Ik voel jequote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:56 schreef missbehavin het volgende:
Aaarghh! Ik geef het op, thuis op zaterdagavond bah
je mag mee naar mn burgerlijke kaas en worst verjaardag zometeenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:56 schreef missbehavin het volgende:
Je mag wel langskomen hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:56 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je mag mee naar mn burgerlijke kaas en worst verjaardag zometeen
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:56 schreef xFriendx het volgende:
Ik ben tegen. Laten we ons leger nu lekker gebruiken om tegen België op te rukken, die zijn nu zwak en verdeeld.
quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wil je geloven dat dat spannender is dan mijn avond?
Old-school serie, met de echte Donquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alweer? Of de old-school serie?
Aiquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]nee.. hele avond tussen mensen die niet drinken omdat ze moeten rijden, 22 u al laat vinden om naar huis te gaan, en die je schuin aankijken als je n wijntje neemt
Oeh, dan zou ik de boel wel opschudden daarquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]nee.. hele avond tussen mensen die niet drinken omdat ze moeten rijden, 22 u al laat vinden om naar huis te gaan, en die je schuin aankijken als je n wijntje neemt
Klinkt interessantquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Old-school serie, met de echte Don![]()
Heb nu seizoen twee en aankomende week bestel ik seizoen 1 ook nog even, is maar 15 euro en goed voor 22 afleveringen
Ongetwijfeldquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh, dan zou ik de boel wel opschudden daar
ik ga met mn beste vriendinnetjequote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh, dan zou ik de boel wel opschudden daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |