ik heb liever helemaal geen sex op het werk met al die mannenquote:Op zondag 16 januari 2011 11:31 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Je hebt liever zachte, tedere seks?
Ik heb hem opgelostquote:Op zondag 16 januari 2011 11:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik zie hem... thanks.. nu zelf kijken
Nee, met mannen heb ik het ook liever niet.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb liever helemaal geen sex op het werk met al die mannen
Je had zware schoenen en hebt die uitgedaan?quote:
Nee.quote:
Zoiets.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:38 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Je had zware schoenen en hebt die uitgedaan?
Ai, Ja, geen idee welke tips ik je kan geven. NU hij bij mij helemaal vol is.quote:
Jij maakt helemaal geen sudoku, je vraagt Bos om de antwoorden.quote:
Nu kap ikquote:Op zondag 16 januari 2011 11:42 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Jij maakt helemaal geen sudoku, je vraagt Bos om de antwoorden.
Koopzondag in Rotterdam.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:43 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik heb een probleem, mijn nichtje is jarig en ik bedacht me gisteren te laat dat ik nog een cadeautje moest kopen. Waar haal ik nu nog een cadeautje weg voor een meisje wat vandaag 3 wordt?
Bijkomend probleem: het is geen koopzondag hier.
quote:Op zondag 16 januari 2011 11:43 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik heb een probleem, mijn nichtje is jarig en ik bedacht me gisteren te laat dat ik nog een cadeautje moest kopen. Waar haal ik nu nog een cadeautje weg voor een meisje wat vandaag 3 wordt?
Bijkomend probleem: het is geen koopzondag hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |