik. Je kan jezelf ook in de fik steken, vreugde vuurtje en zo.
Maar er ligt ook niks te rotten.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
De atomen verdwijnen natuurlijk nien bij deze reacties.
Dat weet iedereen die biologie heeft gehad op de middelbare schoolquote:Op maandag 17 januari 2011 18:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt het wel in de grond terecht. Circle of life. Ofzo.
About time!quote:Op maandag 17 januari 2011 18:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Laat toch lekker rotten, kunnen de insecten het eens proberen om het dominante ras te worden
Ik zie voor kakkerlakken een grote kans, vooral als Timmy wenst dat ze een brein krijgenquote:Op maandag 17 januari 2011 18:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Laat toch lekker rotten, kunnen de insecten het eens proberen om het dominante ras te worden
Ik vind het wel stoer om te denken dat een of andere C-atoom in mijn grote teen vroeger een C-atoom in de staart van een dinosaurus was ofzo.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet iedereen die biologie heeft gehad op de middelbare school
Dat geeft alweer een hele andere dimensie aan dinosaurusje spelenquote:Op maandag 17 januari 2011 18:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vind het wel stoer om te denken dat een of andere C-atoom in mijn grote teen vroeger een C-atoom in de staart van een dinosaurus was ofzo.
Ligt maar net aan je definitie van dominant denk ik. Hun aantal is al het hoogst van alle soorten.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ging hier bijna wat op zeggen, tot ik mij bedacht dat ik dan ontzettend op mijn kop krijg van MissMSX.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:17 schreef Samzz het volgende:
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik insecten vele malen interessanter vind dan mensen..
Of van een van zijn grote hoopjesquote:Op maandag 17 januari 2011 18:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vind het wel stoer om te denken dat een of andere C-atoom in mijn grote teen vroeger een C-atoom in de staart van een dinosaurus was ofzo.
Lijkt me stug dat die dezelfde naam en voorletters had als ikquote:
In Delft heb ik nooit iets van een kerk gehoord. Maar dat is ook een behoorlijk protestants bolwerk volgens mij. En volgens mij heb ik een jaar of 3 geleden voor het laatst een verjaardagskaart gekregen van de parochie van mijn ouders. Het lijkt me stug als ze daar van mijn verhuizing afweten.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, de Nederlandse Kerken houden elkaar prima op de hoogte als een lid van de gemeente verhuist naar een andere gemeente.
Ze moeten maar wat proberen. Als ze wat van me verwachten hadden ze op zijn minst eerst even een welkomstberichtje of iets dergelijks mogen sturen.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ivm afdracht aan landelijke/interationale organisatie zullen ze behoorlijk dwingend zijn met kerkbalans (contributie) wss, verder zul je niet snel iets horen denk ik.
Mwa, daar komen ze wel achter hoor. Dat gespuis zit overal.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het lijkt me stug als ze daar van mijn verhuizing afweten.
Die man met die mijter weet alles, toch?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Mwa, daar komen ze wel achter hoor. Dat gespuis zit overal.
Die het PM'enquote:Op maandag 17 januari 2011 19:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ging hier bijna wat op zeggen, tot ik mij bedacht dat ik dan ontzettend op mijn kop krijg van MissMSX.
Je moet de kerk echt niet onderschattenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat die dezelfde naam en voorletters had als ik.
[..]
In Delft heb ik nooit iets van een kerk gehoord. Maar dat is ook een behoorlijk protestants bolwerk volgens mij. En volgens mij heb ik een jaar of 3 geleden voor het laatst een verjaardagskaart gekregen van de parochie van mijn ouders. Het lijkt me stug als ze daar van mijn verhuizing afweten.
Goed afgerichtquote:Op maandag 17 januari 2011 19:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ging hier bijna wat op zeggen, tot ik mij bedacht dat ik dan ontzettend op mijn kop krijg van MissMSX.
quote:
Weet je wat zuigt?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:12 schreef Samzz het volgende:
Stijl haarFuchsia roze nagels
Bijpassende outfit
Ik ga morgen zó stijlvol het tentamen in.
Ik morgen. En donderdag. En volgende week maandag, woensdag en vrijdag.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Weet je wat zuigt?
Ik heb vrijdagmiddag een tentamen
Ja ik ook morgen en donderdag, maar dan zijn er geen manifestaties in Den Haag.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik morgen. En donderdag. En volgende week maandag, woensdag en vrijdag..
De Uni heeft de tentamens voor studenten die naar de manifestatie gaan verplaatstquote:Op maandag 17 januari 2011 20:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja ik ook morgen en donderdag, maar dan zijn er geen manifestaties in Den Haag.
Wie?quote:
OUD-meet?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 07:00 schreef Kuukske het volgende:
Ik was zondag nog in Utrecht trouwens. Voor een FOK!meet.
Zondag was ik er juist nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 07:00 schreef Kuukske het volgende:
Ik was zondag nog in Utrecht trouwens. Voor een FOK!meet.
Mneej, een GAM-SC-Meet.quote:
quote:
Dan is het goedquote:
Mja.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Komt er serieus een R&P SC meet dan de 19e?
@TT, Help me herinneren dat ik vanavond kijk wanneer ons familiediner is, dan kan ik je antwoord gevenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:40 schreef KomtTijd... het volgende:
Oh tentamen begint. Even kijken hoe de vragen eruit zien en dan weer weg
Wordt het weer zo'n meet die niet doorgaat?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja.
Maar CL komt niet, dus dan heeft het geen zin om te komen.
Ik heb een andere meet die wel doorgaat. Anders ga ik slaan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wordt het weer zo'n meet die niet doorgaat?
Dat wordt lastig als er niemand is om te slaan, lijkt mij dan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een andere meet die wel doorgaat. Anders ga ik slaan.
Gewoon een willekeurige voorbijganger.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat wordt lastig als er niemand is om te slaan, lijkt mij dan.
"In Utrecht is een 47 jarige vrouw aangevallen door een lieflijk ogende 28 jarige plaatsgenoot. De 28 jarige vrouw begon zonder aanleiding op het slachtoffer in te slaan. De politie tast nog in het duister omtrent het motief."quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon een willekeurige voorbijganger.
Dat je weet hoe oud ik benquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"In Utrecht is een 47 jarige vrouw aangevallen door een lieflijk ogende 28 jarige plaatsgenoot. De 28 jarige vrouw begon zonder aanleiding op het slachtoffer in te slaan. De politie tast nog in het duister omtrent het motief."
Moet er nog geleerd worden vandaag?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:44 schreef Samzz het volgende:
Een mens wordt moe van leren en tentamens maken.
Een gerespecteerde krant zou dit nooit zo printen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"In Utrecht is een 47 jarige vrouw aangevallen door een lieflijk ogende 28 jarige plaatsgenoot. De 28 jarige vrouw begon zonder aanleiding op het slachtoffer in te slaan. De politie tast nog in het duister omtrent het motief."
*stalk*quote:
Plaatselijk krantje.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Een gerespecteerde krant zou dit nooit zo printen.
Heel goed, altijd jonger inschatten, dan zit je altijd goed.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*stalk*![]()
Ik dacht een keer dat je 29 was en toen werd je pissig. En om on the safe side te blijven gooide ik het deze keer maar op 28.
De Utrechter Grrrrrrrrazet wel.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Een gerespecteerde krant zou dit nooit zo printen.
Precies. Eerst echte leeftijd schatten en dan een jaar of 5 eraf trekken. Bij vrouwen die ik tussen de 25 en 30 schat maak ik er een jaar of 3 van. Anders ligt het er te dik bovenop.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heel goed, altijd jonger inschatten, dan zit je altijd goed.
Ik neem vanavond nog even wat proeftentamens door. Maar ik ga morgen weer echt bezig.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Moet er nog geleerd worden vandaag?
Hoiquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:53 schreef Tegan het volgende:
Waar is de lijst met mensen die sowieso komen?
Dat voel je bij de tieten toch?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:41 schreef KomtTijd... het volgende:
En iedereen mag natuurlijk even voelen of JDuukske al schopt.
Bier. Tof.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja, met bier, een verjaardag/housewarming/meet, gouda. Zo al je vragen beantwoord?
Yep thnxquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja, met bier, een verjaardag/housewarming/meet, gouda. Zo al je vragen beantwoord?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wel
KomtTijd...
Q.
JDude
Kuukske
Niet
Tegan
CherryLips
Verplaats het naar de 12e, dan komt CL.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:45 schreef KomtTijd... het volgende:
Er moeten trouwens wel niet-zwangere vrouwen komen anders organiseer ik het helemaal voor niets
dr rijdt een rechtstreekse intercity!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Yep thnx
Wel een pleuriseind weg dat Gouda.
Blijft een pleuriseind weg, en van die treinkaartjes ga je ook failliet tegenwoordigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
dr rijdt een rechtstreekse intercity!
Wel maar if (empty) {don't show}.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:11 schreef Samzz het volgende:
Jullie doen niet aan misschien lijstjes?
maar wel gratis internet in de meeste treinen tegenwoordigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Blijft een pleuriseind weg, en van die treinkaartjes ga je ook failliet tegenwoordig
Bier zegt u?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat hangt van het aantal flesjes afquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Er zit geen tap in de bar, maar met flesjes komen we ook een heel end denk ik.
50 kratten heb je vast genoeg aanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat hangt van het aantal flesjes af
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zal d'r een vibrator toesturen.
Die drinken maar bierquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...En wat moet ik voor de rest van de bezoekers halen?
Vieren we dat er gelijk bij! Hoezo ben je uit Utrecht weg dan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Gouda is wel een beetje ver vanuit Limbabwe, en de 20e ben ik jarigik kijk wel ff :p
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:41 schreef KomtTijd... het volgende:
En iedereen mag natuurlijk even voelen of JDuukske al schopt.
Daar valt niks over te overleggen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Oh had ik dat eerst moeten overleggen?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar valt niks over te overleggen.
Mijn buik, mijn baby, mijn terrein.
Nouja, en dat van JD dan..
morgen verhuizen naar maastricht ivm masterquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vieren we dat er gelijk bij! Hoezo ben je uit Utrecht weg dan?
Tuurlijk wel.quote:
Stoer! Leuke stad wel. Alleen zo'n teringend weg inderdaadquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
morgen verhuizen naar maastricht ivm master
quote:
Kan je ook transferen naar de IKEA daar?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
morgen verhuizen naar maastricht ivm master
heerlen he maar nee ikl heb ontslag genomen en ga iets anders zoeken qua werkquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kan je ook transferen naar de IKEA daar?.
Werken in het Du Casque hotel. En dan in het weekend, dan kan ik je in februari in levende lijve aanschouwenquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heerlen he maar nee ikl heb ontslag genomen en ga iets anders zoeken qua werk
Kuchen!quote:
......quote:
Raaaaaawrrrr!quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:43 schreef KomtTijd... het volgende:
You're a tiger! What sound do tigers make?
Dat doe ik alleen als ik prrrrr als een katjequote:Op woensdag 19 januari 2011 18:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Deed je ook die graaiende-klauw-beweging met je hand erbij?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen als ik prrrrr als een katje
Idem.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:45 schreef Samzz het volgende:
Ik heb trouwens facebook en ik snap er geen kloot van
Es ff op je profiel gluren dan.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:45 schreef Samzz het volgende:
Ik kwam erachter dat twee basisschool vriendinnen kledders hebbenquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Idem.
Ik ontdekte net dat iemand op facebook vind dat ik teveel uitga. Sinds wanneer is FOK! uitgaan?
Succes daarmeequote:
Kutwijf!quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kwam erachter dat twee basisschool vriendinnen kledders hebben
[..]
Succes daarmee
Ècht?quote:
Ik ken vrouwen die vinden dat hun vent teveel uitgaat als hij 4 keer per jaar met zijn maten iets gaat doenquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Idem.
Ik ontdekte net dat iemand op facebook vind dat ik teveel uitga. Sinds wanneer is FOK! uitgaan?
Sommige dingen moet je nooit als vanzelfsprekend beschouwen, maar af en toe toetsen of het nog klopt.quote:
Misschien heeft ze het daarom uitgemaaktquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ken vrouwen die vinden dat hun vent teveel uitgaat als hij 4 keer per jaar met zijn maten iets gaat doen
Goede redenatiequote:Op woensdag 19 januari 2011 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je nooit als vanzelfsprekend beschouwen, maar af en toe toetsen of het nog klopt.
*ril*quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede redenatie
Ik ga trouwens een paar foto's in m'n profiel vrij toegankelijk maken.
Dan moet hij maar met hun trouwenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ken vrouwen die vinden dat hun vent teveel uitgaat als hij 4 keer per jaar met zijn maten iets gaat doen
Facebook is zoveel beter dan Hyvesquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:45 schreef Samzz het volgende:
Het zijn maar tekeningen.quote:
Het lukt idd steeds beterquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Facebook is zoveel beter dan Hyves
Deceptiequote:Op woensdag 19 januari 2011 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zijn maar tekeningen.
[..]
Het lukt idd steeds beter
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:27 schreef MissMSX het volgende:
Wat voor iets debiels ik nou weer heb ontdekt: Er lag post in de bus voor een ander huisnummer. Dus ik wil dat daar door de brievenbus gooien, is er helemaal geen brievenbus
Dat (bedrijfs)pand is dus recent verbouwd en er zit een prachtige nieuwe deur in, maar dus een deur zonder brievenbus. Hoe bedoel je faal
Onderhand zou je toch moeten weten dat mijn voorkeur uitgaat naar meer exclusief materiaal.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede redenatie
Ik ga trouwens een paar foto's in m'n profiel vrij toegankelijk maken.
Beter: met een nietpistool aan het kozijn.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
Geniaal
kan je het niet onder de deur doorschuiven?![]()
Nee, het is zo'n moderne deur, zonder spleet ergensquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
Geniaal
kan je het niet onder de deur doorschuiven?![]()
Ja maar, ik dacht...quote:
Volgens mij is alles kunststofquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Beter: met een nietpistool aan het kozijn.
Er staan geen naaktfoto's op m'n facebookquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er staan geen naaktfoto's op m'n facebook
Dat naakte fantaseer ik er wel bijquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er staan geen naaktfoto's op m'n facebook
Natuurlijk niet, ik ben fabulousquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]zit ik je nou voor niets te zoeken?
In dat geval moet je me maar toevoegen of zoquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat naakte fantaseer ik er wel bij
Waarom fantaseren als we haar gewoon kunnen uitnodigen en in levende lijve naakt kunnen bekijken?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat naakte fantaseer ik er wel bij
Nou ja, dat schijnt nog wel even te gaan durenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom fantaseren als we haar gewoon kunnen uitnodigen en in levende lijve naakt kunnen bekijken?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom fantaseren als we haar gewoon kunnen uitnodigen en in levende lijve naakt kunnen bekijken?
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:27 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja, zaterdag 19 februari dus. Wie komt?
Ik beveel haar gewoon!quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, dat schijnt nog wel even te gaan duren
Succesquote:
Ik beveel je bij ons langs te komen zodat we je naakt kunnen bewonderen.~O>quote:
Ja zo werkt dat niet hequote:Op woensdag 19 januari 2011 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik beveel je bij ons langs te komen zodat we je naakt kunnen bewonderen.
Ow?quote:
Volgens mij zijn we dat stadium al gepasseerd.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo makkelijk ben ik nu ook weer niet
Dat mocht wel eens tijd worden ja.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we dat stadium al gepasseerd.
Fair pointquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we dat stadium al gepasseerd.
Waarmee mijn bevel meteen weer actueel is.quote:
Maar welke niet opgevolgd gaat worden. Tenminste, niet nu.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarmee mijn bevel meteen weer actueel is.
Deja vu all over.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar welke niet opgevolgd gaat worden. Tenminste, niet nu.
Absoluut! Dat weerhoudt mij er niet van om onomwonden mijn aandacht tentoon te stellen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij weet heel goed dat ik het druk heb.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut! Dat weerhoudt mij er niet van om onomwonden zielig mijn aandacht tentoon te stellen.
Ik merk het. Maar dan moet je ook niet zeuren als ik zeg dat het niet kanquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut! Dat weerhoudt mij er niet van om onomwonden mijn aandacht tentoon te stellen.
Is goed hoor. Ik zwijg wel weer vanaf nu.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik merk het. Maar dan moet je ook niet zeuren als ik zeg dat het niet kan
Kom je dan mee mijn naakte lijf bewonderen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is goed hoor. Ik zwijg wel weer vanaf nu.
Zwijgen is goudquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is goed hoor. Ik zwijg wel weer vanaf nu.
Inconceivable!quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:48 schreef CherryLips het volgende:
Gister eindelijk The Princess Bride gezien
Jij zei altijd dat hij zo leuk was en A had hem ook van iemand geleend die zei dat ze hem moest kijkenquote:
Een snorretje. Ugh. Bah.quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:53 schreef CherryLips het volgende:
Cary Elwes is best lekker aan het begin, maar dat is maar 3 minuten ofzo. Daarna heeft hij een snorretjeHet is wel een leuke sprookjesfilm, overduidelijk nep, maar juist daarom heel schattig
Braaf. Er zijn voldoende minpunten op aan te merken en als het aan mij zou liggen was Billy Crystal al jaren geleden vanwege chronisch gebrek aan humor van mijn scherm verbannen, maar het is wel een van die films waar daarna tig keer naar wordt verwezen. En die je dus gezien wil hebben.quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij zei altijd dat hij zo leuk was en A had hem ook van iemand geleend die zei dat ze hem moest kijken
Bekende naam, maar moest ff googlen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:05 schreef CherryLips het volgende:
Het is geen Godfather nee, maar wel vermakelijk
En ik was trots op mezelf dat ik Billy Crystal herkende
quote:
Wat een liefdequote:
Niet eens Den Haag. Tsk!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat een liefde
Ik ben morgen in TilburgEn ik moet er heul vroeg zijn
Daarna door naar Maastricht en dan Utrecht. Cityhoppen ftw
Zie ik er uit of ik zoiets zou weten?quote:
Nee. En ik weet dat wel en Den Haag heeft geen Iron Fist en Maastricht welquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie ik er uit of ik zoiets zou weten?
Veel plezier, de ME was vandaag al aan het oefenen met waterkanonnen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:17 schreef CherryLips het volgende:
O ja, ik ging morgen naar Den Haag, nog even kijken hoe laat en waar
Willen ze CL zo graag uit Den Haag houden?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Veel plezier, de ME was vandaag al aan het oefenen met waterkanonnen.
Dat, of ze willen haar dolgraag zien in een wet T-shirt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Willen ze CL zo graag uit Den Haag houden?
Ik gok dat laatstequote:Op donderdag 20 januari 2011 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat, of ze willen haar dolgraag zien in een wet T-shirt.
Toch maar even kijken dan morgen.quote:
Iemand had het over de rechtstreekse intercity naar Den Haag he?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat, of ze willen haar dolgraag zien in een wet T-shirt.
De intercity van drie minuten voor half.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Iemand had het over de rechtstreekse intercity naar Den Haag he?
Alleen nog ff vrij zien te regelen danquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
De intercity van drie minuten voor half.
Een echte man doet gewoonquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Alleen nog ff vrij zien te regelen dan
Vandaar dat ik gewoon ga kijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |