OUD-meet?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 07:00 schreef Kuukske het volgende:
Ik was zondag nog in Utrecht trouwens. Voor een FOK!meet.
Zondag was ik er juist nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 07:00 schreef Kuukske het volgende:
Ik was zondag nog in Utrecht trouwens. Voor een FOK!meet.
Mneej, een GAM-SC-Meet.quote:
quote:
Dan is het goedquote:
Mja.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Komt er serieus een R&P SC meet dan de 19e?
@TT, Help me herinneren dat ik vanavond kijk wanneer ons familiediner is, dan kan ik je antwoord gevenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:40 schreef KomtTijd... het volgende:
Oh tentamen begint. Even kijken hoe de vragen eruit zien en dan weer weg
Wordt het weer zo'n meet die niet doorgaat?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja.
Maar CL komt niet, dus dan heeft het geen zin om te komen.
Ik heb een andere meet die wel doorgaat. Anders ga ik slaan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wordt het weer zo'n meet die niet doorgaat?
Dat wordt lastig als er niemand is om te slaan, lijkt mij dan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een andere meet die wel doorgaat. Anders ga ik slaan.
Gewoon een willekeurige voorbijganger.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat wordt lastig als er niemand is om te slaan, lijkt mij dan.
"In Utrecht is een 47 jarige vrouw aangevallen door een lieflijk ogende 28 jarige plaatsgenoot. De 28 jarige vrouw begon zonder aanleiding op het slachtoffer in te slaan. De politie tast nog in het duister omtrent het motief."quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon een willekeurige voorbijganger.
Dat je weet hoe oud ik benquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"In Utrecht is een 47 jarige vrouw aangevallen door een lieflijk ogende 28 jarige plaatsgenoot. De 28 jarige vrouw begon zonder aanleiding op het slachtoffer in te slaan. De politie tast nog in het duister omtrent het motief."
Moet er nog geleerd worden vandaag?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:44 schreef Samzz het volgende:
Een mens wordt moe van leren en tentamens maken.
Een gerespecteerde krant zou dit nooit zo printen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"In Utrecht is een 47 jarige vrouw aangevallen door een lieflijk ogende 28 jarige plaatsgenoot. De 28 jarige vrouw begon zonder aanleiding op het slachtoffer in te slaan. De politie tast nog in het duister omtrent het motief."
*stalk*quote:
Plaatselijk krantje.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Een gerespecteerde krant zou dit nooit zo printen.
Heel goed, altijd jonger inschatten, dan zit je altijd goed.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*stalk*![]()
Ik dacht een keer dat je 29 was en toen werd je pissig. En om on the safe side te blijven gooide ik het deze keer maar op 28.
De Utrechter Grrrrrrrrazet wel.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Een gerespecteerde krant zou dit nooit zo printen.
Precies. Eerst echte leeftijd schatten en dan een jaar of 5 eraf trekken. Bij vrouwen die ik tussen de 25 en 30 schat maak ik er een jaar of 3 van. Anders ligt het er te dik bovenop.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heel goed, altijd jonger inschatten, dan zit je altijd goed.
Ik neem vanavond nog even wat proeftentamens door. Maar ik ga morgen weer echt bezig.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Moet er nog geleerd worden vandaag?
Hoiquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:53 schreef Tegan het volgende:
Waar is de lijst met mensen die sowieso komen?
Dat voel je bij de tieten toch?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:41 schreef KomtTijd... het volgende:
En iedereen mag natuurlijk even voelen of JDuukske al schopt.
Bier. Tof.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja, met bier, een verjaardag/housewarming/meet, gouda. Zo al je vragen beantwoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |