abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91401672
Ik heb iets gedaan. Na 3 maanden lopen kletsen in de sauna, jacuzzi, stoombad, fitnessruimte. Kusjes uitgedeeld bij gelegenheden e.d. Heb ik hem een liefdesbrief geschreven, omdat ik maar niets kon uiten. Hij deed ook niets. Dus maakte ik maar een move. Gegeven, omhelsd en weggegaan. Hij was soort van een verlamd. Besefte niet wat er gebeurde. Wist niet wat hij moest zeggen en doen. Ik peerde 'm. Ja, mijn andere topic is ook omgekeerd. Ik wou even achterhalen wat iemand allemaal kan doen om mij te vinden als ik niet te googlen ben :')
  zondag 16 januari 2011 @ 10:31:42 #52
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_91401700
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 10:29 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Ik heb iets gedaan. Na 3 maanden lopen kletsen in de sauna, jacuzzi, stoombad, fitnessruimte. Kusjes uitgedeeld bij gelegenheden e.d. Heb ik hem een liefdesbrief geschreven, omdat ik maar niets kon uiten. Hij deed ook niets. Dus maakte ik maar een move. Gegeven, omhelsd en weggegaan. Hij was soort van een verlamd. Besefte niet wat er gebeurde. Wist niet wat hij moest zeggen en doen. Ik peerde 'm. Ja, mijn andere topic is ook omgekeerd. Ik wou even achterhalen wat iemand allemaal kan doen om mij te vinden als ik niet te googlen ben :')
Dan ben je ook wel een vreselijk dom varken als je dan in die brief geen mogelijkheid zet om contact met jou op te nemen :')
En dan hier gaan huilen dat'ie het niet kan/doet?
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_91401715
Ik ben bang dat hij me afwijst! Ik heb zoiets van als hij me leuk vindt, doet hij moeite om me te vinden. Maar nu vraag ik me af of het wel mogelijk is. Mogelijk is het altijd, maar het zal even duren.
  zondag 16 januari 2011 @ 10:34:04 #54
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_91401723
Je geeft vrouwen op deze manier wel een hele slechte naam :')
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zondag 16 januari 2011 @ 10:34:20 #55
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_91401728
Doe niet zo kinderachtig en moeilijk en stap gewoon op hem af. Zelfkweller.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_91401776
Maar ik heb soort van een afscheid genomen. Hoe maak ik dit goed zonder voor schut te staan? Hij heeft tot nu toe een geweldig beeld van me. Alleen dat laatste deel is een mysterie. Ik lijk wel een borderliner als ik opeens weer voor zijn neus sta.
  zondag 16 januari 2011 @ 10:37:51 #57
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_91401797
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 10:36 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Maar ik heb soort van een afscheid genomen. Hoe maak ik dit goed zonder voor schut te staan? Hij heeft tot nu toe een geweldig beeld van me. Alleen dat laatste deel is een mysterie. Ik lijk wel een borderliner als ik opeens weer voor zijn neus sta.
Niet zoveel nadenken en 'voor schut staan' speelt sowieso geen rol. Als je geen actie onderneemt blijf je op fora rondhangen waar je vreemde mensen vraagt wat je moet doen.
pi_91401812
Alsof alle mannen een harde L krijgen bij het zien van een dame in bikini? Dat dus?

En voor de rest van je verhaal: spreek hem aan met wat hij vond van je brief. Meer initiatief tonen in plaats van het prinsesje uit te hangen. (want dat laatste, ben je toch niet).
pi_91401902
Ik durf gewoon niet meer te gaan. Jullie begrijpen het niet. Ik kom niet uit mijn woorden als ons gesprek ook maar een beetje sentimenteel wordt. Hij kijkt me dan aan met zijn grote ogen. Ik heb dat eerder meegemaakt. Ik wou hem een mini sint cadeau geven en dat op een grappige manier. Zo van: Eej, ik heb je nodig, moet naar de herenkleedkamer om bij een kluisje te komen om dit in je schoen te doen, moest van sint. Kreeg ik hem weer met van die grote ogen: Je wou me iets vragen :D. Ik: Uuuh uuuh nou ja... laat ook maar.. uuuh stotter/beef/tril. Etc.

Aub, iemand moet zeggen dat die me begrijpt!

Ik kan overal over praten met hem. Maar wanneer het hierop komt, gaat alles op slot bij mij :S

Ik KAN gewoon niet gaan.
  zondag 16 januari 2011 @ 10:47:27 #60
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_91401997
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 10:43 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Ik durf gewoon niet meer te gaan. Jullie begrijpen het niet. Ik kom niet uit mijn woorden als ons gesprek ook maar een beetje sentimenteel wordt. Hij kijkt me dan aan met zijn grote ogen. Ik heb dat eerder meegemaakt. Ik wou hem een mini sint cadeau geven en dat op een grappige manier. Zo van: Eej, ik heb je nodig, moet naar de herenkleedkamer om bij een kluisje te komen om dit in je schoen te doen, moest van sint. Kreeg ik hem weer met van die grote ogen: Je wou me iets vragen :D. Ik: Uuuh uuuh nou ja... laat ook maar.. uuuh stotter/beef/tril. Etc.

Ik kan overal over praten met hem. Maar wanneer het hierop komt, gaat alles op slot bij mij :S

Ik KAN gewoon niet gaan.
Nee ik ben nooit verliefd geweest zeker. :')

Ik herken en begrijp alles juist wel maar ik begrijp ook dat het waardeloos is om steeds maar niks te doen "omdat je niet durft". Je angsten zijn er om overwonnen te worden, soms moet je er gewoon doorheen.
pi_91402054
Ik voel me zoooooo idioot tegenover hem zodra ik last heb van die zenuwen en alles. Komt zo labiel over :S

Als ik hem een paar weken niet zie, gaat dit gevoel dan over? En stel het is wederzijds, gaat het dan bij hem snel over?
  zondag 16 januari 2011 @ 10:52:16 #62
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_91402096
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 10:49 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Ik voel me zoooooo idioot tegenover hem zodra ik last heb van die zenuwen en alles. Komt zo labiel over :S

Als ik hem een paar weken niet zie, gaat dit gevoel dan over? En stel het is wederzijds, gaat het dan bij hem snel over?
Nou als ik een meisje zo fysiek aangedaan zien worden zou ik dat juist aantrekkelijk vinden. Verliefdheid gaat niet snel over en je zei ergens dat jullie over de twintig zijn dus hij is denk ik wel verstandig genoeg om te weten dat vrouwen behoorlijk labiel kunnen zijn.

Als je echt zo verliefd bent is het juist zonde om het voorbij te laten gaan of het weg te stoppen.

Ik krijg bijna het gevoel dat ik beter tegen de bomen in het bos kan gaan lullen. :')
pi_91402144
Hey,

Kan het echt niet zo zijn dat hij me op een manier toch vindt, als hij ook verliefd is? Ik schijt em in me broek. Niet normaal gewoon.

Of als je me zegt dat ik over een maand of 2 moet gaan. Dan durf ik wel. Is hij me dan vergeten?
  zondag 16 januari 2011 @ 10:59:52 #64
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_91402285
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 10:43 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Ik durf gewoon niet meer te gaan. -knip-
:D. Ik: Uuuh uuuh nou ja... laat ook maar.. uuuh stotter/beef/tril. Etc.

Ik KAN gewoon niet gaan.
A ha! Dat is het! TS is verliefd en verlegen :D _O-

Maak gewoon je move, vraag of hij je leuk vind :)
  zondag 16 januari 2011 @ 11:02:54 #65
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_91402353
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 10:54 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Hey,

Kan het echt niet zo zijn dat hij me op een manier toch vindt, als hij ook verliefd is? Ik schijt em in me broek. Niet normaal gewoon.

Of als je me zegt dat ik over een maand of 2 moet gaan. Dan durf ik wel. Is hij me dan vergeten?
Die kans zit er dik in. Even flink zijn en door de zure appel heen bijten.
pi_91402432
Ik ben super verliefd ja. Maar doorgaans niet verlegen. Wel bij hem! Alleen als ik formeel blijf kan ik goed lullen. Dan stuur ik het gesprek bijv. Maar andersom... Kijkt hij me aan... Ik naar de grond. Kutzooi gewoon. Ook nadat ik die sint cadeau gaf en wegrende riep hij me terug om kusjes te geven op mijn wangen. Ik trilde en beefde en bleef naar beneden kijken. Zooooo vervelend gewoon! Hij vond het maar schattig.
  zondag 16 januari 2011 @ 11:17:57 #67
14320 TR08
pi_91402701
Praat gewoon met hem, geef toe wat je voelt, vraag of hij iets met je wil ;)
pi_91402744
Ik heb al mijn gevoelens en gedachten over hem op papier gezet en gegeven. Daarna weggegaan. Nu durf ik niet meer terug om zijn reactie te meemaken.
pi_91402835
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 11:20 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Ik heb al mijn gevoelens en gedachten over hem op papier gezet en gegeven. Daarna weggegaan. Nu durf ik niet meer terug om zijn reactie te meemaken.
Je kan je ook afvragen of je wel een relatie wil met een botte lul die niet reageert op je brief.
  zondag 16 januari 2011 @ 11:25:00 #70
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_91402853
quote:
14s.gif Op zondag 16 januari 2011 11:24 schreef devl1nsect het volgende:

[..]

Je kan je ook afvragen of je wel een relatie wil met een botte lul die niet reageert op je brief.
Zo kun je het ook bekijken.
pi_91403135
Ja man!

Ik wil zijn met een man die met mijn brieven naar de receptie gaat en hen lief aankijkt of zij mij ZIJN brief willen geven waarin hij ZIJN kant van het verhaal heeft geschreven mét verzoek of ik hem wil bellen ofzo!

Nou ben ik nog niet naar de sportschool geweest en weet ik niet of hij zoiets heeft achtergelaten. Maar als hij mijn type zou zijn, moet hij wel zo creatief zijn. Iemand die het in het begin niet doet, zal het nooit doen.
  zondag 16 januari 2011 @ 11:37:56 #72
14320 TR08
pi_91403142
Laat haar een beetje, ze is gewoon retezenuwachtig.

Doe wat ik zei: Praat met hem. De brief heeft hij, dus praten moet je nu toch ;)
  zondag 16 januari 2011 @ 12:49:32 #73
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_91405477
OMFG TS je bent een dikke faalhaas en stelt je behoorlijk aan. Als ik in die situatie zat en een meisje wat ik leuk vind deed zo moeilijk had je al na 1 week een probleem omdat ik de interesse zou zijn verloren door je belachelijk gedoe... :r

En dan nog denken dat een vent een paal in zijn broek moet krijgen van een vrouw in bikini... en zelf denken dat je dan niet retarded bent.... :|W
Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE
pi_91418152
Wie weet ligt er een brief voor je in je kluisje... Of bij de receptie..

Of wilde hij niet gelijk met je in bed duiken omdat hij je juist daarvoor te leuk vindt..
dag
  † In Memoriam † zondag 16 januari 2011 @ 17:17:13 #75
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_91418387
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 17:12 schreef Peter het volgende:
Wie weet ligt er een brief voor je in je kluisje... Of bij de receptie..

Of wilde hij niet gelijk met je in bed duiken omdat hij je juist daarvoor te leuk vindt..
Geef haar nou geen valse hoop. Hij had vast die arrogantie van haar al door en is afgehaakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')