Dat doe ik alleen als ik prrrrr als een katjequote:Op woensdag 19 januari 2011 18:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Deed je ook die graaiende-klauw-beweging met je hand erbij?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen als ik prrrrr als een katje
Idem.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:45 schreef Samzz het volgende:
Ik heb trouwens facebook en ik snap er geen kloot van
Es ff op je profiel gluren dan.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:45 schreef Samzz het volgende:
Ik kwam erachter dat twee basisschool vriendinnen kledders hebbenquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Idem.
Ik ontdekte net dat iemand op facebook vind dat ik teveel uitga. Sinds wanneer is FOK! uitgaan?
Succes daarmeequote:
Kutwijf!quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kwam erachter dat twee basisschool vriendinnen kledders hebben
[..]
Succes daarmee
Ècht?quote:
Ik ken vrouwen die vinden dat hun vent teveel uitgaat als hij 4 keer per jaar met zijn maten iets gaat doenquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Idem.
Ik ontdekte net dat iemand op facebook vind dat ik teveel uitga. Sinds wanneer is FOK! uitgaan?
Sommige dingen moet je nooit als vanzelfsprekend beschouwen, maar af en toe toetsen of het nog klopt.quote:
Misschien heeft ze het daarom uitgemaaktquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ken vrouwen die vinden dat hun vent teveel uitgaat als hij 4 keer per jaar met zijn maten iets gaat doen
Goede redenatiequote:Op woensdag 19 januari 2011 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je nooit als vanzelfsprekend beschouwen, maar af en toe toetsen of het nog klopt.
*ril*quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede redenatie
Ik ga trouwens een paar foto's in m'n profiel vrij toegankelijk maken.
Dan moet hij maar met hun trouwenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ken vrouwen die vinden dat hun vent teveel uitgaat als hij 4 keer per jaar met zijn maten iets gaat doen
Facebook is zoveel beter dan Hyvesquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:45 schreef Samzz het volgende:
Het zijn maar tekeningen.quote:
Het lukt idd steeds beterquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Facebook is zoveel beter dan Hyves
Deceptiequote:Op woensdag 19 januari 2011 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zijn maar tekeningen.
[..]
Het lukt idd steeds beter
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:27 schreef MissMSX het volgende:
Wat voor iets debiels ik nou weer heb ontdekt: Er lag post in de bus voor een ander huisnummer. Dus ik wil dat daar door de brievenbus gooien, is er helemaal geen brievenbus
Dat (bedrijfs)pand is dus recent verbouwd en er zit een prachtige nieuwe deur in, maar dus een deur zonder brievenbus. Hoe bedoel je faal
Onderhand zou je toch moeten weten dat mijn voorkeur uitgaat naar meer exclusief materiaal.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede redenatie
Ik ga trouwens een paar foto's in m'n profiel vrij toegankelijk maken.
Beter: met een nietpistool aan het kozijn.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
Geniaal
kan je het niet onder de deur doorschuiven?![]()
Nee, het is zo'n moderne deur, zonder spleet ergensquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
Geniaal
kan je het niet onder de deur doorschuiven?![]()
Ja maar, ik dacht...quote:
Volgens mij is alles kunststofquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Beter: met een nietpistool aan het kozijn.
Er staan geen naaktfoto's op m'n facebookquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er staan geen naaktfoto's op m'n facebook
Dat naakte fantaseer ik er wel bijquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er staan geen naaktfoto's op m'n facebook
Natuurlijk niet, ik ben fabulousquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]zit ik je nou voor niets te zoeken?
In dat geval moet je me maar toevoegen of zoquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat naakte fantaseer ik er wel bij
Waarom fantaseren als we haar gewoon kunnen uitnodigen en in levende lijve naakt kunnen bekijken?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat naakte fantaseer ik er wel bij
Nou ja, dat schijnt nog wel even te gaan durenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom fantaseren als we haar gewoon kunnen uitnodigen en in levende lijve naakt kunnen bekijken?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom fantaseren als we haar gewoon kunnen uitnodigen en in levende lijve naakt kunnen bekijken?
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:27 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja, zaterdag 19 februari dus. Wie komt?
Ik beveel haar gewoon!quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, dat schijnt nog wel even te gaan duren
Succesquote:
Ik beveel je bij ons langs te komen zodat we je naakt kunnen bewonderen.~O>quote:
Ja zo werkt dat niet hequote:Op woensdag 19 januari 2011 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik beveel je bij ons langs te komen zodat we je naakt kunnen bewonderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |