Nee, ik zit ergens in het noorden des lands, hier is momenteel nergens koopzondag.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Koopzondag in Rotterdam.Zoals elke zondag.
![]()
Oftewel, kan je niet naar een andere stad?
http://www.koopzondagen.net/quote:Op zondag 16 januari 2011 11:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, ik zit ergens in het noorden des lands, hier is momenteel nergens koopzondag.
Grotere benzinestations? Die hebben vaak ook wel iets van beren ofzo.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, ik zit ergens in het noorden des lands, hier is momenteel nergens koopzondag.
Pakken die ook in?quote:Op zondag 16 januari 2011 11:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Grotere benzinestations? Die hebben vaak ook wel iets van beren ofzo.
quote:Op zondag 16 januari 2011 11:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meld je ziek dat je morgen langs komt? of later
Moet je wel pakpapier hebben.quote:
Mijn tijd vliegt voorbijquote:Op zondag 16 januari 2011 11:52 schreef Ajacied422 het volgende:
de tijd gaat voor mijn gevoel langzaam
Wat is er dan mis mee?quote:Op zondag 16 januari 2011 11:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het komt omdat ik zo actief ben, Leren, Darten, Sudoku's maken
lion kingquote:
of in a'dam ik ga straks wel even heen denk ikquote:Op zondag 16 januari 2011 11:43 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik heb een probleem, mijn nichtje is jarig en ik bedacht me gisteren te laat dat ik nog een cadeautje moest kopen. Waar haal ik nu nog een cadeautje weg voor een meisje wat vandaag 3 wordt?
Bijkomend probleem: het is geen koopzondag hier.
hoi llquote:Op zondag 16 januari 2011 12:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
of in a'dam ik ga straks wel even heen denk ik
Wist nie dattie in Drenthe woonde he?quote:Op zondag 16 januari 2011 12:11 schreef friemelaar het volgende:
[..]
hoi ll,
dat is een beetje ver om een cadeautje te kopen vanaf drenthe denk ik
Te oudquote:
WHAT A BOUT ELEPHANTS?quote:Op zondag 16 januari 2011 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
All i wanna say that is They don't really care about us
smakelijkquote:
Jij bent eigenlijk gewoon 110% keiharde baasquote:Op zondag 16 januari 2011 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker sterrenstof aan, Straks weer Natuurkunde doorlezen, nog even droogkloten hier
Ik heb vandaag pas 4 boterhammen op, Normaal altijd 6 na tussendemiddag. Voel me niet zo kiplekkerquote:Op zondag 16 januari 2011 12:33 schreef cablegunmaster het volgende:
na 4 boterhammen nog steeds honger
quote:Op zondag 16 januari 2011 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag pas 4 boterhammen op, Normaal altijd 6 na tussendemiddag. Voel me niet zo kiplekker
Alles staat zelfs klaar om koffie te kunnen zetten voor je!quote:Op zondag 16 januari 2011 12:17 schreef MPG het volgende:
Zo. Gezwommen, band geplakt, dadelijk eten, nog wat rommelen en dan hopen dat er aan het eind van de middag nog taart over is
bij ons ook, alleen zijn wij er niet.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alles staat zelfs klaar om koffie te kunnen zetten voor je!
hmm koffiequote:Op zondag 16 januari 2011 12:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alles staat zelfs klaar om koffie te kunnen zetten voor je!
hij stoort....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |