Inderdaad goede invulling.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:48 schreef Karina het volgende:
Helemaal Bij ons in de PC vergetenHad ik nu mooi kunnen kijken.
Nee, maar bij de tvkantine lach ik ook niet, dus wat dat betreft.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:54 schreef iBenny het volgende:
Ik heb serieus nog geen moment gelachen
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:02 schreef just me het volgende:
Zo de lunch ligt weer voor 2 weken klaar in de vriezer, tijd voor een drankje
Volgens mij wel wat moeten ze anders met de tijd de lijnen zijn al geslotenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:05 schreef Karina het volgende:
Komt er nou ook nog een singoff? Van 2 van de 3? Beetje overkill.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:07 schreef Riann het volgende:
Dean is dooooooooooooooooooooooooooooooor
en zo is hetquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:08 schreef Karina het volgende:
Maar... we kunnen nog een keer van hem genieten
Dat welquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:08 schreef Karina het volgende:
Maar... we kunnen nog een keer van hem genieten
Jawel.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
Dean gaat door straks na de sing-off
Nee tochquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:09 schreef MissJ het volgende:
en de jury gaat zometeen toch kiezen dan tussen Dean en Sharon?
denk het wel jaquote:
Ja denkt het ook wel ja. Maar hoop niet dat hij wint, hebben we straks twee Saunders die hebben gewonnenquote:
quote:
Als dat de keus van het publiek is dan is het toch okéquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja denkt het ook wel ja. Maar hoop niet dat hij wint, hebben we straks twee Saunders die hebben gewonnen
swingt wel erg goed!quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja denkt het ook wel ja. Maar hoop niet dat hij wint, hebben we straks twee Saunders die hebben gewonnen
Onzin! Ik heb gisteren voor Ben gestemd en vandaag voor Deanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:12 schreef ThunderBitch het volgende:
Dean heeft een beetje pech dat zijn broer ook meedoet. Veel mensen die op hem zouden stemmen, delen nu hun centen tussen de twee broers.
Wat dat betreft, heeft hij wel pech.
Neequote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:12 schreef just me het volgende:
[..]
Als dat de keus van het publiek is dan is het toch oké
Ja en ze doet het echt goedquote:
Neuh maar ze kiezen toch voor Dean, of het publiek nou beslist, de stemmers thuis of de jury, alles gaat voor Dean (denk ik).quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:13 schreef chufi het volgende:
Dit gaat een verkouden Dean niet verbeteren
Jij misschien wel, maar ik kan me voorstellen dat je meer stemmen kan uitbrengen als er maar 1 zou meedoen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:13 schreef just me het volgende:
[..]
Onzin! Ik heb gisteren voor Ben gestemd en vandaag voor Dean
ik heb 3 keer gesmst en daar laat ik het bij ik heb gister al teveel aan Ben uitgegevenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:11 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat ik een uitzondering maak en voor het eerst sinds BB weer ga stemmen
jij was ook wel erg bezig gisterenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:14 schreef Riann het volgende:
[..]
ik heb 3 keer gesmst en daar laat ik het bij ik heb gister al teveel aan Ben uitgegeven
WTF ik heb net 3 keer gewoon kunnen sms-enquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:15 schreef Karina het volgende:
WTF ik kan niet stemmen, number barred, wat is dat nou weer voor onzin?
Ik heb voor je gestemd, ¤ 0,60quote:
LOLquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Dankjewel! Pm je bankrekeningnummer maarIk ga morgen Telfort toch even mailen
![]()
Die is al doorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:26 schreef ThunderBitch het volgende:
Er zullen wel veel mensen bellen voor de underdog Simone.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |