Ja, dat blijkt maar. Maar het was wel gezellig, ik had LL echt al te lang niet meer gezien. Lieve meidquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pffff
Ah, oke. Ja, zoiets vreet energie idd, vooral als je die al niet echt hebt. Lekker rustig aan doen
Jawel hoor meid. Ik zou eigenlijk plannen hebben maar die gingen niet door, dat is het meerquote:
Dan zal het inmiddels wel een inhoudsloze opmerking voor je zijn.quote:
Een relatie!quote:
Fijn dat je een leuke avond hebt gehad.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, dat blijkt maar. Maar het was wel gezellig, ik had LL echt al te lang niet meer gezien. Lieve meid
Echt nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zal het inmiddels wel een inhoudsloze opmerking voor je zijn.
Vandaar je garderobecrisis gisteren?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jawel hoor meid. Ik zou eigenlijk plannen hebben maar die gingen niet door, dat is het meer
Zekerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fijn dat je een leuke avond hebt gehad..
Voor niks dusquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vandaar je garderobecrisis gisteren?
quote:
+1.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, aha, dank voor de verduidelijking. Dan zet ik dat maar op mijn wensenlijst, bij dezen.
Ik heb vanmiddag een mooie St. Bernardus Abt 12 gehaald!quote:
Komt 'ie boven of onder mij op de lijst.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:36 schreef L-E het volgende:
Oh, aha, dank voor de verduidelijking. Dan zet ik dat maar op mijn wensenlijst, bij dezen.
Zijn straf heeft 'ie al. Hij zal nooit 'verder' komen.quote:
Ik heb bier. Ik ben tevreden.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn straf heeft 'ie al. Hij zal nooit 'verder' komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |