Probeer de slaapkamerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga mijn bed op zoekenslaap lekker allemaal
Jij zou ook msn moeten hebbenquote:
Slaap lekker snoezepoezelquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga mijn bed op zoekenslaap lekker allemaal
Ik doe nooit mee met 'de meute'quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij zou ook msn moeten hebben
en overal kan nog OF -je, OF -sje OF -tje achterquote:
Twitter wel, hyves nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook, en ook hyves, twitter en al die andere dingen.
Trustenquote:
Ik heb helemaal geen profiel of wat dan ook, alleen maar wat fora's en FOK! zelf natuurlijkquote:
Ik dat ook allebeiquote:
ik ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:14 schreef Symphonic het volgende:
Ik zet MSN alleen aan als het echt nodig is
Ik alleen FBquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik dat ook allebei![]()
En LinkedIn
ik nergensquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook, en ook hyves, twitter en al die andere dingen.
Ik gebruik geen van alle meer echt op dit moment. Maar soms heb ik van die momenten dat ik twitter wel tof vind. Hyves is gewoon al oud, maar heb geen reden om het profiel te verwijderen ofzo.quote:
Neuhquote:
Dat heb ik dan weer niet, maar ja, ook geen carrièrequote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik dat ook allebei![]()
En LinkedIn
PM me je nummer dan maar evenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Neuh
Ik ben van mening dat met IRL, telefoon, mail en via diverse fora voldoende bereikbaar ben
Ik wel, honderdduizend doorstuurmailtjes van 'ohmijngod,billgatesgeefteenmiljardweg'quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik gebruik geen van alle meer echt op dit moment. Maar soms heb ik van die momenten dat ik twitter wel tof vind. Hyves is gewoon al oud, maar heb geen reden om het profiel te verwijderen ofzo.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet, maar ja, ook geen carrière
Mailtjes heb ik uitgezet, berichten daar lees ik gewoon vind. Wel weer wat mensen terug gevonden die ik al vanaf mijn 8ste niet meer gezien/gesproken heb. En zo kan ik soms nog iets van familie lezen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik wel, honderdduizend doorstuurmailtjes van 'ohmijngod,billgatesgeefteenmiljardweg'
'je hebt deze week een vriend die jarig is'
Als ik geen contact meer heb met mensen die ik lang niet meer gezien heb, pak ik wel een telefoonboek. Of het heeft een reden dat ik ze niet mis natuurlijkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mailtjes heb ik uitgezet, berichten daar lees ik gewoon vind. Wel weer wat mensen terug gevonden die ik al vanaf mijn 8ste niet meer gezien/gesproken heb. En zo kan ik soms nog iets van familie lezen.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
PM me je nummer dan maar even
Ja, die mensen die vrienden verzamelen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Als ik geen contact meer heb met mensen die ik lang niet meer gezien heb, pak ik wel een telefoonboek. Of het heeft een reden dat ik ze niet mis natuurlijk
Nah, in het begin vond ik het wel leuk, maar ik was er heel snel klaar mee.
Partners van collega's van je nicht die je ooit gezien hebt op een verjaardag, die je ineens toe gaan voegen
dus datquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Als ik geen contact meer heb met mensen die ik lang niet meer gezien heb, pak ik wel een telefoonboek. Of het heeft een reden dat ik ze niet mis natuurlijk
Sad +1quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, die mensen die vrienden verzamelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |