Ja, dat blijkt maar. Maar het was wel gezellig, ik had LL echt al te lang niet meer gezien. Lieve meidquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pffff
Ah, oke. Ja, zoiets vreet energie idd, vooral als je die al niet echt hebt. Lekker rustig aan doen
Jawel hoor meid. Ik zou eigenlijk plannen hebben maar die gingen niet door, dat is het meerquote:
Dan zal het inmiddels wel een inhoudsloze opmerking voor je zijn.quote:
Een relatie!quote:
Fijn dat je een leuke avond hebt gehad.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, dat blijkt maar. Maar het was wel gezellig, ik had LL echt al te lang niet meer gezien. Lieve meid
Echt nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zal het inmiddels wel een inhoudsloze opmerking voor je zijn.
Vandaar je garderobecrisis gisteren?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jawel hoor meid. Ik zou eigenlijk plannen hebben maar die gingen niet door, dat is het meer
Zekerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fijn dat je een leuke avond hebt gehad..
Voor niks dusquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vandaar je garderobecrisis gisteren?
quote:
+1.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, aha, dank voor de verduidelijking. Dan zet ik dat maar op mijn wensenlijst, bij dezen.
Ik heb vanmiddag een mooie St. Bernardus Abt 12 gehaald!quote:
Komt 'ie boven of onder mij op de lijst.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:36 schreef L-E het volgende:
Oh, aha, dank voor de verduidelijking. Dan zet ik dat maar op mijn wensenlijst, bij dezen.
Zijn straf heeft 'ie al. Hij zal nooit 'verder' komen.quote:
Ik heb bier. Ik ben tevreden.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn straf heeft 'ie al. Hij zal nooit 'verder' komen.
Vanmorgen iig leuk, lekker gewerkt in 't asiel, ze hebben me o.a. geleerd hoe ik moet dwangvoeren en hoe ik medicijnen het beste toe kan dienen. Dan kan ik dat voortaan zelf doen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zeker
En mijn bed, dat is ook fijn
Hoe was jouw dag verder?
Wijfquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:39 schreef Watertornado het volgende:
Oooh, de tijd! Ik moet nog mijn schoenen poetsen, nagels uitmergelen, knippen, nóg een keer scheren, gezicht scrubben en mezelf parfumeren
Met andere woorden: ik ben optutten!
En terechtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn straf heeft 'ie al. Hij zal nooit 'verder' komen.
Ik heb vandaag weer way teveel van je soortgenoten gezien. Paupers die bier drinken in het OV. Hoe kansloos blijft dat zeg.quote:
Zeg, ben jij toevallig in het verkeerde lichaam geboren?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:39 schreef Watertornado het volgende:
Oooh, de tijd! Ik moet nog mijn schoenen poetsen, nagels uitmergelen, knippen, nóg een keer scheren, gezicht scrubben en mezelf parfumeren
Met andere woorden: ik ben optutten!
Hi youquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:40 schreef kres het volgende:
Daag lieve digitale vriendjes![]()
Samzz en Yuki
Oh ja, we moeten nog neuken jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:34 schreef Yuki het volgende:
Neuken?
Oh nee, dat had ik vanmorgen al gevraagd
quote:
Oh, altijd tof om nieuwe dingen te leren. Is dat nou vrijwilligerswerk wat je doet daar, of wel betaald?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vanmorgen iig leuk, lekker gewerkt in 't asiel, ze hebben me o.a. geleerd hoe ik moet dwangvoeren en hoe ik medicijnen het beste toe kan dienen. Dan kan ik dat voortaan zelf doen..
Verder lekker rustig aan gedaan, vannacht 4 uurtjes geslapen of zo dus ik heb echt geen puf meer nu
Je bent jaloers omdat jij het van je vrouw niet mag.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb vandaag weer way teveel van je soortgenoten gezien. Paupers die bier drinken in het OV. Hoe kansloos blijft dat zeg.
Kresquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:40 schreef kres het volgende:
Daag lieve digitale vriendjes![]()
Samzz en Yuki
Your place or mine?quote:
In plaats daarvan pijpt zij mij in het OV. Stukken lekkerder kan ik je vertellen. Dat biertje neem ik dan achteraf thuis wel.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:41 schreef Q. het volgende:
Je bent jaloers omdat jij het van je vrouw niet mag..
quote:
Ja.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg, ben jij toevallig in het verkeerde lichaam geboren?
Mijn bier gaat niet zeiken dat ik geen scheten mag laten in bed.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In plaats daarvan pijpt zij mij in het OV. Stukken lekkerder kan ik je vertellen. Dat biertje neem ik dan achteraf thuis wel.
Mijn vrouw ook niet. zij kan zelfs hardere en viezere scheten laten dan ik.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:43 schreef Q. het volgende:
Mijn bier gaat niet zeiken dat ik geen scheten mag laten in bed.
Vrijwilligquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh, altijd tof om nieuwe dingen te leren. Is dat nou vrijwilligerswerk wat je doet daar, of wel betaald?
Dwangvoeren is bij ondervoeding, neem ik aan?En vind je dat niet eng?
Rustig aan is goed dan ja! Samen onder een dekentje kruipen?
Bier laat geen scheten in bed.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn vrouw ook niet. zij kan zelfs hardere en viezere scheten laten dan ik.
Bier heeft geen tieten, bier pijpt niet, neukt niet en bier heeft geen tieten. Veel plezier in bed met je biertje.quote:
Oh, goed zeg!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
VrijwilligVooral bij katten die niet willen eten omdat ze te zwak of ziek zijn.
. Ondervoede katten eten vaak wel graag, die moet je met mate gaan voeren. Het is wel even wennen omdat je in feite een pleur vloeibaar voedsel in hun bek spuit, maar het is voor het goede doel
Laten we dat doen
Ik wilde net vragen waar we het over hebben ....quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn vrouw ook niet. zij kan zelfs hardere en viezere scheten laten dan ik.
Je moest aan mij denkenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:45 schreef xFriendx het volgende:
Las laatst in de Spits of Metro nog iets over een brandje in een asiel met katten, moest toen wel even aan je werk denken Samzz. Weet alleen niet meer waar het was.
Bier zit vaak wel in een pijpje.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bier heeft geen tieten, bier pijpt niet, neukt niet en bier heeft geen tieten. Veel plezier in bed met je biertje.
Bier mag niet in bed. Meer ruimte voor mij dus.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bier heeft geen tieten, bier pijpt niet, neukt niet en bier heeft geen tieten. Veel plezier in bed met je biertje.
Dat gat is te klein voor mijn penis.quote:
Goed plan!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
De jouwe, kan die koude kamer ook warmgestookt worden
Ohh die van mij past er wel in ..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gat is te klein voor mijn penis.
Ja, klopt. Het is ook soms wel hartverscheurend werk hoor, dat dwang voeren. En nu sta ik ook nog eens vooral op de quarantaine en ziekenboeg dus maak ik alleen de ziek, zwak en misselijke dieren mee.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh, goed zeg!
Mja, bij die arme zwakke dieren is het gewoon nodig. En dankbaar werk ook lijkt me, als je ziet hoe ze opknappen enzo
Lekker warm zo
Mag ik in jouw bed niet drinken?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Bier mag niet in bed. Meer ruimte voor mij dus.
Ja, jij natuurlijk wel.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mag ik in jouw bed niet drinken?
Oh ik wilde al zeggen.. had al plannen met tequila enzoquote:
Ik heb niet verteld welk fles(je) het is ...quote:
Laat die maar een keer in de praktijk zien.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ik wilde al zeggen.. had al plannen met tequila enzo
Lijkt me echt moeilijk. Maar wel onwijs goed dat je het doet! Iemand moet het doen hequote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, klopt. Het is ook soms wel hartverscheurend werk hoor, dat dwang voeren. En nu sta ik ook nog eens vooral op de quarantaine en ziekenboeg dus maak ik alleen de ziek, zwak en misselijke dieren mee..
Idd! Warmte is goed
Als ik goede ideeen had zat ik zelf nu niet thuisquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:53 schreef kres het volgende:
Ik wil nog weg vanavond maar geen zin om naar de kroeg te gaan.. Iemand nog ideen ?
Druk geweest ?quote:
Ga rondjes om je huis rennen!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:53 schreef kres het volgende:
Ik wil nog weg vanavond maar geen zin om naar de kroeg te gaan.. Iemand nog idee ?
Fair enoughquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:51 schreef kres het volgende:
[..]
Ik heb niet verteld welk fles(je) het is ...
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fair enoughWelk(e) fles(je) bedoel je?
Name the time and place Q babyquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Laat die maar een keer in de praktijk zien.
Ohh ja ... Je heb je laatste dagje gehad vandaag..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ikea geweest, praxis geweest, behang gerepareerd (katten)
Ik vind het nu wel meevallen eigenlijk. maar ik ben ook wel wat gewend onder anderequote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lijkt me echt moeilijk. Maar wel onwijs goed dat je het doet! Iemand moet het doen he
Ik voel de liefde
Nu ga ik uiteraard weer zwijgen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Name the time and place Q baby
tis hier maar eentje die het sloopt hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:59 schreef kres het volgende:
[..]
Ohh ja ... Je heb je laatste dagje gehad vandaag..![]()
Ben ik de enige die katten heeft die behang en deuren heel laten ?
Alle beesten hier zitten aan het behangquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:59 schreef kres het volgende:
[..]
Ohh ja ... Je heb je laatste dagje gehad vandaag..![]()
Ben ik de enige die katten heeft die behang en deuren heel laten ?
Het is jouw zieke geestquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:58 schreef kres het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dusss....![]()
Of is het mijn zieke geest.. ?![]()
Met stilo jeweettoch.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Leuk!
Stijldansen, of in een club ofzo?
Quelle surprise, mietjequote:
Ik zeg niks.quote:
Ik ben niets gewend, dus dat zal het misschien wel zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het nu wel meevallen eigenlijk. maar ik ben ook wel wat gewend onder andere. Het hanteren blijft soms nog moeilijk, katten zijn echte beweging kunstenaars. En inderdaad, ik werk samen met nog zo'n 60 andere vrijwilligers en we zijn allemaal hard nodig!
Zo hoort het
Nee oke .... dan heb ik het goed..quote:
Wat wil je kwijt lieverd?quote:
Het past goed bij je imago.quote:
quote:
Ja, maar... Probeer het eens voor je te zien. Jij in dat leren pakje. Q. op zijn buik vastgebonden op bed. Jij probeert een pijpje bier in zijn anus te stoppen en hij schreeuwt meteen als een speenvarken. Waarop jij reageert met: Quelle surprise, mietjequote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, maar... Probeer het eens voor je te zien. Jij in dat leren pakje. Q. op zijn buik vastgebonden op bed. Jij probeert een pijpje bier in zijn anus te stoppen en hij schreeuwt meteen als een speenvarken. Waarop jij reageert met: Quelle surprise, mietje
Zo raar is dat toch niet?
nee hele logische gedachtequote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, maar... Probeer het eens voor je te zien. Jij in dat leren pakje. Q. op zijn buik vastgebonden op bed. Jij probeert een pijpje bier in zijn anus te stoppen en hij schreeuwt meteen als een speenvarken. Waarop jij reageert met: Quelle surprise, mietje
Ik zie het probleem ook niet ..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien dat ik dat ook wel ga doen, dat moet ik nog even zien.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben niets gewend, dus dat zal het misschien wel zijnIk heb dan wel weer collecte gelopen voor de dierenbescherming en ben van plan dat in 2011 weer te doen (maar dan in Utrecht).
Zo zijn wij
Vast wel, maar niet een man uit de categorie waar Q. in zit.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:07 schreef missbehavin het volgende:
![]()
Zeg, als jij zulke MI's van mij post, kom ik nooit meer aan de man he!
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vast wel, maar niet een man uit de categorie waar Q. in zit.
WTDW?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien dat ik dat ook wel ga doen, dat moet ik nog even zien..
En inderdaad, WTDW![]()
En toch flirten met Q.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:08 schreef missbehavin het volgende:
Maar ik wil geen psycho, kom op zeg
quote:
Callcenterwurmpjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:10 schreef STING het volgende:
[..]
CallcenterwurmpjeOh no you didn'tSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:
Dat ookquote:
Uit dezelfde categorie als WJNMK, NTB en zoquote:
HVJquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uit dezelfde categorie als WJNMK, NTB en zo
quote:
Maastricht!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
bij dat rode kruis is mn nieuwe woonplekje![]()
SOWIESO!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
DAT ZET DE WOORDEN VEEL MEER KRACHT BIJ
Je bent zo net een viswijf. Wat een afknapper.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
Laat mij ook een keer enthousiast zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent zo net een viswijf. Wat een afknapper.
Sammz en ik, WTDWquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent zo net een viswijf. Wat een afknapper.
Laat mij dan ook een keer minder enthousiast zijn.quote:
JE ZOU BIJNA DENKEN DAT JE EEN ZEKERE WETTEKST IN HOOFDLETTERS HEBT GELEZENquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:
Vooral moequote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:19 schreef STING het volgende:
[..]
Goed, ff lekker bankhangen![]()
En met jou? Oeh, I see I missed a spot
Primaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat mij dan ook een keer minder enthousiast zijn.
Dat was afgelopen dinsdag en het was jurisprudentiequote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:20 schreef STING het volgende:
[..]
JE ZOU BIJNA DENKEN DAT JE EEN ZEKERE WETTEKST IN HOOFDLETTERS HEBT GELEZEN
Ja same here, drukke week achter de rug + weinig slaapquote:
Niet zozeer die drukke week, wel het weinige slapenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:23 schreef STING het volgende:
[..]
Ja same here, drukke week achter de rug + weinig slaap
Morgen lekker uitslapen
You know where!
welke jurisprudentie?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Prima
[..]
Dat was afgelopen dinsdag en het was jurisprudentie
Van het Europese Hooggerechtshof inzake indirecte discriminatie.quote:
Wil je mij vermoorden?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Murder Death Killkan je ook in je sms zetten ipv HVJ enzo
Ik moet nu aan een film denken. Welke?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat was vroeger ook best een cool spel!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
Je denkt van niet?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Neh, denk het niet.. Maar da was wel met het topic gedaan.
Hertog voor Jan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:57 schreef Yuki het volgende:
Ja, kunnen we dit topic nou even levend houden!
Dat zeg je nu, maar er kwam net een knoflookboertje opzettenquote:
Gatverdamme MissBquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar er kwam net een knoflookboertje opzetten
Ik stink ook, dus ik heb er geen last vanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar er kwam net een knoflookboertje opzetten
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik stink ook, dus ik heb er geen last van
*MissB schaamteloos op de bek pakt
quote:
Moet kunnenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben nou eenmaal soms net een bootwerker
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik stink ook, dus ik heb er geen last van
*MissB schaamteloos op de bek pakt
Preciesquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij houdt van me, of ik nu stink of niet, heel goed.
Vind jou niet het type voor mijn auto om eerlijk te zijn. Meer voor de nieuw Ka bijvoorbeeld. Of een Suzuki Swift (ook nieuwe type).quote:
Suzukiquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vind jou niet het type voor mijn auto om eerlijk te zijn. Meer voor de nieuw Ka bijvoorbeeld. Of een Suzuki Swift (ook nieuwe type).
Als ik het zo inschat, vind ze het niet erg als ze als passagier meegaatquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vind jou niet het type voor mijn auto om eerlijk te zijn. Meer voor de nieuw Ka bijvoorbeeld. Of een Suzuki Swift (ook nieuwe type).
Dat schat je dan verkeerd in.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:12 schreef STING het volgende:
[..]
Als ik het zo inschat, vind ze het niet erg als ze als passagier meegaat
Hmm, je laten brengen is makkelijker dan zelf rijden toch?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat schat je dan verkeerd in.
No offence Friendmaar ik heb die auto nodig met een reden.
Ik rij nog altijd liever zelf dan dat ik passagier benquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:14 schreef STING het volgende:
[..]
Hmm, je laten brengen is makkelijker dan zelf rijden toch?
Ik doe nooit moeilijk hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat schat je dan verkeerd in.
No offence Friendmaar ik heb die auto nodig met een reden.
Wie dwong je?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Moest toch iets verzinnen wat anders was dan 'niets'
Ik zie een relatie met jouw aanwezigheidquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:18 schreef kres het volgende:
Topic begint wel beetje dood te gaan ....
I have that effect on people.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:18 schreef kres het volgende:
Topic begint wel beetje dood te gaan ....
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zie een relatie met jouw aanwezigheid
Wie is het nou?quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zie een relatie met jouw aanwezigheid
Allebei!quote:
je vindt dat L-E er nog wel een stalker bij kan gebruiken?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Allebei!Misschien moeten we ze maar koppelen.
Kres, dit is L-E. L-E, dit is Kres.
Ik ben nog steeds in de rouw!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Allebei!Misschien moeten we ze maar koppelen.
Kres, dit is L-E. L-E, dit is Kres.
Waarom? Je ex was toch maar een lul met oren. Met Kres ben je veel beter af.quote:
What happened ?quote:
Mag ik met je meerouwen?quote:
Niet bitchen over mijn ex.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom? Je ex was toch maar een lul met oren. Met Kres ben je veel beter af.
geef je wel even duidelijk aan wanneer die rouwperiode voorbij is? ik ben niet zo goed in het inschatten daarvan.quote:
Je houdt nog van 'm.quote:
Jouw fobo is ook saai ...quote:
Ze is doable.quote:
Er staat in dat ze oud genoeg is. That's all you need to knowquote:
Ik ook van jou ..quote:
quote:
Ik zal het in mijn sig vermelden!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:26 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
geef je wel even duidelijk aan wanneer die rouwperiode voorbij is? ik ben niet zo goed in het inschatten daarvan.
Dat klinkt als 'matig'quote:
Nee, zij is veel meer dan dat hoorquote:
Ach ja, wat weet onze internetheld Air ook eigenlijk he?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, zij is veel meer dan dat hoor
Moet ik iemand neerhoeken voor je?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
fijn, rouwen we samen. mannen
Ze zanikt teveel. Dat kan nog wel eens ten koste gaan van de geilheid.quote:
Ik wil bewijs zien..quote:
quote:
Ik PM je wel ff.quote:
Gast, zij is ZO out of your league dat je haar niet eens kan zienquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze zanikt teveel. Dat kan nog wel eens ten koste gaan van de geilheid.
Uiteraard!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:30 schreef Yuki het volgende:
Gast, zij is ZO out of your league dat je haar niet eens kan zien
Wat ben je complimenteus vanavond.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gast, zij is ZO out of your league dat je haar niet eens kan zien
thnxquote:
*meldt*quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:32 schreef missbehavin het volgende:
Zal ik anders maar gewoon van de vrouwenliefde worden? Ms is dat dé oplossing!
Ik kan het je aanraden. Alhoewel je daarmee hetzelfde probleem blijft houden als bij mannen. Er zijn er maar een paar geschikt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:32 schreef missbehavin het volgende:
Lijkt me oersaai.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:32 schreef missbehavin het volgende:
Als ze way out of my league is, kun jij het helemaal wel vergeten, dus ik bespaar mij de moeite om die PM te sturen.quote:
Ja, daar ben ik ook bang voor. Plus wijvenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan het je aanraden. Alhoewel je daarmee hetzelfde probleem blijft houden als bij mannen. Er zijn er maar een paar geschikt.
Ja dat dusquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:34 schreef CherryLips het volgende:
Want vrouwen zijn makkelijk in de omgang
Vroeger of laat wordt die omgang een overgang en dan ga je wat beleven.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:34 schreef CherryLips het volgende:
Want vrouwen zijn makkelijk in de omgang
Internetheldquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ze way out of my league is, kun jij het helemaal wel vergeten, dus ik bespaar mij de moeite om die PM te sturen.
Dan kun je maar beter zelf dat ene wijf zijn ja.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:34 schreef missbehavin het volgende:
Ja, daar ben ik ook bang voor. Plus wijvenIk vind 1 wijf in een relatie al lastig zat te handelen
Dus, niet?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook bang voor. Plus wijvenIk vind 1 wijf in een relatie al lastig zat te handelen
Overgang, ondergangquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger of laat wordt die omgang een overgang en dan ga je wat beleven.
gezondheid: aan de beterende had.quote:
Afgang.quote:
Beter kan ik het niet samenvatten.quote:
quote:
Hoezo dat laatste?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:36 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
gezondheid: aan de beterende had.
mentaal: het inmiddels 8 maand werkloos zijn en nog geen uitzicht hebben op werk hakt er aardig in, maar ik houd me nog redelijk staande.
A.s. woensdag sollicitatiegesprek waar ik, na de website van het betreffende bedrijf gezien te hebben, weinig vertrouwen meer in heb
Wij mannen ook van jou ...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als ik ga switchen, ben je de eerste die ik bel!
Maar echt afzweren kan ik die &*$)%# mannen vast niet
Ik ook niet, denk ikquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als ik ga switchen, ben je de eerste die ik bel!
quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ook niet, denk ik
Maar toch zou ik je doen!
Sorry.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
AAAAAHHH Ja die is tofquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:39 schreef STING het volgende:
[..]
Ted heeft zojuist het appartement verlaten met de gele plu
quote:
Was ie op zijn minst lekker?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:40 schreef L-E het volgende:
Vandaag op het kinderfeestje probeerde men mij te koppelen aan een alleenstaande vader. Zoooo opzichtig dat het genant werd. Treurig.
in de vacutureomschrijving op hun website wordt een behoorlijke hoeveelheid verkoopvaardigheden gevraagd, iets wat in de omschrijving op de site van de intermediar absoluut niet zo naar voren kwam. En als ik iets niet ben is het commercieel.quote:
Oh bahquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:40 schreef L-E het volgende:
Vandaag op het kinderfeestje probeerde men mij te koppelen aan een alleenstaande vader. Zoooo opzichtig dat het genant werd. Treurig.
Ja!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Was ie op zijn minst lekker?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Toch iemand die me wil doen wiehoooo
Nou dat is dat tenminste wat. Maar verder uiterst genant jaquote:
We zijn doodongelukkig omdat we single zijn, dat weet iedereen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh bah
Wat is dat toch met mensen? Mij is laatst ook al gevraagd of iemand een blind date voor me mocht regelen.
Oh ja.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:41 schreef L-E het volgende:
[..]
We zijn doodongelukkig omdat we single zijn, dat weet iedereen.
Dat kun je toch leren?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:40 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
in de vacutureomschrijving op hun website wordt een behoorlijke hoeveelheid verkoopvaardigheden gevraagd, iets wat in de omschrijving op de site van de intermediar absoluut niet zo naar voren kwam. En als ik iets niet ben is het commercieel.
Bovendien valt de locatie me ook tegen.
zelfs dat vind men de moeite niet waard om voor me te regelen *kras*quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh bah
Wat is dat toch met mensen? Mij is laatst ook al gevraagd of iemand een blind date voor me mocht regelen.
Doe eens niet!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:42 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zelfs dat vind men de moeite niet waard om voor me te regelen *kras*
Van sommige mensen zou je haast het idee krijgen dat ze het doen, om zichzelf een goed gevoel te gevenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ohh.. Jullie ook al .. ?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:41 schreef L-E het volgende:
[..]
ik kan een hoop leren, maar echt "verkopen", nee. Daar ben ik teveel techneut voor.quote:
Van jou wil ik helemaal niks horen, frigide trutquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Van jou wil ik helemaal niks horen, frigide trut
sorryquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:42 schreef STING het volgende:
Van sommige mensen zou je haast het idee krijgen dat ze het doen, om zichzelf een goed gevoel te geven
Ik vind dat vrijwel alles te leren is, tbh.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:43 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik kan een hoop leren, maar echt "verkopen", nee. Daar ben ik teveel techneut voor.
Bergambacht.
kan ik er wat aan doen dat ik spontaan impotent word bij het zien van een rokende vrouw?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Van jou wil ik helemaal niks horen, frigide trut
quote:
tot op zekere hoogte.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind dat vrijwel alles te leren is, tbh.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
kan ik er wat aan doen dat ik spontaan impotent word bij het zien van een rokende vrouw?![]()
![]()
quote:
Ik stond buitenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
kan ik er wat aan doen dat ik spontaan impotent word bij het zien van een rokende vrouw?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:47 schreef missbehavin het volgende:
Weten we wel zeker dat dat kind van jou geen reageerbuisje is?
klopt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik stond buitenEn liep elke keer wulps langs je in mijn rokje op weg naar buiten. Mietje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |