Wie dwong je?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Moest toch iets verzinnen wat anders was dan 'niets'
Ik zie een relatie met jouw aanwezigheidquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:18 schreef kres het volgende:
Topic begint wel beetje dood te gaan ....
I have that effect on people.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:18 schreef kres het volgende:
Topic begint wel beetje dood te gaan ....
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zie een relatie met jouw aanwezigheid
Wie is het nou?quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zie een relatie met jouw aanwezigheid
Allebei!quote:
je vindt dat L-E er nog wel een stalker bij kan gebruiken?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Allebei!Misschien moeten we ze maar koppelen.
Kres, dit is L-E. L-E, dit is Kres.
Ik ben nog steeds in de rouw!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Allebei!Misschien moeten we ze maar koppelen.
Kres, dit is L-E. L-E, dit is Kres.
Waarom? Je ex was toch maar een lul met oren. Met Kres ben je veel beter af.quote:
What happened ?quote:
Mag ik met je meerouwen?quote:
Niet bitchen over mijn ex.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom? Je ex was toch maar een lul met oren. Met Kres ben je veel beter af.
geef je wel even duidelijk aan wanneer die rouwperiode voorbij is? ik ben niet zo goed in het inschatten daarvan.quote:
Je houdt nog van 'm.quote:
Jouw fobo is ook saai ...quote:
Ze is doable.quote:
Er staat in dat ze oud genoeg is. That's all you need to knowquote:
Ik ook van jou ..quote:
quote:
Ik zal het in mijn sig vermelden!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:26 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
geef je wel even duidelijk aan wanneer die rouwperiode voorbij is? ik ben niet zo goed in het inschatten daarvan.
Dat klinkt als 'matig'quote:
Nee, zij is veel meer dan dat hoorquote:
Ach ja, wat weet onze internetheld Air ook eigenlijk he?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, zij is veel meer dan dat hoor
Moet ik iemand neerhoeken voor je?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
fijn, rouwen we samen. mannen
Ze zanikt teveel. Dat kan nog wel eens ten koste gaan van de geilheid.quote:
Ik wil bewijs zien..quote:
quote:
Ik PM je wel ff.quote:
Gast, zij is ZO out of your league dat je haar niet eens kan zienquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze zanikt teveel. Dat kan nog wel eens ten koste gaan van de geilheid.
Uiteraard!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:30 schreef Yuki het volgende:
Gast, zij is ZO out of your league dat je haar niet eens kan zien
Wat ben je complimenteus vanavond.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gast, zij is ZO out of your league dat je haar niet eens kan zien
thnxquote:
*meldt*quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:32 schreef missbehavin het volgende:
Zal ik anders maar gewoon van de vrouwenliefde worden? Ms is dat dé oplossing!
Ik kan het je aanraden. Alhoewel je daarmee hetzelfde probleem blijft houden als bij mannen. Er zijn er maar een paar geschikt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:32 schreef missbehavin het volgende:
Lijkt me oersaai.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:32 schreef missbehavin het volgende:
Als ze way out of my league is, kun jij het helemaal wel vergeten, dus ik bespaar mij de moeite om die PM te sturen.quote:
Ja, daar ben ik ook bang voor. Plus wijvenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan het je aanraden. Alhoewel je daarmee hetzelfde probleem blijft houden als bij mannen. Er zijn er maar een paar geschikt.
Ja dat dusquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:34 schreef CherryLips het volgende:
Want vrouwen zijn makkelijk in de omgang
Vroeger of laat wordt die omgang een overgang en dan ga je wat beleven.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:34 schreef CherryLips het volgende:
Want vrouwen zijn makkelijk in de omgang
Internetheldquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ze way out of my league is, kun jij het helemaal wel vergeten, dus ik bespaar mij de moeite om die PM te sturen.
Dan kun je maar beter zelf dat ene wijf zijn ja.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:34 schreef missbehavin het volgende:
Ja, daar ben ik ook bang voor. Plus wijvenIk vind 1 wijf in een relatie al lastig zat te handelen
Dus, niet?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook bang voor. Plus wijvenIk vind 1 wijf in een relatie al lastig zat te handelen
Overgang, ondergangquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger of laat wordt die omgang een overgang en dan ga je wat beleven.
gezondheid: aan de beterende had.quote:
Afgang.quote:
Beter kan ik het niet samenvatten.quote:
quote:
Hoezo dat laatste?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:36 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
gezondheid: aan de beterende had.
mentaal: het inmiddels 8 maand werkloos zijn en nog geen uitzicht hebben op werk hakt er aardig in, maar ik houd me nog redelijk staande.
A.s. woensdag sollicitatiegesprek waar ik, na de website van het betreffende bedrijf gezien te hebben, weinig vertrouwen meer in heb
Wij mannen ook van jou ...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als ik ga switchen, ben je de eerste die ik bel!
Maar echt afzweren kan ik die &*$)%# mannen vast niet
Ik ook niet, denk ikquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als ik ga switchen, ben je de eerste die ik bel!
quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ook niet, denk ik
Maar toch zou ik je doen!
Sorry.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
AAAAAHHH Ja die is tofquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:39 schreef STING het volgende:
[..]
Ted heeft zojuist het appartement verlaten met de gele plu
quote:
Was ie op zijn minst lekker?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:40 schreef L-E het volgende:
Vandaag op het kinderfeestje probeerde men mij te koppelen aan een alleenstaande vader. Zoooo opzichtig dat het genant werd. Treurig.
in de vacutureomschrijving op hun website wordt een behoorlijke hoeveelheid verkoopvaardigheden gevraagd, iets wat in de omschrijving op de site van de intermediar absoluut niet zo naar voren kwam. En als ik iets niet ben is het commercieel.quote:
Oh bahquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:40 schreef L-E het volgende:
Vandaag op het kinderfeestje probeerde men mij te koppelen aan een alleenstaande vader. Zoooo opzichtig dat het genant werd. Treurig.
Ja!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Was ie op zijn minst lekker?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Toch iemand die me wil doen wiehoooo
Nou dat is dat tenminste wat. Maar verder uiterst genant jaquote:
We zijn doodongelukkig omdat we single zijn, dat weet iedereen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh bah
Wat is dat toch met mensen? Mij is laatst ook al gevraagd of iemand een blind date voor me mocht regelen.
Oh ja.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:41 schreef L-E het volgende:
[..]
We zijn doodongelukkig omdat we single zijn, dat weet iedereen.
Dat kun je toch leren?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:40 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
in de vacutureomschrijving op hun website wordt een behoorlijke hoeveelheid verkoopvaardigheden gevraagd, iets wat in de omschrijving op de site van de intermediar absoluut niet zo naar voren kwam. En als ik iets niet ben is het commercieel.
Bovendien valt de locatie me ook tegen.
zelfs dat vind men de moeite niet waard om voor me te regelen *kras*quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh bah
Wat is dat toch met mensen? Mij is laatst ook al gevraagd of iemand een blind date voor me mocht regelen.
Doe eens niet!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:42 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zelfs dat vind men de moeite niet waard om voor me te regelen *kras*
Van sommige mensen zou je haast het idee krijgen dat ze het doen, om zichzelf een goed gevoel te gevenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ohh.. Jullie ook al .. ?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:41 schreef L-E het volgende:
[..]
ik kan een hoop leren, maar echt "verkopen", nee. Daar ben ik teveel techneut voor.quote:
Van jou wil ik helemaal niks horen, frigide trutquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Van jou wil ik helemaal niks horen, frigide trut
sorryquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:42 schreef STING het volgende:
Van sommige mensen zou je haast het idee krijgen dat ze het doen, om zichzelf een goed gevoel te geven
Ik vind dat vrijwel alles te leren is, tbh.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:43 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik kan een hoop leren, maar echt "verkopen", nee. Daar ben ik teveel techneut voor.
Bergambacht.
kan ik er wat aan doen dat ik spontaan impotent word bij het zien van een rokende vrouw?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Van jou wil ik helemaal niks horen, frigide trut
quote:
tot op zekere hoogte.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind dat vrijwel alles te leren is, tbh.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
kan ik er wat aan doen dat ik spontaan impotent word bij het zien van een rokende vrouw?![]()
![]()
quote:
Ik stond buitenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
kan ik er wat aan doen dat ik spontaan impotent word bij het zien van een rokende vrouw?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:47 schreef missbehavin het volgende:
Weten we wel zeker dat dat kind van jou geen reageerbuisje is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |