Het is net de minder legale variant van de maffia. Als je niet op tijd contributie betaalt komt meneer pastoor langs om je even te 'onderwijzen' in het 'woord' van God.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ivm afdracht aan landelijke/interationale organisatie zullen ze behoorlijk dwingend zijn met kerkbalans (contributie) wss, verder zul je niet snel iets horen denk ik.
Alsof mijnheer pastoor nog interesse heeft als je volwassen bent.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:17 schreef Q. het volgende:
Het is net de minder legale variant van de maffia. Als je niet op tijd contributie betaalt komt meneer pastoor langs om je even te 'onderwijzen' in het 'woord' van God.
Vorige bewoner?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:56 schreef KomtTijd... het volgende:
Geen idee hoe ze erachter zijn gekomen, maar op de een of andere manier ben ik automatisch abonnee geworden van het clubblad van de plaatselijke katholieke kerk!
Nee, de Nederlandse Kerken houden elkaar prima op de hoogte als een lid van de gemeente verhuist naar een andere gemeente.quote:
Was hij bij zijn oude woning ook lid? Dat zei hij niet.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, de Nederlandse Kerken houden elkaar prima op de hoogte als een lid van de gemeente verhuist naar een andere gemeente.
Alleen qua betaling in natura niet, keiharde pegels zijn uiteraart wel interessant.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:23 schreef AirwiN het volgende:
Alsof mijnheer pastoor nog interesse heeft als je volwassen bent.
Oorlogen en ruzies vanwege Godsdienst zijn al zo oud als de wereld. Kijk naar de kruistochten en de beeldenstorm, om maar es wat te noemen. Vooralsnog bestaat de maatschappij nog steeds, alleen de wapens zijn heden ten dage wat professioneler.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:29 schreef Samzz het volgende:
(Interpretatie van) huidige Godsdiensten zijn de ondergang van de maatschappij
Vanuit het beeld van een 90-jarige pastoor gezien is iedereen onder de 30 nog minderjarig.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof mijnheer pastoor nog interesse heeft als je volwassen bent.
Je moet als pastoor wel hele slechte ogen hebben om jouw lichaamsbeharing over het hoofd te kunnen zien.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:36 schreef Q. het volgende:
Vanuit het beeld van een 90-jarige pastoor gezien is iedereen onder de 30 nog minderjarig.
Vroegah was het bereik ook niet zo heel groot hequote:Op maandag 17 januari 2011 17:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oorlogen en ruzies vanwege Godsdienst zijn al zo oud als de wereld. Kijk naar de kruistochten en de beeldenstorm, om maar es wat te noemen. Vooralsnog bestaat de maatschappij nog steeds, alleen de wapens zijn heden ten dage wat professioneler.
Ik pleeg al zelfmoordquote:Op maandag 17 januari 2011 17:34 schreef Techno het volgende:
De ondergang van de maatschappij dat ben jij!
En dus een ondergangquote:Op maandag 17 januari 2011 17:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar als iedereen dat doet dan is er geen maatschappij meer.
Hmm, 6.5 miljard lijken die liggen te rotten? Vraag me af of dat wel zo goed voor het milieu is.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:44 schreef Samzz het volgende:
En dus een ondergangWel goed voor 't milieu
.
Die worden wel opgegeten of verteerd door insecten e.d.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, 6.5 miljard lijken die liggen te rotten? Vraag me af of dat wel zo goed voor het milieu is.
Ach, eigenlijk boeit het helemaal niet want dan zijn we toch allemaal dood.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:50 schreef Samzz het volgende:
Die worden wel opgegeten of verteerd door insecten e.d.. Het ligt ook nog aan de manier waarop zelfmoord wordt gepleegd
Nou, als je jezelf overgiet met zuur brand je helemaal weg, toch?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach, eigenlijk boeit het helemaal niet want dan zijn we toch allemaal dood.Hmm, goeie. Suggesties?
De atomen verdwijnen natuurlijk nien bij deze reacties.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, als je jezelf overgiet met zuur brand je helemaal weg, toch?Dat geeft wel wat pijntjes, maar het doel heiligt de middelen, vind ik. Je kan jezelf ook in de fik steken, vreugde vuurtje en zo.
Maar er ligt ook niks te rotten.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
De atomen verdwijnen natuurlijk nien bij deze reacties.
Dat weet iedereen die biologie heeft gehad op de middelbare schoolquote:Op maandag 17 januari 2011 18:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt het wel in de grond terecht. Circle of life. Ofzo.
About time!quote:Op maandag 17 januari 2011 18:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Laat toch lekker rotten, kunnen de insecten het eens proberen om het dominante ras te worden
Ik zie voor kakkerlakken een grote kans, vooral als Timmy wenst dat ze een brein krijgenquote:Op maandag 17 januari 2011 18:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Laat toch lekker rotten, kunnen de insecten het eens proberen om het dominante ras te worden
Ik vind het wel stoer om te denken dat een of andere C-atoom in mijn grote teen vroeger een C-atoom in de staart van een dinosaurus was ofzo.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet iedereen die biologie heeft gehad op de middelbare school
Dat geeft alweer een hele andere dimensie aan dinosaurusje spelenquote:Op maandag 17 januari 2011 18:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vind het wel stoer om te denken dat een of andere C-atoom in mijn grote teen vroeger een C-atoom in de staart van een dinosaurus was ofzo.
Ligt maar net aan je definitie van dominant denk ik. Hun aantal is al het hoogst van alle soorten.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ging hier bijna wat op zeggen, tot ik mij bedacht dat ik dan ontzettend op mijn kop krijg van MissMSX.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:17 schreef Samzz het volgende:
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik insecten vele malen interessanter vind dan mensen..
Of van een van zijn grote hoopjesquote:Op maandag 17 januari 2011 18:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vind het wel stoer om te denken dat een of andere C-atoom in mijn grote teen vroeger een C-atoom in de staart van een dinosaurus was ofzo.
Lijkt me stug dat die dezelfde naam en voorletters had als ikquote:
In Delft heb ik nooit iets van een kerk gehoord. Maar dat is ook een behoorlijk protestants bolwerk volgens mij. En volgens mij heb ik een jaar of 3 geleden voor het laatst een verjaardagskaart gekregen van de parochie van mijn ouders. Het lijkt me stug als ze daar van mijn verhuizing afweten.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, de Nederlandse Kerken houden elkaar prima op de hoogte als een lid van de gemeente verhuist naar een andere gemeente.
Ze moeten maar wat proberen. Als ze wat van me verwachten hadden ze op zijn minst eerst even een welkomstberichtje of iets dergelijks mogen sturen.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ivm afdracht aan landelijke/interationale organisatie zullen ze behoorlijk dwingend zijn met kerkbalans (contributie) wss, verder zul je niet snel iets horen denk ik.
Mwa, daar komen ze wel achter hoor. Dat gespuis zit overal.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het lijkt me stug als ze daar van mijn verhuizing afweten.
Die man met die mijter weet alles, toch?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Mwa, daar komen ze wel achter hoor. Dat gespuis zit overal.
Die het PM'enquote:Op maandag 17 januari 2011 19:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ging hier bijna wat op zeggen, tot ik mij bedacht dat ik dan ontzettend op mijn kop krijg van MissMSX.
Je moet de kerk echt niet onderschattenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat die dezelfde naam en voorletters had als ik.
[..]
In Delft heb ik nooit iets van een kerk gehoord. Maar dat is ook een behoorlijk protestants bolwerk volgens mij. En volgens mij heb ik een jaar of 3 geleden voor het laatst een verjaardagskaart gekregen van de parochie van mijn ouders. Het lijkt me stug als ze daar van mijn verhuizing afweten.
Goed afgerichtquote:Op maandag 17 januari 2011 19:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ging hier bijna wat op zeggen, tot ik mij bedacht dat ik dan ontzettend op mijn kop krijg van MissMSX.
quote:
Weet je wat zuigt?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:12 schreef Samzz het volgende:
Stijl haarFuchsia roze nagels
Bijpassende outfit
Ik ga morgen zó stijlvol het tentamen in.
Ik morgen. En donderdag. En volgende week maandag, woensdag en vrijdag.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Weet je wat zuigt?
Ik heb vrijdagmiddag een tentamen
Ja ik ook morgen en donderdag, maar dan zijn er geen manifestaties in Den Haag.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik morgen. En donderdag. En volgende week maandag, woensdag en vrijdag..
De Uni heeft de tentamens voor studenten die naar de manifestatie gaan verplaatstquote:Op maandag 17 januari 2011 20:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja ik ook morgen en donderdag, maar dan zijn er geen manifestaties in Den Haag.
Wie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |