Toestemming vragen aan een paal?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:09 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Oke, ik heb nu wel een idee over hoe een paal werkt. Het leidt dus niet zomaar een eigen leven, maar vraagt eerst toestemming
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 03:18 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Over stijve e.d. gesproken. Mijn exen hadden altijd een stijve met mij in hun buurt (zelfs met kleren aan en ook al hadden we geen lichamelijk contact).
quote:Op zondag 16 januari 2011 12:32 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Mee eens. Als iemand waar ik verliefd op zou zijn zoiets zou doen zou ik het een behoorlijke creep vinden.
En wat ga je hem vertellen als hij je 'gevonden'heeft??
Omdat jij de feiten verdraait net was het nog altijd, nu is het regelmatig. Wat als je zoals jij nu hier met deze feiten doet dit ook in je hoofd hebt gedaan met de signalen die jij denkt op te vangen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:57 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Met altijd bedoelde ik eerder regelmatig... Waarom nemen jullie het precies zo over?
En ja... daarom blijf ik ook uit zijn buurt. Ik wil eerst herstellen. Daarna kunnen we een stap verder gaan. Maar dat duurt nog wel even.
Kijk dat klinkt meteen heel anders. Als je nu eens je verhaal overdoet met niet overdreven en verdraaide feiten krijg je dus misschien ook serieuzere reacties terug. Nu neemt je niemand serieus omdat je alles zo opblaast.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:12 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Je hebt gelijk. Het is regelmatig. Bijvoorbeeld tijdens het zoenen in het park en lichte aanrakingen in publiek of gewoon sexy geflirt zonder aanrakingen. Ja, dat windt, regelmatig op. Publiek of niet.
Goed zo.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:30 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
LogischIk zal er voortaan rekening mee houden. Ik probeer nu uit te vissen aan welke posten ik iets heb.
Ik zou niet weten waar je van moet herstellen. Als je hem weer ziet word je weer hyper en moet je weer afstand nemen, herstellen, etc... Mag je nog een keer afstand gaan nemen. Schiet niet echt op lijkt me. Grijp gewoon nu je kansquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:57 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Met altijd bedoelde ik eerder regelmatig... Waarom nemen jullie het precies zo over?
En ja... daarom blijf ik ook uit zijn buurt. Ik wil eerst herstellen. Daarna kunnen we een stap verder gaan. Maar dat duurt nog wel even.
Niet doen. Kost alleen maar tijd. Je gaat je er niet zekerder van voelen. Je blijft toch wel zenuwachtig voor het moment dat je die jongen spreekt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:30 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
LogischIk zal er voortaan rekening mee houden. Ik probeer nu uit te vissen aan welke posten ik iets heb.
Wat is dat nou weer?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:33 schreef Sachertorte het volgende:
je kunt het ook positief benaderen: hij krijgt in ieder geval geen angsterectie van je!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |