Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Dat idd, en SBS heeft de Bus uitgezonden destijds helemaal vergetenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:59 schreef D. het volgende:
[SCOOP] SBS6 variant op BB heet The Secret Story, in 2011 op TV
Thanks !!!!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:59 schreef D. het volgende:
@ Sym
[SCOOP] SBS6 variant op BB heet The Secret Story, in 2011 op TV
De bus was een rampquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat idd, en SBS heeft de Bus uitgezonden destijds helemaal vergeten
Zal dus wel goedkomen
oh dat valt meequote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het was een 3 gangenmenu voor 25 euro
alleen had ik een koffie ipv toetje
Vast welquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat idd, en SBS heeft de Bus uitgezonden destijds helemaal vergeten
Zal dus wel goedkomen
Ik volgde het alleen op TV, had nog geen Internet maar het trok me niet echt iddquote:
Niet al het eten is 'gezond'quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
Het is toch altijd positief om te eten?
Anders ga je dood.. en dat is niet zo leuk
Lekkuhrquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:01 schreef Stuart het volgende:
Ik had dus Chicken Chilli Men (dat is met noodles)
[ afbeelding ]
Dat ziet er lekker uitquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:01 schreef Stuart het volgende:
Ik had dus Chicken Chilli Men (dat is met noodles)
[ afbeelding ]
Ik woon niet in Utrecht maar wil er wel eens graag naar toe gaan hoorquote:
Heej sugarplumsnoetjequote:
Jobquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hoe heette die klojo ook alweer van die single?
Job?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik somsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik woon niet in Utrecht maar wil er wel eens graag naar toe gaan hoor
Ik neem jullie altijd mee in mijn hartquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Dat je ons daarvoor zomaar achterlaat
Jopquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jij bent de zeequote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
O ja, ik was het even kwijt..
Jij bent de zon![]()
Screenshot?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:05 schreef Stuart het volgende:
Ik heb MSN 2011 geinstalleerd en krijg net een melding hier van illegale actie gedetecteerd
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:05 schreef Stuart het volgende:
Betere link naar mijn eten trouwens:
http://www.wagamama.com/food/item/chilli+men+chicken+%7C+ebi/3060
Ow, nou, ja, vooruit, maar daar hadden wij natuurlijk niets aanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik neem jullie altijd mee in mijn hart
Dankje. Dan zal ik de OP even aanpassenquote:
Niet?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, nou, ja, vooruit, maar daar hadden wij natuurlijk niets aan
ik jou ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja whatever jongequote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
En ik was nog later
Maar ik scheef Jop dan weer wel goed
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Te laatquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dankje. Dan zal ik de OP even aanpassen
Ik wilde bijna vragen waar je dan in wil, maar laat ik dat maar niet doenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Niet echt nee, het was toch niet hetzelfde
Computers zijn en blijven vreemd somsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Te laat
Er kwam een kleine melding te staan en ik werd uitgelogd. Heel vreemd
Ja, snap er ook niets van somsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Computers zijn en blijven vreemd soms
Laat het je smakenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:08 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 zit overigens aan een heerlijk kopje muntthee
Je wordt vannacht uit je bed gelichtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:09 schreef Stuart het volgende:
Er stond ook in die melding: je IP adres wordt opgeslagen
Alsof ik iets vreselijks heb gedaan
Dat klinkt een beetje spyware achtigquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:09 schreef Stuart het volgende:
Er stond ook in die melding: je IP adres wordt opgeslagen
Alsof ik iets vreselijks heb gedaan
Weet het ook niet. Duurde al vreemd lang om MSN 2011 te installeren. Hoop niet dat het verder van invloed is hier op fok!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje spyware achtig
Maargoed ik draai geen MSN, alleen de oude messenger van XP zelf
Misschien moet je even bij het digitale keuvelhoekje raad vragenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Weet het ook niet. Duurde al vreemd lang om MSN 2011 te installeren. Hoop niet dat het verder van invloed is hier op fok!
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wilde bijna vragen waar je dan in wil, maar laat ik dat maar niet doen
Jij deed toch niet aan msn?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:12 schreef Stuart het volgende:
En nu verveel ik me en NIEMAND op MSN is online. En dat na 5 jaar
Zal wel meevallen denk ikquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Weet het ook niet. Duurde al vreemd lang om MSN 2011 te installeren. Hoop niet dat het verder van invloed is hier op fok!
Hij is toch weeer begonnenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij deed toch niet aan msn?
Ik heb me bedacht om te kijken of ik het misschien toch weer leuk vindquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij deed toch niet aan msn?
Wil je mij hebben?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb me bedacht om te kijken of ik het misschien toch weer leuk vind
Geloof me, binnen 1 dag ben je alweer weggesodemieterd daar, Facebook, Twitter, Hyves ruleertquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op FOK! heb je er iig niet zoveel aan sinds er DM isquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Komt omdat we moe zijn.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:13 schreef Stuart het volgende:
En niemand reageert op mijn foto op FB die er al 52 minuten op staat
Overloperquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier stond het 5 jaar uit. Vandaag is het nodigquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:14 schreef Symphonic het volgende:
Ik zet MSN alleen aan als het echt nodig is
DMquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Op FOK! heb je er iig niet zoveel aan sinds er DM is
Same here, gebruik het eigenlijk alleen om mijn saldo te controleren via de bank, verder nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:14 schreef Symphonic het volgende:
DM is niet zo snelquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Op FOK! heb je er iig niet zoveel aan sinds er DM is
Het werkt 2% van de tijd, je kunt niet zien wie je het berichtje stuurt, dus dat gaat ook wel eens misquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:16 schreef TheFamousMan het volgende:
Eindelijk een condoom voor het enige echte gevoel.
I'm waitingquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het werkt 2% van de tijd, je kunt niet zien wie je het berichtje stuurt, dus dat gaat ook wel eens misen als je scherm vol is doet ie het niet meer
Nou, hup dan. Mijn voor en achternaam zonder mijn middle naam aan elkaar @hotmail.comquote:
Ik gebruik het ook zelden maar soms kan het weleens van pas komen als je even snel en direct (vandaar de D van DM) iets wilt zeggen tegen iemand zonder MSN te hoeven gebruiken of eerst naar de PM box te moetenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het werkt 2% van de tijd, je kunt niet zien wie je het berichtje stuurt, dus dat gaat ook wel eens misen als je scherm vol is doet ie het niet meer
Hij gaatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
offline zegtiequote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, hup dan. Mijn voor en achternaam zonder mijn middle naam aan elkaar @hotmail.com
en vooral is het erg TRAAGquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ooh, dat is gelogen. Ik zal het even aanpassenquote:
Echt? Ik stuur je even een testbericht ok?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
en vooral is het erg TRAAG![]()
Je bericht komt vaak een half uur later pas aan.. Lekker direct![]()
Keejquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Echt? Ik stuur je even een testbericht ok?
De tijd waarop jij postequote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooh, dat is gelogen. Ik zal het even aanpassen
Will doquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De tijd waarop jij poste![]()
En: mijn msn is mijn hotmail..voeg mij eens toe?
Ik ben ook om 22.22 geregistreerd trouwensquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De tijd waarop jij poste![]()
En: mijn msn is mijn hotmail..voeg mij eens toe?
Leuke tijd, ook om 22 seconden?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben ook om 22.22 geregistreerd trouwens
Ok, reeds binnen 5 minuten al ontvangenquote:
Vrij snel zie reactiequote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, reeds binnen 5 minuten al ontvangen![]()
Ben benieuwd wanneer jij mijn antwoord kijgt...
Evun Lezun.quote:
Dan zit er toch een paar minuten tussen vreemdgenoeg, als ik mijzelf DM komt ie direct aanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
NU zie ik mijn mijn bericht aan jou in beeld BONG4002
Jouw reactie heb ik nog niet in beeld
Thanksquote:
Ik heb dat tot nu toe ELKE keer gehad.. Niet minuten ertussen voor het in beeld komt maar half uur of meer.. Zie je antwoord nog steeds niet..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan zit er toch een paar minuten tussen vreemdgenoeg, als ik mijzelf DM komt ie direct aan
Ga dat binnenkort even melden in Feedback
Waar zat die denker trouwens aan te denken?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Thanks
Het begint nu echt ergens op te lijken gelukkig
Hoe de gordijnrails beter kunnen hangenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar zat die denker trouwens aan te denken?
Vreemd hoor, misschien heeft het dan toch met je browser/windows/ubuntu of wat dan ook te maken, zal straks ff kijken of ik iemand anders hier een DM kan sturen, kijken of het direct aankomtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb dat tot nu toe ELKE keer gehad.. Niet minuten ertussen voor het in beeld komt maar half uur of meer.. Zie je antwoord nog steeds niet..![]()
Ik kreeg dus dus het bericht wat ik aan jou verzond in beeld toen je mij jouw antwoord al gestuurd had.. Dat antwoord dat ik nog niet heb dus..
Haha,quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Hoe de gordijnrails beter kunnen hangen
Het is mijn vader trouwens
Ze hangen nu met een wazig balkje aan het scheve plafondquote:
22:32 in beeld gekregen, EINDELIJK... Hoewel het wel eens langer heeft geduurd moet ik zeggen...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vreemd hoor, misschien heeft het dan toch met je browser/windows/ubuntu of wat dan ook te maken, zal straks ff kijken of ik iemand anders hier een DM kan sturen, kijken of het direct aankomt
Dat is inderdaad beter, Wij hebben vouwgordijnenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Ze hangen nu met een wazig balkje aan het scheve plafond
Nu hangen we hem aan een van de rachels van de gipswandjes, dan is het lekker stevig en het ondersteunt het plafond ook nog een beetje extra, zodat dat wat rechter zit
Ik zag je bericht net, heb al geantwoord maar weet dus niet of het aan jouw ligt of aan de DM in het algemeenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
22:32 in beeld gekregen, EINDELIJK... Hoewel het wel eens langer heeft geduurd moet ik zeggen...
Anyway: pm gaat sneller
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:34 schreef Stuart het volgende:
Ik heb even een intellectueel gesprek op MSN
Daar heb ik geen verstand van hoor!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vreemd hoor, misschien heeft het dan toch met je browser/windows/ubuntu of wat dan ook te maken, zal straks ff kijken of ik iemand anders hier een DM kan sturen, kijken of het direct aankomt
Met wie?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:34 schreef Stuart het volgende:
Ik heb even een intellectueel gesprek op MSN
Graag gedaanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar heb ik geen verstand van hoor!
Fijn dat je het wil testen!
Dan is er nog ONZ radioquote:
Dat kan ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad beter, Wij hebben vouwgordijnen
Truste lovelyquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga mijn bed op zoekenslaap lekker allemaal
Welterustenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
Probeer de slaapkamerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
Jij zou ook msn moeten hebbenquote:
Slaap lekker snoezepoezelquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ik doe nooit mee met 'de meute'quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij zou ook msn moeten hebben
en overal kan nog OF -je, OF -sje OF -tje achterquote:
Twitter wel, hyves nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook, en ook hyves, twitter en al die andere dingen.
Trustenquote:
Ik heb helemaal geen profiel of wat dan ook, alleen maar wat fora's en FOK! zelf natuurlijkquote:
Ik dat ook allebeiquote:
ik ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:14 schreef Symphonic het volgende:
Ik alleen FBquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik dat ook allebei![]()
En LinkedIn
ik nergensquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook, en ook hyves, twitter en al die andere dingen.
Ik gebruik geen van alle meer echt op dit moment. Maar soms heb ik van die momenten dat ik twitter wel tof vind. Hyves is gewoon al oud, maar heb geen reden om het profiel te verwijderen ofzo.quote:
Neuhquote:
Dat heb ik dan weer niet, maar ja, ook geen carrièrequote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik dat ook allebei![]()
En LinkedIn
PM me je nummer dan maar evenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Neuh
Ik ben van mening dat met IRL, telefoon, mail en via diverse fora voldoende bereikbaar ben
Ik wel, honderdduizend doorstuurmailtjes van 'ohmijngod,billgatesgeefteenmiljardweg'quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik gebruik geen van alle meer echt op dit moment. Maar soms heb ik van die momenten dat ik twitter wel tof vind. Hyves is gewoon al oud, maar heb geen reden om het profiel te verwijderen ofzo.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet, maar ja, ook geen carrière
Mailtjes heb ik uitgezet, berichten daar lees ik gewoon vind. Wel weer wat mensen terug gevonden die ik al vanaf mijn 8ste niet meer gezien/gesproken heb. En zo kan ik soms nog iets van familie lezen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik wel, honderdduizend doorstuurmailtjes van 'ohmijngod,billgatesgeefteenmiljardweg'
'je hebt deze week een vriend die jarig is'
Als ik geen contact meer heb met mensen die ik lang niet meer gezien heb, pak ik wel een telefoonboek. Of het heeft een reden dat ik ze niet mis natuurlijkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mailtjes heb ik uitgezet, berichten daar lees ik gewoon vind. Wel weer wat mensen terug gevonden die ik al vanaf mijn 8ste niet meer gezien/gesproken heb. En zo kan ik soms nog iets van familie lezen.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
PM me je nummer dan maar even
Ja, die mensen die vrienden verzamelen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Als ik geen contact meer heb met mensen die ik lang niet meer gezien heb, pak ik wel een telefoonboek. Of het heeft een reden dat ik ze niet mis natuurlijk
Nah, in het begin vond ik het wel leuk, maar ik was er heel snel klaar mee.
Partners van collega's van je nicht die je ooit gezien hebt op een verjaardag, die je ineens toe gaan voegen
dus datquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Als ik geen contact meer heb met mensen die ik lang niet meer gezien heb, pak ik wel een telefoonboek. Of het heeft een reden dat ik ze niet mis natuurlijk
Sad +1quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, die mensen die vrienden verzamelen.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Sad +1
type: huismoeder met kids, kiddo's, kindjes o.i.d. met pittig kapsel in een kek kleurtje
Of type 2: Breezahsletje, inclusief 3 lagen make-up, overduidelijk gephotoshopte profiel foto, en op de rest van de foto's staat ze of met een jongen, of samen met der vriendinnen met alcohol in der hand. Verder verzameld ze reacties&respect van de Guido's.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Sad +1
type: huismoeder met kids, kiddo's, kindjes o.i.d. met pittig kapsel in een kek kleurtje
Jaquote:
Ja, terecht ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:58 schreef Toekito het volgende:
Ik mag van Muck niet klieren in mijn eigen topic
houw fan jouwquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Of type 2: Breezahsletje, inclusief 3 lagen make-up, overduidelijk gephotoshopte profiel foto, en op de rest van de foto's staat ze of met een jongen, of samen met der vriendinnen met alcohol in der hand. Verder verzameld ze reacties&respect van de Guido's.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik ook van jou, dat weet jij ook he?
mwhooooaaah Deetje!quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:02 schreef D. het volgende:
*het maar laat
*maar gaat slapen dan
Welterusten
Welterusten D.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:02 schreef D. het volgende:
[..]
*het maar laat
*maar gaat slapen dan
Welterusten
Ik wil dat ook!quote:
quote:
zie mijn editquote:
Andrequote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:18 schreef Stuart het volgende:
Ik zit hier heel alleen Kerstfeest te vieren
Ik wel heel veel. En dat terwijl ik maar weinig heb met NL muziekquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb zo goed als alles van hem
Zet 'em op mutequote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:24 schreef Symphonic het volgende:
Dat beest maakt echt onmogelijke herrie
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan moet ik wat harder stampen ben ik bang voor
Je mag hem aan mij doneren hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:24 schreef Symphonic het volgende:
Dat beest maakt echt onmogelijke herrie
Ik stuur je zo wel linkjequote:
Ja ik probeer de typo te herstellen er openen 27 progjes en mijn browser crashtquote:
Liefquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik stuur je zo wel linkje![]()
En hoi Sym![]()
hoiquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En hoi Sym![]()
Ik ben allergisch voor stilte op het forumquote:
Liefquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En Toek ook
Sloopkoenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen idee, alleen maar lief binnenwandelen![]()
Arme jijquote:
als ik nu gewoon weg gaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Arme jij![]()
jij oude topickiller![]()
Communicerende vaten.. Nee!! Symbiose... Nee! Uhhh..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
ja zodat Bob het weer kan bouwen
profiteurs!!
NEEHEE!!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik nu gewoon weg ga
wordt het dan weer gezellig
* Koen66 sluipt weg
nsn?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het is idd wel ERG rustig nu![]()
Iedereen ineens op MSN, Hyves, Faceboek ed??
je zou het bijna gaan denkenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het is idd wel ERG rustig nu![]()
Iedereen ineens op MSN, Hyves, Faceboek ed??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |