Ow?quote:
Volgens mij zijn we dat stadium al gepasseerd.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo makkelijk ben ik nu ook weer niet
Dat mocht wel eens tijd worden ja.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we dat stadium al gepasseerd.
Fair pointquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we dat stadium al gepasseerd.
Waarmee mijn bevel meteen weer actueel is.quote:
Maar welke niet opgevolgd gaat worden. Tenminste, niet nu.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarmee mijn bevel meteen weer actueel is.
Deja vu all over.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar welke niet opgevolgd gaat worden. Tenminste, niet nu.
Absoluut! Dat weerhoudt mij er niet van om onomwonden mijn aandacht tentoon te stellen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij weet heel goed dat ik het druk heb.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut! Dat weerhoudt mij er niet van om onomwonden zielig mijn aandacht tentoon te stellen.
Ik merk het. Maar dan moet je ook niet zeuren als ik zeg dat het niet kanquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut! Dat weerhoudt mij er niet van om onomwonden mijn aandacht tentoon te stellen.
Is goed hoor. Ik zwijg wel weer vanaf nu.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik merk het. Maar dan moet je ook niet zeuren als ik zeg dat het niet kan
Kom je dan mee mijn naakte lijf bewonderen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is goed hoor. Ik zwijg wel weer vanaf nu.
Zwijgen is goudquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is goed hoor. Ik zwijg wel weer vanaf nu.
Inconceivable!quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:48 schreef CherryLips het volgende:
Gister eindelijk The Princess Bride gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |