Inderdaad goede invulling.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:48 schreef Karina het volgende:
Helemaal Bij ons in de PC vergetenHad ik nu mooi kunnen kijken.
Nee, maar bij de tvkantine lach ik ook niet, dus wat dat betreft.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:54 schreef iBenny het volgende:
Ik heb serieus nog geen moment gelachen
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:02 schreef just me het volgende:
Zo de lunch ligt weer voor 2 weken klaar in de vriezer, tijd voor een drankje
Volgens mij wel wat moeten ze anders met de tijd de lijnen zijn al geslotenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:05 schreef Karina het volgende:
Komt er nou ook nog een singoff? Van 2 van de 3? Beetje overkill.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:07 schreef Riann het volgende:
Dean is dooooooooooooooooooooooooooooooor
en zo is hetquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:08 schreef Karina het volgende:
Maar... we kunnen nog een keer van hem genieten
Dat welquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:08 schreef Karina het volgende:
Maar... we kunnen nog een keer van hem genieten
Jawel.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
Dean gaat door straks na de sing-off
Nee tochquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:09 schreef MissJ het volgende:
en de jury gaat zometeen toch kiezen dan tussen Dean en Sharon?
denk het wel jaquote:
Ja denkt het ook wel ja. Maar hoop niet dat hij wint, hebben we straks twee Saunders die hebben gewonnenquote:
quote:
Als dat de keus van het publiek is dan is het toch okéquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja denkt het ook wel ja. Maar hoop niet dat hij wint, hebben we straks twee Saunders die hebben gewonnen
swingt wel erg goed!quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja denkt het ook wel ja. Maar hoop niet dat hij wint, hebben we straks twee Saunders die hebben gewonnen
Onzin! Ik heb gisteren voor Ben gestemd en vandaag voor Deanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:12 schreef ThunderBitch het volgende:
Dean heeft een beetje pech dat zijn broer ook meedoet. Veel mensen die op hem zouden stemmen, delen nu hun centen tussen de twee broers.
Wat dat betreft, heeft hij wel pech.
Neequote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:12 schreef just me het volgende:
[..]
Als dat de keus van het publiek is dan is het toch oké
Ja en ze doet het echt goedquote:
Neuh maar ze kiezen toch voor Dean, of het publiek nou beslist, de stemmers thuis of de jury, alles gaat voor Dean (denk ik).quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:13 schreef chufi het volgende:
Dit gaat een verkouden Dean niet verbeteren
Jij misschien wel, maar ik kan me voorstellen dat je meer stemmen kan uitbrengen als er maar 1 zou meedoen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:13 schreef just me het volgende:
[..]
Onzin! Ik heb gisteren voor Ben gestemd en vandaag voor Dean
ik heb 3 keer gesmst en daar laat ik het bij ik heb gister al teveel aan Ben uitgegevenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:11 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat ik een uitzondering maak en voor het eerst sinds BB weer ga stemmen
jij was ook wel erg bezig gisterenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:14 schreef Riann het volgende:
[..]
ik heb 3 keer gesmst en daar laat ik het bij ik heb gister al teveel aan Ben uitgegeven
WTF ik heb net 3 keer gewoon kunnen sms-enquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:15 schreef Karina het volgende:
WTF ik kan niet stemmen, number barred, wat is dat nou weer voor onzin?
Ik heb voor je gestemd, ¤ 0,60quote:
LOLquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Dankjewel! Pm je bankrekeningnummer maarIk ga morgen Telfort toch even mailen
![]()
Die is al doorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:26 schreef ThunderBitch het volgende:
Er zullen wel veel mensen bellen voor de underdog Simone.
Heb toch geen zin meer? Of bedoel je voor Sharon?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:26 schreef ThunderBitch het volgende:
Er zullen wel veel mensen bellen voor de underdog Simone.
Nee, voor Simone, dat ze al save zit. En ook de vorige ronden natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
Heb toch geen zin meer? Of bedoel je voor Sharon?
Dat wasjouw stem die die doorslag gafquote:
ga weg lelijke trolquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Shit, weer zo'n Saunders die het onterecht wint van een veel betere zangeres.
Hehe dat zou mooi zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:29 schreef just me het volgende:
[..]
Dat wasjouw stem die die doorslag gaf
heeft een optredenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:30 schreef NoNickOne het volgende:
Ik ben pas net thuis.. Waar is Marc Marie?
Ergens optreden in het land.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:30 schreef NoNickOne het volgende:
Ik ben pas net thuis.. Waar is Marc Marie?
Tot de finalequote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:31 schreef just me het volgende:
* just me heeft even lui onderuit!!
Tot de volgende keer
quote:
Wat nou trol??? Ik vond gisteren Esther veel beter en vandaag Sharon.quote:
kan ik waarschijnlijk helaas niet live meekijkenquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:37 schreef Cee het volgende:
Oh shit, het is al afgelopen dus. Sharon eruit? Boe.
Dus die EO freak is er eindelijk uit.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:37 schreef Cee het volgende:
Oh shit, het is al afgelopen dus. Sharon eruit? Boe.
oooh, kift! Nee joh, Ben én Dean zijn allebei zeer goed...ze hebben allebei een bepaald soort van charisma ook nog. Iets wat Shaon bv ontbeert, maar wat Simone (en ook Shary ann) wel heeft.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:04 schreef catwaezle het volgende:
Dean is toch die afgekeurde Voice of Holland deelnemer? Dat broertje van Ben die niet in zijn schaduw kan staan?
Ik weet dat Ben's broer meteen na hem de blind auditions deed bij The Voice. Als jij zegt dat dat niet Dean was, dan zal er dus een andere broer hebben meegedaan. Die broer kwam niet in de buurt van Ben en viel dus ook meteen af. Ik nam aan dat hij toen aan het toch zwaar mindere popstars is gaan meedoen. Want winnaars van popstars hebben volgens mij nog nooit iets gemaakt.quote:Op zondag 16 januari 2011 02:01 schreef Montagui het volgende:
[..]
oooh, kift! Nee joh, Ben én Dean zijn allebei zeer goed...ze hebben allebei een bepaald soort van charisma ook nog.
Die andere broer was Jamie.quote:Op zondag 16 januari 2011 02:25 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ik weet dat Ben's broer meteen na hem de blind auditions deed bij The Voice. Als jij zegt dat dat niet Dean was, dan zal er dus een andere broer hebben meegedaan. Die broer kwam niet in de buurt van Ben en viel dus ook meteen af. Ik nam aan dat hij toen aan het toch zwaar mindere popstars is gaan meedoen. Want winnaars van popstars hebben volgens mij nog nooit iets gemaakt.
onverwacht, maar tofquote:Op zondag 16 januari 2011 00:12 schreef iBenny het volgende:
Sharon eruit?![]()
Finale is dus Dean tegen Simone?
Nou aan de charme van Dean kan ons verlegen-ongeďnteresseerde Ben nog een puntje zuigen hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 01:04 schreef catwaezle het volgende:
Dean is toch die afgekeurde Voice of Holland deelnemer? Dat broertje van Ben die niet in zijn schaduw kan staan?
quote:Naar de halve finale van Popstars keken 745.000 mensen, terwijl de uitslag later op de avond nog 934.000 kijkers wist te boeien, waardoor het op de dertiende plaats belandde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:16 schreef iBenny het volgende:
De singles van Dean en Simone:okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:16 schreef iBenny het volgende:
De singles van Dean en Simone:Zijn dat de nummers die ze in de finale gaan zingen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Nope... een vcover daarvan wordt als single uitgebracht als ze winnenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zijn dat de nummers die ze in de finale gaan zingen?
Ja ik ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben zo benieuwd, deze finale vind ik stukken spannender dan VOH.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jamie bedoel je.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:43 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vond het zo schattig, Dean stond met tranen in de ogen toen zijn broer Ben gisteren TVOH won, de andere broer Damian overigens ook.
Jamiequote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:43 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vond het zo schattig, Dean stond met tranen in de ogen toen zijn broer Ben gisteren TVOH won, de andere broer Damian overigens ook.
Dat zijn tenminste nog een beetje normale tijden, niet tot midden in de nacht. En ik moet niet vergeten om om half 10 Bij ons in de PC op te zetten.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
20:00 Popstars: De finale
21:30 Lachend het jaar in
22:00 Popstars: De uitslag
22:30 Hart van Nederland - Late editie
Ik hoop dat het om half 11 is afgelopen
Kan ik nog even filmpie kijken vanavond
Ja lachend het jaar in ga ik ook niet kijken.... ik kijk met je meequote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zijn tenminste nog een beetje normale tijden, niet tot midden in de nacht. En ik moet niet vergeten om om half 10 Bij ons in de PC op te zetten.
Hij krijgt kapsones die Ben, Dean is beter en socialer.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik las ergens dat Ben zich boven Dean voelde staan, door te zeggen dat Dean "zijn broertje" is.
Ik denk dat Ben iets van Dean kan leren.
Ja het galmt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:03 schreef Symphonic het volgende:
er zit water in de microfoon van Dean
Het geluid is bagger
Hoezo dat opeens? Ik houd het bij Dean, Simone mag over een paar jaar iets winnen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Doe mij toch maar Simone, ondanks het kinderstemmetje
En wat zal Symph van het korte broekje zeggen?
wuut?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ze heeft een 10cm broekje aanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:04 schreef Symphonic het volgende:
is zij ook al vergeten een broek aan te doen?
Duidelijk ja.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Eerste ronde, qua stem, is toch voor Simone.
Ik ben zo Saunders moequote:
HUHquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben wel Ben moe ja, dat wel. Niet Dean moe.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben zo Saunders moe![]()
En ik vond Sharon ook 10 keer beter.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben zo Saunders moe![]()
En ik vond Sharon ook 10 keer beter.
Nooit vanaf het begin hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
HUH
EchtIk dacht dat jij voor Dean was
Eh, heb jij ook alle weken gekeken om te vergelijken wie het beter deed?quote:
Niet alle weken nee...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eh, heb jij ook alle weken gekeken om te vergelijken wie het beter deed?
Dean was vorige week niet om aan te horen en Sharon heeft bijna alle weken super gezongen.quote:
Ik ben erg bang dat zij dat stemmetje houdtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:08 schreef Karina het volgende:
Ik vind Simone wel goed voor haar leeftijd, maar inderdaad voor haar leeftijd, ze heeft nog echt een meisjesstemmetje.
Dean was verkouden hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dean was vorige week niet om aan te horen en Sharon heeft bijna alle weken super gezongen.
ik ben jaloers op je zoon van 14quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
En mijn zoon van 14, die in Spanje woont, vindt Simone leuk. Hij speelt en traint bij een prof-basketbalploeg en gaat alleen voor de eerste prijs. HAHAHAHA
Jammer dat dit niet via internet te volgen is.
Sharon kan ook ontzettend goed zingen, eens. Maar ik vind het stom dat ze hieraan meedoet als ze X Factor had gewonnen. Anders had ze van mij wel mogen winnen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dean was vorige week niet om aan te horen en Sharon heeft bijna alle weken super gezongen.
Ik denk het niet, dan ben je nog een tiener, maar wie weet horen we haar over een paar jaar weer/nog.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben erg bang dat zij dat stemmetje houdt
Sharon kan veel meer soorten muziek zingen, Dean is altijd een beetje hetzelfde.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Dean was verkouden hoorMaar dat was ook te horen, daar heb je gelijk in.
Hij was ziek en verkoudenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:10 schreef iBenny het volgende:
En Dean was gewoon vals vorige week... klopt ook.
ja zoals het hoort ookquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Na de reclame
dat viel gister bij VOH wel mee... daar konden ze eerst alle 4 zingen toch?
Volgens mij duurde het daar ook een half uur voordat ze gingen zingen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Na de reclame
dat viel gister bij VOH wel mee... daar konden ze eerst alle 4 zingen toch?
Dat klopt ookquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij duurde het daar ook een half uur voordat ze gingen zingen.
Eerst reclame tot 10 over half. Toen Bruno Mars, filmpje, redroom en toen pas het eerste optredenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:12 schreef Karina het volgende:
Volgens mij waren er gisteren eerst filmpjes en zo.
Da's mooi, want ik zat een beetje vastquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat hoorde je goed, na de reclame gaan we echt los!
Eens, maar ja, ik vind Dean leuker al vanaf het begin.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik gun het ze in principe beide, lijken allebei sympathiek, net als alle kandidaten bij POP dit seizoen
Ja de looks telt zwaar voor veel vrouwen hier hčquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Eens, maar ja, ik vind Dean leuker al vanaf het begin.
Niet alleen de looks hoor, tenslotte is het gewoon een jonge vent die NU al kaal isquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja de looks telt zwaar voor veel vrouwen hier hč
Darien en Sharon hadden voor mij moeten winnen, nu boeit het niet.
Ik ga niet voor de looks hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja de looks telt zwaar voor veel vrouwen hier hč
Darien en Sharon hadden voor mij moeten winnen, nu boeit het niet.
Ben benieuwd wat het over een jaar of 4 isquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:17 schreef Karina het volgende:
Simone is ook een lief meisje, maar daar heb ik niet zoveel mee.
Dan is ze meerderjarigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat het over een jaar of 4 is
Echt hequote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:18 schreef Karina het volgende:
Ja en waarom nou weer X-factor en sterren dansen op het ijs tegelijkertijd.
Ik heb gelukkig niks met Sterren dansen op het ijsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:18 schreef Karina het volgende:
Dat zijn toch 2 heel verschillende programma's?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:18 schreef Karina het volgende:
Uh ja, maar ik vind het allebei leuk, vandaar.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:21 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zijn toch 2 heel verschillende programma's?
Tja, dat blijf je altijd houden hequote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh ja, maar ik vind het allebei leuk, vandaar.
Nee meer het origineel van Charles Aznavour.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:22 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan in de uitvoering van Elvis Costello
Nee ik denk dat het wel oprecht wasquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:25 schreef Karina het volgende:
Ja dat is wel jammer, dat zielige gedoe, dat hoeft voor mij ook niet, al denk ik niet dat hij dit speelt.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:29 schreef CantFazeMe het volgende:
Nee, niet dit liedje*aan galg hangen gaat*.
Liedje was vroeger helemaal kapot gedraaidquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:30 schreef Eenskijken het volgende:
Rofl, simone valt nu wel door de mand, veel te slap gezongen...
ik ben ook bijna 2x zo oud... Je bent niet alleen..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:31 schreef Balisto het volgende:
Simone was nog een beginnende kleuter toen dit nummer uitkwam.Ik voel me echt oud.
Rouge of blosquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ben geen make-up expert, maar heeft ze niet te veel van dat rode spul op haar wangen? (dames help me hoe dat spul heet)
Blusherquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ben geen make-up expert, maar heeft ze niet te veel van dat rode spul op haar wangen? (dames help me hoe dat spul heet)
Ik had eerder een reactie van jou verwacht over haar.quote:
Ja vind ik ookquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:35 schreef Eenskijken het volgende:
Maar Dean is toch veel meer een idool dan zo'n middelbare school meisje?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:35 schreef iBenny het volgende:
"Nederland valt massaal voor de finalisten van Popstars"
Ik deed een beetje binnenmonds spugen
Nou ik vind wel dat ze voor haar leeftijd er een beetje teveel make-up op smerenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:35 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik had eerder een reactie van jou verwacht over haar.
Neuhquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:35 schreef Eenskijken het volgende:
Maar Dean is toch veel meer een idool dan zo'n middelbare school meisje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |