Het is iig wel een fucking grote faal dat je geen contactgegevens op die brief hebt achter gelaten.

.
Hoop voor je dat hij je leuk vind en het wat wordt, maar als hij zelf geen actie onderneemt alstie je ziet moet je wel zelf vragen wat hij over die brief te zeggen heeft he!
Maar ik hoop dat je iig nu wel weet dat de meeste jongens/mannen hun lul wel onder controle hebben zolang ze niet te erg opgegeild worden. Soms kan je hem niet houden maar das meestal in een situatie waar je het ook wel wilt laten merken.
Tenzij je nog 12-14 of zo bent en je echt overal op de meest ongemakkelijke en vaak nog eens niet eens seksueel opwindende plekken een stijve kan krijgen. In die periode is je jongeheer erg moeilijk te temmen.

. Maar ik neem aan dat je geen 12-14-jarigen date dus dan zou je wel moeten weten dat niet elke vent, ook niet elke vent die
wel geïnteresseerd is in jou, een stijve schlong krijgt door je enkel in bikini te zien.

. Of je hebt een verdraaid beeld over mannen en hun geilheid of je hebt echt arrogantie over de seksuele impact van je eigen lichaam...
Weet niet of je bewust bent van hoe je over komt maar als je echt zo denkt en je uit irl dan zou ik je aanraden om wat bescheidener te worden en zelfvertrouwen hebben i.p.v. arrogantie. Het een is namelijk aantrekkelijk en het ander is nogal een afknapper voor veel mensen(Om om te gaan met iemand in het algemeen al, zeker als relatie-materiaal.