Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ja maar, dan moet ik met slaaphoofd enzo op de fiets en dan in de treinquote:Op zondag 16 januari 2011 10:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je mag gerust in pyjama taart komen eten hoor.
In de auto had ik dan weer niet erg gevondenquote:
Ik zat als klein kind te denken aan een lift die je overal heen brengtquote:Op zondag 16 januari 2011 10:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar, dan moet ik met slaaphoofd enzo op de fiets en dan in de trein![]()
Dat wordt em niet ben ik bang
[..]
In de auto had ik dan weer niet erg gevondenNiemand die het ziet
En koude kussens ftw![]()
Ik wil wel een zapp devicequote:Op zondag 16 januari 2011 10:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zat als klein kind te denken aan een lift die je overal heen brengt
Meer dat ik de koude plekken met mijn voeten opzoek, kussen draai ik niet om maar ik ga wel aan de andere kant liggenquote:Op zondag 16 januari 2011 09:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker is dat he?Draai jij je kussen dan ook om enzo?
[..]
Lekker geslapen?En hoe is het?
Zit je in de lift: Bestemming bereikt. De lift gaat open, en de lift staat op een geiserquote:Op zondag 16 januari 2011 10:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil wel een zapp deviceKun je zo van hier naar daar zappen
Nou ja, dan zorg ik wel voor wat lekkers in februariquote:Op zondag 16 januari 2011 10:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar, dan moet ik met slaaphoofd enzo op de fiets en dan in de trein![]()
Dat wordt em niet ben ik bang
quote:Op zondag 16 januari 2011 10:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Meer dat ik de koude plekken met mijn voeten opzoek, kussen draai ik niet om maar ik ga wel aan de andere kant liggen
Mja, ik lig nog op bed maar heb hoofdpijn
En jij ook nog lkkr op bed?
quote:Op zondag 16 januari 2011 10:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha, Toen piles zijn Stats update, Werd het nieuwe topic aangemaakt
Je kent mij toch?quote:Op zondag 16 januari 2011 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hmm maar ik ken helemaal niemand![]()
en dat is eng
quote:Op zondag 16 januari 2011 10:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, dan zorg ik wel voor wat lekkers in februari.
quote:Op zondag 16 januari 2011 10:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, dan zorg ik wel voor wat lekkers in februari.
Mag ik bij komen liggen?quote:Op zondag 16 januari 2011 10:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Dat doe ik ook vaak, is effecienter als je slaaptMaar als ik wakker ben draai ik m'n kussen om
Vervelend joh!
Nee, ben er maar uitgegaan, kon niet meer slapenMaar misschien kruip ik zo even terug
[..]
Jij altijdquote:
Goedemorgenquote:
Liefquote:Op zondag 16 januari 2011 10:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Anders wil ik ook wel een appeltaart oid voor je bakken?
![]()
quote:
Nicequote:Op zondag 16 januari 2011 10:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lief.
Maar ik kijk eerst zelf wel even. Kan ik mijn cakebakskills misschien ook weer trainen.
Op de meet?quote:Op zondag 16 januari 2011 10:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Alleen dan moeten we het wel even afspreken he van te voren, dat ik niet verbaasd wakker word
![]()
[..]
Nice
Is goedquote:
quote:
haiquote:
Ga ik dan mee naar Zwolle?quote:Op zondag 16 januari 2011 10:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is goedScheelt Mart weer ruimte en kan er nog iemand blijven
![]()
Laat ze dat ding opeten.quote:Op zondag 16 januari 2011 10:14 schreef pgrferrari het volgende:
Wtf kinderen lopen buiten op een vuvuzela te blazen
quote:Op zondag 16 januari 2011 10:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk opperen de vuvuzuela oraal in te brengen ja... Maar dat vond ik zo gemeen.
Goedemorgen Toekquote:Op zondag 16 januari 2011 10:21 schreef Toekito het volgende:
Ik weet niet wat erger is een vuvuzela of een snurkende Toek!
Goedemorgen![]()
De vuvuzela in je neus stoppen is igg nog ergerquote:Op zondag 16 januari 2011 10:21 schreef Toekito het volgende:
Ik weet niet wat erger is een vuvuzela of een snurkende Toek!
Of in je reet doen en dan een scheet latenquote:Op zondag 16 januari 2011 10:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
De vuvuzela in je neus stoppen is igg nog erger
whehehehequote:Op zondag 16 januari 2011 10:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of in je reet doen en dan een scheet laten
Dan blaas ik van hier bij Mart de kaarsjes uitquote:Op zondag 16 januari 2011 10:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
De vuvuzela in je neus stoppen is igg nog erger
Pfuuuuuuuuttt.quote:Op zondag 16 januari 2011 10:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of in je reet doen en dan een scheet laten
Volgens mij bedoelt Marijke dat jullie dan een luchtbed gaan delenquote:Op zondag 16 januari 2011 10:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ga ik dan mee naar Zwolle?![]()
Of hoe precies?
quote:Op zondag 16 januari 2011 10:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, kan er wel bij na 'CREatief in bed'.
quote:Op zondag 16 januari 2011 10:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt Marijke dat jullie dan een luchtbed gaan delen.
Guitar Hero, Dj Hero, F1 de laatste tijd.quote:
Guitar Heroquote:Op zondag 16 januari 2011 10:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Guitar Hero, Dj Hero, F1 de laatste tijd.
Racegames heb ik redelijk wat
Ook veel edities Guitar Hero
Game jij?
Muziek en racen dus?quote:Op zondag 16 januari 2011 10:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Guitar Hero, Dj Hero, F1 de laatste tijd.
Racegames heb ik redelijk wat
Ook veel edities Guitar Hero
Game jij?
FM?quote:Op zondag 16 januari 2011 10:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Guitar Hero
FM speel ik,
Sudoku's
quote:Op zondag 16 januari 2011 10:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Muziek en racen dus?
En ik game niet fanatiek, maar wel Guitar Hero op de Wii/DS en nog wat andere spelletjes op de Wii.
Monster Hunter Tri, Guitar Hero Metallica en Mario en Sonic op de Olympische Spelen (quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 10:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Monster Hunter Tri, Guitar Hero Metallica en Mario en Sonic op de Olympische Spelen () het meest.
Speel je deze hier onder mee?quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 10:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben deze aan het maken:
[ afbeelding ]
Vandaag?!quote:Op zondag 16 januari 2011 10:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Slaapkop.
Ik ga om elf uur voor school beginnen.Nu kijken of ik het ook echt doe.
quote:Op zondag 16 januari 2011 10:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Slaapkop.
Ik ga om elf uur voor school beginnen.Nu kijken of ik het ook echt doe.
Als je er zin in zou hebben zou ik je naar de dokter sturen.quote:
Ik zit er midden inquote:Op zondag 16 januari 2011 10:51 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Oh zo. Ik moet ook nog leren. Toetsweek volgende week
Ooh fijn, toetsweek. Wat doe je?quote:Op zondag 16 januari 2011 10:51 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Wat voor school doe je dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 10:51 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb hem uitgeprint.quote:Op zondag 16 januari 2011 10:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Speel je deze hier onder mee?
[..]
Ik ben eerst even met natuurkunde bezig.quote:Op zondag 16 januari 2011 10:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb hem uitgeprint.
Eerst even wat eten en dan ga ik er wel voorzitten.
Wel een lastige of niet?
Al zie ik zo met de eerste goede blik een stuk of 5 die ik al kan invullen.
OKeequote:Op zondag 16 januari 2011 10:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben eerst even met natuurkunde bezig.
Maar het is een willekeurige
VOlgens haar profiel moet ze nog geboren worden..quote:Op zondag 16 januari 2011 10:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ooh, dan ben jij ook nog niet zo oud!![]()
Ach ik heb het eigenlijk altijd wel naar mijn zin gehad op school.quote:
Middelbare school vond ik niet tof. Studeren wel.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach ik heb het eigenlijk altijd wel naar mijn zin gehad op school.
Ik ga nu verder kijken, maar je kan de 5 in alle 9bij9 vakken invullenquote:Op zondag 16 januari 2011 11:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Bos, heb jij al iets? Ik heb mijn vader laten kijken, die komt er ook niet uit
Ik ook niet zo
quote:Op zondag 16 januari 2011 11:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga nu verder kijken, maar je kan de 5 in alle 9bij9 vakken invullen
3e verticale rij is de eena onderste een 5. Want in alle andere vakjes staat of al iets ingevuld of een 5 zit al in het vakje of op de horizontale lijn.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Ik zit te kijken maar ik loop steeds vast en moet ik gaan gokken
ik zie hem... thanks.. nu zelf kijkenquote:Op zondag 16 januari 2011 11:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
3e verticale rij is de eena onderste een 5. Want in alle andere vakjes staat of al iets ingevuld of een 5 zit al in het vakje of op de horizontale lijn.
Je hebt liever zachte, tedere seks?quote:Op zondag 16 januari 2011 11:29 schreef wel.o.k het volgende:
kunnen de topics morgen zonder dat keiharde sex?
ik heb liever helemaal geen sex op het werk met al die mannenquote:Op zondag 16 januari 2011 11:31 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Je hebt liever zachte, tedere seks?
Ik heb hem opgelostquote:Op zondag 16 januari 2011 11:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik zie hem... thanks.. nu zelf kijken
Nee, met mannen heb ik het ook liever niet.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb liever helemaal geen sex op het werk met al die mannen
Je had zware schoenen en hebt die uitgedaan?quote:
Nee.quote:
Zoiets.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:38 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Je had zware schoenen en hebt die uitgedaan?
Ai, Ja, geen idee welke tips ik je kan geven. NU hij bij mij helemaal vol is.quote:
Jij maakt helemaal geen sudoku, je vraagt Bos om de antwoorden.quote:
Nu kap ikquote:Op zondag 16 januari 2011 11:42 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Jij maakt helemaal geen sudoku, je vraagt Bos om de antwoorden.
Koopzondag in Rotterdam.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:43 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik heb een probleem, mijn nichtje is jarig en ik bedacht me gisteren te laat dat ik nog een cadeautje moest kopen. Waar haal ik nu nog een cadeautje weg voor een meisje wat vandaag 3 wordt?
Bijkomend probleem: het is geen koopzondag hier.
quote:Op zondag 16 januari 2011 11:43 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik heb een probleem, mijn nichtje is jarig en ik bedacht me gisteren te laat dat ik nog een cadeautje moest kopen. Waar haal ik nu nog een cadeautje weg voor een meisje wat vandaag 3 wordt?
Nee, ik zit ergens in het noorden des lands, hier is momenteel nergens koopzondag.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Koopzondag in Rotterdam.Zoals elke zondag.
![]()
Oftewel, kan je niet naar een andere stad?
http://www.koopzondagen.net/quote:Op zondag 16 januari 2011 11:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, ik zit ergens in het noorden des lands, hier is momenteel nergens koopzondag.
Grotere benzinestations? Die hebben vaak ook wel iets van beren ofzo.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, ik zit ergens in het noorden des lands, hier is momenteel nergens koopzondag.
Pakken die ook in?quote:Op zondag 16 januari 2011 11:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Grotere benzinestations? Die hebben vaak ook wel iets van beren ofzo.
quote:Op zondag 16 januari 2011 11:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meld je ziek dat je morgen langs komt? of later
Moet je wel pakpapier hebben.quote:
Mijn tijd vliegt voorbijquote:Op zondag 16 januari 2011 11:52 schreef Ajacied422 het volgende:
de tijd gaat voor mijn gevoel langzaam
Wat is er dan mis mee?quote:Op zondag 16 januari 2011 11:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het komt omdat ik zo actief ben, Leren, Darten, Sudoku's maken
lion kingquote:
of in a'dam ik ga straks wel even heen denk ikquote:Op zondag 16 januari 2011 11:43 schreef Kentekenplaat het volgende:
hoi llquote:Op zondag 16 januari 2011 12:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
of in a'dam ik ga straks wel even heen denk ik
Wist nie dattie in Drenthe woonde he?quote:Op zondag 16 januari 2011 12:11 schreef friemelaar het volgende:
[..]
hoi ll,
dat is een beetje ver om een cadeautje te kopen vanaf drenthe denk ik
Te oudquote:
WHAT A BOUT ELEPHANTS?quote:Op zondag 16 januari 2011 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
All i wanna say that is They don't really care about us
smakelijkquote:
Jij bent eigenlijk gewoon 110% keiharde baasquote:Op zondag 16 januari 2011 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker sterrenstof aan, Straks weer Natuurkunde doorlezen, nog even droogkloten hier
Ik heb vandaag pas 4 boterhammen op, Normaal altijd 6 na tussendemiddag. Voel me niet zo kiplekkerquote:Op zondag 16 januari 2011 12:33 schreef cablegunmaster het volgende:
na 4 boterhammen nog steeds honger
quote:Op zondag 16 januari 2011 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag pas 4 boterhammen op, Normaal altijd 6 na tussendemiddag. Voel me niet zo kiplekker
Alles staat zelfs klaar om koffie te kunnen zetten voor je!quote:Op zondag 16 januari 2011 12:17 schreef MPG het volgende:
Zo. Gezwommen, band geplakt, dadelijk eten, nog wat rommelen en dan hopen dat er aan het eind van de middag nog taart over is
bij ons ook, alleen zijn wij er niet.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alles staat zelfs klaar om koffie te kunnen zetten voor je!
hmm koffiequote:Op zondag 16 januari 2011 12:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alles staat zelfs klaar om koffie te kunnen zetten voor je!
hij stoort....quote:
ik eet er 0 op schoolquote:Op zondag 16 januari 2011 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik eet 4 boterhammen op school, Mijn neef neemt er 6 mee
ik eet soberso niks op schoolquote:
Zo gemeen is het niet om MPG een beetje bij te voeren hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo gemeen is het niet om MPG een beetje bij te voeren hoor.
Oke maar.. A'dam CS hebben ze starbucksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik moet even naar een winkeltje
maar jij hebt weer taart![]()
Hey Marijkequote:Op zondag 16 januari 2011 13:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Heb lekker nog een paar uurtjes geslapenHeeeeerlijk
Hoe is het hier?
Ik heb nóg taartquote:Op zondag 16 januari 2011 13:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oke maar.. A'dam CS hebben ze starbucksen ik moet even naar een winkeltje
maar jij hebt weer taart
Hey Trevquote:Op zondag 16 januari 2011 13:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Marijke![]()
Goed alleen nog steeds stomme zij
En hoe is die daar?
quote:
Niet afgelopen donderdag maar die daar voor hem iets gebleseerd alleen het verschild nu per dag hoeveel last ik er van hebquote:Op zondag 16 januari 2011 13:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey TrevWat is er met je zij dan?
Wel okee hoor
[..]
Gezellig hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 13:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het hier?
lekker!quote:Op zondag 16 januari 2011 13:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het hier?
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 13:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet afgelopen donderdag maar die daar voor hem iets gebleseerd alleen het verschild nu per dag hoeveel last ik er van heb
Fijnquote:Op zondag 16 januari 2011 13:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
lekker!
Ik ben net thuis, en voel me eigenlijk kiplekker!
Nou en? Ik vind het lekkerquote:
Oh lekker zeg...quote:Op zondag 16 januari 2011 13:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het hier?
ja precies nou dat risico ga ik dus niet nemen... zal je net zien kom ik daar is de taart opquote:
Liebchen! Ik zit nu in een trein, die hopelijk zo gaat rijdenquote:Op zondag 16 januari 2011 13:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het hier?
Ik denk dat er nog wel wat over zal zijn hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 13:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou en? Ik vind het lekker
[..]
Oh lekker zeg...
Ik heb de badkamer gesopt
[..]
ja precies nou dat risico ga ik dus niet nemen... zal je net zien kom ik daar is de taart op![]()
Wat lekkerquote:Op zondag 16 januari 2011 13:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou en? Ik vind het lekker
[..]
Oh lekker zeg...
Ik heb de badkamer gesopt
[..]
ja precies nou dat risico ga ik dus niet nemen... zal je net zien kom ik daar is de taart op![]()
Ben toen op iemands benen terecht gekomenquote:Op zondag 16 januari 2011 13:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?
Ik moet zo maar even iets eten
Oh, jij gaat naar Martquote:Op zondag 16 januari 2011 13:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen! Ik zit nu in een trein, die hopelijk zo gaat rijden.
Heb je wel een beetje lekker geslapen?
Heb je dan last van je ribben of spieren?quote:Op zondag 16 januari 2011 13:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben toen op iemands benen terecht gekomen![]()
Lijkt me een goed idee
Hou dat zo, ik ben nog lang niet daarquote:
Ik denk de ribbenquote:Op zondag 16 januari 2011 13:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je dan last van je ribben of spieren?
enorm leukkkquote:
Ik ookquote:
geen idee waar je het over hebtquote:Op zondag 16 januari 2011 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zat even te kijken, BEP heeft dat the time van waar swayze in speelde
ach, dan heerst er daar ook eens echt watquote:Op zondag 16 januari 2011 13:17 schreef TheFamousMan het volgende:
enorm leukkk
alleen waren er wel veel mensen ziek, het heerst hier!
quote:
Nee hoor, ik ben nog niet daar.quote:
Yayquote:Op zondag 16 januari 2011 13:17 schreef Kally het volgende:
Hallo, ik had een eeuw geleden beloofd nog eens op de koffie te komen hier
Hey PGRquote:
Hey STquote:
Hey PeZuquote:
Hey Kallyquote:Op zondag 16 januari 2011 13:17 schreef Kally het volgende:
Hallo, ik had een eeuw geleden beloofd nog eens op de koffie te komen hier
Hoiquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:19 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zou zo graag willen dat de koffie bij Starbucks lekker was, maar eigenlijk is het gewoon warme bruine melk
Ik vond de warme chocolademelk daar wel lekkerquote:Op zondag 16 januari 2011 13:19 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zou zo graag willen dat de koffie bij Starbucks lekker was, maar eigenlijk is het gewoon warme bruine melk
De ijskoffie is lekker.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:19 schreef suikertaartje het volgende:
Psst dat was stiekum de koffiequote:Op zondag 16 januari 2011 13:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vond de warme chocolademelk daar wel lekker
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:19 schreef suikertaartje het volgende:
Klopt, zoals Suikertaartje al zei, warme bruine melkquote:Op zondag 16 januari 2011 13:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Rare koffie daar, het smaakte echt als warme chocolademelk
zo smaakt het ook bijnaquote:
Hey Koentjequote:
Suikerbeeeeeeeeeebquote:
Ik had maanden geleden aan Flash beloofd nog eens op de koffie te komen jaquote:
Leuk dat je er bentquote:Op zondag 16 januari 2011 13:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had maanden geleden aan Flash beloofd nog eens op de koffie te komen ja
Ik heb pauze, ik ben aan de schoonmaak, niet zo'n beetje ookquote:
25 maart komt jouw gamequote:Op zondag 16 januari 2011 13:24 schreef DaMart het volgende:
Settlers 7 ziet er wel tof uit... binnenkort maar eens voor gaan zitten.
En naar Fles luisteren we hequote:Op zondag 16 januari 2011 13:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had maanden geleden aan Flash beloofd nog eens op de koffie te komen ja
Geeft niet, de rest is ook leukquote:Op zondag 16 januari 2011 13:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En naar Fles luisteren we he
Mja hij is er zelf niet zo te zien
11 februari bedoel ikquote:
De grote schoonmaak haz begunquote:Op zondag 16 januari 2011 13:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb pauze, ik ben aan de schoonmaak, niet zo'n beetje ook
Mjah beetje versloft de laatste tijd, maar nu er weer vol tegenaanquote:
Ga je alweer?quote:Op zondag 16 januari 2011 13:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Mjah beetje versloft de laatste tijd, maar nu er weer vol tegenaan
Nee, nog niet, heb pauze nogquote:
Ow, de gezellige avond is alweer vergetenquote:Op zondag 16 januari 2011 13:27 schreef Koen66 het volgende:
Ik bemoeide me net weer teveel met de kinderen, dus tijd voor een zondagmiddagdiscussie
11 feb komt model train simulator 2011quote:Op zondag 16 januari 2011 13:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
En welke is dat dan? Trainz 2011 of zo?.
Black Eyed Peas heeft een liedje The Timequote:Op zondag 16 januari 2011 13:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
geen idee waar je het over hebt
Dat gaat retesnel hierquote:Op zondag 16 januari 2011 13:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow, de gezellige avond is alweer vergeten
Succes met in de poep stappenquote:Op zondag 16 januari 2011 13:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat gaat retesnel hier
Zometeen naar de kinderboerderij...
Nee hahaha want ik ga naar A'damquote:Op zondag 16 januari 2011 13:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat lekkerKom je ook bij mij poetsen?
![]()
Ik moet binnenkort echt weer naar de dierentuin met de jongensquote:Op zondag 16 januari 2011 13:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat gaat retesnel hier
Zometeen naar de kinderboerderij...
Daar had ik nog niet van gehoordquote:Op zondag 16 januari 2011 13:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
11 feb komt model train simulator 2011
ik vergiste me in de datum
ik was van de week op het werk en zag hem op de release en bestel lijst staan toen dacht ik gelijk aan jouquote:Op zondag 16 januari 2011 13:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet van gehoord.
En ik heb al een 3D-simulator staan he.
Dierentuinquote:Op zondag 16 januari 2011 13:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort echt weer naar de dierentuin met de jongens
Jaquote:
Lekkerquote:Op zondag 16 januari 2011 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hahaha want ik ga naar A'dam
abbo nemenquote:Op zondag 16 januari 2011 13:33 schreef LovelyLady het volgende:
Jammer dat dierentuinen zo schoftig duur zijn
Ja helaas welquote:Op zondag 16 januari 2011 13:33 schreef LovelyLady het volgende:
Jammer dat dierentuinen zo schoftig duur zijn
Dierentuinquote:Op zondag 16 januari 2011 13:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort echt weer naar de dierentuin met de jongens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |