Ja de looks telt zwaar voor veel vrouwen hier hèquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Eens, maar ja, ik vind Dean leuker al vanaf het begin.
Niet alleen de looks hoor, tenslotte is het gewoon een jonge vent die NU al kaal isquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja de looks telt zwaar voor veel vrouwen hier hè
Darien en Sharon hadden voor mij moeten winnen, nu boeit het niet.
Ik ga niet voor de looks hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja de looks telt zwaar voor veel vrouwen hier hè
Darien en Sharon hadden voor mij moeten winnen, nu boeit het niet.
Ben benieuwd wat het over een jaar of 4 isquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:17 schreef Karina het volgende:
Simone is ook een lief meisje, maar daar heb ik niet zoveel mee.
Dan is ze meerderjarigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat het over een jaar of 4 is
Echt hequote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:18 schreef Karina het volgende:
Ja en waarom nou weer X-factor en sterren dansen op het ijs tegelijkertijd.
Ik heb gelukkig niks met Sterren dansen op het ijsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:18 schreef Karina het volgende:
Dat zijn toch 2 heel verschillende programma's?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:18 schreef Karina het volgende:
Uh ja, maar ik vind het allebei leuk, vandaar.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:21 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zijn toch 2 heel verschillende programma's?
Tja, dat blijf je altijd houden hequote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh ja, maar ik vind het allebei leuk, vandaar.
Nee meer het origineel van Charles Aznavour.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:22 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan in de uitvoering van Elvis Costello
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |