als dit zo zou zijn, zou dit inhouden dat elke man met een stijve tampeloeris op het strand rond loopt?quote:Op zondag 16 januari 2011 06:23 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Is het mogelijk dat je als dame een man dusdanig boeit dat hij ondanks dat hij je in bikini meemaakt geen erectie krijgt?
quote:Op zondag 16 januari 2011 06:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als dit zo zou zijn, zou dit inhouden dat elke man met een stijve tampeloeris op het strand rond loopt?
Dat, aantrekkingskracht is wat anders dan geil zijn natuurlijk.quote:Op zondag 16 januari 2011 06:45 schreef wonderer het volgende:
Aantrekkingskracht vertaalt zich niet automatisch in een paal...
Krijg jij een natte doos als je dat bij een vent denkt dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 06:46 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Waarin dan wel? Als er geen move komt. Maar wel een lichaamstaal die zegt ''Ik vind je geweldig!'' a.k.a. niet weg kijkende (glanzende) ogen in gesprek met je. Intense uiting van blijheid bij je weer eens zien.
Er zullen ongetwijfeld mannen zijn die zo denken ja. Er is niet maar een manier voor mannen om te reageren...quote:Op zondag 16 januari 2011 06:51 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Als ik een mooie vent zie probeer ik totaal niet aan seks te denken. Doe ik altijd achteraf... Mannen ook zo?
Misschien ben je gewoon zijn type niet, sheesh.quote:Op zondag 16 januari 2011 06:55 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Waaraan merk je dán dat een man je aantrekkelijk vindt als hij het niet zegt en uit? Ik weet heel zeker dat ik er mag wezen. Maar hij in tegenstelling tot alle andere mannen zegt/uit het niet. Ik moet echt bij subtiele dingen stil staan zoals lichaamstaal, interesse e.d. Die vertalen zich in ''Je bent geweldig!''. Of zijn mannen niet zo complex? Uitzonderingen?
quote:Op zondag 16 januari 2011 07:02 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Lijkt me niet logisch. Misschien is hij te passief om zich te uiten. Sheesh.
Waaruit blijkt dat ik dat niet ben?quote:Op zondag 16 januari 2011 07:03 schreef Kandijfijn het volgende:
Misschien valt hij wel op intelligentie en meer ontwikkelde vrouwen.
Maar natuurlijk.quote:Op zondag 16 januari 2011 06:23 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Vrijwel alle mannen voelen zich ''aangetrokken'' tot me.
Nou ja...van vrouwen in bikini die voorbijlopen krijg ik nou niet meteen een stijve. Ook vroeger niet.quote:Op zondag 16 januari 2011 06:23 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Topicvraag is duidelijk denk ik?
Is het mogelijk dat je als dame een man dusdanig boeit dat hij ondanks dat hij je in bikini meemaakt geen erectie krijgt? Of krijgen mannen doorgaans een erectie?
Ook intellectuelen zien een lekker ding wel lopen hoorquote:Vrijwel alle mannen voelen zich ''aangetrokken'' tot me. Maar er is eentje waarmee het een ander sfeertje heeft. Hij is zeker weten geen gay. Wel een intellectuele type. Hebben die misschien meer nodig om opgewonden te raken?
Mannen zijn in de regel niet complex. Hoogstens misschien verlegen. En ja er zijn uitzonderingen, maar niet zo veel. Daarom heet dat ook uitzonderingen.quote:Op zondag 16 januari 2011 06:55 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
-knip- Of zijn mannen niet zo complex? Uitzonderingen?
Sja. Cat String Theory.quote:Op zondag 16 januari 2011 09:43 schreef DrDarwin het volgende:
Het intrigeert je blijkbaar dat meneer anders reageert dan jij verwacht, en dat is nou precies hetgene wat de mannen van de jongens scheidt.
O RLY?quote:Op zondag 16 januari 2011 06:23 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Vrijwel alle mannen voelen zich ''aangetrokken'' tot me.
Vind jij dat ook al zo'n afknapper?quote:
Ja. Arrogantie is nooit aantrekkelijk, zelfvertrouwen daarentegen wel.quote:Op zondag 16 januari 2011 09:50 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Vind jij dat ook al zo'n afknapper?
QFT.quote:Op zondag 16 januari 2011 09:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja. Arrogantie is nooit aantrekkelijk, zelfvertrouwen daarentegen wel.
Als alle mannen tot je uiterlijk zijn aangetrokken zit het probleem daar toch niet.quote:Op zondag 16 januari 2011 09:59 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Ik ben niet arrogant. Ik wil voorkomen dat ik 3 pagina's vol krijg dat het aan mijn uiterlijk ligt e.d.
Blijft het innerlijk over.quote:Op zondag 16 januari 2011 10:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als alle mannen tot je uiterlijk zijn aangetrokken zit het probleem daar toch niet.
Wie heeft nou die bikini aan, jij of hij?quote:Op zondag 16 januari 2011 06:23 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Is het mogelijk dat je als dame een man dusdanig boeit dat hij ondanks dat hij je in bikini meemaakt geen erectie krijgt?
Misschien, heel gek, is er één heterosexuele man op de hele planeet die (de gedachte alleen al!) niet op je valt?quote:Op zondag 16 januari 2011 10:09 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Die is ook oke. Hij is altijd super lief, behulpzaam en geinteresseerd. Waarom zijn mannen passief? Bang om een blauwtje te lopen? Of intrigeer ik ze misschien?
Of hij is verlegen, bang een blauwtje te lopen of gebrek aan initiatief. Of hij vindt je gewoon niks, komt dat niet in je op? Er zijn redenen genoeg te bedenken maar ik denk dat je je antwoord toch bij hem moet gaan halen.quote:Op zondag 16 januari 2011 10:09 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Die is ook oke. Hij is altijd super lief, behulpzaam en geinteresseerd. Waarom zijn mannen passief? Bang om een blauwtje te lopen? Of intrigeer ik ze misschien?
Dus één man is passief en ineens zijn 'mannen passief'?quote:Op zondag 16 januari 2011 10:09 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Waarom zijn mannen passief? Bang om een blauwtje te lopen?
En dan hier postenquote:Op zondag 16 januari 2011 10:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
ik denk dat je je antwoord toch bij hem moet gaan halen.
En wat let je om zelf de move te maken?quote:Op zondag 16 januari 2011 10:14 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Serieus, als hij me niets vond ging hij me niet aanspreken, 1001 vragen over mijn bezigheden, leven, familie en weet ik veel vragen. Ging hij niet steeds met mij willen kletsen. En vooral niet concurreren wanneer andere mannen me gingen aanspreken. En vooral niet een blije kop en grote glanzende ogen krijgen wanneer hij me ziet. Vooral niet naar andere dingen kijken in gesprek met mij.
Maar GEEN initiatief/move/niets!![]()
Je klaagt dus dat hij geen initiatief neemt maar zelf ben je te lui en denkt bij jezelf "nee dat ga ik niet doen, doet de man wel"quote:Op zondag 16 januari 2011 10:18 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Omdat ik gewend ben dat mannen doorgaans een move maken. Ik heb ondanks alle signalen het idee dat ik hallucineer ofzo.
Ik heb iets gedaan. Maar nu durf ik geen 2e stap te zettenquote:Op zondag 16 januari 2011 10:24 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Je klaagt dus dat hij geen initiatief neemt maar zelf ben je te lui en denkt bij jezelf "nee dat ga ik niet doen, doet de man wel"
Als je iets wilt bereiken kun je zelf je poot ook wel uitsteken
Nou, dan wordt het tijd om het heft in eigen handen te nemen, hier whiny lopen doen op internet heeft geen zin.quote:Op zondag 16 januari 2011 10:18 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Omdat ik gewend ben dat mannen doorgaans een move maken. Ik heb ondanks alle signalen het idee dat ik hallucineer ofzo.
Dan ben je ook wel een vreselijk dom varken als je dan in die brief geen mogelijkheid zet om contact met jou op te nemenquote:Op zondag 16 januari 2011 10:29 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Ik heb iets gedaan. Na 3 maanden lopen kletsen in de sauna, jacuzzi, stoombad, fitnessruimte. Kusjes uitgedeeld bij gelegenheden e.d. Heb ik hem een liefdesbrief geschreven, omdat ik maar niets kon uiten. Hij deed ook niets. Dus maakte ik maar een move. Gegeven, omhelsd en weggegaan. Hij was soort van een verlamd. Besefte niet wat er gebeurde. Wist niet wat hij moest zeggen en doen. Ik peerde 'm. Ja, mijn andere topic is ook omgekeerd. Ik wou even achterhalen wat iemand allemaal kan doen om mij te vinden als ik niet te googlen ben
Niet zoveel nadenken en 'voor schut staan' speelt sowieso geen rol. Als je geen actie onderneemt blijf je op fora rondhangen waar je vreemde mensen vraagt wat je moet doen.quote:Op zondag 16 januari 2011 10:36 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Maar ik heb soort van een afscheid genomen. Hoe maak ik dit goed zonder voor schut te staan? Hij heeft tot nu toe een geweldig beeld van me. Alleen dat laatste deel is een mysterie. Ik lijk wel een borderliner als ik opeens weer voor zijn neus sta.
Nee ik ben nooit verliefd geweest zeker.quote:Op zondag 16 januari 2011 10:43 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Ik durf gewoon niet meer te gaan. Jullie begrijpen het niet. Ik kom niet uit mijn woorden als ons gesprek ook maar een beetje sentimenteel wordt. Hij kijkt me dan aan met zijn grote ogen. Ik heb dat eerder meegemaakt. Ik wou hem een mini sint cadeau geven en dat op een grappige manier. Zo van: Eej, ik heb je nodig, moet naar de herenkleedkamer om bij een kluisje te komen om dit in je schoen te doen, moest van sint. Kreeg ik hem weer met van die grote ogen: Je wou me iets vragen. Ik: Uuuh uuuh nou ja... laat ook maar.. uuuh stotter/beef/tril. Etc.
Aub, iemand moet zeggen dat die me begrijpt!
Ik kan overal over praten met hem. Maar wanneer het hierop komt, gaat alles op slot bij mij :S
Ik KAN gewoon niet gaan.
Nou als ik een meisje zo fysiek aangedaan zien worden zou ik dat juist aantrekkelijk vinden. Verliefdheid gaat niet snel over en je zei ergens dat jullie over de twintig zijn dus hij is denk ik wel verstandig genoeg om te weten dat vrouwen behoorlijk labiel kunnen zijn.quote:Op zondag 16 januari 2011 10:49 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Ik voel me zoooooo idioot tegenover hem zodra ik last heb van die zenuwen en alles. Komt zo labiel over :S
Als ik hem een paar weken niet zie, gaat dit gevoel dan over? En stel het is wederzijds, gaat het dan bij hem snel over?
A ha! Dat is het! TS is verliefd en verlegenquote:Op zondag 16 januari 2011 10:43 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Ik durf gewoon niet meer te gaan. -knip-
. Ik: Uuuh uuuh nou ja... laat ook maar.. uuuh stotter/beef/tril. Etc.
Aub, iemand moet zeggen dat die me begrijpt!
Ik kan overal over praten met hem. Maar wanneer het hierop komt, gaat alles op slot bij mij :S
Ik KAN gewoon niet gaan.
Die kans zit er dik in. Even flink zijn en door de zure appel heen bijten.quote:Op zondag 16 januari 2011 10:54 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Hey,
Kan het echt niet zo zijn dat hij me op een manier toch vindt, als hij ook verliefd is? Ik schijt em in me broek. Niet normaal gewoon.
Of als je me zegt dat ik over een maand of 2 moet gaan. Dan durf ik wel. Is hij me dan vergeten?
Je kan je ook afvragen of je wel een relatie wil met een botte lul die niet reageert op je brief.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:20 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Ik heb al mijn gevoelens en gedachten over hem op papier gezet en gegeven. Daarna weggegaan. Nu durf ik niet meer terug om zijn reactie te meemaken.
Zo kun je het ook bekijken.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:24 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Je kan je ook afvragen of je wel een relatie wil met een botte lul die niet reageert op je brief.
Geef haar nou geen valse hoop. Hij had vast die arrogantie van haar al door en is afgehaakt.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:12 schreef Peter het volgende:
Wie weet ligt er een brief voor je in je kluisje... Of bij de receptie..
Of wilde hij niet gelijk met je in bed duiken omdat hij je juist daarvoor te leuk vindt..
Lolquote:Op maandag 17 januari 2011 20:48 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Geen idee wanneer de volgende keer komt. Maar ik durf te wedden dat hij het gaat vragen. Anders is hij een loser.
Jezus, dus je gaat nu een paar dagen de hele dag binnen zitten? Werk je niet ofzo?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:44 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Jullie geloven het misschien niet, maar alles zit tegen nu. Ik ben mijn tas met portemonnee en alles verloren. Dus ook mijn huissleutels. Vraag niet hoe ik binnen komMaar ik kan er niet weer makkelijk in en uit. Dus een paar dagen geen spanning in mijn leven. Over het lot gesproken... Dan mist hij me maar nog een weekje
Kan ik tot die tijd bijkomen ofzo.
quote:Op zondag 16 januari 2011 06:45 schreef wonderer het volgende:
Aantrekkingskracht vertaalt zich niet automatisch in een paal...
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:48 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Geen idee wanneer de volgende keer komt. Maar ik durf te wedden dat hij het gaat vragen. Anders is hij een loser.
Aandachtshoer!quote:Op zondag 16 januari 2011 06:23 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Is het mogelijk dat je als dame een man dusdanig boeit dat hij ondanks dat hij je in bikini meemaakt geen erectie krijgt? Of krijgen mannen doorgaans een erectie?
Vrijwel alle mannen voelen zich ''aangetrokken'' tot me. Maar er is eentje waarmee het een ander sfeertje heeft. Hij is zeker weten geen gay. Wel een intellectuele type. Hebben die misschien meer nodig om opgewonden te raken?
Ik ga nou niet de slet uithangen om het te testen. Ik vroeg me gewoon af...
Meid zoek professionele hulp je hebt behoorlijke issues....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:09 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Oke, ik heb nu wel een idee over hoe een paal werkt. Het leidt dus niet zomaar een eigen leven, maar vraagt eerst toestemming
Toestemming vragen aan een paal?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:09 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Oke, ik heb nu wel een idee over hoe een paal werkt. Het leidt dus niet zomaar een eigen leven, maar vraagt eerst toestemming
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 03:18 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Over stijve e.d. gesproken. Mijn exen hadden altijd een stijve met mij in hun buurt (zelfs met kleren aan en ook al hadden we geen lichamelijk contact).
quote:Op zondag 16 januari 2011 12:32 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Mee eens. Als iemand waar ik verliefd op zou zijn zoiets zou doen zou ik het een behoorlijke creep vinden.
En wat ga je hem vertellen als hij je 'gevonden'heeft??
Omdat jij de feiten verdraait net was het nog altijd, nu is het regelmatig. Wat als je zoals jij nu hier met deze feiten doet dit ook in je hoofd hebt gedaan met de signalen die jij denkt op te vangen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:57 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Met altijd bedoelde ik eerder regelmatig... Waarom nemen jullie het precies zo over?
En ja... daarom blijf ik ook uit zijn buurt. Ik wil eerst herstellen. Daarna kunnen we een stap verder gaan. Maar dat duurt nog wel even.
Kijk dat klinkt meteen heel anders. Als je nu eens je verhaal overdoet met niet overdreven en verdraaide feiten krijg je dus misschien ook serieuzere reacties terug. Nu neemt je niemand serieus omdat je alles zo opblaast.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:12 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Je hebt gelijk. Het is regelmatig. Bijvoorbeeld tijdens het zoenen in het park en lichte aanrakingen in publiek of gewoon sexy geflirt zonder aanrakingen. Ja, dat windt, regelmatig op. Publiek of niet.
Goed zo.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:30 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
LogischIk zal er voortaan rekening mee houden. Ik probeer nu uit te vissen aan welke posten ik iets heb.
Ik zou niet weten waar je van moet herstellen. Als je hem weer ziet word je weer hyper en moet je weer afstand nemen, herstellen, etc... Mag je nog een keer afstand gaan nemen. Schiet niet echt op lijkt me. Grijp gewoon nu je kansquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:57 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Met altijd bedoelde ik eerder regelmatig... Waarom nemen jullie het precies zo over?
En ja... daarom blijf ik ook uit zijn buurt. Ik wil eerst herstellen. Daarna kunnen we een stap verder gaan. Maar dat duurt nog wel even.
Niet doen. Kost alleen maar tijd. Je gaat je er niet zekerder van voelen. Je blijft toch wel zenuwachtig voor het moment dat je die jongen spreekt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:30 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
LogischIk zal er voortaan rekening mee houden. Ik probeer nu uit te vissen aan welke posten ik iets heb.
Wat is dat nou weer?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:33 schreef Sachertorte het volgende:
je kunt het ook positief benaderen: hij krijgt in ieder geval geen angsterectie van je!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar slaat dit nou op, jouw kutje sopt toch ook niet direct als je een kerel ziet hoe jij het geil vind.quote:Op zondag 16 januari 2011 06:44 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Ik ben boven de 20 hoor.
Ik vroeg het me gewoon af.
Degene die het goed onder controle houden; hoe zijn ze dan immuun tegen aantrekkingskracht? Voelen ze helemaal niets?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |