ff quoten, je past je posts doorlopend aan 13.gifquote:Op zondag 16 januari 2011 10:23 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Ik kreeg een liefdesovertuiging per brief. Daarna een knuffel en *whoops*. Ik had natuurlijk niet door wat er aan de hand was, wou ik iets doen of zeggen.
Even bewaren voor het nageslacht.quote:Op zondag 16 januari 2011 10:31 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Okeeeeeeee. Ik ben zelf diegene die spoorloos is en gevonden moet worden na een liefdesovertuiging per brief, knuffel en ''afscheid''. Ik wou even inschatten hoe groot de kans is dat hij me vindt. Ik probeer zo zijn interesse te peilen, zonder dat ik kan worden afgewezen. Best kansloos ik weet. Ben gewoon bang
Wat leef je toch in een wereld vol problemen.quote:Op zondag 16 januari 2011 10:31 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Okeeeeeeee. Ik ben zelf diegene die spoorloos is en gevonden moet worden na een liefdesovertuiging per brief, knuffel en ''afscheid''. Ik wou even inschatten hoe groot de kans is dat hij me vindt. Ik probeer zo zijn interesse te peilen, zonder dat ik kan worden afgewezen. Best kansloos ik weet. Ben gewoon bang
Reden genoeg om er iets mee te doen. Als je echt zo verliefd bent sla je jezelf alleen maar voor je kop nu je je kansen niet grijpt, misschien is het al snel te laat.quote:Op zondag 16 januari 2011 10:38 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Ik heb geen problemen. Ben bang voor een afwijzing. Ben nog nooit zo verliefd geweest op iemand
tsjonge jonge, maar liefst een hele week!quote:
ok, als ik die vent was, zou ik nu gewoon bang worden van je. Dit is freakyquote:Op zondag 16 januari 2011 10:31 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
ehhh, best, maar dan dit soort freaky dingen doen is wel bizar hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 11:08 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Ik heb inderdaad een GROTE probleem: Ik ben verliefd, sukkel!
hahaaaaaaaaaaa TS is schizofreenquote:Op zondag 16 januari 2011 10:31 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
quote:
Bedankt je hebt mijn saaie dag vol studeren weer een leukere twist gegeven.quote:Op zondag 16 januari 2011 10:31 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Mee eens. Als iemand waar ik verliefd op zou zijn zoiets zou doen zou ik het een behoorlijke creep vinden.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
ehhh, best, maar dan dit soort freaky dingen doen is wel bizar hoor
Daar heeft verliefd zijn niet zo veel mee te maken, dit vind ik zelf gewoon twisted, sorry.
Snap dat je onzeker enz bla bla bent enzo, zou ik ook hebben. Maar iemand op deze best wel extreme manier testen/uitlokken? Dat is gewoon weird imo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |