quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Sad +1
type: huismoeder met kids, kiddo's, kindjes o.i.d. met pittig kapsel in een kek kleurtje
Of type 2: Breezahsletje, inclusief 3 lagen make-up, overduidelijk gephotoshopte profiel foto, en op de rest van de foto's staat ze of met een jongen, of samen met der vriendinnen met alcohol in der hand. Verder verzameld ze reacties&respect van de Guido's.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Sad +1
type: huismoeder met kids, kiddo's, kindjes o.i.d. met pittig kapsel in een kek kleurtje
Jaquote:
Ja, terecht ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:58 schreef Toekito het volgende:
Ik mag van Muck niet klieren in mijn eigen topic
houw fan jouwquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Of type 2: Breezahsletje, inclusief 3 lagen make-up, overduidelijk gephotoshopte profiel foto, en op de rest van de foto's staat ze of met een jongen, of samen met der vriendinnen met alcohol in der hand. Verder verzameld ze reacties&respect van de Guido's.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik ook van jou, dat weet jij ook he?
mwhooooaaah Deetje!quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:02 schreef D. het volgende:
*het maar laat
*maar gaat slapen dan
Welterusten
Welterusten D.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:02 schreef D. het volgende:
[..]
*het maar laat
*maar gaat slapen dan
Welterusten
Ik wil dat ook!quote:
quote:
zie mijn editquote:
Andrequote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:18 schreef Stuart het volgende:
Ik zit hier heel alleen Kerstfeest te vieren
Ik wel heel veel. En dat terwijl ik maar weinig heb met NL muziekquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb zo goed als alles van hem
Zet 'em op mutequote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:24 schreef Symphonic het volgende:
Dat beest maakt echt onmogelijke herrie
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan moet ik wat harder stampen ben ik bang voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |