Ow?quote:
Volgens mij zijn we dat stadium al gepasseerd.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo makkelijk ben ik nu ook weer niet
Dat mocht wel eens tijd worden ja.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we dat stadium al gepasseerd.
Fair pointquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we dat stadium al gepasseerd.
Waarmee mijn bevel meteen weer actueel is.quote:
Maar welke niet opgevolgd gaat worden. Tenminste, niet nu.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarmee mijn bevel meteen weer actueel is.
Deja vu all over.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar welke niet opgevolgd gaat worden. Tenminste, niet nu.
Absoluut! Dat weerhoudt mij er niet van om onomwonden mijn aandacht tentoon te stellen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij weet heel goed dat ik het druk heb.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut! Dat weerhoudt mij er niet van om onomwonden zielig mijn aandacht tentoon te stellen.
Ik merk het. Maar dan moet je ook niet zeuren als ik zeg dat het niet kanquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut! Dat weerhoudt mij er niet van om onomwonden mijn aandacht tentoon te stellen.
Is goed hoor. Ik zwijg wel weer vanaf nu.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik merk het. Maar dan moet je ook niet zeuren als ik zeg dat het niet kan
Kom je dan mee mijn naakte lijf bewonderen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is goed hoor. Ik zwijg wel weer vanaf nu.
Zwijgen is goudquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is goed hoor. Ik zwijg wel weer vanaf nu.
Inconceivable!quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:48 schreef CherryLips het volgende:
Gister eindelijk The Princess Bride gezien
Jij zei altijd dat hij zo leuk was en A had hem ook van iemand geleend die zei dat ze hem moest kijkenquote:
Een snorretje. Ugh. Bah.quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:53 schreef CherryLips het volgende:
Cary Elwes is best lekker aan het begin, maar dat is maar 3 minuten ofzo. Daarna heeft hij een snorretjeHet is wel een leuke sprookjesfilm, overduidelijk nep, maar juist daarom heel schattig
Braaf. Er zijn voldoende minpunten op aan te merken en als het aan mij zou liggen was Billy Crystal al jaren geleden vanwege chronisch gebrek aan humor van mijn scherm verbannen, maar het is wel een van die films waar daarna tig keer naar wordt verwezen. En die je dus gezien wil hebben.quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij zei altijd dat hij zo leuk was en A had hem ook van iemand geleend die zei dat ze hem moest kijken
Bekende naam, maar moest ff googlen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:05 schreef CherryLips het volgende:
Het is geen Godfather nee, maar wel vermakelijk
En ik was trots op mezelf dat ik Billy Crystal herkende
quote:
Wat een liefdequote:
Niet eens Den Haag. Tsk!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat een liefde
Ik ben morgen in TilburgEn ik moet er heul vroeg zijn
Daarna door naar Maastricht en dan Utrecht. Cityhoppen ftw
Zie ik er uit of ik zoiets zou weten?quote:
Nee. En ik weet dat wel en Den Haag heeft geen Iron Fist en Maastricht welquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie ik er uit of ik zoiets zou weten?
Veel plezier, de ME was vandaag al aan het oefenen met waterkanonnen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:17 schreef CherryLips het volgende:
O ja, ik ging morgen naar Den Haag, nog even kijken hoe laat en waar
Willen ze CL zo graag uit Den Haag houden?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Veel plezier, de ME was vandaag al aan het oefenen met waterkanonnen.
Dat, of ze willen haar dolgraag zien in een wet T-shirt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Willen ze CL zo graag uit Den Haag houden?
Ik gok dat laatstequote:Op donderdag 20 januari 2011 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat, of ze willen haar dolgraag zien in een wet T-shirt.
Toch maar even kijken dan morgen.quote:
Iemand had het over de rechtstreekse intercity naar Den Haag he?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat, of ze willen haar dolgraag zien in een wet T-shirt.
De intercity van drie minuten voor half.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Iemand had het over de rechtstreekse intercity naar Den Haag he?
Alleen nog ff vrij zien te regelen danquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
De intercity van drie minuten voor half.
Een echte man doet gewoonquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Alleen nog ff vrij zien te regelen dan
Vandaar dat ik gewoon ga kijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |