Ooh, dat is gelogen. Ik zal het even aanpassenquote:
Echt? Ik stuur je even een testbericht ok?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
en vooral is het erg TRAAG![]()
Je bericht komt vaak een half uur later pas aan.. Lekker direct![]()
Keejquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Echt? Ik stuur je even een testbericht ok?
De tijd waarop jij postequote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooh, dat is gelogen. Ik zal het even aanpassen
Will doquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De tijd waarop jij poste![]()
En: mijn msn is mijn hotmail..voeg mij eens toe?
Ik ben ook om 22.22 geregistreerd trouwensquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De tijd waarop jij poste![]()
En: mijn msn is mijn hotmail..voeg mij eens toe?
Leuke tijd, ook om 22 seconden?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben ook om 22.22 geregistreerd trouwens
Ok, reeds binnen 5 minuten al ontvangenquote:
Vrij snel zie reactiequote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, reeds binnen 5 minuten al ontvangen![]()
Ben benieuwd wanneer jij mijn antwoord kijgt...
Evun Lezun.quote:
Dan zit er toch een paar minuten tussen vreemdgenoeg, als ik mijzelf DM komt ie direct aanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
NU zie ik mijn mijn bericht aan jou in beeld BONG4002
Jouw reactie heb ik nog niet in beeld
Thanksquote:
Ik heb dat tot nu toe ELKE keer gehad.. Niet minuten ertussen voor het in beeld komt maar half uur of meer.. Zie je antwoord nog steeds niet..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan zit er toch een paar minuten tussen vreemdgenoeg, als ik mijzelf DM komt ie direct aan
Ga dat binnenkort even melden in Feedback
Waar zat die denker trouwens aan te denken?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Thanks
Het begint nu echt ergens op te lijken gelukkig
Hoe de gordijnrails beter kunnen hangenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar zat die denker trouwens aan te denken?
Vreemd hoor, misschien heeft het dan toch met je browser/windows/ubuntu of wat dan ook te maken, zal straks ff kijken of ik iemand anders hier een DM kan sturen, kijken of het direct aankomtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb dat tot nu toe ELKE keer gehad.. Niet minuten ertussen voor het in beeld komt maar half uur of meer.. Zie je antwoord nog steeds niet..![]()
Ik kreeg dus dus het bericht wat ik aan jou verzond in beeld toen je mij jouw antwoord al gestuurd had.. Dat antwoord dat ik nog niet heb dus..
Haha,quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Hoe de gordijnrails beter kunnen hangen
Het is mijn vader trouwens
Ze hangen nu met een wazig balkje aan het scheve plafondquote:
22:32 in beeld gekregen, EINDELIJK... Hoewel het wel eens langer heeft geduurd moet ik zeggen...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vreemd hoor, misschien heeft het dan toch met je browser/windows/ubuntu of wat dan ook te maken, zal straks ff kijken of ik iemand anders hier een DM kan sturen, kijken of het direct aankomt
Dat is inderdaad beter, Wij hebben vouwgordijnenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Ze hangen nu met een wazig balkje aan het scheve plafond
Nu hangen we hem aan een van de rachels van de gipswandjes, dan is het lekker stevig en het ondersteunt het plafond ook nog een beetje extra, zodat dat wat rechter zit
Ik zag je bericht net, heb al geantwoord maar weet dus niet of het aan jouw ligt of aan de DM in het algemeenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
22:32 in beeld gekregen, EINDELIJK... Hoewel het wel eens langer heeft geduurd moet ik zeggen...
Anyway: pm gaat sneller
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:34 schreef Stuart het volgende:
Ik heb even een intellectueel gesprek op MSN
Daar heb ik geen verstand van hoor!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vreemd hoor, misschien heeft het dan toch met je browser/windows/ubuntu of wat dan ook te maken, zal straks ff kijken of ik iemand anders hier een DM kan sturen, kijken of het direct aankomt
Met wie?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:34 schreef Stuart het volgende:
Ik heb even een intellectueel gesprek op MSN
Graag gedaanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar heb ik geen verstand van hoor!
Fijn dat je het wil testen!
Dan is er nog ONZ radioquote:
Dat kan ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad beter, Wij hebben vouwgordijnen
Truste lovelyquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga mijn bed op zoekenslaap lekker allemaal
Welterustenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga mijn bed op zoekenslaap lekker allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |