Geloof me, binnen 1 dag ben je alweer weggesodemieterd daar, Facebook, Twitter, Hyves ruleertquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb me bedacht om te kijken of ik het misschien toch weer leuk vind
Op FOK! heb je er iig niet zoveel aan sinds er DM isquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Komt omdat we moe zijn.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:13 schreef Stuart het volgende:
En niemand reageert op mijn foto op FB die er al 52 minuten op staat
Overloperquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier stond het 5 jaar uit. Vandaag is het nodigquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:14 schreef Symphonic het volgende:
Ik zet MSN alleen aan als het echt nodig is
DMquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Op FOK! heb je er iig niet zoveel aan sinds er DM is
Same here, gebruik het eigenlijk alleen om mijn saldo te controleren via de bank, verder nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:14 schreef Symphonic het volgende:
Ik zet MSN alleen aan als het echt nodig is
DM is niet zo snelquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Op FOK! heb je er iig niet zoveel aan sinds er DM is
Het werkt 2% van de tijd, je kunt niet zien wie je het berichtje stuurt, dus dat gaat ook wel eens misquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:16 schreef TheFamousMan het volgende:
Eindelijk een condoom voor het enige echte gevoel.
I'm waitingquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het werkt 2% van de tijd, je kunt niet zien wie je het berichtje stuurt, dus dat gaat ook wel eens misen als je scherm vol is doet ie het niet meer
Nou, hup dan. Mijn voor en achternaam zonder mijn middle naam aan elkaar @hotmail.comquote:
Ik gebruik het ook zelden maar soms kan het weleens van pas komen als je even snel en direct (vandaar de D van DM) iets wilt zeggen tegen iemand zonder MSN te hoeven gebruiken of eerst naar de PM box te moetenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het werkt 2% van de tijd, je kunt niet zien wie je het berichtje stuurt, dus dat gaat ook wel eens misen als je scherm vol is doet ie het niet meer
Hij gaatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
offline zegtiequote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, hup dan. Mijn voor en achternaam zonder mijn middle naam aan elkaar @hotmail.com
en vooral is het erg TRAAGquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |